Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ja äitinsä saunassa, onko normaalia?

Vierailija
12.06.2016 |

Onko normaalia, että 25-vuotias mieheni saunoo vielä tänäkin päivänä äitinsä kanssa niin että molemmat ovat alasti? Itse en ole enää _alasti_ saunonut vanhempieni kanssa sitten teini-iän jälkeen. Minusta tuo kuulostaa jotenkin todella omituiselta.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa ihmettelen, kun yksi 26-vuotias kaverini menee alasti saunaan molempien vanhempiensa kanssa. Lisäksi ex-mieheni saunoi alasti sisarustensa kanssa, joista puolet siskoja?

Olenko jotenkin ahdasmielinen?

Olet. Toisille alastomuus on luonnollisempaa ja toisille taas ei. Ei ketään voi syyttää pervoksi jos haluaa alasti saunoa lähisukulaisensa kanssa mikäli se on molemmille ok asia.

Niin kai, mut tää exäni oli aikuinen jo, kuten siskosain ja varsinkin yhtä siskoan kehui, kuinka hyvät rinnat ja kroppa sillä on jne. Eipä olltu kiva kuunnella ja lopetin ite saunassa käymisen sen kanssa, kun sanoi, että siskonsa on tosi pantavan näköinen!

Vierailija
22/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamala sentään. Meidän perheessä minä 23-v nainen, pikkusiskoni, isoveljeni, äitini ja herra paratkoon ISÄPUOLENI saunomme joskus alasti ja joskus jopa oma puolisoni on ollut saunomassa mukana. En pitäisi epänormaalina tai outona, vaikka vähenemään päin tuo alkaa olla nykypäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kyllä outoja. Ollaan viiskymppisiä sisaruksia (kaksi veljeä ja sisko) naimisissa tahoillamme, aina saunomme keskenämme ja vanhempiemme kanssa kun yhteen yhymme (osa saikin tässä vaiheessa sanasta orgasmin tai halvauksen).

Vain ylihäveliäät pennut (11- 20 -vuotiaat) saunovat yksinään... Kunnes järkiintyvät, hyväksyvät muuttuneen kehonsa - ja tulevat taas yhteissaunaan IHAN ALASTI.

Täytyy olla todella törkyinen mielikuvitus, jos tuntee seksuaalista häpeää sisarustensa tai vanhempiensa seurassa!

Vierailija
24/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te olette kyllä outoja. Ollaan viiskymppisiä sisaruksia (kaksi veljeä ja sisko) naimisissa tahoillamme, aina saunomme keskenämme ja vanhempiemme kanssa kun yhteen yhymme (osa saikin tässä vaiheessa sanasta orgasmin tai halvauksen).

Vain ylihäveliäät pennut (11- 20 -vuotiaat) saunovat yksinään... Kunnes järkiintyvät, hyväksyvät muuttuneen kehonsa - ja tulevat taas yhteissaunaan IHAN ALASTI.

Täytyy olla todella törkyinen mielikuvitus, jos tuntee seksuaalista häpeää sisarustensa tai vanhempiensa seurassa!

Eli sinulle on ihan fine jos vaikka siskosi on vetänyt pillunsa posliiniksi ja veljellä on kullinpäässä vaikka lävistys? Eikö nuo tuollaiset oli melko intiimejä asioita, jopa sisaruksille jaettavaksi?

Oikeesti, me jutellaan ja katsotaan toisiamme silmiin. Otetaan löylyä ja ähkitään.

Toisten genitaalit - ainakaan sukulaisten! - eivät kiinnosta ketään.

Vierailija
25/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?! Alasti saunominen tuntemattomienkin kanssa on Suomessa täysin normaalia niin miksei perheen kesken? Itse käyn saunassa myös miespuolisten ystävien kanssa eikä asiaan liity mitään seksuaalista vaikka minulla porukan ainut pillu onkin. Nyt järki käteen.

Vierailija
26/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan teistä käynyt saksalaisessa saunassa? Siellä on kaikki saunomassa yhdessä vauvasta mummoon ja pappaan ihan yleisissäkin saunoissa tuntemattomien seurassa. Itsekin olen käynyt eikä kokemukseni ollut millään muotoa seksuaalinen.

Vierailija
27/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vanha provo. Ja saunakansa pöyristyy.

Odotan vain ensimmäistä wt -heittoa.

Vierailija
28/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän ap:n tunnereaktiota, koska omassa perheessäni ollaan oltu erittäin häveliäitä. Kuukautissiteitä ei saanut pitää vessan kaapissa pakkauksessa ettei isäpuoli ja veli näe, vaan ne oli laitettava meikkipussiin. Samoin perhesaunassa oli aina uikkarit päällä (tiedän, ei ole hyväksi). Saunon kuitenkin vapautuneesti harrastusporukassa sekasaunassa, samoin kavereiden kanssa, joten tuo ahdistus on minulla vain perheeseen liittyvää.

Sen sijaan huomauttaisin että äitinsä kanssa saunova mies on minun kokemuksellani ollut ihana. Ei ne siellä toistensa haaroihin tuijottele sen enempää kuin tyttöjen kesken tai sekakaveriporukassa..? Mutta alastomuus, kehollisuus ja näistä asioista puhuminen on miehelleni helppoa kun kotikulttuuri on niin vapaa. Hän kehtaa ostaa minulle kaupasta tamponeja (toisin kuin ex) ja voi keskustella monista seksiin liittyvistä jutuista minua vapaammin.

Samoin juttelevat saunassa henkilökohtaisia ja vakavia asioita, joten äiti-poika-suhde voi hyvin. Minusta on kivaa että anoppi on läheinen poikansa kanssa ja on kasvattanut poikansa arvostamaan naisia :) 

Vierailija
29/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pervoa porukkaa,sinne vaan saunomaan äidit,tyttäret, isät ja pojat, miniät, vävyt, mummot ja vaarit ja naapuritkin mukaan ja kaikki on aivan normaalia.

Vierailija
30/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä ainakaan halua että jos oon imenyt fritsun mieheni kullinvarteen, että sitten se anoppi siellä saunassa ktselee "Että jaahas, missäs sen Jaanan huulet on nyt käyneet mmmm...."

Oletat anopin katselevan niin tarkasti poikansa haaroja, että a) erottaa imemäsi fritsun, b) osaa tunnistaa sen fritsuksi?

Vierailija
31/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä ainakaan halua että jos oon imenyt fritsun mieheni kullinvarteen, että sitten se anoppi siellä saunassa ktselee "Että jaahas, missäs sen Jaanan huulet on nyt käyneet mmmm...."

Oletat anopin katselevan niin tarkasti poikansa haaroja, että a) erottaa imemäsi fritsun, b) osaa tunnistaa sen fritsuksi?

Mmmmm...." tuntuu myös implikoivan jonkinlaista nautintoa tästä pojan fritsuisen munan tutkimisesta. Kyllä on sairas anoppi tällä mammalla :(

Vierailija
32/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on normaalia, jos molemmat osapuolet pitävät sitä normaalina ja se on heille vapaaehtoista.

Tällä määritelmällä insestikin siis on normaalia? Kunhan vain kumpikin haluaa... ?

Joskus se "normaalius" määritellään ulkopuolelta ja sanoisin, että äidin ja pojan yhteissaunominen ei mene normaaliksi luokiteltuun kategoriaan. 

Sairasta ei ole saunoa "normaaliin tyyliin, kuten yleensä saunotaan" läheistensä kanssa. Sairasta sen sijaan on mielessään verrata sitä insestiin :O

Onhan noita sekasaunojakin ja ihan tuntemattomien kesken, ei se ystävä hyvä liity seksiin tai panemiseen mitenkään. Äiti ja isä ovat lapsensa tehneet ja synnyttäneet, mikä tästä yhteisestä saunomisesta tekee iljettävää tai sukupuolisuuteen viittaavaa?

Ihminen alasti, voiko enää luonnollisempaa olla? (Tietenkin perheen ulkopuolisten kesken ei alasti, ellei yhdessä jotain muuta sovita tai omat vuorot niille, jotka eivät alasti halua saunoa.)

Olen käynyt nudistirannalla, eikä yksikään tuijottanut tai käpälöinyt ketään. Seksiä ei ehdoteltu, eikä muutakaan härskiä ollut ilmassa.

Vierailija
33/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudompaa on mielestäni saunoa vaatteet päällä.

Vierailija
34/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Mun 35-vuotias mies saunoo edelleen kuusikymppisten vanhempiensa kanssa yhdessä ja erikseen, enkä näe siinä mitään outoa tai väärää! Se joka näkee ei taoda olla ihan terve.

Olen lähinnä tyytyväinen, että miehellä on saunakavereita, sillä itse en saunasta juuri perusta.

Vierailija
35/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on normaalia, jos molemmat osapuolet pitävät sitä normaalina ja se on heille vapaaehtoista.

Vastaaja ilmeisesti mamma joka tykkää katsella poikansa kikuleita.

Jaa, että hänen pojallaan on useitakin kikuleita

Vierailija
36/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon vain kaverien äitien kanssa. Siinä on mukavuutta ja jännitystä.

Vierailija
37/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 24- v, vanhemmillani vieraillessani saunon äitini ja isäni kanssa. Joskus myös 18-v pikkuveljeni liittyy seuraan. Olen sanonut tämän täällä jo aiemmin, ja aion sanoa jatkossakin: se, jonka mielestä perheen kanssa saunominen on sopimatonta, on monta kertaa pervompi kuin se joka saunoo. Heillähän se ajatus perheen seksualisoinnista on. Minulle kyse on vain perheenjäsenistä, joita juuri ja juuri ajattelen edes nais- ja miessukupuolten edustajina.

Vierailija
38/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojan seksuaali-identiteetti on normaalisti kehittynyt niin saunominen äidin kanssa on ok. Murrosikä on asia erikseen. Silloin poika ei yleensä edes halua saunoa äidin kanssa eikä tyttö isän. Kun tämä seksuaalisuuden kannalta herkkä vaihe on mennyt ohi, asiasta tulee jälleen ihan fine.

Ei se ole pikku juttu kun vanhempiaan jumaloinut lapsi alkaakin murrosiässä hiljalleen kokea saman ikäisen kumppanin turvallisuuden lähteenä ja jumaloinnin kohteena. Se on iso muutos ja vaatii rauhaa.

Vierailija
39/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö yhteissaunojat suihkussakin suvun kesken?

En näe tossa äiti-poika saunomisessa mitään seksuaalista, mutta en ymmärrä miksi pitä alasti kekkuloida joukolla. Fiksu äiti lopettaisi touhun kun tyttöystävä löytyy, mutta naiset onkin yllättävän omistuksenhaluisia pojistaan.

Vierailija
40/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheen kesken ei ap:n mielestä voi saunoa?

Voi nyt alyhoi... Tottakai voi saunoa perheen kesken, mutta pointtina olikin että saunoa ALASTI.

Kuka vittu saunoo vaatteet päällä? O.o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi