Oletteko huomanneet, että miehekkäimmät miehet löytyvät lyhyistä miehistä?
Johtuu varmaan siitä, että lyhyyttä kompensoidakseen lyhyet miehet ovat saaneet taivaanlahjana parempien kasvojen ja kropan lisäksi myös maskuliinisemman luonteen ja olemuksen.
Parhaimmat tappelijatkin ovat lyhyitä.
Lyhyillä miehillä on ihan oikeasti paljon maskuliinisempi habitus.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Pienen miehen pienisieluinen aloitus
Voithan sinä itsellesi uskotella, että olen mies, mutta en ymmärrä miksi haluat uskoa niin. Osaatko selittää syyn?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä löydy. Lyhyt mies ei voi koskaan olla miehekäs. Ovat huvittavia.
Mielestäsi siis lähi-idän miehistä melkein kaikki ovat huvittavia? Rasisti!
En ole kirjoittaja, jolle vastasit, mutta minun on asetuttava hänen puolelleen. Olen työkengissäni reilusti yli 180-senttinen nainen ja katselen alaspäin noita täällä päin sijaitsevien vastaanottokeskusten asukkeja, joita kauppojen edessä parveilee. Olivat he sitten laihoja tai lihavia, he ovat surkuhupaisan pienikokoisia - irakilaisen miehen keskipituus on 168 cm. Etenkin ne laihat ovat naurettavan pieniä, vaikka yrittävätkin olla ylimielisen näköisiä sätkät suussa ja kuulokkeennarut naamaa pitkin roikkuen.
Kaikesta tuosta huolimatta he ovat selvästi maskuliinisempia kuin suomalaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut liiankin paljon lyhyitä miehiä ja yleisesti ottaen niillä on liki aina jonkin sortin napoleon-kompleksi. Yrittävät saada miehisyyttä esimerkiksi jylisyttämällä bassoääntään. Pomoina ne ovat hirviöitä.
Lyhyt mies on vitsi, lyhyesti sanottuna.
Pienirintainen ja isonenäinen nainenkin on iso vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä itsellesi uskotella, että olen mies, mutta en ymmärrä miksi haluat uskoa niin. Osaatko selittää syyn?
Ap
Miksi naisena tekisit tuollaisen aloituksen? Itse en naisena katso pieniä miehiä sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkänä naisena täältä yläviistosta havainnut, että lyhyillä miehillä esiintyy tavattoman runsaasti varpaillaanseisomista ja leuan pitämistä tanassa. Rohkeimmilla on myös suuret puheet.
Kasvojen ja kropan jumalaisuudesta on vaikea sanoa mitään, koska yläviistosta katsottuna ihminen kuin ihminen näyttää isopäiseltä visukintulta.
Jos nämä ominaisuudet ovat miehekkyyden merkki, totta tosiaan lyhyet miehet ovat miehekkäimpiä. :)
Alaviistosta katsoen naisessa taitaa korostua leuka ja sieraimet. Naisellista?
Rinnat siinä korostuvat, toisten innostukseksi ja toisten harmiksi. Minulle on ihan yhdentekevää, pitävätkö tynkämiehet minua naisellisena vai eivät. Valitettavan usein kyllä pitävät, ja sitten minun pitäisi taas osata sanoa nätisti, että nyt ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut liiankin paljon lyhyitä miehiä ja yleisesti ottaen niillä on liki aina jonkin sortin napoleon-kompleksi. Yrittävät saada miehisyyttä esimerkiksi jylisyttämällä bassoääntään. Pomoina ne ovat hirviöitä.
Minulla on riittänyt naisseuraa muidenkin tarpeisiin asti 171-senttisenä. Ei ole päässyt ehkä siksi kehittymään minkäänlaista kompleksia. Kaikista paras naiseni oli 177-senttinen, mutta tavallisesti kyllä itseäni lyhyemmät viehättävät.
Lyhyet miehet ON seksikkäimpiä!
Ihanaa kun saa katsoa suoraan silmiin, eikä niska kenossa jonnekin yläviistoon. Sopusuhtaisempiakin ovat, eikä lyhyillä ole sellaisia outoja sammakonreisiä kuin pitkillä. Seksi luonnistuu paremmin kun ollaan samalla korkeudella.
Siis lyhyet miehet on parhaita!!
Täällä toinen nainen, jonka kohdalle on sattunut seksikkäitä lyhyitä miehiä. Mitä alapeukuttamista siinä on, että ihmisillä on erilaisia makuja? Enemmän hongankolistajia teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi naisena tekisit tuollaisen aloituksen? Itse en naisena katso pieniä miehiä sillä silmällä.
Koska ihmisillä voi olla eri mielipide asiasta kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen tuntenut monia tosi lyhyitä miehiä ja vain harvoja poikkeuksia lukuunottamatta ovat olleet todella kivoja ja rauhallisia, joilla ei ole tarvetta esittää yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hercule Poirot tästä varmasti parhain esimerkki. - Ta ainakin parhain, minkä itse keksimiitaisena meiehnä muistan.
Silläkin on varmaan naisten mielestä Napoleon-kompleksi, kun haluaa ratkaista kaikki rikokset
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä, että lyhyyttä kompensoidakseen lyhyet miehet ovat saaneet taivaanlahjana parempien kasvojen ja kropan lisäksi myös maskuliinisemman luonteen ja olemuksen.
Parhaimmat tappelijatkin ovat lyhyitä.
Lyhyillä miehillä on ihan oikeasti paljon maskuliinisempi habitus.
Olet nainen ja sulla on jotain tietoa siitä, että parhaimmat tappelijat on lyhyitä? Minkä ikäinen olet? 16 v tai joku 18v amistyttö. Aikuiset naiset ei mieti noita tappelija-asioita
Sanokaa nyt, miten lyhyt lasketaan lyhyeksi. Entä pitkäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hercule Poirot tästä varmasti parhain esimerkki. - Ta ainakin parhain, minkä itse keksimiitaisena meiehnä muistan.
Silläkin on varmaan naisten mielestä Napoleon-kompleksi, kun haluaa ratkaista kaikki rikokset
Poirot on kaappihomo ja fiktiivinen henkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä löydy. Lyhyt mies ei voi koskaan olla miehekäs. Ovat huvittavia.
Mielestäsi siis lähi-idän miehistä melkein kaikki ovat huvittavia? Rasisti!
En ole kirjoittaja, jolle vastasit, mutta minun on asetuttava hänen puolelleen. Olen työkengissäni reilusti yli 180-senttinen nainen ja katselen alaspäin noita täällä päin sijaitsevien vastaanottokeskusten asukkeja, joita kauppojen edessä parveilee. Olivat he sitten laihoja tai lihavia, he ovat surkuhupaisan pienikokoisia - irakilaisen miehen keskipituus on 168 cm. Etenkin ne laihat ovat naurettavan pieniä, vaikka yrittävätkin olla ylimielisen näköisiä sätkät suussa ja kuulokkeennarut naamaa pitkin roikkuen.
Miltäs kuulostaisi kirjoitus surkuhupaisista amatsoni"naisista"..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkänä naisena täältä yläviistosta havainnut, että lyhyillä miehillä esiintyy tavattoman runsaasti varpaillaanseisomista ja leuan pitämistä tanassa. Rohkeimmilla on myös suuret puheet.
Kasvojen ja kropan jumalaisuudesta on vaikea sanoa mitään, koska yläviistosta katsottuna ihminen kuin ihminen näyttää isopäiseltä visukintulta.
Jos nämä ominaisuudet ovat miehekkyyden merkki, totta tosiaan lyhyet miehet ovat miehekkäimpiä. :)
Rinnat siinä korostuvat, toisten innostukseksi ja toisten harmiksi. Minulle on ihan yhdentekevää, pitävätkö tynkämiehet minua naisellisena vai eivät. Valitettavan usein kyllä pitävät, ja sitten minun pitäisi taas osata sanoa nätisti, että nyt ei kiinnosta.
Mutta entäs itseäsi pitemmät miehet? Heidän mielipiteensä epäilemättä kiinnostaa. Ajattelepa, että näytät yläviistosta katsottuna isopäältä visukintulta!
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt, miten lyhyt lasketaan lyhyeksi. Entä pitkäksi?
Alle 168.
Keskipitkä 169-180.
181- pitkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta entäs itseäsi pitemmät miehet? Heidän mielipiteensä epäilemättä kiinnostaa. Ajattelepa, että näytät yläviistosta katsottuna isopäältä visukintulta!
Ap:lla meni tunteisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poirot on kaappihomo ja fiktiivinen henkilö
Olihan sillä naisihastus yhdessä jaksossa