Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolottaa! Tartuin vierasta lasta olkapäistä

Vierailija
13.06.2016 |

Oltiin kaupungilla ja siellä oli aika paljon porukkaa. Työnsin vauvaa vaunuissa ja samalla vahdin kolmevuotiasta, ettei häviä ihmisvilinään. Otin lasta olkapäistä kiinni ja ohjeistin että tuleppas Maija tännepäin ja samalla katsoin ettei vaunut karkaa. Yhtäkkiä huomasin Maijan seisovan toisella puolella ja vieressäni seisoi hölmistynyt äiti, jonka lasta olin tarttunut olkapäistä. Lapsiparka! Sopersin anteeksi ja lähdin lapsineni pois. Kyllä nolottaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista sattuu. Laittaisin itse 3-vuotiaan myös vielä rattaisiin.

Vierailija
2/5 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt suunnilleen sama ja muistan vieläkin kuinka häkeltynyt olin. Kaikkea sattuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa suostuisikin rattaisiin! Ei ole karkailevaa sorttia, vauvan synnyttyä olen vaan alkanut stressaamaan että isompi katoaa johonkin. Ennen oli helpompaa kun piti katsoa vain yhden perään.

Vierailija
4/5 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa suostuisikin rattaisiin! Ei ole karkailevaa sorttia, vauvan synnyttyä olen vaan alkanut stressaamaan että isompi katoaa johonkin. Ennen oli helpompaa kun piti katsoa vain yhden perään.

AP

Vierailija
5/5 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin ruveta juttelemaan vieraalle miehelle, ku sivusilmällä katoin, että siinä seisoo mun mies. 😳 Samanvärinen takki ja yhtä pitkä.