oli helvetillinen riita miesystävän kanssa, nyt itken täällä yksin :(
molempien lapset ovat toisella vanhemmallaan ja tarkoitus oli miehen töiden jälkeen käydä parilla olusella + syömässä. itsellä on vapaapv ja kiertelin valmiiksi jo kaupungilla, oli sovittu miehen kanssa treffit erään patsaan eteen. no, tavattiin ja halattiin ja pussattiin. sitten mies jäi katsomaan jotenkin oudon näköisenä ja kysyi, käynkö vaihtamassa vaatetet ensin. nauroin mutta mies oli ihan tosissaan ja tässä vaiheessa hiilestyin jo vähän. suoraa vastausta, mikä asussani on vikana, en saanut mutta lopulta menetin hermoni ilmoittaen " no meen nyt sinne oluselle, tuu perässä jos huvittaa!"
eikä mies tullut. meni kuulemma kotiin suihkuun ja "miettimään";( joten istun tässä terassilla yksin, olut edessä ja itken. en tiedä, onko minulla enää edes parisuhdetta!!!
niin ja vaatteet, kun monia kuitenkin kiinnostaa.. leveälahkeiset revityt farkut, hihaton paita, lyhyt nahkatakki ja korkeakantaiset puukengät. ihan normivaatteet, nuo farkut ovat suosikki-kesähousuni jo .. öh.. kuudetta vuotta . kevyt meikki, pitkät hiukset nutturalla, aurinkolasit. ihan ihmiseltä minä näytän! :O
ja nyt olisi sitten v""u pitänyt vaatteet vaihtaa että kelpaa arvon herralle ! tukehtukoot kravattiinsa
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Mua hirvittää, kun noin lapsellisella ihmisellä on omia lapsia.
Mua hirvittää ne revityt farkut aikuisella ihmisellä
Öh... Farkuistako tässä nyt olikin kyse? Eikä siitä, että kaksi aikuista ihmistä on noin keskustelutaidottomia, ja toinen heistä tulee vielä tuollaisen päälle kerjäämään sympatiaa av-palstalle.
Ennustan ap:lle ja miehelle pitkää ja toimivaa parisuhdetta, kun kommunikaatio pelaa noin hyvin jo suhteen alkutaipaleella.
Kuulosta oudolta riidalta... Mutta onhan nuo revityt farkut niin pissismäiset, ettei niitä enää kolmekymppiset käytä cityasuina. Ehkä just kotona, mutta miksi ihmeessä sielläkään.
Sukkahousuistahan saa Pirkkaniksit, esim. miehesi saa haarapalasta hassun hajuisen taskuliinan. [/quote]
Historian paras Pirkkaniksi! :D
Hitto että tipahdin!
Aiheesta sen verran, että mies tuntuu olevan melko änkerö, ettei sanaa saa suustaan, muuta kuin typerää arvostelua ja tuollaisen tökerön kysymyksen. Omituinen kontrollifriikki.
Tuli aika kauhea mielikuva noista vaatteista. Jos on ollut suosikkiasu useita vuosia, on ehkä jo out. Voihan olla niin, että mies on tullut juuri töistä, joissa pillihousuissa ja silkkipaidassa (ei hihaton) ja siroissa kengissä joku nainen oli vähän hymyillyt. Ehkä ehdottanut miehelle tai työporukalle terassille menoa. Vertasi tietysti kohtaamaansa boheemiin näkyyn. Luonne ratkaisisi näissä tapauksissa mutta kun vielä tuli tuota ankeaa möykkäämistä...
Nyt äkkiä ap jotain naisellisen kekseliästä ja huumoria peliin, jos haluat homman pelastaa. En ole varma, auttaako tai edes kannattaako. T. Palstakeittiöpsykologi
Mulla oli just tollasen viskoutujanaisen kanssa parisuhde. Lähettiinpä minne hyväänsä, ni ei tienny palataanko yhdessä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
niin ja mies töiden puolesta pukeutuu hienommin , vapaalla menee farkuissa ja bootseissa
Ap
Revityt farkut sulla ja buutsit miehellä, ou jee. WT-meininkiä.
Jos mies kysyis tossa kohtaa multa, että vaihdanhan vaatteet, niin sais mennä mies. Jos tajuis pyytää anteeksi, niin suhde saattaisi jatkua. Ehkä.
Kaikista toisen vaatteista ei tarvi tykätä ja toiveitakin voi esittää, mutta mä en ole mieheni lapsi, jota sillä on oikeus komentaa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiennytkään että tällainen kolmekymppinen nainen on heti hirveä täti, jos haluaa käyttää sukkahousuja :D
Listaa toki muutkin tätimäiset vaatteet, niin tiedän välttää. Tekorusketuksen ja muut feikki-ilmiöt saat kyllä pitää aivan itselläsi.
.
No en minä nyt tiedä viitsinkö lisätä sinun tuskaasi enempää. Eiköhän siinä ole tarpeeksi kärsimystä istua juhlissa kuumissa sukkahousuissa ja raapia ihottumaa niiden läpi niin ettei sukkahousut hajoa. Pikkuhanskat voisivat auttaa tässä probleemissa ja sopia tyylisi? Toinen vinkki on isolla kuviolla polkadot-kuviosukkikset. Täplät eivät erotu muistelmista ja jos on tylsät kemut voit itse yhdistellä kynällä täplät tai pyytää avuksi hyvännäköisen kesämiehen. No hyvää kesää silti sinä kalmankalpea ninjaolmi ;)
Leveälahkeiset revityt farkut, hihaton paita, lyhyt nahkatakki ja korkeakantaiset puukengät. ihan normivaatteet, nuo farkut ovat suosikki-kesähousuni jo .. öh.. kuudetta vuotta .
Aikamoinen asu kunnon hippimeininki. Kuin Brigitte Bardot aikoinaan....ounou.
Vierailija kirjoitti:
Herätät ehkä hieman huomiota istuessasi yksin terassilla itkemässä, litkimässä olutta ja palstailemassa samaan aikaan.
Olen varmaan hirveä ihminen, kun nauroin tälle mielikuvalle.
Mä luulen, ettei ap:n asussa mitään vikaa ollut miehen mielestä, kunhan kysäisi, että käykö vielä ennen illanviettoa vaihtamassa vaatteet kun oli kaupungilla luuhannut.
Kun ap sitten heti hyökkäsi ja veti herneen nenään, mies ehkä ajatteli, että parempi passata oluet ja ravintolat kun ap on vihainen.
Lisäksi, olette tapailleet puoli vuotta eikä mies vielä tunne sinua ja ehkä säikähti reaktiotasi viattomaan kysymykseen. Siksi ehkä miettii (jatkoa), kun ajattelee ap:n olevan helposti kiukustuva, ei selllaisia ihmisiä jaksa.
Mun exä myös opasti mua vaatetuksessa. Ja hiuksissa. Ja meikissä. Ja käytöksessä. Lisäksi piti laihduttaa ja tiesipä hän myös mitä mun tulee lukea ja katsoa televisiosta. Ystävätkin hän osasi valita mulle.
Kun yritti jopa saada mua kauneusleikkaukseen, että mun kasvoista tulisi sirommat, tajusin vihdoin ja viimein lähteä.
Joten Ap, miettisin sinuna todella tarkkaan suhteen jatkamista, jos puolen vuoden kohdalla jo alkaa oleen kontrollointi tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätät ehkä hieman huomiota istuessasi yksin terassilla itkemässä, litkimässä olutta ja palstailemassa samaan aikaan.
Olen varmaan hirveä ihminen, kun nauroin tälle mielikuvalle.
Näitä parisuhdetilanteita "wrong trousers" varten voisi hyvä olla aina mukana Harlekiini-pokkari, mihin kaivertaisi kännykän mentävän kolon. Voit rauhassa vollottaa ja palstailla, porukkaa ymmärtää kyllä.
"Joten Ap, miettisin sinuna todella tarkkaan suhteen jatkamista, jos puolen vuoden kohdalla jo alkaa oleen kontrollointi tuota luokkaa."
:D :D :D
Tuota luokkaa?
Miehen vastaus oli "öö.. ömmööö.." sellaista muminaa. Ja lähti kotiin. Ei nyt ihan tyypilliseltä kontrollifriikiltä vaikuta, ihan tavallinen mies.
😂 vai helvetillinen riita, mä jo ajattelin että jollain on nokka poskella... Mutta joo, jos tuo on teillä helvetillinen riita niin aika hyvin teillä menee 😍
Vierailija kirjoitti:
"Joten Ap, miettisin sinuna todella tarkkaan suhteen jatkamista, jos puolen vuoden kohdalla jo alkaa oleen kontrollointi tuota luokkaa."
:D :D :D
Tuota luokkaa?
Miehen vastaus oli "öö.. ömmööö.." sellaista muminaa. Ja lähti kotiin. Ei nyt ihan tyypilliseltä kontrollifriikiltä vaikuta, ihan tavallinen mies.
Sitä ennen oli tullut sitä opastusta vaatetuksesta. Ap ei ollutkaan vielä tarpeeksi koulutettu vaan tajusikin vielä ihmetellä aisaa ja mies meni paniikkiin.
Naiset on just sellasia että usein ne kysyy miehen mielipidettä vaatteista ja sitten loukkaannutaan kun sanotaan että ei ole yhtään tyylitajua niinkuin ei useimmilla naisilla ole.
Täysin ristiriitaisia värejä käytetään ym.
Enpä tiennytkään että tällainen kolmekymppinen nainen on heti hirveä täti, jos haluaa käyttää sukkahousuja :D
Listaa toki muutkin tätimäiset vaatteet, niin tiedän välttää. Tekorusketuksen ja muut feikki-ilmiöt saat kyllä pitää aivan itselläsi.