Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teija, miehesi pettää sinua minun kanssani vaikka olet raskaana

Vierailija
25.02.2006 |

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhdettaan ja tunteitaan, niin sulle käy vielä huonosti...

Vierailija
22/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole naimisissa ja hän asuu toisen kanssa

Muija on ollut paksuna jo silloin kun tavattiin (tai ollaan kyllä " tunnettu" jo pidemmän aikaa mutta ruvetti tapailemaan vasta sen jälkeen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan suunniteltu yhteistä elämää jo kauan. Eikä siinä enää mitään tunteiden selvittelyä kaivata. Mies ottaa huomenna kimpsunsa ja kampsunsa ja lähtee pois, toki kertoo muijalle että mikä on homman nimi

taitaa itse Teija siellä pelätä ja puolustella

tiedän että käyt tällä palstalla

Vierailija
24/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sitten merkinnyt miehelle" ni" ? -ni on possessiivisuffiksi ja viittaa omistamiseen, -lle on paikallissija eikä liity mitenkään asiaan jota halusit ilmaista. Oletko hieman koulujakäymätön...

Vierailija
25/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä tämä muija sen satasensa tarvitseekin, eipä rahaa " tunnu" olevan liiaksi.

Vierailija
26/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tullut heti mieleen ;)

AP

Vierailija
27/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole voinut jättää Teijaa kun Teija on raskaana. Okei, toihan vaikuttaa TOSI SELVÄLTÄ!!!! Tunteet on ihan selvät ja se noita-akka saa ihan juuri kenkää... Haloo nyt, nainen!

Nimeni on muuten Pauliina ja asun Toijalassa, eli se siitä sitten...

Vierailija
28/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on Kirsi, et sinä minua tunne

Vierailija
29/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiiitkä tarina.

Vierailija
30/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä lähden nyt nukkumaan. Enkä pelkää etteikö mies saapusi aamuksi kotiin ja elettäis mukavaa ja leppoisaa yhteistä sunnuntaipäivää huomenna :)

Vierailija
31/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eipä tullut heti mieleen ;)

AP

Vierailija
32/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuja

muahmuah

Teija, oot aika säälittävä

Vierailija
33/47 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEKI TARPEENSA SUHUN :)

Vierailija
34/47 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se susta ap kovin hyvää kuvaa anna, katsos kun normaalit ihmiset pitävät sellaista käytöstä aika halpamaisena ja vaikka mies tässä se pääpetturi onkin, niin ei se sun tekojasi paremmaksi muuta.

Mahtaa olla tosikivaa deittailla miestä, jonka lasta joku toinen nainen odottaa...?

Vierailija
35/47 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanoi tänään minulle että ei voi jättää muijaansa koska tämä on raskaana, vaikkei tätä enää rakastakkaan. Joten meistä ei sitten tule mitään vaikka mies sitä haluaisikin, minä taas en mitenkään erityisesti halua pettäjämiestä ja oikeesti käy sääliksi Teijaa koska tuollaisen miehen kanssa on lapsia tehnyt

Toivon teille kaikkea hyvää, toivottavasti en pelästyttänyt kovasti, mutta mietippäs minkälaisen miehen kanssa olet, pettäjän.

Eli osittain oli kyllä provo, ei se sun miehes mihkään oo lähdössä mut kerroimpahan vain että minkälaisen miehen kanssa olet ja saat lapsen

Vierailija
36/47 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kun niin kovasti tulee haukkuja"

Vierailija
37/47 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta sanoi tänään minulle että ei voi jättää muijaansa koska tämä on raskaana, vaikkei tätä enää rakastakkaan. Joten meistä ei sitten tule mitään vaikka mies sitä haluaisikin, minä taas en mitenkään erityisesti halua pettäjämiestä ja oikeesti käy sääliksi Teijaa koska tuollaisen miehen kanssa on lapsia tehnyt

Toivon teille kaikkea hyvää, toivottavasti en pelästyttänyt kovasti, mutta mietippäs minkälaisen miehen kanssa olet, pettäjän.

Eli osittain oli kyllä provo, ei se sun miehes mihkään oo lähdössä mut kerroimpahan vain että minkälaisen miehen kanssa olet ja saat lapsen

Vierailija
38/47 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis halua pettäjämiestä itsellesi, mutta haluat kuitenkin vihjailla vaimolle millaisen niljakkeen kanssa elää? Luulet sitten tekeväsi tälle palveluksen vai?

Kaikki maailman pettäjät ja ns. toiset naiset: pettäkää ja naikaa niin paljon kun sielu sietää, mutta pitäkää nyt herran tähden mölyt mahassanne jos meinaatte jatkaa nyk. liitoissanne.

Vierailija
39/47 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tiedoksi että mitä todennäköisimmin se oikea Teija ei ole tässä lukemassa ketjuasi :)

Vierailija
40/47 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä huomenna huomaatr jälleen kerran, että ei se mies vieläkkän jätä vaimoaan. Pitää sinut vaan kiltisti odottamassa kun hurllumhei iskee...