oli helvetillinen riita miesystävän kanssa, nyt itken täällä yksin :(
molempien lapset ovat toisella vanhemmallaan ja tarkoitus oli miehen töiden jälkeen käydä parilla olusella + syömässä. itsellä on vapaapv ja kiertelin valmiiksi jo kaupungilla, oli sovittu miehen kanssa treffit erään patsaan eteen. no, tavattiin ja halattiin ja pussattiin. sitten mies jäi katsomaan jotenkin oudon näköisenä ja kysyi, käynkö vaihtamassa vaatetet ensin. nauroin mutta mies oli ihan tosissaan ja tässä vaiheessa hiilestyin jo vähän. suoraa vastausta, mikä asussani on vikana, en saanut mutta lopulta menetin hermoni ilmoittaen " no meen nyt sinne oluselle, tuu perässä jos huvittaa!"
eikä mies tullut. meni kuulemma kotiin suihkuun ja "miettimään";( joten istun tässä terassilla yksin, olut edessä ja itken. en tiedä, onko minulla enää edes parisuhdetta!!!
niin ja vaatteet, kun monia kuitenkin kiinnostaa.. leveälahkeiset revityt farkut, hihaton paita, lyhyt nahkatakki ja korkeakantaiset puukengät. ihan normivaatteet, nuo farkut ovat suosikki-kesähousuni jo .. öh.. kuudetta vuotta . kevyt meikki, pitkät hiukset nutturalla, aurinkolasit. ihan ihmiseltä minä näytän! :O
ja nyt olisi sitten v""u pitänyt vaatteet vaihtaa että kelpaa arvon herralle ! tukehtukoot kravattiinsa
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
"Käytetäänkö sukkahousuja myös kesäjuhlissa?
Jos haluaa pukeutua siististi, juhlissa käytetään sukkahousuja tai stay upeja. Mitä virallisemmat ja arvokkaammat juhlat, sitä tärkeämpää on säärien verhoileminen myös kesähelteellä."
https://www.yhteishyva.fi/arjen-apu/usein-kysyttya-pukeutumiskoodeista/…
Näin väittää yhteishyvä, mutta eivätköhän ne aivan ilkeyttään jaa vanhentuneita ja huonoja ohjeita.
.
Yhteishyvä muotitrendien aatelia 2015. Itse nappasin viimeisimmän vinkin Cannesin elokuvajuhlilta Iltalehdestä mutta toki Yhteishyvä ja Käytöksen kultainen kirja vuodelta 1954 määrittelee miten Suomessa pukeudutaan. Sukkahousut ja kansallispuku.
Unohda tätimäinen tyyli - sukkahousut kannattaakin jättää pois juhlissa. Et todellakaan tule kaipaamaan juhlapukeutumisen ankeinta elementtiä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan lehdet täynnä "näin puet saman asun kaupungille ja ravintolaan"-juttuja ja niissä samaa asua tuunataan päivä-ja iltarientoihin. Esim. siisti kesämekko menee eri tilaisuuksiin eri asusteiden kanssa. Itse suosin tätä ja olen kokenut tämän hyväksi ratkaisuksi ja voin olla rennosti tietäen, että olen sekä riittävän maanläheinen terassille että riittävän siisti ravintolaan.
Tietty sekin ratkaisee, että on hoitanut ihon, ajellut karvat, käyttänyt päivettäviä voiteita, lakannut sekä sormien- että varpaankynnet ja huoltanut vaatteet ja asusteet. Yksityiskohdat ovat tärkeitä. En pitäisi myöskään sukkahousuja noloina jos on ihosairauksia tai muuten hoitamattomat sääret. Aina ei voi olla tip top ja silloin täytyy soveltaa. Ja meillä sekä miesystävä kommentoimme toistemme asuja, koska haluamme nähdä toinen toisemme parhaimmillamme.
Ja unohdin tuosta hyvin hoidetut hiukset, kampauksen ja meikin. Esim. punainen huulipuna, nuttura ja pikkumusta tai kotelomekko = aika varman päälle, mutta eipähän nolaa itseään ja on helppo klassinen tyyli.
En jaksa puunata itseäni noin kovin edes hienoihin juhliin, saati että olisin päivittäin tuollaisessa tällingissä.
Kuka hitto käyttää sanaa OLUNEN?
Vastaus: pallomahainen rekkakuski.
Tai ap haisi pahalle, kun sillä on ollut ne farkut 6 vuotta jalassa