Teija, miehesi pettää sinua minun kanssani vaikka olet raskaana
Kommentit (47)
emme ole naimisissa ja hän asuu toisen kanssa
Muija on ollut paksuna jo silloin kun tavattiin (tai ollaan kyllä " tunnettu" jo pidemmän aikaa mutta ruvetti tapailemaan vasta sen jälkeen)
ollaan suunniteltu yhteistä elämää jo kauan. Eikä siinä enää mitään tunteiden selvittelyä kaivata. Mies ottaa huomenna kimpsunsa ja kampsunsa ja lähtee pois, toki kertoo muijalle että mikä on homman nimi
taitaa itse Teija siellä pelätä ja puolustella
tiedän että käyt tällä palstalla
Miksi et sitten merkinnyt miehelle" ni" ? -ni on possessiivisuffiksi ja viittaa omistamiseen, -lle on paikallissija eikä liity mitenkään asiaan jota halusit ilmaista. Oletko hieman koulujakäymätön...
no ehkä tämä muija sen satasensa tarvitseekin, eipä rahaa " tunnu" olevan liiaksi.
mutta ei ole voinut jättää Teijaa kun Teija on raskaana. Okei, toihan vaikuttaa TOSI SELVÄLTÄ!!!! Tunteet on ihan selvät ja se noita-akka saa ihan juuri kenkää... Haloo nyt, nainen!
Nimeni on muuten Pauliina ja asun Toijalassa, eli se siitä sitten...
Nimeni on Kirsi, et sinä minua tunne
mutta mä lähden nyt nukkumaan. Enkä pelkää etteikö mies saapusi aamuksi kotiin ja elettäis mukavaa ja leppoisaa yhteistä sunnuntaipäivää huomenna :)
Vierailija:
eipä tullut heti mieleen ;)AP
haukkuja
muahmuah
Teija, oot aika säälittävä
Ei se susta ap kovin hyvää kuvaa anna, katsos kun normaalit ihmiset pitävät sellaista käytöstä aika halpamaisena ja vaikka mies tässä se pääpetturi onkin, niin ei se sun tekojasi paremmaksi muuta.
Mahtaa olla tosikivaa deittailla miestä, jonka lasta joku toinen nainen odottaa...?
mutta sanoi tänään minulle että ei voi jättää muijaansa koska tämä on raskaana, vaikkei tätä enää rakastakkaan. Joten meistä ei sitten tule mitään vaikka mies sitä haluaisikin, minä taas en mitenkään erityisesti halua pettäjämiestä ja oikeesti käy sääliksi Teijaa koska tuollaisen miehen kanssa on lapsia tehnyt
Toivon teille kaikkea hyvää, toivottavasti en pelästyttänyt kovasti, mutta mietippäs minkälaisen miehen kanssa olet, pettäjän.
Eli osittain oli kyllä provo, ei se sun miehes mihkään oo lähdössä mut kerroimpahan vain että minkälaisen miehen kanssa olet ja saat lapsen
" kun niin kovasti tulee haukkuja"
Vierailija:
mutta sanoi tänään minulle että ei voi jättää muijaansa koska tämä on raskaana, vaikkei tätä enää rakastakkaan. Joten meistä ei sitten tule mitään vaikka mies sitä haluaisikin, minä taas en mitenkään erityisesti halua pettäjämiestä ja oikeesti käy sääliksi Teijaa koska tuollaisen miehen kanssa on lapsia tehnytToivon teille kaikkea hyvää, toivottavasti en pelästyttänyt kovasti, mutta mietippäs minkälaisen miehen kanssa olet, pettäjän.
Eli osittain oli kyllä provo, ei se sun miehes mihkään oo lähdössä mut kerroimpahan vain että minkälaisen miehen kanssa olet ja saat lapsen
Ei siis halua pettäjämiestä itsellesi, mutta haluat kuitenkin vihjailla vaimolle millaisen niljakkeen kanssa elää? Luulet sitten tekeväsi tälle palveluksen vai?
Kaikki maailman pettäjät ja ns. toiset naiset: pettäkää ja naikaa niin paljon kun sielu sietää, mutta pitäkää nyt herran tähden mölyt mahassanne jos meinaatte jatkaa nyk. liitoissanne.
niin tiedoksi että mitä todennäköisimmin se oikea Teija ei ole tässä lukemassa ketjuasi :)
Sillä huomenna huomaatr jälleen kerran, että ei se mies vieläkkän jätä vaimoaan. Pitää sinut vaan kiltisti odottamassa kun hurllumhei iskee...
suhdettaan ja tunteitaan, niin sulle käy vielä huonosti...