Oletteko huomanneet, että miehekkäimmät miehet löytyvät lyhyistä miehistä?
Johtuu varmaan siitä, että lyhyyttä kompensoidakseen lyhyet miehet ovat saaneet taivaanlahjana parempien kasvojen ja kropan lisäksi myös maskuliinisemman luonteen ja olemuksen.
Parhaimmat tappelijatkin ovat lyhyitä.
Lyhyillä miehillä on ihan oikeasti paljon maskuliinisempi habitus.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hah, en nyt miehekkyydestä tiiä, turhaa uhoilua ja myötähäpeää tuottavaa pullistelua löytyy kyllä. taitaa kirjoittaja olla se täällä aina ruikuttava lyhyt mies, koittaa nyt puolustella itseään. lyhyydessä ei ole itsessään mitään vikaa, kunhan on sinut sen kanssa eikä tarvitse alkaa puolustelemaan.
Olen nainen, jolla ilmeisesti vaan on valtavirrasta poikkeava näkemys siitä, mikä on miehekästä. Itse en ole koskaan pitänyt pitkiä miehiä maskuliinisina. Ovat enemmänkin sellaisia vähän kömpelöitä puupökkelöitä, joilla ei ole yhtä seksikkäät kasvot ja kroppa kuin lyhyemmillä.
Ap
Näin on, harvoin näkee esim. hyvää tanssijaa, joka olisi yli 175 cm, useimmat ovat 170 molemmin puolin.
Miehekäs lihaksikas vartalo ei ole mitenkään pituudesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä löydy. Lyhyt mies ei voi koskaan olla miehekäs. Ovat huvittavia.
Mielestäsi siis lähi-idän miehistä melkein kaikki ovat huvittavia? Rasisti!
En ole kirjoittaja, jolle vastasit, mutta minun on asetuttava hänen puolelleen. Olen työkengissäni reilusti yli 180-senttinen nainen ja katselen alaspäin noita täällä päin sijaitsevien vastaanottokeskusten asukkeja, joita kauppojen edessä parveilee. Olivat he sitten laihoja tai lihavia, he ovat surkuhupaisan pienikokoisia - irakilaisen miehen keskipituus on 168 cm. Etenkin ne laihat ovat naurettavan pieniä, vaikka yrittävätkin olla ylimielisen näköisiä sätkät suussa ja kuulokkeennarut naamaa pitkin roikkuen.
Kaikesta tuosta huolimatta he ovat selvästi maskuliinisempia kuin suomalaiset miehet.
Eivät ole. Musta tukka ja karvainen kroppa eivät riitä tekemään pikkumiehestä maskuliinista. Myöskään hyökkäävä ja liukas asenne ei ole miehekkyyden merkki. Jos säksättävä makakiuroslauma on miehekäs, niin sitten voi noitakin kai sanoa miehekkäiksi. Kookkaat suomalaiset, suomalaisen kokoiset miehet erottuvat ohikulkiessaan erittäin positiivisesti.
Räppäri Uniikki, siinäpä hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkänä naisena täältä yläviistosta havainnut, että lyhyillä miehillä esiintyy tavattoman runsaasti varpaillaanseisomista ja leuan pitämistä tanassa. Rohkeimmilla on myös suuret puheet.
Kasvojen ja kropan jumalaisuudesta on vaikea sanoa mitään, koska yläviistosta katsottuna ihminen kuin ihminen näyttää isopäiseltä visukintulta.
Jos nämä ominaisuudet ovat miehekkyyden merkki, totta tosiaan lyhyet miehet ovat miehekkäimpiä. :)
Alaviistosta katsoen naisessa taitaa korostua leuka ja sieraimet. Naisellista?
Rinnat siinä korostuvat, toisten innostukseksi ja toisten harmiksi. Minulle on ihan yhdentekevää, pitävätkö tynkämiehet minua naisellisena vai eivät. Valitettavan usein kyllä pitävät, ja sitten minun pitäisi taas osata sanoa nätisti, että nyt ei kiinnosta.
Mutta entäs itseäsi pitemmät miehet? Heidän mielipiteensä epäilemättä kiinnostaa. Ajattelepa, että näytät yläviistosta katsottuna isopäältä visukintulta!
Ap:lla meni tunteisiin
En ole ap. Se oli hongankolistajanainen, jolla meni tunteisiin. Lainaan vain hänen omia sanojaan.
Itse asiassa runsaaseen testosteroinin tuotantoon yhdystyy yleensä lyhyys, vartalon karvaisuus ja hiusten vähyys päälaella. Jos siis ajatellaan, että testosteroini = miehekkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoittaja, jolle vastasit, mutta minun on asetuttava hänen puolelleen. Olen työkengissäni reilusti yli 180-senttinen nainen ja katselen alaspäin noita täällä päin sijaitsevien vastaanottokeskusten asukkeja, joita kauppojen edessä parveilee. Olivat he sitten laihoja tai lihavia, he ovat surkuhupaisan pienikokoisia - irakilaisen miehen keskipituus on 168 cm. Etenkin ne laihat ovat naurettavan pieniä, vaikka yrittävätkin olla ylimielisen näköisiä sätkät suussa ja kuulokkeennarut naamaa pitkin roikkuen.
Miltäs kuulostaisi kirjoitus surkuhupaisista amatsoni"naisista"..?
Kuulostaisi pienen miehen katkeralta vuodatukselta. Annapa tulla vain - minusta on mahtavaa olla pitkä ja näyttävä nainen, luomakunnan kruunujen sukua. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hah, en nyt miehekkyydestä tiiä, turhaa uhoilua ja myötähäpeää tuottavaa pullistelua löytyy kyllä. taitaa kirjoittaja olla se täällä aina ruikuttava lyhyt mies, koittaa nyt puolustella itseään. lyhyydessä ei ole itsessään mitään vikaa, kunhan on sinut sen kanssa eikä tarvitse alkaa puolustelemaan.
Olen nainen, jolla ilmeisesti vaan on valtavirrasta poikkeava näkemys siitä, mikä on miehekästä. Itse en ole koskaan pitänyt pitkiä miehiä maskuliinisina. Ovat enemmänkin sellaisia vähän kömpelöitä puupökkelöitä, joilla ei ole yhtä seksikkäät kasvot ja kroppa kuin lyhyemmillä.
Ap
M
Näin on, harvoin näkee esim. hyvää tanssijaa, joka olisi yli 175 cm, useimmat ovat 170 molemmin puolin.Miehekäs lihaksikas vartalo ei ole mitenkään pituudesta kiinni.
Tanssijat on yleensä laihoja liukkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut liiankin paljon lyhyitä miehiä ja yleisesti ottaen niillä on liki aina jonkin sortin napoleon-kompleksi. Yrittävät saada miehisyyttä esimerkiksi jylisyttämällä bassoääntään. Pomoina ne ovat hirviöitä.
Lyhyt mies on vitsi, lyhyesti sanottuna.
Pienirintainen ja isonenäinen nainenkin on iso vitsi.
ISOIN VTSI on ihmiset, jotka arvostelevat toisia ulkoisten seikkojen mukaan, joille ei itse mahda mitään, mutta onneksi karman laki on voimassa.
esim. tuttavani haukkui aina kaljuja miehiä, mutta ääni muutui kellossa, kun hänen tyttärensä meni naimisiin kaljun nuoren miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt, miten lyhyt lasketaan lyhyeksi. Entä pitkäksi?
Alle 168.
Keskipitkä 169-180.
181- pitkä
Entä 168 cm?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa runsaaseen testosteroinin tuotantoon yhdystyy yleensä lyhyys, vartalon karvaisuus ja hiusten vähyys päälaella. Jos siis ajatellaan, että testosteroini = miehekkyys.
Yritä nyt kirjoittaa se sana edes oikein. Ja laita linkki tutkimukseen missä todetaan lyhytkasvuisuuden yhteys miehekkyyteen ja komeuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
M
Näin on, harvoin näkee esim. hyvää tanssijaa, joka olisi yli 175 cm, useimmat ovat 170 molemmin puolin.Miehekäs lihaksikas vartalo ei ole mitenkään pituudesta kiinni.
Pfft. Ammattitanssijat ovat todella hyvässä lihassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaisi pienen miehen katkeralta vuodatukselta. Annapa tulla vain - minusta on mahtavaa olla pitkä ja näyttävä nainen, luomakunnan kruunujen sukua. :)
Vitsit, mäkin oon luomakunnan kruunujen sukua. Mulla on isä, kaksi veljeä ja kaksi enoa.
Tiedätkö muuten jonkun, kellä ei olisi suvussa yhtään luomakunnan kruunua?
Minä pidän lyhyistä miehistä.
Pitkien miesten kanssa jutellessa niska kipeytyy, kun joutuu koko ajan tuijottamaan raivostuttavasti ylöspäin.
Pidin jo koulussa lyhyistä miehistä ja katson edelleen hyvännäköisiä ja itsevarmoja lyhyitä miehiä.
Parhailla miehilllä on kauniit kasvot.
t. 158 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus on naisessa epänaisellista. Naisen tulisi mieluummin olla lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hercule Poirot tästä varmasti parhain esimerkki. - Ta ainakin parhain, minkä itse keksimiitaisena meiehnä muistan.
Silläkin on varmaan naisten mielestä Napoleon-kompleksi, kun haluaa ratkaista kaikki rikokset
Poirot on kaappihomo ja fiktiivinen henkilö
Olihan sillä naisihastus yhdessä jaksossa
On Teuvo Lomanillakin ollut naisihastuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen minulla ei ole tarvetta. Ajattelin vaan vastakommenttina. Lyhyitä kaljuja miehiä ei kuitenkaan koskaan luulla naisiksi, pitkiä naisia taas useinkin luullaan transvestiiteiksi tai transtaustaisiksi, joten en siinä mielessä ymmärrä miksi joku nainen erityisesti ylpeilisi pituudellaan, jos siis on itseensä täysin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
M
Pfft. Ammattitanssijat ovat todella hyvässä lihassa.[/quote
Ammattitanssijat on aika vähissä Suomessa.
Varmaan joku pari sataa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hercule Poirot tästä varmasti parhain esimerkki. - Ta ainakin parhain, minkä itse keksimiitaisena meiehnä muistan.
Silläkin on varmaan naisten mielestä Napoleon-kompleksi, kun haluaa ratkaista kaikki rikokset
Hänhän oli tietääkseni bi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän oli tietääkseni bi?
poirot taas miehimys
Ap on lyhytkasvuinen nuori mies