Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oli helvetillinen riita miesystävän kanssa, nyt itken täällä yksin :(

Vierailija
13.06.2016 |

molempien lapset ovat toisella vanhemmallaan ja tarkoitus oli miehen töiden jälkeen käydä parilla olusella + syömässä. itsellä on vapaapv ja kiertelin valmiiksi jo kaupungilla, oli sovittu miehen kanssa treffit erään patsaan eteen. no, tavattiin ja halattiin ja pussattiin. sitten mies jäi katsomaan jotenkin oudon näköisenä ja kysyi, käynkö vaihtamassa vaatetet ensin. nauroin mutta mies oli ihan tosissaan ja tässä vaiheessa hiilestyin jo vähän. suoraa vastausta, mikä asussani on vikana, en saanut mutta lopulta menetin hermoni ilmoittaen " no meen nyt sinne oluselle, tuu perässä jos huvittaa!"

eikä mies tullut. meni kuulemma kotiin suihkuun ja "miettimään";( joten istun tässä terassilla yksin, olut edessä ja itken. en tiedä, onko minulla enää edes parisuhdetta!!!

niin ja vaatteet, kun monia kuitenkin kiinnostaa.. leveälahkeiset revityt farkut, hihaton paita, lyhyt nahkatakki ja korkeakantaiset puukengät. ihan normivaatteet, nuo farkut ovat suosikki-kesähousuni jo .. öh.. kuudetta vuotta . kevyt meikki, pitkät hiukset nutturalla, aurinkolasit. ihan ihmiseltä minä näytän! :O

ja nyt olisi sitten v""u pitänyt vaatteet vaihtaa että kelpaa arvon herralle ! tukehtukoot kravattiinsa

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveälahkeiset revityt farkut, hihaton paita, lyhyt nahkatakki ja korkeakantaiset puukengät. ihan normivaatteet, nuo farkut ovat suosikki-kesähousuni jo .. öh.. kuudetta vuotta .

Aikamoinen asu kunnon hippimeininki. Kuin Brigitte Bardot aikoinaan....ounou.

Ihan hirveet asu, mieti vähän itsekin.

Vierailija
62/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikuinen nainen vai murkkuteini? Vaatteista päätellen teini. Ei tuo kuvailemasi vaateparsi sovi aikuiselle naiselle. Tosin näyt käyttäytyvänkin kuin murkkuikäinen. Vanha kulunut lausahdus, mutta kirjoitan sen kuitenkin: Kasva aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä myös opasti mua vaatetuksessa. Ja hiuksissa. Ja meikissä. Ja käytöksessä. Lisäksi piti laihduttaa ja tiesipä hän myös mitä mun tulee lukea ja katsoa televisiosta. Ystävätkin hän osasi valita mulle.

Kun yritti jopa saada mua kauneusleikkaukseen, että mun kasvoista tulisi sirommat, tajusin vihdoin ja viimein lähteä.

Joten Ap, miettisin sinuna todella tarkkaan suhteen jatkamista, jos puolen vuoden kohdalla jo alkaa oleen kontrollointi tuota luokkaa.

Onkohan meillä sama exä? Ei helvetti, tuota kauneusleikkausvaatimusta lukuunottamatta juuri samanlainen "helmi" mulla oli ennen....

Vierailija
64/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää hillitön vimma pukeutua treffeille oman miehen kanssa tirolilaismekkoon, lapikkaisiin, slalompipoon ja laukuksi Hello Kitty eväslaukku. Sitten jos mies sanoo et mitä vitt.. niin hyvin loukkaantuneella äänensävyllä siihen että etkö sinä sitten pidä minun asustani.

Vierailija
65/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää hillitön vimma pukeutua treffeille oman miehen kanssa tirolilaismekkoon, lapikkaisiin, slalompipoon ja laukuksi Hello Kitty eväslaukku. Sitten jos mies sanoo et mitä vitt.. niin hyvin loukkaantuneella äänensävyllä siihen että etkö sinä sitten pidä minun asustani.

Jos miehesi on fiksu, niin ei kommentoi noin. Toisen ulkonäköä ei vaan kommentoida ikävään sävyyn. Piste.

Vierailija
66/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Wienin viikonloppureissu, jonka kustansin eksälleni. Se oli selvästi hermoissaan hienosta hotellista jossa oli paljon sitä paremmin pukeutuneita naisia ylt'ympäri ja purki sitä muhun ihmeellisenä piikittelynä. Sitten se sai raivokohtauksen kun en maksanut oma-aloitteisesti sille jotain parin euron ostosta tavaratalon kassalla, vaan oletin että se maksaa sen omalla kortilla. Veti kilarit keskellä Wieniä, huusi mulle tuntemattomien ihmisten edessä ja jätti mut sinne seisomaan.

Se oli viimeinen matka sen kanssa ikinä. Ehkä miehelläsi on sama fiilis, jos se oli valmistellut sulle jonkun kalliin ravintolaillan ja sä sait kohtauksen jostain housuista, ilmeisesti huonon itsetuntosi takia? Hoida itses kuntoon ettet pura huonoa itsetuntoasi muihin.

Vierailija
67/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisten ihmemiehien kanssa te seurusteletko tai seurustelisitte jos sellainen vain löytyisi? Jos joku näyttää sirkuksesta karanneelta valittuaan asun hiukka pieleen niin pystyttekö olemaan pokkana hiljaa? Varmaan on myös täysin asiatonta huomauttaa, että hameesi on noussut vyötäröllesi tai vetoketjusi on auki.

Kyllä minä olen joutunut huomauttamaan miehelleni, että kulta, älä ota sitä paitaa, se on naisten paita ja siinä on sisäänotot vyötäröllä. Uninen mies. Tai sexy mies grrrrr mutta nuo ovat kylläkin 9-vuotiaan poikasi uimahousut, pienempi koko. Paljonkin pienempi ;)

Vierailija
68/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiennytkään että tällainen kolmekymppinen nainen on heti hirveä täti, jos haluaa käyttää sukkahousuja :D

Listaa toki muutkin tätimäiset vaatteet, niin tiedän välttää. Tekorusketuksen ja muut feikki-ilmiöt saat kyllä pitää aivan itselläsi.

.

No en minä nyt tiedä viitsinkö lisätä sinun tuskaasi enempää. Eiköhän siinä ole tarpeeksi kärsimystä istua juhlissa kuumissa sukkahousuissa ja raapia ihottumaa niiden läpi niin ettei sukkahousut hajoa. Pikkuhanskat voisivat auttaa tässä probleemissa ja sopia tyylisi? Toinen vinkki on isolla kuviolla polkadot-kuviosukkikset. Täplät eivät erotu muistelmista ja jos on tylsät kemut voit itse yhdistellä kynällä täplät tai pyytää avuksi hyvännäköisen kesämiehen. No hyvää kesää silti sinä kalmankalpea ninjaolmi ;)

Vaikutat jotenkin todella epämiellyttävälle henkilölle.

Vierailija
69/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkoitus käydä parilla OLUSELLA ja syömässä, niin ei silloin oleta, että mennään johonkin hienompaan paikkaan. Jos taas puhuttaisiin viinistä ja ruuasta, niin  silloin voisin varautua vähän paremmilla vaatteilla. Ihan hyvin olit pukeutunut työpäivän jälkeen ruokailuun.

Vierailija
70/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asusi kuulostaa hieman ysärimeiningiltä mutta seksikkäältä. Näytit varmasti hyvältä :)

Vierailija
71/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on fiksu, niin ei kommentoi noin. Toisen ulkonäköä ei vaan kommentoida ikävään sävyyn. Piste.

Joo, tosi kentlemanni tokaisee tuolloin: "Hello, Kitty! Lähetäänx kohti Tirolia?"

Vierailija
72/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikutat jotenkin todella epämiellyttävälle henkilölle."

Yleensä tosikot kärsivät seurassani. Itselleni tulee kiusaus vähän härnätä. Onko elämä niin vakavaa, se on se juttu. Ja tietysti, jos itse olet hyvä näpäyttelemään pikkusievästi palstalla muttet kuitenkaan kovin sanavalmis niin harmittaahan se. Täysin ymmärrettävää. Mutta en minä pahalla, kunhan kisaan.

Vierailija
73/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiennytkään että tällainen kolmekymppinen nainen on heti hirveä täti, jos haluaa käyttää sukkahousuja :D

Listaa toki muutkin tätimäiset vaatteet, niin tiedän välttää. Tekorusketuksen ja muut feikki-ilmiöt saat kyllä pitää aivan itselläsi.

.

No en minä nyt tiedä viitsinkö lisätä sinun tuskaasi enempää. Eiköhän siinä ole tarpeeksi kärsimystä istua juhlissa kuumissa sukkahousuissa ja raapia ihottumaa niiden läpi niin ettei sukkahousut hajoa. Pikkuhanskat voisivat auttaa tässä probleemissa ja sopia tyylisi? Toinen vinkki on isolla kuviolla polkadot-kuviosukkikset. Täplät eivät erotu muistelmista ja jos on tylsät kemut voit itse yhdistellä kynällä täplät tai pyytää avuksi hyvännäköisen kesämiehen. No hyvää kesää silti sinä kalmankalpea ninjaolmi ;)

Hyvät käytöstavat ovat tyylikkäin asuste.

Vierailija
74/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluset...

Ikävä sanoa mutta ehkä miehelle tuli nyt piolen vuoden jälkeen hetki jolloin tajusi, että ap ei ole hänen tyyppiään.

Asusta on vaikea näkemättä sanoa mitään, mutta ainakin omalla kohdallani rakkaus on sokea vaatteisiin.

Tsemppiä ap. Lähetä fiksu pahoitteluviesti ja odota miehen reaktiota. Muuta et voi nyt tehdä.

Vierailija
75/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvät käytöstavat ovat tyylikkäin asuste."

Meinasit nakkena mennä juhliin..? No täyden huomion ainakin saat. Joko päätit, laitatko kuitenkin sukkahousut? :)

Vierailija
76/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvät käytöstavat ovat tyylikkäin asuste."

Joo-o. Muta tämä pätee vain silloin, kun asu on muuten kunnossa.

Vierailija
77/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lehdet täynnä "näin puet saman asun kaupungille ja ravintolaan"-juttuja ja niissä samaa asua tuunataan päivä-ja iltarientoihin. Esim. siisti kesämekko menee eri tilaisuuksiin eri asusteiden kanssa. Itse suosin tätä ja olen kokenut tämän hyväksi ratkaisuksi ja voin olla rennosti tietäen, että olen sekä riittävän maanläheinen terassille että riittävän siisti ravintolaan.

Tietty sekin ratkaisee, että on hoitanut ihon, ajellut karvat, käyttänyt päivettäviä voiteita, lakannut sekä sormien- että varpaankynnet ja huoltanut vaatteet ja asusteet. Yksityiskohdat ovat tärkeitä. En pitäisi myöskään sukkahousuja noloina jos on ihosairauksia tai muuten hoitamattomat sääret. Aina ei voi olla tip top ja silloin täytyy soveltaa. Ja meillä sekä miesystävä kommentoimme toistemme asuja, koska haluamme nähdä toinen toisemme parhaimmillamme.

Ja unohdin tuosta hyvin hoidetut hiukset, kampauksen ja meikin. Esim. punainen huulipuna, nuttura ja pikkumusta tai kotelomekko = aika varman päälle, mutta eipähän nolaa itseään ja on helppo klassinen tyyli.

Vierailija
78/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tosi kentlemanni tokaisee tuolloin: "Hello, Kitty! Lähetäänx kohti Tirolia?"

Asian voi myös ilmaista "Kulta, en halua loukata, mutta sun asuvalinta on tänään sellainen, että toivoisin, jos voisit harkita tuota vielä" kuin se, että vaan suoriltaan ilmoittaa "vaihda vaatteet".

Vierailija
79/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hae apua alkoholiongelmaasi.

Vierailija
80/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v ja käytät revittyjä farkkuja. Ei ole varaa ostaa ehjiä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme