Oletteko huomanneet, että miehekkäimmät miehet löytyvät lyhyistä miehistä?
Johtuu varmaan siitä, että lyhyyttä kompensoidakseen lyhyet miehet ovat saaneet taivaanlahjana parempien kasvojen ja kropan lisäksi myös maskuliinisemman luonteen ja olemuksen.
Parhaimmat tappelijatkin ovat lyhyitä.
Lyhyillä miehillä on ihan oikeasti paljon maskuliinisempi habitus.
Kommentit (81)
Olen kyllä sillä kannalla, että lyhyille miehille kehittyy sovitteleva ja rauhallinen luonne, koska he eivät pärjää aggressiivisessa yhteenotossa. Tämä nyt on vähän brosciencea, mutta kuulostaa mielestäni loogiselta. Itse olen lyhyt mies ja luonteeltani tietenkin aivan ihana, naistenkin mielestä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä löydy. Lyhyt mies ei voi koskaan olla miehekäs. Ovat huvittavia.
Mielestäsi siis lähi-idän miehistä melkein kaikki ovat huvittavia? Rasisti!
En ole kirjoittaja, jolle vastasit, mutta minun on asetuttava hänen puolelleen. Olen työkengissäni reilusti yli 180-senttinen nainen ja katselen alaspäin noita täällä päin sijaitsevien vastaanottokeskusten asukkeja, joita kauppojen edessä parveilee. Olivat he sitten laihoja tai lihavia, he ovat surkuhupaisan pienikokoisia - irakilaisen miehen keskipituus on 168 cm. Etenkin ne laihat ovat naurettavan pieniä, vaikka yrittävätkin olla ylimielisen näköisiä sätkät suussa ja kuulokkeennarut naamaa pitkin roikkuen.
Miltäs kuulostaisi kirjoitus surkuhupaisista amatsoni"naisista"..?
Kuulostaisi pienen miehen katkeralta vuodatukselta. Annapa tulla vain - minusta on mahtavaa olla pitkä ja näyttävä nainen, luomakunnan kruunujen sukua. :)
Vitsit, mäkin oon luomakunnan kruunujen sukua. Mulla on isä, kaksi veljeä ja kaksi enoa.
Tiedätkö muuten jonkun, kellä ei olisi suvussa yhtään luomakunnan kruunua?
Teillä lyhyillä ihmisillä on tosi lyhyt pinna ja taipumusta tulla helposti provosoiduiksi. :)
Kannattaa katsoa tosiaan, minkä kokoisia ovat esim. tanssijat tai telinevoimistelijat, sieltä löytyy se antiikin miesihanne. Sanoisin, että sopusuhtaisin vartalo on usein 170-180-senttisillä miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä löydy. Lyhyt mies ei voi koskaan olla miehekäs. Ovat huvittavia.
Mielestäsi siis lähi-idän miehistä melkein kaikki ovat huvittavia? Rasisti!
En ole kirjoittaja, jolle vastasit, mutta minun on asetuttava hänen puolelleen. Olen työkengissäni reilusti yli 180-senttinen nainen ja katselen alaspäin noita täällä päin sijaitsevien vastaanottokeskusten asukkeja, joita kauppojen edessä parveilee. Olivat he sitten laihoja tai lihavia, he ovat surkuhupaisan pienikokoisia - irakilaisen miehen keskipituus on 168 cm. Etenkin ne laihat ovat naurettavan pieniä, vaikka yrittävätkin olla ylimielisen näköisiä sätkät suussa ja kuulokkeennarut naamaa pitkin roikkuen.
Miltäs kuulostaisi kirjoitus surkuhupaisista amatsoni"naisista"..?
Kuulostaisi pienen miehen katkeralta vuodatukselta. Annapa tulla vain - minusta on mahtavaa olla pitkä ja näyttävä nainen, luomakunnan kruunujen sukua. :)
Vitsit, mäkin oon luomakunnan kruunujen sukua. Mulla on isä, kaksi veljeä ja kaksi enoa.
Tiedätkö muuten jonkun, kellä ei olisi suvussa yhtään luomakunnan kruunua?
Teillä lyhyillä ihmisillä on tosi lyhyt pinna ja taipumusta tulla helposti provosoiduiksi. :)
Sori, mutta en ole lyhyt. Sä sen sijaan olet ilmiselvästi luomakunnan kruunu niin kuin sukusikin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkänä naisena täältä yläviistosta havainnut, että lyhyillä miehillä esiintyy tavattoman runsaasti varpaillaanseisomista ja leuan pitämistä tanassa. Rohkeimmilla on myös suuret puheet.
Kasvojen ja kropan jumalaisuudesta on vaikea sanoa mitään, koska yläviistosta katsottuna ihminen kuin ihminen näyttää isopäiseltä visukintulta.
Jos nämä ominaisuudet ovat miehekkyyden merkki, totta tosiaan lyhyet miehet ovat miehekkäimpiä. :)
Alaviistosta katsoen naisessa taitaa korostua leuka ja sieraimet. Naisellista?
Rinnat siinä korostuvat, toisten innostukseksi ja toisten harmiksi. Minulle on ihan yhdentekevää, pitävätkö tynkämiehet minua naisellisena vai eivät. Valitettavan usein kyllä pitävät, ja sitten minun pitäisi taas osata sanoa nätisti, että nyt ei kiinnosta.
Mutta entäs itseäsi pitemmät miehet? Heidän mielipiteensä epäilemättä kiinnostaa. Ajattelepa, että näytät yläviistosta katsottuna isopäältä visukintulta!
Me pitkät elelemme täällä pitkien maailmassa. Harva katselee minua niin paljon alaviistoon, että mittasuhteet alkaisivat vääristyä. Pitkillä ihmisillä on usein hieman salaseuramainen sympatian ilmapiiri keskenään, täällä muiden yläpuolella. Ei ole seurasta ja kiinnostuksesta puutetta. :)
Erityinen glamour henkii teistä, kun matkustatte lentokoneessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkänä naisena täältä yläviistosta havainnut, että lyhyillä miehillä esiintyy tavattoman runsaasti varpaillaanseisomista ja leuan pitämistä tanassa. Rohkeimmilla on myös suuret puheet.
Kasvojen ja kropan jumalaisuudesta on vaikea sanoa mitään, koska yläviistosta katsottuna ihminen kuin ihminen näyttää isopäiseltä visukintulta.
Jos nämä ominaisuudet ovat miehekkyyden merkki, totta tosiaan lyhyet miehet ovat miehekkäimpiä. :)
Alaviistosta katsoen naisessa taitaa korostua leuka ja sieraimet. Naisellista?
Rinnat siinä korostuvat, toisten innostukseksi ja toisten harmiksi. Minulle on ihan yhdentekevää, pitävätkö tynkämiehet minua naisellisena vai eivät. Valitettavan usein kyllä pitävät, ja sitten minun pitäisi taas osata sanoa nätisti, että nyt ei kiinnosta.
Mutta entäs itseäsi pitemmät miehet? Heidän mielipiteensä epäilemättä kiinnostaa. Ajattelepa, että näytät yläviistosta katsottuna isopäältä visukintulta!
Me pitkät elelemme täällä pitkien maailmassa. Harva katselee minua niin paljon alaviistoon, että mittasuhteet alkaisivat vääristyä. Pitkillä ihmisillä on usein hieman salaseuramainen sympatian ilmapiiri keskenään, täällä muiden yläpuolella. Ei ole seurasta ja kiinnostuksesta puutetta. :)
Erityinen glamour henkii teistä, kun matkustatte lentokoneessa!
Mieluummin pienessä paketissa lentomatkan ajan ja pitkänä sitten koko muun elämän.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä sillä kannalla, että lyhyille miehille kehittyy sovitteleva ja rauhallinen luonne, koska he eivät pärjää aggressiivisessa yhteenotossa. Tämä nyt on vähän brosciencea, mutta kuulostaa mielestäni loogiselta. Itse olen lyhyt mies ja luonteeltani tietenkin aivan ihana, naistenkin mielestä. :D
Miten pärjääminen on pituudesta kiinni? Omalta kohdaltani voin todeta, että olen nähnyt kaiken pituisia räyhääjiä. Eniten ehkä keskipitkiä, mutta niitä on muutenkin eniten
Alle 170 senttinen mies on mielestäni lyhyt. Kun joku kyseli mikä on lyhyyden mitta.
Pätee kyllä ainakin omaan mieshistoriaan! Miehisin mies, jonka kanssa olen ollut, oli parrakas, voimakkailla kasvonpiirteillä varustettu, harteikas ja harrasti kaikenlaisia miehisenä pidettyjä asioita. Hän oli myös jotain 170 cm pitkä. Nykyinen mies on 180 cm pitkä herkkä kuikelo, joka ei halua liata käsiään, ei liiemmin urheile ja pelkää korkeita paikkoja.
Kompensaatio menee kyllä joillain ihan yli. Ei se silti miehekkyyttä ole, hirveä yrittäminen.
miksi lyhyt mies usein seurustelee joko vielä 10 cm lyhyemmän naisen kanssa mutta ainakin Suomessa sellainen pikkuinen 160-165 cm pituinen ressu redford usein roikkuu 185 cm pituisessä lihavassa naisessa. Mikä tässä kompensoi ja mitä?
Vierailija kirjoitti:
miksi lyhyt mies usein seurustelee joko vielä 10 cm lyhyemmän naisen kanssa mutta ainakin Suomessa sellainen pikkuinen 160-165 cm pituinen ressu redford usein roikkuu 185 cm pituisessä lihavassa naisessa. Mikä tässä kompensoi ja mitä?
Emme valitettavasti tiedä, mitä tämän itse kuvittelemasi asiantilan on tarkoitus kertoa.
Parhaimmat tappelijat ovat lyhyitä? Ehkä he ovatkin hakeutuneet tuollaiseen naurettavaan hakkaamisurheiluun juuri tunteakseen jotain voimaa ja valtaa.
Itse en siedä noita lajeja kuten nyrkkeily ja vapaaottelu. En siedä.
Hukkapätkien uhoaminen ja pullistelu ei ole miehekkyyttä. Hakevat vain huomiota.
En kyllä ole huomannut. Päinvastoin.
"Mitä pidemmät piuhat, sitä himmeämpi valo" ;)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa tosiaan, minkä kokoisia ovat esim. tanssijat tai telinevoimistelijat, sieltä löytyy se antiikin miesihanne. Sanoisin, että sopusuhtaisin vartalo on usein 170-180-senttisillä miehillä.
Telinevoimistelijat on yleisesti lyhyitä lihaskimppuja.
Mielestäni sopusuhtaisimmat ovat uimarit. Pitkiä/pitkähköjä, leveät hartiat, voimakas kroppa mutta ei mitään lihaskimppuja, pitkät raajat... Todella esteettisen näköisiä.