mistä ruokaa kissalle?
Mulla on 3euroa tilillä rahaa ja sossu ei myönnä toimeentulotukea vaikka anoin. Vaativat tositteita jostain vanhasta tilistä mitä ei ole ollut edes olemassa enää ikuisuuksiin, eikä mulla ole siitä mitään tilinlopetustodistusta.
Kommentit (39)
Soita läheiseen eläinsuojeluyhdistykseen ja kysy onko niillä ylimääräistä ruokaa. Joissakin paikoissa on.
Keräät pulloja tai kysyt suoraan apua fb:stä?ite ainakin lahjottaisin kissan ruoat. Kisu ei saa jäädä nälkiintymään joten siitä pitää pitää huoli vaik se ois viimeinen teko. Prismasta saa muuten rainbown tonnikalaa vedessä 0,69€. Eli ei paha. Toivottavasti saat kissan syötettyä. Eläinsuojelusta voi kysyä kanssa.
Onko sulla pakkasessa lihaa? Onko kananmunia? Kissa on lihansyöjä eli raakaa lihaa voit antaa, jos sulla on. Kananmunasta keltuainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla pakkasessa lihaa? Onko kananmunia? Kissa on lihansyöjä eli raakaa lihaa voit antaa, jos sulla on. Kananmunasta keltuainen.
Ei oo oikein mitään ja jotain pitäis itekkin syödä.
Missä olet? Meillä jäi kissanruokia käyttämättä, kun kissalla todettiin munuaisten vajaatoiminta ja nyt se saa syödä vain munuaispotilaan erikoisruokia. Voisin lahjoittaa nuo tavalliset kissanruoat pois.
Monissa kaupoissa kissojen märkäruoka maksaa suunnilleen 0,50snt-1,00€ joten niitä voit ostaa kunnes saat rahaa. Älä jätä kissaa nääntymään :[
Kanamunia: keltuaiset kissalle, ite teet munakasta valkuaisista.
Munuaiset on halpoja.
Sydänkään ei ole kallista. Varsinkaan 30% alennuksella.
Lidlissä maksaa semmoset kerta-annokset 25snt, ja muuallakin, esim. s-marketissa 35snt kpl. Tokmannissa maksaa myös 1kg purinan raksuja 2,2€.
ja kannattaa varmaan käydä siellä vanhassa pankissa paikan päällä kysymässä jonkunnäköstä todistusta tilistä
Jos jomman kumman pitää paastota - niin se oot sit sinä. Kissalle se on vaarallista.
Etkö saa kavereilta tai vanhemmilta rahaa lainaksi?
Onko sulla mitään kanitettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä maksaa semmoset kerta-annokset 25snt, ja muuallakin, esim. s-marketissa 35snt kpl. Tokmannissa maksaa myös 1kg purinan raksuja 2,2€.
ja kannattaa varmaan käydä siellä vanhassa pankissa paikan päällä kysymässä jonkunnäköstä todistusta tilistä
Nuo on siis annospussien hintoja, tajusin just että purkeissahan on paljon halvemmat kilohinnat, halvimmissa sen 50snt/400g.
Kerrothan sitten Kun saat ongelman ratkaistuksi. En muuten saa unta :/ minäkin lahjottaisin ku tietäis vaan että minne..mut tuskinpa asut lähellä ku ite kotosin tällaisesta tuppulylästä. Mut nyt reippaasti jotain sille kisulle! Ja vähän ihmettelen Miksi oot ottanu kissan jos ei oo varaa sitä Hoitaa..mut kai sekin on positiivista et edes kysyt apua etkä vaa jätä kylmästi nälkiintymään..hanki pian! Kyllä joku lainaa jos oikeesti rahat menee kissan ruokaan eikä päihteisiin.
Kysy somesta apua. Muistan kun joitakin aikoja sitten oli juttu, miten nuori nainen pyysi fb:ssä ihmisiltä apua kissan ruokintaa, kun oli itse joutunut yllättävään taloudelliseen ahdinkoon avoeron sattuessa. Ihmiset lahjoittivat naisen kissalle ruokaa. Voisin itsekin sun kissallesi muutaman purkin ruokaa lahjoittaa, jos asut lähistöllä. Fb:ssä en ole.
Kissa tarvitsee lihaa. Onko sulla kauppahallia lähellä? Olen saanut joskus jonkun ostoksen kylkiäisenä broilerin sydämiä ja kivipiiroja, herkkua kissalle! Käy kauppahallissa kysymässä lihakauppiailta, liikenisikö ilmatteeksi rääppeitä, roskiinhan ne yleensä päivän päätteeksi menee..
Ap, mikä on sinun ja kissasi sijainti?
Pahvinen paketti latzia maksaa n. 3 euroa... itse voit vaikka paastota tai käydä leipäjonossa.
En vaan voi ymmärtää ihmisiä jotka hankkii lemmikin vaikka ei ole varaa. Mitä jos kissa sairastuu? Aina pitäisi olla säästössä rahaa hätätilanteita varten, ikinä ei tiedä jos iskee jokin rahaa vievä sairaus ja jääkö se eläin sitten vaan kärsimään vai nirhaatko siltä hengen itse kun ei ole varaa viedä lääkärille?
Käy keräämässä auton alle jääneitä raatoja tienvarsilta? Tai varasta kaupasta