Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oli helvetillinen riita miesystävän kanssa, nyt itken täällä yksin :(

Vierailija
13.06.2016 |

molempien lapset ovat toisella vanhemmallaan ja tarkoitus oli miehen töiden jälkeen käydä parilla olusella + syömässä. itsellä on vapaapv ja kiertelin valmiiksi jo kaupungilla, oli sovittu miehen kanssa treffit erään patsaan eteen. no, tavattiin ja halattiin ja pussattiin. sitten mies jäi katsomaan jotenkin oudon näköisenä ja kysyi, käynkö vaihtamassa vaatetet ensin. nauroin mutta mies oli ihan tosissaan ja tässä vaiheessa hiilestyin jo vähän. suoraa vastausta, mikä asussani on vikana, en saanut mutta lopulta menetin hermoni ilmoittaen " no meen nyt sinne oluselle, tuu perässä jos huvittaa!"

eikä mies tullut. meni kuulemma kotiin suihkuun ja "miettimään";( joten istun tässä terassilla yksin, olut edessä ja itken. en tiedä, onko minulla enää edes parisuhdetta!!!

niin ja vaatteet, kun monia kuitenkin kiinnostaa.. leveälahkeiset revityt farkut, hihaton paita, lyhyt nahkatakki ja korkeakantaiset puukengät. ihan normivaatteet, nuo farkut ovat suosikki-kesähousuni jo .. öh.. kuudetta vuotta . kevyt meikki, pitkät hiukset nutturalla, aurinkolasit. ihan ihmiseltä minä näytän! :O

ja nyt olisi sitten v""u pitänyt vaatteet vaihtaa että kelpaa arvon herralle ! tukehtukoot kravattiinsa

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö koskaan rasita olla aina huoliteltu ja tip-top? Osahan ihmisistä stressaa että jos jää ratikan alle niin millaiset alusvaatteet on..

Minä yllätyin kuinka hyvännäköinen asu oli nahkatakki, valkoinen t-paita ja Adidas verkkarit, pillit, hopeanahkatennarit. Pakko käydä flunssassa apteekissa ja wow ellei punainen räkäinen nenä sitten ollut tyylirikko.

Minua hieman oudoksuttaa, anteeksi, että "haluamme nähdä toisemme parhaimmillaan". Onko se hallittua hygieenistä elämää ja viihtyykö siinä koko elämänsä? Minä puolestani rentoudun kun tiedän minun ja mieheni nähneen meidät parhaimmillaan ja pahimmillaan.

Onhan nämä suhteeseen, vaikka nyt Ap ja ömmmmm-mies, vaikuttavia asioita, miten näet minut, millaisena minut haluat nähdä, näetkö minut.

Vierailija
82/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotkut niin köyhiä jo että pitää pitää rikkinäisiä varkkuja. Voi mahoton. Käy uffissa sieltä löytyy varkkuja jotka on ehyet.  Ei ihme jos mies hiilty. Että kaikkea kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö koskaan rasita olla aina huoliteltu ja tip-top? Osahan ihmisistä stressaa että jos jää ratikan alle niin millaiset alusvaatteet on..

Minä yllätyin kuinka hyvännäköinen asu oli nahkatakki, valkoinen t-paita ja Adidas verkkarit, pillit, hopeanahkatennarit. Pakko käydä flunssassa apteekissa ja wow ellei punainen räkäinen nenä sitten ollut tyylirikko.

Minua hieman oudoksuttaa, anteeksi, että "haluamme nähdä toisemme parhaimmillaan". Onko se hallittua hygieenistä elämää ja viihtyykö siinä koko elämänsä? Minä puolestani rentoudun kun tiedän minun ja mieheni nähneen meidät parhaimmillaan ja pahimmillaan.

Onhan nämä suhteeseen, vaikka nyt Ap ja ömmmmm-mies, vaikuttavia asioita, miten näet minut, millaisena minut haluat nähdä, näetkö minut.

En sanonut, että aina. Voisit myös käyttää lainauksia kun oli epäselvää kelle vastaat

Puhuin tuossa kesäviikonloppupäivästä ja sellaisesta asusta, joka päällä voi lähteä sekä terassille että ravintolaan. Saatan ottaa isompaan laukkuun jopa bikinit mukaan, jotta voi lähteä ex tempore minne vain.

Viikolla menen itsekin ihan normifarkuissa ja lenkille lenkkivaatteissa. Tosin tänään puin farkkujen kanssa korkeat korot. Ei se ole ehdotonta. Itselleni vain visuaalisuus ja ulkonäkö on tärkeää. Outoa kyllä, pidän myös täysin räjähtäneen näköisistä ihmisistä. Olen hieman kateellinenkin sellaisesta rempseän välinpitämättömästä asenteesta. Mutta nautin estetiikasta. Ja vaikka miten vähän olisi rahaa pitää sitä olla aina kampajalle tasoitukseen.

Vierailija
84/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut, että aina. Voisit myös käyttää lainauksia kun oli epäselvää kelle vastaat

Puhuin tuossa kesäviikonloppupäivästä ja sellaisesta asusta, joka päällä voi lähteä sekä terassille että ravintolaan. Saatan ottaa isompaan laukkuun jopa bikinit mukaan, jotta voi lähteä ex tempore minne vain.

Viikolla menen itsekin ihan normifarkuissa ja lenkille lenkkivaatteissa. Tosin tänään puin farkkujen kanssa korkeat korot. Ei se ole ehdotonta. Itselleni vain visuaalisuus ja ulkonäkö on tärkeää. Outoa kyllä, pidän myös täysin räjähtäneen näköisistä ihmisistä. Olen hieman kateellinenkin sellaisesta rempseän välinpitämättömästä asenteesta. Mutta nautin estetiikasta. Ja vaikka miten vähän olisi rahaa pitää sitä olla aina kampajalle tasoitukseen.[/quote].

Niin, mietin vain miten ap hippityyli ja miehen pukutyyli sopivat toisiinsa. Kertooko pukeutuminen niin paljon ihmisestä, että siinä riitelevät eivät vain housut vaan asenteet.

Ja miten huoliteltu hallinnan ihminen ja rennompi laid back ihminen sopivat yhteen ja voiko se asenne löytyä samasta ihmisestä. Itse tiedän äitiyden muuttaneen kokonaan tiptop ihmisen who cares ihmiseksi. Ja mietin myös missä menee raja haluan näyttää hyvältä rakkaani silmissä ja hei olen vain ihminen (ja tulossa Siljalta) ihmisen välillä.

Varaudunko elämässä kaikkeen myös bikinien osalta vai uinko vastavirtaan alusvaatteissa tai nakuna, se taisi olla ajatus mitä pohdin ;) ehkä se, miten löytyy balanssi ja onni.

Vierailija
85/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä myös opasti mua vaatetuksessa. Ja hiuksissa. Ja meikissä. Ja käytöksessä. Lisäksi piti laihduttaa ja tiesipä hän myös mitä mun tulee lukea ja katsoa televisiosta. Ystävätkin hän osasi valita mulle.

Kun yritti jopa saada mua kauneusleikkaukseen, että mun kasvoista tulisi sirommat, tajusin vihdoin ja viimein lähteä.

Joten Ap, miettisin sinuna todella tarkkaan suhteen jatkamista, jos puolen vuoden kohdalla jo alkaa oleen kontrollointi tuota luokkaa.

Naisethan ei ole koskaan yrittäneet vaikuttaa miesten vaatetukseen, kampaukseen, kavereihin tai harrastuksiin :) 

Vierailija
86/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä myös opasti mua vaatetuksessa. Ja hiuksissa. Ja meikissä. Ja käytöksessä. Lisäksi piti laihduttaa ja tiesipä hän myös mitä mun tulee lukea ja katsoa televisiosta. Ystävätkin hän osasi valita mulle.

Kun yritti jopa saada mua kauneusleikkaukseen, että mun kasvoista tulisi sirommat, tajusin vihdoin ja viimein lähteä.

Joten Ap, miettisin sinuna todella tarkkaan suhteen jatkamista, jos puolen vuoden kohdalla jo alkaa oleen kontrollointi tuota luokkaa.

Naisethan ei ole koskaan yrittäneet vaikuttaa miesten vaatetukseen, kampaukseen, kavereihin tai harrastuksiin :) 

Sairasta kontrollointia se on aina eikä kenenkään pitäisi alistua sellaiseen.

Vierailija
87/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ajatteli, että menette johonkin parempaan ravintolaan syömään, ja meinasi ettei revityt farkut ole sopiva asu. Mitä sillä oli itsellään päällä?

varmasti jotain asiallista kun kerran "kravattiin tukehtumista" toivottiin.

Vierailija
88/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan asu oli aloittajan mielestä ihan kiva, mutta rähjäisen(yli-ikäisen)  hipin näköinen tyttöystävä sai varmaan miehen sanattomaksi....Saatikka se, että nainen tuli raivona silmille, kun tajusi miehen ns. arvostelevan hänen asuaan...

Vierailija
89/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletteko saaneet jo sovittua? Olet saanut aika ihmeellisiä vastauksia, toki osakin asiallisia. Jos ette mihinkään hienostopaikkaan olleet menossa, oli asusi mielestäni täysin sopiva. Onko miehesi aiemmin sitten huomautellut vaatteistasi?

Vierailija
90/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri hyvän lauseen mikä sopii tähän(kin) ketjuun; Internetissä on tarjolla kaikki maailman tieto, mutta ihmiset mieluummin riitelevät siellä tuntemattomien ihmisten kanssa.

Vierailija
91/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 v ja käytät revittyjä farkkuja. Ei ole varaa ostaa ehjiä ?

34v

Vierailija
92/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikolla menen itsekin ihan normifarkuissa ja lenkille lenkkivaatteissa. Tosin tänään puin farkkujen kanssa korkeat korot. Ei se ole ehdotonta. Itselleni vain visuaalisuus ja ulkonäkö on tärkeää. Outoa kyllä, pidän myös täysin räjähtäneen näköisistä ihmisistä. Olen hieman kateellinenkin sellaisesta rempseän välinpitämättömästä asenteesta. Mutta nautin estetiikasta. Ja vaikka miten vähän olisi rahaa pitää sitä olla aina kampajalle tasoitukseen.

.

Niin, mietin vain miten ap hippityyli ja miehen pukutyyli sopivat toisiinsa. Kertooko pukeutuminen niin paljon ihmisestä, että siinä riitelevät eivät vain housut vaan asenteet.

Ja miten huoliteltu hallinnan ihminen ja rennompi laid back ihminen sopivat yhteen ja voiko se asenne löytyä samasta ihmisestä. Itse tiedän äitiyden muuttaneen kokonaan tiptop ihmisen who cares ihmiseksi. Ja mietin myös missä menee raja haluan näyttää hyvältä rakkaani silmissä ja hei olen vain ihminen (ja tulossa Siljalta) ihmisen välillä.

Varaudunko elämässä kaikkeen myös bikinien osalta vai uinko vastavirtaan alusvaatteissa tai nakuna, se taisi olla ajatus mitä pohdin ;) ehkä se, miten löytyy balanssi ja onni.

Tarkoitimme ehkä pohjimmiltamme samaa asiaa kun mietin käytännön näkökulmasta esimerkkipariskunnalle jotain siistiä kompromissiasua. Mietit tätä asiaa ymmärtääkseni siltä kannalta ovatko nämä asenteet yhteensovitettavissa henkisesti ja minä siltä kannalta ovatko ne fyysisesti - voisiko se hippinainen pukeutua tyylilleen uskollisesti, mutta asiallisesti. Tuo mies oli myös työajan ulkopuolella rennommassa asussa.

Tiedän kyllä miten paljon voi hiertää jos kielletään olemasta mitä haluaa olla. Tarhassa olin punkkari farkkutakissa, joka oli täynnä pinssejä. Olin ujo ja arka tyttö, jolle se raju takki oli viisivuotiaana ainoa keino kapinoida. Ja myöhemmin meni sekä pissis- että teinigootti- että rokkimimmityylit. Sittemmin olen muuttunut konservatiivisemmaksi kun olen havainnut sen olevan hyödyllistä. Tämä on varmaan ihan tavallinen tarina.

Ja kuulen mieluummin näyttäväni miesystävän silmissä seksikkäältä ja kerron hänellekin jos paita on ruma tai repsottaa. Meillä on ehkä erilainen ajatusmaailma, jossa asuvalintakritiikin esittäminen on välittämistä. Turhautuisin itsekin jos miesystävä pukisi puvun kanssa lenkkarit, joten miksi hänen pitäisi sallia minulle rönttöisyys tai outo tyyli?

Vierailija
93/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 v ja käytät revittyjä farkkuja. Ei ole varaa ostaa ehjiä ?

34v

Tää myös ärsyttää. Että on muka no-no jos "aikuisella" on päällä reikäfarkut tai yli nelikymppisellä on minihame tai ihan-mitä-tahansa pukeutumissääntöjä, joita pitäisi orjallisesti noudattaa. Paljon kun on kiinni siitä mitä pukee jonkin vaatekappaleen kanssa, miten se sopii kokonaisuuteen. Voisin kuvitella aikuisenkin miehen tai naisen arkipäivänä reikäfarkuissa jos asu on muuten hyvin hillitty. Lopputulos voi olla yllättävän siisti. Sopiiko tämä ravintolaan on sitten toinen lukunsa (ei mielestäni sovi). Voin kuvitella heti ainakin pari asua, jossa tämä olisi aikuisella tavalla rock ja menisi jossain bändin keikalla.

Sitten taas joku silkkipaita ja farkut kuulostavat tylsältä ja huonolta asulta. Farkut ravintolaan? Silkkipaitakin on tylsä ja epäseksikäs pyjamanlirpake. Jos se sopii paremmin kravattikaulan silmään sopii mennä rakentamaan silkkipaidan kanssa uusia suhteita.

Vierailija
94/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän juhlissa sukkahousuja. Enkä paheksu revittyjä farkkuja edes 100-vuotiailla.

Vierailija
95/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käytetäänkö sukkahousuja myös kesäjuhlissa?

Jos haluaa pukeutua siististi, juhlissa käytetään sukkahousuja tai stay upeja. Mitä virallisemmat ja arvokkaammat juhlat, sitä tärkeämpää on säärien verhoileminen myös kesähelteellä."

https://www.yhteishyva.fi/arjen-apu/usein-kysyttya-pukeutumiskoodeista/…

Näin väittää yhteishyvä, mutta eivätköhän ne aivan ilkeyttään jaa vanhentuneita ja huonoja ohjeita.

Vierailija
96/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne farkut pitää olla risaksi revityt? Ja se nahkarotsi keski-ikääntynellä aikuisnaisella! Sinähän olet kuin ikis rokkimimmi. Ja puukengät, voih!

Vierailija
97/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Käytetäänkö sukkahousuja myös kesäjuhlissa?

Jos haluaa pukeutua siististi, juhlissa käytetään sukkahousuja tai stay upeja. Mitä virallisemmat ja arvokkaammat juhlat, sitä tärkeämpää on säärien verhoileminen myös kesähelteellä."

https://www.yhteishyva.fi/arjen-apu/usein-kysyttya-pukeutumiskoodeista/…

Näin väittää yhteishyvä, mutta eivätköhän ne aivan ilkeyttään jaa vanhentuneita ja huonoja ohjeita.

Camel-sävyiset ohuet 20 tai 15 denierin sukkikset ovat varmempi valinta kuin oranssinseepranraitaiset laikkuiset sääret.

Vierailija
98/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri hyvän lauseen mikä sopii tähän(kin) ketjuun; Internetissä on tarjolla kaikki maailman tieto, mutta ihmiset mieluummin riitelevät siellä tuntemattomien ihmisten kanssa.

Loistava lausahdus ja ah niin totta... 

ap:lle tsemppiä ja jätä se sika :D

Vierailija
99/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolèn vuoden seurustelun jälkeen luulisi, että tavatessa olisi ilahtunut siitä, että taas näkee toisen työpäivän jälkeen, suutelisi ja olisi siis vielä rakastunut. Pitäisi toista ihmeellisenä.

Vierailija
100/105 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP!

Mikä teillä on tilanne? Otitko mieheen yhteyttä tai hän sinuun? Voimia ja tsemppiä! Ilmoittele kuulumisistasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan