Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli Ruotsi

Vierailija
14.06.2016 |

Katsoiko kukaan ekaa jaksoa? Mitä mietteitä?
Aika bimboja nuo naiset ainakin. Ja sama linja näkyy olevan myös Ruotsin tosi tv:ssä, tatuoitua valkoroskaa näin lyhyesti tiivistettynä.

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi miten nuo naiset tuolla hylkii Amandaa! En tajua! Ollu niin reipas ja iloinen. Kateutta sillä onhan Amanda kauniimpi mitä muut naiset yhteensä.

Vierailija
122/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossan on kyl ihana <3 Tää Ruotsin hotelli on kyllä niin koukuttava! Pari jaksoa katoin sitä Suomen versiota ja hirveetä kuraa tähän verrattuna. Ruotsi rokkaa! Miehet on kyllä vähän liian homoja. Naiset taas voisivat lesboilla enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Paulina näyttää ihan nuorelta Martina Aitolehdeltä! Ihmetyttää tuo alituinen keskareiden näyttö. Ei mitenkään fiksu ele..

Vierailija
124/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuonne fiksut mene. Eilenkin Hermansson nai sitä Ericaa. Erica on naiskennellut myös sen Aalla alkavan kanssa. 

Vierailija
125/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnukkainen86 kirjoitti:

Vitsi miten nuo naiset tuolla hylkii Amandaa! En tajua! Ollu niin reipas ja iloinen. Kateutta sillä onhan Amanda kauniimpi mitä muut naiset yhteensä.

Tämä hylkiminen on mennyt minulta vähän ohi. Olen käsittänyt, että pitävät häntä vahvana kilpailijana ja siksi yrittävät pelata tätä ulos. Miehet kyllä näyttävät häntä haukkuvan. Sitä en tajua.

Vierailija
126/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassua, että miehet etsivät kuolleita kulmia, joissa voivat r**kata, mutta naimista ei tarvitse ilmeisesti tehdä piilossa.

Vierailija
127/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään Jossanista!! Ja mun silmiini hän on naisista kaunein, tokihan makuja lienee monia. Tykkään tosin myös Emmasta (ulkoisesti taas ei kyllä miellytä sitten yhtään).

Pojista Mos on päässyt sydämeeni, vaikka alkuun en tykännytkään :D Oliver on mahtavan neutraali kaikkien keskuudessa, vaikka tosissaan taktikoi ja jauhaa paskaakin, ihailtavaa myös että tajuaa oman tyhmyytensä :D

Haluan Johnnyn takaisin, tähän mennessä sarjan kuumin mies ja vaikka hänen instagraminsa tarjoaa silmänruokaa, näyttää hän mielestäni livenä paremmalta. Tai siis liikkeessä, telkkarin ruudussa.

Vierailija
128/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninnukkainen86 kirjoitti:

Tämä hylkiminen on mennyt minulta vähän ohi. Olen käsittänyt, että pitävät häntä vahvana kilpailijana ja siksi yrittävät pelata tätä ulos. Miehet kyllä näyttävät häntä haukkuvan. Sitä en tajua.

Musta ne selkeesti hylkii. Koska kyllähän ne muut naiset keskenään kaveraa, vaikka Josefinaakin pidetään tosi kovana kilpailijana. Silti se on osa Emman ja Erican rinkiä, mutta Amandan kanssa naiset ei juuri vietä aikaa. Miehet taas jotenkin aliarvioivat, mutta sitä tehdään vähän kaikkia naisia kohtaan. Mos oli nolo kun ensin tyyliin rukoili, ettei harrastaisi Amandan kanssa seksiä ja sitten ryski innolla menemään 😄

Vierailija
129/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uus naispeluri vaikuttaa pääsevän heti porukkaan mukaan vaikka selkeästi hänkin kova kilpailija.

Amandan poissulkeminen ei voi johtua kielimuuristakaan sillä mielestäni puhuu tosi hyvää ruotsia verrattuna normi suomenruotsiin. Josefinalla todella huono itseluottamus kun jatkuvasti miehistä mustis.

Vierailija
130/154 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josefina on todella ärsyttävä. Amanda vetää hyvin ja on noista kaunein. Sitä varmaan syrjitään suomalaisuuden vuoksi, kateelliset naapurit :/ se Paulina Rousu näyttää suomalaiselta ja sukunimikin viittaa... varmaan jotain sukujuuria? Mutta muuten kyllä niin tyhmää bimbo porukkaa tuolla

Vierailija
131/154 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, kuinka uudet kundit heti poikajoukkoon jäätyään kysyvät, ketkä ovat päässeet panemaan? Mä koen tuon jotenkin nolona. Ja uusin kundi, A-jotain, vaikuttaa suorastaan vastenmieliseltä.

Alkuun pidin Mosia elähtäneen näköisenä ja ihmettelin, kuinka hän mukamas on onnistunut olemaan niin ahkera "muussaaja", mutta jotenkin olen ihan alkanut pitää hänestä (tosin en ulkonäöstään edelleenkään).

Vierailija
132/154 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin kestä sitä Maja-Stinaa. Joo, ymmärrän, että hän on katkera siitä, kun hänet pudotettiin, mutta miksei kukaan sano hänelle, että hän itse mokasi, kun valitsi Adrianin puolen ja sen takia hänet pudotettiin.

Vierailija
133/154 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä taas sitä, että kaikkien mielestä Emma on kaunein tyttö hotellissa! Onhan sillä hyvä kroppa, mutta se naama.. :S Josefine on omaan silmään nätein ja luonnollisin.

Vierailija
134/154 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukutuin Yonesin silmiin, jotenkin lumoavat! Normaalisti senlaiset miehet ei oo mun makuun.

Vierailija
135/154 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se oo penaalin terävin mutta komein

Vierailija
136/154 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä taas sitä, että kaikkien mielestä Emma on kaunein tyttö hotellissa! Onhan sillä hyvä kroppa, mutta se naama.. :S Josefine on omaan silmään nätein ja luonnollisin.

Musta taas Frida oli luonnollisimman näköinen, suorastaan tylsä :D

Vierailija
137/154 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko amandalle muuten tehty muita toimenpiteitä kuin silarit? Sen naama näyttää kuitenkin suht luonnolliselta verrattuna vaikka ystäväänsä Suvi Pitkäseen.

Vierailija
138/154 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
139/154 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko amandalle muuten tehty muita toimenpiteitä kuin silarit? Sen naama näyttää kuitenkin suht luonnolliselta verrattuna vaikka ystäväänsä Suvi Pitkäseen.

Ei yleisessä tiedossa ainakaan. Naama muuten alkaa kohta rupsahtamaan tuosta jatkuvasta röökaamisesta. Näyttäisi ihonväri muutenkin olevan aika keinotekoinen, joten sitäkin kautta se vanhuus alkaa aikaisemmin.

Vierailija
140/154 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ku Adrian tuli takas ja sekotti ees vähän pakkaa! 😄😄😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi