Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ja äitinsä saunassa, onko normaalia?

Vierailija
12.06.2016 |

Onko normaalia, että 25-vuotias mieheni saunoo vielä tänäkin päivänä äitinsä kanssa niin että molemmat ovat alasti? Itse en ole enää _alasti_ saunonut vanhempieni kanssa sitten teini-iän jälkeen. Minusta tuo kuulostaa jotenkin todella omituiselta.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia, jos molemmat osapuolet pitävät sitä normaalina ja se on heille vapaaehtoista.

Vierailija
2/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kesken ei ap:n mielestä voi saunoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä on nähnyt miehesi pienen pilin varmaan 100 0kertaa useammin kuin sinä, joten anna niiden saunoa.

Vierailija
4/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni outoa. 

Muttei kuitenkaan välttämättä outoa pervolla tavalla, jos sitä ajattelet. Itse en ole nähnyt poikieni sukukalleuksia sitten murrosiän kynnyksen jälkeen. 

En sitten tiedä onko sekin outoa?

Vierailija
5/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on normaalia, jos molemmat osapuolet pitävät sitä normaalina ja se on heille vapaaehtoista.

Vastaaja ilmeisesti mamma joka tykkää katsella poikansa kikuleita. Ap, kyllä tuo vähän erikoiselta kuulostaa.

Vastaaja on lapseton kolmekymppinen, joka on saunonut vanhempiensa kanssa viimeksi joskus 10-vuotiaana.

Vierailija
6/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa ihmettelen, kun yksi 26-vuotias kaverini menee alasti saunaan molempien vanhempiensa kanssa. Lisäksi ex-mieheni saunoi alasti sisarustensa kanssa, joista puolet siskoja?

Olenko jotenkin ahdasmielinen?

Vierailija
7/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon mäki mun isän kanssa jos ollaan möillä kahdestaan ja olen 24vuotias. On tylsää saunoa yksin. Ja se isä on mun nähnyt syntyvän ja pessyt mun pyllyä ja pillua vauvana, nähnyt kun kasvan ja kehityn aikuiseksi että ei se musta varmaan mitään likaista ajattele ja mä olen sen nähnyt alasti niin monesti että eipä ole tullut mitään ihmeellistä ajateltua myöskään :D Ihmiset on outoja jos perheen välinen saunominen on jotain seksuaalista ja likaista. Omien korvien välistä taitaa teiltä löytyä se likaisuus vaan. 

Vierailija
8/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä määritelmällä insestikin siis on normaalia? Kunhan vain kumpikin haluaa... ?

Joskus se "normaalius" määritellään ulkopuolelta ja sanoisin, että äidin ja pojan yhteissaunominen ei mene normaaliksi luokiteltuun kategoriaan. 

Vierailija
9/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä on nähnyt miehesi pienen pilin varmaan 100 0kertaa useammin kuin sinä, joten anna niiden saunoa.

Poikaiässä. Siinä iso ero.

Ja miksi puhutte vain äidin katseesta poikaan. Mitäs se aikuisen miehen katse äitinsä paljaisiin haaroihin.

Vierailija
10/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa ihmettelen, kun yksi 26-vuotias kaverini menee alasti saunaan molempien vanhempiensa kanssa. Lisäksi ex-mieheni saunoi alasti sisarustensa kanssa, joista puolet siskoja?

Olet. Toisille alastomuus on luonnollisempaa ja toisille taas ei. Ei ketään voi syyttää pervoksi jos haluaa alasti saunoa lähisukulaisensa kanssa mikäli se on molemmille ok asia.

Vierailija
11/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheen kesken ei ap:n mielestä voi saunoa?

Voi nyt alyhoi... Tottakai voi saunoa perheen kesken, mutta pointtina olikin että saunoa ALASTI.

Mielestäni olisi outoa saunoa vaatteet päällä. Saunon itsekin alasti isäni kanssa vaikka olen aikuinen. Kaikki saavat mielestäni saunoa kuten tahtovat eikä ketään tule pakottaa sinne saunaan alasti toisten ihmisten kanssa jos sinne ei halua. En ymmärrä, miten muiden saunomistavat voivat olla toiselle ongelma. Jokainen saunokoon kuten tahtoo.

Vierailija
12/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä määritelmällä insestikin siis on normaalia? Kunhan vain kumpikin haluaa... ?

Joskus se "normaalius" määritellään ulkopuolelta ja sanoisin, että äidin ja pojan yhteissaunominen ei mene normaaliksi luokiteltuun kategoriaan. 

Peseytyminen =/= insesti.

Vierailija
13/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kirjoittaja siis tuijottaisi oman vanhempansa sukuelimiä seksuaalisessa mielessä saunassa. Koen omien vanhempien/lasten kehon seksualisoimisen todella hämmentävänä. Onko näin monelle kirjoittajalla insestisiä ajatuksia, etteivät voi perheenjäsentensä kanssa saunoa puhtain mielin?

Vierailija
14/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet. Toisille alastomuus on luonnollisempaa ja toisille taas ei. Ei ketään voi syyttää pervoksi jos haluaa alasti saunoa lähisukulaisensa kanssa mikäli se on molemmille ok asia.

Kyse ei ole luonnollisuudesta tai luonnottomuudesta. Kyse on henkilökohtaisen ja intiimin rajoista. Ne vaihtelevat ihmisillä suhteessa muihin ihmisiin. Ladten ja vanhempien (ja sidarusten) välissä on näkymättömiä rajoja.

Vierailija
15/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on epänormaalia, jos he tosiaan ovat täysin alasti saunassa. Jos heillä ei ole seksuaalista suhdetta keskenään eikä kumpikaan edes ajattele seksuaalisesti toisesta ja jos molemmat ovat vapaaehtoisesti saunassa alasti toistensa kanssa, se on epänormaalia, mutta moraalisesti neutraalia eikä mielestäni paheksuttavaa tai moitittavaa käytöstä.

Ap:n sijassa kuitenkin ilmaisisin heille, että heidän käyttäytymistään pidetään yleisesti epänormaalina, ja että se saattaa synnyttää ennakkoluuloja jostain seksuaalisesta perversiosta. Tosin he varmaan jo itsekin tietävät sen.

Vierailija
16/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kirjoittaja siis tuijottaisi oman vanhempansa sukuelimiä seksuaalisessa mielessä saunassa. Koen omien vanhempien/lasten kehon seksualisoimisen todella hämmentävänä. Onko näin monelle kirjoittajalla insestisiä ajatuksia, etteivät voi perheenjäsentensä kanssa saunoa puhtain mielin?

Olet epäherkkä. Kyse on kunnioituksesta, luontevan etäisyyden pitämisestä. Vaihtelee ihmisillä.

Vierailija
17/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olettaa, että molemmat tietävät suunnilleen, miltä aikuinen nainen ja mies näyttää alastomana, eikä asiaa tarvitse sen kummemmin miettiä tai tuijotella toisen sukuelimiä.

Vierailija
18/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunon mäki mun isän kanssa jos ollaan möillä kahdestaan ja olen 24vuotias. On tylsää saunoa yksin. Ja se isä on mun nähnyt syntyvän ja pessyt mun pyllyä ja pillua vauvana, nähnyt kun kasvan ja kehityn aikuiseksi että ei se musta varmaan mitään likaista ajattele ja mä olen sen nähnyt alasti niin monesti että eipä ole tullut mitään ihmeellistä ajateltua myöskään :D Ihmiset on outoja jos perheen välinen saunominen on jotain seksuaalista ja likaista. Omien korvien välistä taitaa teiltä löytyä se likaisuus vaan. 

Melko kiihottava stoori sanoisinko he heh. Oi kun tekee gutaa tälläset.

T: Keijo 60v

Vierailija
19/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko alasti saunominen on epänormaalia. Suomalaiset ovat outo kansa.

Vierailija
20/81 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joissakin perheissä koko perhekin kokoontuu esimerkiksi joulu saunaan. Onko se väärin jos siellä ollaan alasti vanhempiensa kanssa. Kyllä omat vanhemmat on ihan mukavaa saunaseuraa. Tietysti jos koko suku olis alasti saunassa se olis minusta outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi