Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverini liikenteessä: VAROKAA heitä!

Vierailija
19.02.2006 |

Olen työssä, jossa joutuu liikkumaan paljon, Suomessa ja muualla. Kotimaassa pääsääntöisesti autolla. Virallinen sääntö on, että autolla max 300 km, ja sen jälkeen koneella. Mutta pomoni ja kollegani suorastaan himoavat päästä auton rattiin, joten meillä ajetaan läpi Suomen ja jopa Tartoon asti.

Pomoni jopa ehdotti, että mentäisiin Riikaan autolla, niin säästetään lentolipuissa. Hohhoijaa, minä tilasin lennot.

Ajakoon, kunhan minun ei tarvitse olla kyydissä. Kummaltakin on kortti lähtenyt puolen vuoden sisään. Ja silti ajavat, vaikka kortti kuivumassa. Ajavat usein 140-160 km/h, vaikka olisi oma pieni lapsi kyydissäkin. Pomolla on lisäksi vahva mieltymys alkoholiin, joten en tiedä, lähtikö kortti nyt viimeksi rattijuopumuksesta vai ylinopeudesta. Luultavasti molemmista.

Kauhistuttaa taas ajatuskin lähteä ensi viikolla matkaan. Joskus tekeydyn jopa sairaaksi, ettei tarvitse kyytiin mennä. Tai keksin tavan " olla paikalla" jo edellispäivänä.

He ovat niitä, jotka tuolla jättävät jälkeensä vaaratilanteita. Mutta mitä voisin asialle tehdä? Koko konserni täynnä mielipuolia. Ahdistavaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla tällä tavoin pihdataan?

Vierailija
2/2 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä narauttaisin ne siitä kortitta ajosta, etenkin, jos sen voi vain nimettömänä tehdä. Todennäköisyys, että vakava onnettomuus sattuu, on hyvin suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla