Jos muutan virallisen osoitteeni Tukholmaan, kuinka nopeasti saan sieltä koronarokotteen?
Olisiko ketään paikalla joka olisi muuttanut Ruotsiin lähimenneisyydessä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun saat sairasvakuuutusnumeron.
Sen saa samantien, kun menee paikalliseen terveyskeskukseen, ainakin vielä 2000-luvulla sai.
Virosta voi hakea vaikka kuinka monta haluaa ja ilmaiseksi, syyskuussa hain kun ei ikä riitä, että saisin suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Virosta voi hakea vaikka kuinka monta haluaa ja ilmaiseksi, syyskuussa hain kun ei ikä riitä, että saisin suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksi? Siis julkiselta puoleltako? Eivätkö ne kysy henkkareita vai jakavatko vain kaikille halukkaille rokotteita?
Kyllä virossa rokottavat kaikki halukkaat, jotka ilmestyvät paikalle. Rokotuskeskus on lähellä satamaa, monet tutut ovat käyneet hakemassa 4. rokotteen sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Monta rokotetta ap:llä on?
Kolme rokotetta. Uusimman olen saanut vuosi sitten ja tautia en ole sairastanut (ainakaan oireisena). Ymmärtääkseni suoja ei siis kohdallani ole tällä hetkellä kummoinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä virossa rokottavat kaikki halukkaat, jotka ilmestyvät paikalle. Rokotuskeskus on lähellä satamaa, monet tutut ovat käyneet hakemassa 4. rokotteen sieltä.
Kiitos tiedosta. Virossa näyttää olevan melkoinen patteri rokotteita jakelussa. Tiedätkö saivatko tuttusi valita minkä ottavat?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Virossa näyttää olevan melkoinen patteri rokotteita jakelussa. Tiedätkö saivatko tuttusi valita minkä ottavat?
ap
Virolaiset ovat niin rokotevastaista sakkia. Hanhenrasva ja valkosipuli kun parantaa kaikki vaivat.
Nopeiten saat, kun haet Suomesta mun nimellä. Saat kaikki 3 piikkiäni, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Nopeiten saat, kun haet Suomesta mun nimellä. Saat kaikki 3 piikkiäni, ole hyvä.
Mielellään hakisin jos olisi mahdollista!
Sitten kun saat sairasvakuuutusnumeron.