Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli Ruotsi

Vierailija
14.06.2016 |

Katsoiko kukaan ekaa jaksoa? Mitä mietteitä?
Aika bimboja nuo naiset ainakin. Ja sama linja näkyy olevan myös Ruotsin tosi tv:ssä, tatuoitua valkoroskaa näin lyhyesti tiivistettynä.

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adrian noista välkyin on. Gusettaa kaikkia ja tytöt helppoja. Aika monen kans ehti naiskennella.

Ei välkyin vaan luonnehäiriöisin.

Höpönlöpön, Adrian osaa nimenomaan erottaa pelin ja tosielämän. Joillain pelaajilla homma menee liikaa tunteisiin, Adrian on juonittelussaankin rehellinen.

t: Koko kauden katsonut

Miten niin juonitteluissaankin rehellinen? Ericallekin valehteli, ettei häntä vaihtaisi pois, mutta koko ajan kuitenkin puhui selän takana, että haluaa hänet heti pois, kun löytää vahvemman parin ja haukkui tätä vain tyhmäksi. Taisi kyllä itsekin uskoa omia juttujaan, kun ihan tosissaan selitti, että Erica ei ymmärrä omaa parastaan, jos valitsee Hermanssonin. Mitenköhän olisi ollut Ericalle parempi, että hän olisi ollut Adrianin pelinappulana, kunnes Adrian hänet päättää tiputtaa? Tarkoitti varmaan, että Erica ei halunnut edistää Adrianin parasta, mutta ei ilmeisesti jollain sairaalla tavalla tajunnut tätä itsekään vaan yritti kääntää oman parhaansa muka Erican parhaaksi.

Enkä oikein tajua tuota Adrianin logiikkaa, että hän on vahvin pelaaja, mutta kuitenkin heti kun hänellä ei ollut koskemattomuutta, hänet pudotettiin. Hänen pelinsä perustui pelkästään siihen, että ehti puhua uudet asukkaat aina puolelleen ja sai heiltä koskemattomuuden. Ryhmän kanssa ei osaa pelata kyllä ollenkaan. Aargh, niin raivostuttava tyyppi ja vielä raivostuttavampaa on, että niin moni oikeasti meni tuohon halpaan, vaikka suoraan varoitettiin uusia tulijoita.

Vierailija
102/154 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti, kun sänkyhommissa Adrian sanoi jollekin uudelle mimmille, että saithan sä ainakin panna tosi söpön pojan kanssa. Olikohan vitsinä vai onko ulkonäöllään tottunut siihen, että tyttöjä on jonoksi asti tyrkyllä, jolloin tytölle onkin suuri "kunnia" päästä hänen panemakseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoo, jonka mielestä Oliverilla on jotenkin naiselliset kasvot? :D

Vierailija
104/154 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noitten kaikkien pitää huutaa "breeev!" vaikka istuisivat kaikki jo saman pöydän ääressä? Ääh!

Vierailija
105/154 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää tuota Oliveria. Mukamas kaikkien kaveri mutta puhuu psskaa toisista minkä kerkiää. Katsellessani tuota jaksoa missä Oliver oli tasan varma että Erica oli murhaaja ja hiillosti tätä minkä kerkesi meinasin menettää hermot koko sarjaan lopullisesti :D lemppari tässä vaiheessa on varmaan Josefine tai Mos.

Vierailija
106/154 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Erican nukkuma-asennot on kyllä huikeita. Mahtaa olla niskat kipeenä aamuisin :D

Vierailija
107/154 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas jakso eilen. Mehdi näytti kyntensä. Josefine antoi Mosille, ilmeisesti siksi ettei menisi enää Amandan sänkyyn.

Toi Zannien julkisuushakuisuus naurattaa: ennen hotelliin astumista oli jo ajatellut ostaa asunnon Tukholmasta koska "tulee tapahtumia" ja muiden kilpailijoiden kans pitää mennä baariin yhdessä jotta ainakin kaikki tunnistaa.

Vierailija
108/154 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instakuvien perusteella Erican kumiveneet (=huulet) alkaa olla jo samaa kokoluokkaa pään kanssa

Vierailija
109/154 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset ovat matkimisen taidossa ihan loistavia. Tämäkin on kuin tuplaus Paradise Hotel USA:sta vuodelta 2003. Sitä tuli joskus katsottua. Hotellikin on melkein sama?

Onko tuonne koottu oikeesti ruåttin kaikki bimbot ihan huumorimielessä vai tuoko on hurrien taso noin yleisesti? Jopa Amerikan versio vaikutti aikoinaan "fiksummalta :)

Vierailija
110/154 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2382 kirjoitti:

Ruotsalaiset ovat matkimisen taidossa ihan loistavia. Tämäkin on kuin tuplaus Paradise Hotel USA:sta vuodelta 2003. Sitä tuli joskus katsottua. Hotellikin on melkein sama?

Onko tuonne koottu oikeesti ruåttin kaikki bimbot ihan huumorimielessä vai tuoko on hurrien taso noin yleisesti? Jopa Amerikan versio vaikutti aikoinaan "fiksummalta :)

Kauneusleikkauksissa käynti varsinkin vaikuttais olevan ohjelmaan valittujen perusteella jokaisen parikymppisen ruotsalaisnaisen harrastus :D Katoin sarjan jaksot siitä jaksosta eteenpäin, jossa Amanda tuli mukaan. Sen perusteella Maja-Stina ja Erica tais olla ainoat joilla ei oo silareita, olikohan alussa muita?

Vierailija
111/154 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonnu86 kirjoitti:

Mä olen myös ihan koukussa Paratiisihotelliin! Jännä homma, koska mua harvemmin kiinnostaa Suomen ja jenkkien versiot tän kaltaisista ohjelmaformaateista. Mä olen jakson 35 tai 36 kohdalla, en nyt muista.

En vielä tiedä mikä pari voittaa, älkääkä spoilatko! :D mutta toivon Adriania ja Maja-Stinaa koska ne on niin aww söpö pari yhdessä! Adrianista en ehkä 20 ekassa jaksossa tykännyt mut sen jälkeen siitä tuli mun silmissä yhtäkkiä kuumin ja paras. Ehkä se miten se reagoi Maja-Stinan lähtöön, oli niin liikuttava kun aluks oli pitäny sitä ihan kylmänä. Mun inhokki oli ehdottomasti Oliver, en ymmärrä sen suosiota kun se käyttäytyi niin lapsellisesti. Haukkui kaikkia ja sit oli niin hyvä veli muuten kaikkien kanssa eikä osannut ottaa sitä pelinä vaan otti kaiken henkilökohtaisesti. Emman ja Josefinan suosiminen alkuperäisiä kohtaan ärsytti myös ja se miten se valitsi yhden mustan lampaan ketä yrittää ulos, esim. aluksi Diddi ja sitten Adrian...

Ja sitten tietysti surullisen kuuluisa Suomi-jakso.. Ei voi käsittää miten ruotsalaiset eivät tiedä naapurimaansa pääkaupunkia. Todella hämmentävää! Ja epäarvostus ja ennakkoluulot... Huoh.

Et halua spoilaantua voittajasta, mutta spoilaat itse ainakin sen, että sekä Adrian että Maja-Stina tulee takaisin ja että Oliver tiputetaan jaksoon 35 tai 36 mennessä.

Eikö toi jakso ollu jo tullu suomen telkusta? Jos ei niin anteeksi huolimattomuuteni. Enkä sanonut että Oliveria tiputettais :D

Vierailija
112/154 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin katsomaan sarjaa ihan vaan Amanda Harkimon takia. Kiinnostuin kuitenkin sarjasta itsestään (mitä en odottanut, yleensä tällaiset ohjelmat ei kiinnosta), ja olen aivan koukussa - onneksi on Ruutu+ käytössä. Plussasta siis näkee jaksot niin pitkälle kuin jaksaa katsoa.

Lempparit Oliver, Mos, Emma ja Johnny. Näistä jolle kulle voitto niin olen tyytyväinen. :)

Adrianista vaihtuu itsellä koko ajan mielipide. Periaatteessa haluan, että Adrian pysyy talossa (sekoittaa pakkaa, tuo pientä draamaa). Mutta toisaalta talon muiden asukkaiden puolesta haluaisin, että Adrian heittää veivit talosta. Voittoa en kuitenkaan hänelle tahtoisi, sanoi itsekin ettei voitto merkitse hänelle mitään, tienaa voittorahat jo parilla baari(?)keikalla. Haluaa vain pysyä talossa mahd. pitkään. Voiton pitää mennä henkilölle, jolle näin iso summa on once in a lifetime -juttu. Muuten Adrian on pelannut kovaa, joten voitto voisi mennä oikealle henkilölle, mutta en kuitenkaan haluaisi näin tapahtuvan kaiken kieroilun jälkeen.

Erica vaikuttaa oikeasti todella urpolta. Kun tämän pätkiä katsoo, näyttää ettei hän ajattele mitään. Uskoo sinisilmäisesti lähes kaiken paskan.

Paulinasta näkee tämän olevan fiksu.

Diddi oli kamala rääväsuu, hauskaa katsella kun kaikki välttelivät sen minkä ehtivät. :D

Vierailija
113/154 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Josefine on mustasukkainen miehistä =D

Vierailija
114/154 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmeissäni miten vähän täällä on keskustelua ohjelmasta! 😮 En Amandasta suuremmin pidä, mutta hyvinhän se ohjelmassa vetää! 👍🏻 Ei anna muiden naisten dissauksen lannistaa itseään.

Vierailija
115/154 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda on ihan pro. Mutta tosi tylsää sakkia tuolla noin muuten, varsinkin se vanha klikki. Lukas sentään yritti hämmentää.

Mua häiritsee, kun asukkaat takanapäin kilvan haukkuvat toisiaan tyhmiksi, varsinkaan kun kukaan ei vaikuta miltään varsinaiselta ruudinkeksijältä:)

Vierailija
116/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ruotsalaisten miesten homostelu ihmetyttää. Olen luullut, että se on ollut sellainen kestovitsi, mutta...

ovat jatkuvasti suutelemassa toisiaan kun vähänkin saavat viinaa. Kaiken huippu oli kun Jonny ajeli Hermanssonin munakarvoja. "Sinulla on ihan kiva kikkeli". Pojat pitivät kahdenkeskisen tuokion huoneessaan...

Vierailija
117/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. alkuperäisten klikki on todella tympeää katsottavaa. Jossan suuttuu jos miehet tykkää muista kuin hänestä, Emma suuttuu jos uudet ei tee niinkuin "ryhmä haluaa" (=mitä ikinä Emma käskee), Oliver on ylimielinen kakara ja Mos on muuten vain väsynyt tyyppi. Nyt vielä Hermanssonkin on taas raahattu mukaan ja vaikka se selittää pelaavansa niin ei se kyllä missään näy. 

Vierailija
118/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten osa naisista kuvataan estottomasti yläosattomissa (esim. Erica) ja osa on selkeästi leikattu siveäksi (Emma, Josefine, Amanda)?

Vierailija
119/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten osa naisista kuvataan estottomasti yläosattomissa (esim. Erica) ja osa on selkeästi leikattu siveäksi (Emma, Josefine, Amanda)?

Hahaha, enpä Amandaa varsinaisesti siveäksi kutsuisi, mutta joo, eipä häntä ole yläosattomissa näkynyt, kuten juuri Ericaa vaatteita vaihtaessaan. Ihmetyttää, kuinka asukkaita kuvataan istahtamassa pöntölle tai sieltä pois ja

sitten on sentään "kriittiset paikat" blurrattu (siis tarviiko sitä aivan kaikkea kuvata?)

Vierailija
120/154 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ruotsalaisten miesten homostelu ihmetyttää. Olen luullut, että se on ollut sellainen kestovitsi, mutta...

ovat jatkuvasti suutelemassa toisiaan kun vähänkin saavat viinaa. Kaiken huippu oli kun Jonny ajeli Hermanssonin munakarvoja. "Sinulla on ihan kiva kikkeli". Pojat pitivät kahdenkeskisen tuokion huoneessaan...

Joo toi Jonnyn ja Hermanssonin sessio oli kyl niin gay 😂 Miehet tuntuvat tosiaan olevan enemmän kiinnostuneita toisistaan kuin naisista. Itsekin olen ajatellut, että ruotsalaisten miesten metroseksuaalisuutta liioitellaan ja se on kestoläppä (kuten se, et suomalaiset on aina kännissä), mut kyl siinä perää(!!!) taitaa olla! :D Jatkuvasti kyttäävät toistensa aamustondiksia, nukkuvat vieressä ja kännissä hipelöivät minkä kerkeävät. Naiset ovat enemmän miehiä! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä