Vierailija

molempien lapset ovat toisella vanhemmallaan ja tarkoitus oli miehen töiden jälkeen käydä parilla olusella + syömässä. itsellä on vapaapv ja kiertelin valmiiksi jo kaupungilla, oli sovittu miehen kanssa treffit erään patsaan eteen. no, tavattiin ja halattiin ja pussattiin. sitten mies jäi katsomaan jotenkin oudon näköisenä ja kysyi, käynkö vaihtamassa vaatetet ensin. nauroin mutta mies oli ihan tosissaan ja tässä vaiheessa hiilestyin jo vähän. suoraa vastausta, mikä asussani on vikana, en saanut mutta lopulta menetin hermoni ilmoittaen " no meen nyt sinne oluselle, tuu perässä jos huvittaa!"

eikä mies tullut. meni kuulemma kotiin suihkuun ja "miettimään";( joten istun tässä terassilla yksin, olut edessä ja itken. en tiedä, onko minulla enää edes parisuhdetta!!!

niin ja vaatteet, kun monia kuitenkin kiinnostaa.. leveälahkeiset revityt farkut, hihaton paita, lyhyt nahkatakki ja korkeakantaiset puukengät. ihan normivaatteet, nuo farkut ovat suosikki-kesähousuni jo .. öh.. kuudetta vuotta . kevyt meikki, pitkät hiukset nutturalla, aurinkolasit. ihan ihmiseltä minä näytän! :O

ja nyt olisi sitten v""u pitänyt vaatteet vaihtaa että kelpaa arvon herralle ! tukehtukoot kravattiinsa

• ylös 147
  • alas 223

Sivut

Kommentit (105)

Vierailija

Jos se ajatteli, että menette johonkin parempaan ravintolaan syömään, ja meinasi ettei revityt farkut ole sopiva asu. Mitä sillä oli itsellään päällä?

• ylös 484
  • alas 7
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onko miehesi aiemmin käyttäytynyt idioottimaisesti?

Vaatteesi kuulostavat muodikkailta, mies lienee aika pihalla trendeistä.

• ylös 72
  • alas 204
Vierailija

No jo tekin asiasta kinaatte. Tai itse asiassa sinähän tuossa olit se, joka riitelit ja menetit hermosi, ei mies.
Jos sä alat loukkaantuneena käydä päälle, niin mies ei varmaan saanut sanottua, että sulla oli sopiva asu jollekin kaljakuppilan terassille, muttei hienompaan ravintolaan. Ehkä se oli suunnitellut vievänsä sut Oloon.
Oikeesti. Ei se ole sun persoonan arvostelua, jos vihjaa, että sulla ei ole ihan sopiva asustus hienoon ravintolaan. Mä ymmärtäisin hermostumisesi, jos se nälvisi asustasi kautta rantain tai mollaisi fyysisistä ulkonäköä, mutta tuohan nyt oli aika hienovaraisesti sanottu.
Nyt kotiin sieltä, ja kysy suuttumatta, että minne se mies olisi sut meinannut viedä? Revityt farkut ei ole hienon ruokaravintolan asu, mutta terdellä olusella niiden kanssa voi hyvin olla. Ehkä miehellä on nyt vaan konservatiivisempi asumaku, mutta ei siitä riidellä kannata.

• ylös 255
  • alas 22
Vierailija

Pukeutumisesi kuulostaa todella kivalta ja nuorekkaalta. Ymmärrän tosin miestäsi, kun joskus oma mieheni on ihan erityylisesti kuin minä (miehellä lippis ja verkkarit, minulla jakkupuku) ja minua nolottaa. Olen oppinut nauramaan asialle ja mies on oppinut kysymään, että haluanko hänen laittavan siistimpää päälle. Juttele miehesi kanssa. Muista, että kaikki miehet eivät ymmärrä muodin tai nuorekkuuden päälle ja moni mies tykkää siitä, jos tyttöystävä on pukeutunut naisellisesti.

• ylös 143
  • alas 19
Vierailija

"Helvetillinen riita"=ap sai kilarit, kun revityt farkut eivät miehen mielestä sovi hienoon ravintolaan. Ouje. Ei ihmetytä, että ap on jo kertaalleen eronnut.

• ylös 332
  • alas 33
Vierailija

Niin no nyt tosiaan pitäisi tietää minne mies oli ajatellut mennä syömään kanssasi. Ehkä hienoimmin paikkaan ja vaikka kosia samalla.

• ylös 132
  • alas 7
Vierailija

Tuli mieleen kanssa jos ajatteli että menette johonkin hienompaan paikkaan syömään ja sinä alat räyhäämään sitten kysymättä edes asiasta... Ehkäpä sun kannattais jättää se olut siihen ja mennä kotiin.

• ylös 167
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Helvetillinen riita"=ap sai kilarit, kun revityt farkut eivät miehen mielestä sovi hienoon ravintolaan. Ouje. Ei ihmetytä, että ap on jo kertaalleen eronnut.

Ei vissiin ollut tarkoitus edes mennä mihinkään hienoon ravintolaan. Tuollainen rento vaatetus sopii hyvin terdelle tai johonkin Amarilloon. Miten mies oli pukeutunut?

• ylös 90
  • alas 7
Vierailija

Herätät ehkä hieman huomiota istuessasi yksin terassilla itkemässä, litkimässä olutta ja palstailemassa samaan aikaan.

• ylös 185
  • alas 4
Vierailija

Taisit kierrellä siellä kaupungilla jo valmiiksi niitä terasseja ja sulla oli lokinpaskaa perseessä ja lörtsyn sisukset rinnuksilla puhumattakaan humalatilastasi. Mies yritti saada sinut vain kotiin lepäämään ilman julkista kohtausta.

• ylös 80
  • alas 15
Vierailija

Aikuinen nainen ei mene ulos syömään revityissä housuissa jos ulos ollenkaan, olkoompa miten muodikas tahansa. Eikä sisälle ravintolaan mennä syömään hihattomassa. Jos ei olla jossain rantaterassilla tai allasbaarissa.

• ylös 62
  • alas 88
Vierailija

Voi käsipäivää. Av-raati on jo äänestänyt, että miehen käytös johtui siitä, että hän oli päättänyt viedä ap:n hienoon ravintolaan, nimenomaan Oloon ja sitten kosia siellä. Että tyhmäpä olit ap kun et heti tajunnut mitä jo viisi av-meediota tajusi.

Ja jos mies ei saa suoraan sanottua mikä mättää niin tyhmä mies, miettiköön ihan rauhassa. Voit toki pahoitella, että anteeksi kulta, en tajunnut että olet niin muodista ja trendeistä pihalla ja tunnet itsesi vanhaksi ja tyylittömäksi minun rinnallani, olisit sanonut! Ehkei kannata lähettää viestiä ;)

Jos sun äijäs tosiaan tuli suoraan töistä puvussa ja kravatissa paikalle niin ehkä neuvottelu minne mennään ja kuka vaihtaa vaatteet (neutraalisti) olisi toiminut. Myöhäistä nyt. Yhtä hyvin vapaalla stressi tiivistyy ja käytetäänkin aika riitelyyn. Tai paska päivä ja sinä olit sopivasti paikalla. Tai suhde hiertää ja nyt hiersi pienestä kiinni. Ei se kuitenkaan farkkujen syy ole jos ero tulee, muut syyt.

Älä sinä itke tuoppiisi kyyneleitä, ei se mies yksinään päätä teidän suhteesta. Sinä päätät 50% kohteleeko mies sinua tarpeeksi hyvin, että sinulla on intressi jatkaa suhdetta. Tuleeko näitä myrskypilviä kirkkaalta taivaalta usein. Osaatteko puhua? Kiinnostaako sinua mistä koko jupakka johtui? Yksinkertainen viesti anteeksi omasta puolestani, harmittaa kun odotettu yhteinen ilta meni mönkään typerän riidan vuoksi. Mitähän tapahtui, olitko suunnitellut meille hienompaa paikkaa kuin mihin farkuissa voi tulla? Terveisin sinun Naisesi <3

Voithan ottaa ensimmäisen askeleen kohti sovintoa, ei parisuhde ole asemasotaa.

• ylös 93
  • alas 6

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.