Mikä auttaa alapään kutinaan
Kommentit (39)
Tasapainottava maitohappobakteeri-kuuri, mielellään vaikka suun kautta ja emätinpuikkoina yhtä aikaa. Jos syynä kuivuus, niin ceridal-öljy tai neitsytkookosöljy.
-Lopeta sokerin syöminen.
- Käytä kosteuttavaa rasvaa välillä, ei pelkkää bebanthenia.
Itse olen käyttänyt lähes koko mielikuvituksen sen kutinan rauhoittamiseksi: ruokasoodakylpyjä, aloeveraa, pesua ja pesemättä jättämistä, apteekin pesunesteitä ja erilaisia rasvoja.
Nyt sitten todettiin, että joku talirauhanen on tukkeutunut, joten menossa pieneen päiväkirurgiseen operaatioon.
Kaikista parhaiten auttaa kun menet lääkäriin
Jos käytät pikkuhousunsuojia, niin lopeta.
Mulla auttaa sperma :D Siis säännöllinen seksi auttaa, jos tulee taukoa, tulee myös kutina. Ilmeisesti mulla on sytolyysi ja siemenneste tasapainottaa happamuutta.
Vierailija kirjoitti:
-Lopeta sokerin syöminen.
- Käytä kosteuttavaa rasvaa välillä, ei pelkkää bebanthenia.
Itse olen käyttänyt lähes koko mielikuvituksen sen kutinan rauhoittamiseksi: ruokasoodakylpyjä, aloeveraa, pesua ja pesemättä jättämistä, apteekin pesunesteitä ja erilaisia rasvoja.Nyt sitten todettiin, että joku talirauhanen on tukkeutunut, joten menossa pieneen päiväkirurgiseen operaatioon.
Mikä olisi hyvä kosteuttava rasva?
E-pilleri aiheuttaa minulle kutinaa, koska se kuivattaa limakalvoja. Emätinpuikot auttavat, esimerkiksi vagifem. Kutina hävisi nopeasti, mikäään rasva ei tosiaan auta.
Televisiosta ei juuri muuta tulekaan, kuin mainoksia ala-ja peräpään ongelmiin tarkoitetuista tuotteista. Luulisi että on mistä valita.
Kyllä on taas myötähäpeä ihmisiä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Televisiosta ei juuri muuta tulekaan, kuin mainoksia ala-ja peräpään ongelmiin tarkoitetuista tuotteista. Luulisi että on mistä valita.
En katso telkkaria.
Mulla alkaa nykyään seksin jälkeen ihan älytön kutina (johtuu e-pillereistä), joten käytän vagisanin kostetuttavaa voidetta. Se auttaa parissa päivässä ja kutina katoo. Ei oo kyse hiivasta, koska oon tän takia käyny pari kertaa lääkärissäkin, eikä kummallakaan kerralla ollu tulehdusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa nykyään seksin jälkeen ihan älytön kutina (johtuu e-pillereistä), joten käytän vagisanin kostetuttavaa voidetta. Se auttaa parissa päivässä ja kutina katoo. Ei oo kyse hiivasta, koska oon tän takia käyny pari kertaa lääkärissäkin, eikä kummallakaan kerralla ollu tulehdusta.
Siis senkin kanssa se kutina kestää jokaisen yhdynnän jälkeen pari päivää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas myötähäpeä ihmisiä kohtaan
Ja mistähän syystä?
Haluaisin itsekin tietää. bepanthen auttaa kyllä, mutta kutina palaa aina :/