Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oli helvetillinen riita miesystävän kanssa, nyt itken täällä yksin :(

Vierailija
13.06.2016 |

molempien lapset ovat toisella vanhemmallaan ja tarkoitus oli miehen töiden jälkeen käydä parilla olusella + syömässä. itsellä on vapaapv ja kiertelin valmiiksi jo kaupungilla, oli sovittu miehen kanssa treffit erään patsaan eteen. no, tavattiin ja halattiin ja pussattiin. sitten mies jäi katsomaan jotenkin oudon näköisenä ja kysyi, käynkö vaihtamassa vaatetet ensin. nauroin mutta mies oli ihan tosissaan ja tässä vaiheessa hiilestyin jo vähän. suoraa vastausta, mikä asussani on vikana, en saanut mutta lopulta menetin hermoni ilmoittaen " no meen nyt sinne oluselle, tuu perässä jos huvittaa!"

eikä mies tullut. meni kuulemma kotiin suihkuun ja "miettimään";( joten istun tässä terassilla yksin, olut edessä ja itken. en tiedä, onko minulla enää edes parisuhdetta!!!

niin ja vaatteet, kun monia kuitenkin kiinnostaa.. leveälahkeiset revityt farkut, hihaton paita, lyhyt nahkatakki ja korkeakantaiset puukengät. ihan normivaatteet, nuo farkut ovat suosikki-kesähousuni jo .. öh.. kuudetta vuotta . kevyt meikki, pitkät hiukset nutturalla, aurinkolasit. ihan ihmiseltä minä näytän! :O

ja nyt olisi sitten v""u pitänyt vaatteet vaihtaa että kelpaa arvon herralle ! tukehtukoot kravattiinsa

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin kaksi kertaa ihan nätisti ,mikä vika  asussani on ja vastaus oli "öö.. ömmööö.."  sellaista muminaa.

jos suunnitteli hienommassa paikassa syömistä, miksi ei voinut avata suutaan vaan mumisi kunnes suutuin?

olemme tapailleet puoli vuotta, mies on 40v ja minä 34 v

Ap

Vierailija
22/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Helvetillinen riita"=ap sai kilarit, kun revityt farkut eivät miehen mielestä sovi hienoon ravintolaan. Ouje. Ei ihmetytä, että ap on jo kertaalleen eronnut.

Ei vissiin ollut tarkoitus edes mennä mihinkään hienoon ravintolaan. Tuollainen rento vaatetus sopii hyvin terdelle tai johonkin Amarilloon. Miten mies oli pukeutunut?

Ap:n mukaan miehellä oli kravatti, eli todennäköisesti miehellä oli puku. Sinä tai minä emme tiedä, minne oli tarkoitus mennä syömään. Ap:kaan ei ilmeisesti edes kysynyt asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja mies töiden puolesta pukeutuu hienommin , vapaalla menee farkuissa ja bootseissa

Ap

Vierailija
24/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Helvetillinen riita"=ap sai kilarit, kun revityt farkut eivät miehen mielestä sovi hienoon ravintolaan. Ouje. Ei ihmetytä, että ap on jo kertaalleen eronnut.

Ap:n mieskö se siellä kirjoittelee? Minä en aloituksesta lukenut ollenkaan, että mies olisi sanonut aikeista mennä hienoon ravintolaan.

Mies on moukka, jos ehdottaa toiselle vaatteiden vaihtoa pitäisi sanoa, miksi ja mikä niissä mättää.

Vierailija
25/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit kierrellä siellä kaupungilla jo valmiiksi niitä terasseja ja sulla oli lokinpaskaa perseessä ja lörtsyn sisukset rinnuksilla puhumattakaan humalatilastasi. Mies yritti saada sinut vain kotiin lepäämään ilman julkista kohtausta.

hieno tarina, mutta ennen miehen saapumista  kävin vain kahvilla . ja vaikka olisinkin aloitellut jo, niin  ei ole ollut teinivuosien nakkikoppi-kännien jälkeen tapana öristä ruuat rinnuksilla..

Ap

Vierailija
26/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi käsipäivää. Av-raati on jo äänestänyt, että miehen käytös johtui siitä, että hän oli päättänyt viedä ap:n hienoon ravintolaan, nimenomaan Oloon ja sitten kosia siellä. Että tyhmäpä olit ap kun et heti tajunnut mitä jo viisi av-meediota tajusi.

Ja jos mies ei saa suoraan sanottua mikä mättää niin tyhmä mies, miettiköön ihan rauhassa. Voit toki pahoitella, että anteeksi kulta, en tajunnut että olet niin muodista ja trendeistä pihalla ja tunnet itsesi vanhaksi ja tyylittömäksi minun rinnallani, olisit sanonut! Ehkei kannata lähettää viestiä ;)

Jos sun äijäs tosiaan tuli suoraan töistä puvussa ja kravatissa paikalle niin ehkä neuvottelu minne mennään ja kuka vaihtaa vaatteet (neutraalisti) olisi toiminut. Myöhäistä nyt. Yhtä hyvin vapaalla stressi tiivistyy ja käytetäänkin aika riitelyyn. Tai paska päivä ja sinä olit sopivasti paikalla. Tai suhde hiertää ja nyt hiersi pienestä kiinni. Ei se kuitenkaan farkkujen syy ole jos ero tulee, muut syyt.

Älä sinä itke tuoppiisi kyyneleitä, ei se mies yksinään päätä teidän suhteesta. Sinä päätät 50% kohteleeko mies sinua tarpeeksi hyvin, että sinulla on intressi jatkaa suhdetta. Tuleeko näitä myrskypilviä kirkkaalta taivaalta usein. Osaatteko puhua? Kiinnostaako sinua mistä koko jupakka johtui? Yksinkertainen viesti anteeksi omasta puolestani, harmittaa kun odotettu yhteinen ilta meni mönkään typerän riidan vuoksi. Mitähän tapahtui, olitko suunnitellut meille hienompaa paikkaa kuin mihin farkuissa voi tulla? Terveisin sinun Naisesi <3

Voithan ottaa ensimmäisen askeleen kohti sovintoa, ei parisuhde ole asemasotaa.

Käsipäivää kuule ihan sinulle vaan. En minä sanonut, että mies oli viemässä ap:ta Oloon, se oli vaan esimerkki paikasta, johon mies EHKÄ oli viemässä ap:ta, josta syystä olisi kuvitellut ap:n haluavan vaihtaa asua.

Olen samaa mieltä, että nyt kannattaisi vaan ihan rauhoittua ja kysyä, mihin mies oli suunnitellut ap:ta vievänsä. Sanoin sen muuten - ohhoh, tosiaan! - jo omassa kommentissanikin.

Että av-raadit on ihan omissa pöksyissäs, kuule! ;-D

Vierailija
27/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä nyt kaikki tuon hienon ravintolan repäisi ja mistä lähin on ollut ok odottaa, että toinen lukee ajatuksia? Jos muka oli kyse siitä, että toinen olisi halunnut viedä hienompaan ravintolaan syömään, niin olisi varmaan kannattanut kertoa asiasta, kuten aikuiset ihmiset tekevät.

Vierailija
28/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kysyin kaksi kertaa ihan nätisti ,mikä vika  asussani on ja vastaus oli "öö.. ömmööö.."  sellaista muminaa.

jos suunnitteli hienommassa paikassa syömistä, miksi ei voinut avata suutaan vaan mumisi kunnes suutuin?

Ap

Se huomasi viime hetkellä tehneensä emämokan: oli mennyt kritisoimaan naisensa vaatetusta. Herrasmiehenä yritti varmaan imaista lauseensa takaisin ilman isompia riitoja. Kun sä jo vedit nollasta sataan.

Ei siis tullut edes MIELEESI kysyä, että mihin sä sitten ajattelit mun viedä syömään...?

Asia selvä. Sun mielestä loukkaus sun lempifarkkuja kohtaan on loukkaus sinun pyhimpiä arvojasi kohtaan.

Vierailija
29/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinno, teitä on siinä sitten kaksi. Mies ei saanut sanottua, sinä et saanut kysyttyä. Ansaitsette toisenne.

Vierailija
30/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä nyt kaikki tuon hienon ravintolan repäisi ja mistä lähin on ollut ok odottaa, että toinen lukee ajatuksia? Jos muka oli kyse siitä, että toinen olisi halunnut viedä hienompaan ravintolaan syömään, niin olisi varmaan kannattanut kertoa asiasta, kuten aikuiset ihmiset tekevät.

Niin olisi. Olisi myös voinut ap kysyä, että minne olit ajatellut minut viedä?

Vierailija
31/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revityt farkut on niin menneen talven lumia.

Vierailija
32/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aikuinen" 34v käyttää revittyjä farkkuja ja toppia, teinivaatetus. *puistatus*

Kyllä muakin olisi hävettänyt kulkea sun kanssas.

Vierailija
33/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, kyllä mun mies saattaa mumista öööömmmm.. kun yrittää kiivaasti muotoilla lausetta päässään mua loukkaamatta et älä kulta laita papiljotteja yökerhoon, no ei ihan mutta. Ap taitaa olla kiivaampi tempoinen ja mies hitaalla töiden jälkeen ja tietäen ettei tunne muotitrendejä, varmaan viesti oli et olis kivempi mennä kaupungilla naisen eikä hipin kanssa. Et bussi Woodstockkiin meni jo. Ja ei noi leveet lahkeet sinänsä haittaa, näytät vaan Z-salamapartiolta.

Niin, ap, opettele jalon kommunikoinnin taito. Asetu toisen tempoon, mikä kiire teillä oli? Ehdit kyllä kuunnella kun toinen änkyttää lauseen loppuun. Hitaus johtui ettei mies halunnut loukata. Sinä hiilestyit. Toki on typerää esittää ulkonäkökomnentteja mutta parisuhteessa saa esittää toivomuksia yhtenevän asun kanssa.

Mun exmies ulvoi eron jälkeen kun tavattiin parkkipaikalla sattumoisin ja olin pukeutunut vähän värikkäämmin niin "MITKÄ VÄRIT!! Miksetsä KOSKAAN MUN aikana pukeutunut noin värikkäästi!!!" Ja aikuinen mies, katkeria kyyneliä, opin kyllä kysymään jatkossa kysymään mieheltä et onko ok, olisko joku tyyli mistä tykkäisit vaihteluna? Vaikka itsenäinen ja itsepäinen olen niin täytyy soutaa ja huovata jos samassa veneessä ollaan.

Vierailija
34/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sä ap siellä istut terassilla yksin? Vai tajusitko jo mennä hieromaan sopua? Yksin on kurja olla oikeassa, eikä sun farkkus nyt aikuisten oikeasti ole mikään hyvä syy rikkoa parisuhdetta. Vähän sovittelevaa asennetta, mieskin on varmaan järkyttynyt riidasta.

Vierailija
35/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallista olisi kyllä mieheltäkin ollut mainita, että millaiseen ravintolaan hän haluaisi mennä. Minä ainakin saatan kesällä pukeutua huitulapellavamekkoon ja sandaalehin, eikä sellaisissa vaatteissa kuitenkaan kehtaisi johonkin hienoon ravintolaan mennä, vähintään sukkahousut jalkaan jne. Varsinkin jos tarkoitus käydä ensin oluella niin olisin kyllä jotku rennot kesävaatteet laittanut päälle, en mitään hienompaa.

Vierailija
36/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oli kai tarkoitus päättää minne menette siinä tavatessanne?

Ja vinkkinä, sukkahousut kesällä on trendinä out. Jo toukokuussa suosituksena oli paljaat sääret juhlamekkojen kanssa ja ei edes tarvitse välittää open toe sandaalien kärjistä vilkkuvista kärkivahvikkeista tai juosta hakemassa sopivia sukkahousuja. Sukkahousut, so out.

Vierailija
37/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä oli kai tarkoitus päättää minne menette siinä tavatessanne?

Ja vinkkinä, sukkahousut kesällä on trendinä out. Jo toukokuussa suosituksena oli paljaat sääret juhlamekkojen kanssa ja ei edes tarvitse välittää open toe sandaalien kärjistä vilkkuvista kärkivahvikkeista tai juosta hakemassa sopivia sukkahousuja. Sukkahousut, so out.

Minä ainakin käytän ohuita sukkahousuja kesälläkin jos yritän vähän siistimälle näyttää, minulla kun on kalpea atooppinen iho ja harrastukseni vuoksi usein mustelmia. Luulen että ihmiset mielummin syödessään katsovat sukkahoususääriä kuin ihottumia ja mustelmia.

Nyt sitten tietysti varmaan väität, että jos on ihosairaus tai mustelmia niin ei saa mennä edes julkiselle paikalle. :D

Kaikki ihmiset eivät ole trendien orjia.

T 35

Vierailija
38/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi päivääkään miestä joka kuvittelee että voi määrätä minun pukeutumisesta, meikkaamisesta tai meikkaamattomuudesta. Hiukseni leikkaan lyhyeksi tai värjään vaikka punaiseksi, jos minua huvittaa.

En myöskään jaksaisi olla miehen kanssa joka ei osaa sen verran muodostaa yksinkertaisia lauseita, kuin: ajattelin että mentäisin vähän hienompaan ravintolaan.

Vierailija
39/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenditietoinen ja tietoisuus modernista etiketistä on eri asia kuin trendien orja :)

Minusta on mukavampaa tietääettei kukaan täti voi tulla paheksumaan kesäjuhlissa paljaita sääriäni. Täti hyvä, olet aikaasi jäljessä. Alkukesän kalpeat sääret voi suihkauttaa nopsasti rusketussuihkeella, ei tahraa. Sinä taas saat tulla juhliin minun puolestani vaikka kahluusaappaissa, ei minua haittaa. Sukkahousuistahan saa Pirkkaniksit, esim. miehesi saa haarapalasta hassun hajuisen taskuliinan.

Ap:lle vinkki, unohda farkut, pue hame ja unohda sukkahousut. Tai jos miehesi miettii kovin pitkään niin ehdota, että hän puolestaan pukee hameen päälleen.

Vierailija
40/105 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään moni ei käsitä, että jotkut miehet haluavat kontrolloida naisen pukeutumista. Kun käyn ulkona tai jopa sukulaisten rippijuhlissa mieheni kanssa, hän määrää tarkalleen, mitkä vaatteet ja kengät pitää laittaa, miten meikki ja tukka. Hirveä urputus, jos ei mene mielensä mukaan. Hän kokee naisen omistusesineenä, joka kertoo muille jotain Hänestä itsestään, ei siitä naisesta. Vähän kuin voi ottaa päähän, jos hieno imagoauto menee rikki, kun sillä pitäisi ajella ja herättää kateutta kavereissa.

Eli ymmärrän ap:n miehen reaktion tästä näkökulmadta ja sanon - se ei ole hyvä merkki. Jos ette ole naimisissa, niin miettisin suhdetta vakavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi