Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten deittiprofiileista poimittua

Vierailija
12.06.2016 |

Vanhoilla miehillä se iänikuinen "puhuu ja pussaa". Aika harvassa nyt taitaa kuitenkin olla ne miehet, jotka eivät puhu mitään eivätkä edes välitä suutelemisesta edes ensimmäisinä kertoina.

Maininta kiltteydestä. Mikä on kiltti? Ovimatto, joka tekee kaiken mitä nainen sanoo, kunhan pääsee parisuhteeseen naisen kanssa? Mies, joka ei pyöritä monta naista kerralla (ei mahdollista nettideittimaailmassa!)? Ei tuo sana kerro mitään, kirjoittakaa jotain konkreettisia esimerkkejä minkälaisia olette!

"Terve ylä- ja alapäästä". Siis oikeasti panet niin paljon, että täytyy lääkärillä käydä tasaisin väliajoin tsekkaamassa, ettei ole tartuntoja? Hyi yäk! Luulisi olevan päivänselvää, ettei näin yksityisistä asioista kirjoitella mihinkään omaan deittiprofiiliin.

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna olen toisinaan lueskellut miesten profiileja. Uusin viritelmä on kun liki 50v mies etsii  lähellä omaa ikäänsä olevaa söpönsuloista tytteliä kumppanikseen.

Söpönsuloinen tytteli kuulostaa kamalalta kuvaukselta,hakivat ne sitten millaista naista tahansa.

Vierailija
142/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhemmilla ukoilla alapään terveys viitannee enemmänkin mieskuntoon kuin taudittomuuteen. Luulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luotettava ukkomies etsii salaista seuraa"

Vierailija
144/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luotettava ukkomies etsii salaista seuraa"

Tuohan on vaan koodikieltä avioliitossa olevalle naiselle ettei paneskelua tulla paljastamaan naisen miehelle.

Vierailija
145/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anomuumi_ kirjoitti:

Kysäisenpä nyt nettideittailusta kun puhutaan, että missä sivustoilla sitä seuraa kannattaa etsiä? Edellisestä suhteesta on jo tovi ja tositarkoituksella olen etsimässä seuraa. Tinderiin en haluaisi sortua koska siinä ilmeisesti valinta tehdään vain toisen naamakuvan perusteella - kaverini käyttävät sitä seksiseuran etsimiseen. OkCupid on idealtaan ihan toimiva sivusto, mutta tässä yliopistokaupungissa ikähaarukkaan mahtuvia on vain muutama - kuollut sivusto siis. Deitti.netissä suurin osa profiileista on kirjautunut vuosia sitten. Suomi24 on ilmeisesti suosituin?

Olen siis mies, ja pari kuukautta olen nyt Suomi24:n kautta yrittänyt etsiä seuraa. Käy työstä päästä edes jutteluväleihin, saati siihen pisteeseen että pääsee toisen kanssa treffeille. Useimpiin lähettämiini viesteihin en saa mitään vastausta. Oma lukunsa ovat sellaiset naiset, joiden kanssa voi käydä kirjeenvaihtoa viikko- ja kuukausikaupalla, mutta kun ehdottaa treffejä niin vastaus on kiertelevä. Esimerkki: nainen otti yhteyttä minuun, juttelimme noin puolentoista kuukauden verran. Tänä aikana ehdotin toistuvasti treffejä, ja lopulta sellaiset sovimmekin. Lopulta nainen ilmoittaa 10 minuutin varoitusajalla että hänelle tuli yllättäen kaveri käymään eikä pääsekään paikalle. Kuitenkin hän halusi jatkaa viestittelyä - lopulta tuli vaikutelma että hän halusi huomiota netin välityksellä, muttei ollut kiinnostunut tapaamaan. Sivuston kautta olen käynyt viidesti treffeillä - mukavia ihmisiä, mutta henkilökemiat eivät ole osuneet yhteen.

Itse olen:

- 29-vuotias

- normaalipainoinen

- savuton

- matkailusta pitävä, asunut myös ulkomailla

- liikun säännöllisesti

- keskivertoa lyhyempi, n. 174 cm

- lääketieteen opiskelija (en mainitse tätä profiilissa) ja aikaisemmin suorittanut yhden korkeakoulututkinnon

- koulun ohella työssäkäyvä

Kehen haluaisin tutustua paremmin (eli kenen kanssa lähtisin mielelläni treffeille):

- 25-35-vuotias nainen

- savuton

- lapseton, mutta haluaa lapsia

- asuu samassa kaupungissa

- AMK- tai ylempi koulutus tai opiskelija

- henkilöllä on jonkinlainen suunta  elämässä

Ei mistäään. Ymmärrä jo että nettideitti ei ainakaan Suomessa toimi. Olet ilmiselvästi fiksu kaveri, mutta tosiasia on, että kaltaisellasi ulkoisesti tavismiehellä ei ole mitään käyttöä deittisivustoilla joilla on 3-4 kertaa enemmän miehiä. Ja paljon sinua komeampia jotka ovat myös fiksuja. Sinun ja minun kannattaa palata sitten asiaan kun sukupuolijakaume on edes jotenkin järkevä. Ethän sä sellaiseen baarinkaan mene iskemään naisia joissa on 70% miehiä.

M30

Vierailija
146/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vanhemmilla ukoilla alapään terveys viitannee enemmänkin mieskuntoon kuin taudittomuuteen. Luulisin.

Joka tapauksessa lauseessa "olen terve ylä-ja alapäästä" on ristiriitainen.Yläpäästään terve ihminen ei kerro tuntemattomille sen enempää sukupuolitautiasioitaan kuin potenssiasioitaankaan,jos pitää treffiprofiilissa markkinoida mieskuntoa kuulostaa kyllä siltä,että ei ole kaikki kotona sillä markkinoijalla :D Kai tuollaiset asiat(kuten myös aikaisemmin mainittu voimakas läheisyyden ja seksin tarve)käyvät ilmi,sitten kun ovat ajankohtaisia.Jos siis muuten nappaa se tyyppi niin paljon,että ylipäätään päästään alapääasioihin.

Vierailija
147/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anomuumi_ kirjoitti:

Kysäisenpä nyt nettideittailusta kun puhutaan, että missä sivustoilla sitä seuraa kannattaa etsiä? Edellisestä suhteesta on jo tovi ja tositarkoituksella olen etsimässä seuraa. Tinderiin en haluaisi sortua koska siinä ilmeisesti valinta tehdään vain toisen naamakuvan perusteella - kaverini käyttävät sitä seksiseuran etsimiseen. OkCupid on idealtaan ihan toimiva sivusto, mutta tässä yliopistokaupungissa ikähaarukkaan mahtuvia on vain muutama - kuollut sivusto siis. Deitti.netissä suurin osa profiileista on kirjautunut vuosia sitten. Suomi24 on ilmeisesti suosituin?

Olen siis mies, ja pari kuukautta olen nyt Suomi24:n kautta yrittänyt etsiä seuraa. Käy työstä päästä edes jutteluväleihin, saati siihen pisteeseen että pääsee toisen kanssa treffeille. Useimpiin lähettämiini viesteihin en saa mitään vastausta. Oma lukunsa ovat sellaiset naiset, joiden kanssa voi käydä kirjeenvaihtoa viikko- ja kuukausikaupalla, mutta kun ehdottaa treffejä niin vastaus on kiertelevä. Esimerkki: nainen otti yhteyttä minuun, juttelimme noin puolentoista kuukauden verran. Tänä aikana ehdotin toistuvasti treffejä, ja lopulta sellaiset sovimmekin. Lopulta nainen ilmoittaa 10 minuutin varoitusajalla että hänelle tuli yllättäen kaveri käymään eikä pääsekään paikalle. Kuitenkin hän halusi jatkaa viestittelyä - lopulta tuli vaikutelma että hän halusi huomiota netin välityksellä, muttei ollut kiinnostunut tapaamaan. Sivuston kautta olen käynyt viidesti treffeillä - mukavia ihmisiä, mutta henkilökemiat eivät ole osuneet yhteen.

Itse olen:

- 29-vuotias

- normaalipainoinen

- savuton

- liikun säännöllisesti

- lääketieteen opiskelija (en mainitse tätä profiilissa) ja aikaisemmin suorittanut yhden korkeakoulututkinnon

Kehen haluaisin tutustua paremmin (eli kenen kanssa lähtisin mielelläni treffeille):

- 25-35-vuotias nainen

- savuton

Olin itse S24:ssä pari vuotta sitten, ja etsin juuri kaltaistasi miestä ja näköjään olisin sopinut täysin spekseihisi. Tosin tuskin olisin asunut samassa kaupungissa. Tuo on minusta todella outo rajoite, kun en itse ainakaan seurustelisi kenen tahansa kanssa, ja toisaalta jos löydän sen arvoisen ihmisen, minulle ei ole ongelmaa järjestää elämääni seurustellakseni ihmisen kanssa, vaikka tämä asuisi toisessa maassa. 

Vaikea sanoa, miksei sinulle vastattu. Minusta tekstisi perusteella vaikutat täysijärkiseltä ja kiinnostavalta. Ainoa syy jonka keksin, miksi en vastaisi, on että olisit oikeasti todella vastenmielisen näköinen. Siis niin epämiellyttävän näköinen, että en voisi kuvitella harrastavani seksiä kanssasi. Lähinnä tulee mieleen merkittävä ylipaino tai joku epämuodostuma, jota ei edes älyllä tai loistavalla huumorintajulla kompensoisi. Siinäkin tapauksessa olisin kyllä vastannut, että kiitos, mutta ei kiitos.

Vierailija
148/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anomuumi_ kirjoitti:

Itse olen:

- 29-vuotias

- normaalipainoinen

- savuton

- liikun säännöllisesti

- 25-35-vuotias nainen

- savuton

Tollanen nainen, vielä jos on edes lähellä normaalipainoa ja onnistunut ottamaan edes jonkunlaisen naamakuvan missä ei näytä rumalta saa vähintään kymmeniä avauksia viikossa. Koita siinä sitten samantasoisena miehenä herättää hänen mielenkiinto.... Aika lottovoitto ylipäätään että edes satut viestimään siinä vaiheessa kun hänellä ei ole mitään juttua menossa. Koska viestejä tulee jatkuvasti uusia ei hänellä ole mitään tarvetta käydä läpi inboksia jos siellä olisi jonkun potentiaalisen ukon viesti.

Lihavat tai muuten vaan oman tasonsa yliarvioivat AV-mamit nyt ryntäävät kertomaan, että eivät tavisnaiset tosiaankaan saa niin paljoa viestejä, mutta se on paskapuhetta ja monta kertaa todistettu feikkiprofiileilla paskapuheeksi. 

Vierailija
149/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää miehet, jotka osaavat kirjoittaa. Adjektiivien vilejly ei innosta, niitähän osaa luetella kuka tahansa. Ihan hyvä mainita kiinnostukset, kuten moottoripyöräily, tanssi tai tupakointi. Nuo ainakin karsiutuu alkumetreillä listoiltani pois. Samoin yhteisen arjen jakaminen. En etsi asuinkumppania.

Hyvinkin kiinnostavia profiileja on ollut, mutta valitettavasti välimakat estävät jo ensimmäisen yhteydenoton.

Joku äijä matkustaa moottoripyörällä tai käy salsatunneilla, niin sellaisen takia karsiutuu alkumetreillä? Mitä ihmettä?

Vierailija
150/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anomuumi_ kirjoitti:

Itse olen:

- 29-vuotias

- normaalipainoinen

- savuton

- liikun säännöllisesti

- 25-35-vuotias nainen

- savuton

Tollanen nainen, vielä jos on edes lähellä normaalipainoa ja onnistunut ottamaan edes jonkunlaisen naamakuvan missä ei näytä rumalta saa vähintään kymmeniä avauksia viikossa. Koita siinä sitten samantasoisena miehenä herättää hänen mielenkiinto.... Aika lottovoitto ylipäätään että edes satut viestimään siinä vaiheessa kun hänellä ei ole mitään juttua menossa. Koska viestejä tulee jatkuvasti uusia ei hänellä ole mitään tarvetta käydä läpi inboksia jos siellä olisi jonkun potentiaalisen ukon viesti.

Lihavat tai muuten vaan oman tasonsa yliarvioivat AV-mamit nyt ryntäävät kertomaan, että eivät tavisnaiset tosiaankaan saa niin paljoa viestejä, mutta se on paskapuhetta ja monta kertaa todistettu feikkiprofiileilla paskapuheeksi. 

Viestejä tuli toki paljon, mutta reilusti yli puolet oli täyttä sontaa. Siis täysin väärän ikäinen henkilö (20 - 30 vuotta vanhempi), ei selvästi oltu luettu ollenkaan minun ilmoitustani, viestin sisältö pelkkä " moi ;) ", selvä massaviesti, joka saattoi tulla vieläpä tulla viikkoa myöhemmin uudestaan sanasta sanaan samanlaisena, vaikka olin jo vastannut "ei kiitos", jne. Joistain deittailijoista tuli mieleen, että haussa oli pelkkä reikä, viis siitä, millainen ihminen reikää ympäröi. Tuollaisessa porukassa tämä kyseinen mies on ollut varsinainen kultakimpale. Itse kävin lopulta treffeillä vain sellaisten miesten kanssa, joille olin itse laittanut viestiä ensin. Ja löysin lopulta nykyisen avomiehenikin.

t: tuo yllä kommentoinut & spekseihin sopinut nainen (155 vai mikä olikaan)

Vierailija
151/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anomuumi_ kirjoitti:

Itse olen:

- 29-vuotias

- normaalipainoinen

- savuton

- liikun säännöllisesti

- 25-35-vuotias nainen

- savuton

Viestejä tuli toki paljon, mutta reilusti yli puolet oli täyttä sontaa. Siis täysin väärän ikäinen henkilö (20 - 30 vuotta vanhempi), ei selvästi oltu luettu ollenkaan minun ilmoitustani, viestin sisältö pelkkä " moi ;) ", selvä massaviesti, joka saattoi tulla vieläpä tulla viikkoa myöhemmin uudestaan sanasta sanaan samanlaisena, vaikka olin jo vastannut "ei kiitos", jne. Joistain deittailijoista tuli mieleen, että haussa oli pelkkä reikä, viis siitä, millainen ihminen reikää ympäröi. Tuollaisessa porukassa tämä kyseinen mies on ollut varsinainen kultakimpale. Itse kävin lopulta treffeillä vain sellaisten miesten kanssa, joille olin itse laittanut viestiä ensin. Ja löysin lopulta nykyisen avomiehenikin.

t: tuo yllä kommentoinut & spekseihin sopinut nainen (155 vai mikä olikaan)

Eiköhän siiinä seassa ollut myös niitä asiallisiakin viestejä. Tosin tuohan se parempi tapa on, että ottaa itse yhteyttä kiinnostavaan henkilöön. Kaltaisesi nainen saa lähes varmuudella vastauksen.

M30

Vierailija
152/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kliseet treffiprofiileissa(joskus myös chatissa) on ärsyttäviä: komeaksi "kehuttu/haukuttu" tai vielä pahempi "katseenkestävä".Keski-ikäiset tai sitä vanhemmat on yleensä aina "nuorekkaita,hyvinsäilyneitä ja sporttisia"(olisi vetävämpää vanheta arvokkaasti). Nuo aikaisemmin maininut "huumorintajuinen,kiltti ja luotettava" ei tosiaan kerro mitään.Ja sitten "omillaan toimiintuleva",siis eikö aikuiset yleensäkin tule omillaan toimeen,miksi sellainen asia pitää erikseen mainita? :O Tietysti itseään on hankala kuvailla myyvästi,mutta parasta olisi laittaa kuva,perustiedot(ikä,asuinpaikka,siviilisääty yms) ja kirjoittaa tekstiosaan vaikka harrastuksista tai muista kiinnostuksen kohteista,niin olisi sillä profiilin lukijalla jotain mihin tarttua,tyyliin "minäkin tykkään komedioista/kissoista/ulkoilusta".

Naisten profiiliteksti "rakastan luontoa ja eläimiä" 🙈 kumppaninkin pitää niitä rakastaa.

Yhtä typeriä juttuja löytyy molemmista.

En ole koskaan tehnyt deittiprofiilia, mutta jos tekisin niin todennäköisesti kirjoittaisin jotain tuollaista. Ihan siksi, että luonto ja eläimet ovat ihan *oikeasti* tärkeitä asioita minulle. Luonnossa liikkuminen on minulle paitsi jokapäiväistä elämää, myös harrastus ja elinehto. Jos olisin uutta kumppania etsimässä, tottakai minä mielelläni tahtoisin tavata jonkun, josta saisi ainakin toisinaan seuraa Lapin vaellukselle ja kajakki-/melontareissulle. Pärjään yksinkin mutta mielelläni jaan noita asioita myös kumppanini kanssa, ja usein samanlaiset intressit tässä asiassa henkivät myös muuten edes jossain määrin samanlaisesta ajatusmaailmasta (ei toki aina). Ja jos ei tykkää eläimistä niin voi elämä käydä rasittavaksi minun kanssani. :D

Vierailija
153/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääkin on varmaan vanhempien miesten juttuja, mutta: 

-autoileva 

-kesämökki on

-velaton omakotitalo

-vakavarainen

WTF? :D 

Vierailija
154/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Etsinnässä pikkutuhma varpunen''

Vierailija
155/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ollu miehen ilmoitus, mutta esimerkkinä siitä, että kyllä naisetkin osaa... ilmoitti olevansa susiruma vanhapiika. No ei niin komeana miehenä uskalsin vastata.  En uskonut, että olisi susiruma, vaan enemmän tulkistin niin, ettei ehkä ei ole sieltä kauneimmasta päästä... 

No millainen nainen oli? Todella kaunis. Oikeasti yksi kauneimmista yli kolmekymppisistä naisista, mitä olen nähnyt! Ja sitten ne nätiksi itseään kuvaavat ovat olleet ihan tavallisia...

Joo, arvata saattaa, ettei tullut toisia treffejä. Vaan miksi ihmeessä kaunis nainen antaa ymmärtää olevansa muuta?

En tajunnut, miksi ei tullut toisia treffejä:(

Vierailija
156/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin huvittaa maininta siitä kiltteydestä tai väkivallattomuudesta. Kyllä mulla ainakin on lähtöoletuksena jo se, että ketään ei piestä, ei kait sitä ettei oo väkivaltainen tartte erikseen ilmoittaa

Ymmärrän pointtisi, mutta on olemassa miehiä, jotka on opetettu ylikilteiksi/-varovaisiksi ja he ovat oppineet korostamaan kiltteyttään, että toinen osapuoli tykkäisi hänestä enemmän. Huono itsetunto ym.

Vierailija
157/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anomuumi_ kirjoitti:

Itse olen:

Tämä on siis trolli?

Jos on tuollainen valttikortti  ja haluaa naisen yllättää niin on aika pervo. Vai miten meinasit tuon sitten hääyönä kertoa vai?

Tietenkin tuolla valtilla kaikki naiset heittäytyy eteen ja on mielinkielin, mutta se risti on kannettava.  Valkkaat niistä sitten.

Anomuumi_ kirjoitti:

Ha.

Kokemukseni mukaan ei onnistu lääkisläisille kuin lukioaikaisten tyttö/poikaystävien kanssa.

Lääkiskurssista noin 50% pariutuu keskenään....ihan syystä-

Vierailija
158/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaa nähnyt, komeaksikin kehuttu herrasmies. Omillaan toimeentuleva, suuren yrityksen toimitusjohtaja. Jep, näitä on nähty - ja useimmilla vaimo kotona. Eivätkä ole edes komeita, muuta kuin omasta mielestään. Ajelevat moottoripyörillään, koska eivät muuta ole 50-kympin villityksessään keksineet (ja yritäävät vongata itselleen salarakasta=).

Vierailija
159/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anomuumi_ kirjoitti:

Itse olen:

- 29-vuotias

- normaalipainoinen

- savuton

- liikun säännöllisesti

- 25-35-vuotias nainen

- savuton

Okcupid olisi mielestäni ylivoimaisesti paras, jos siellä vain olisi enemmän ihmisiä ja haku toimisi kunnolla. Suomi24 taas on todella masentava mesta. Siellä tulee todella paljon jo toisenkin kirjoittajan mainitsemia viestejä: pelkkiä silmäniskuja, massaviestejä jne. Olen jo luopunut toivosta, että ainakaan tässä kaupungissa (yo-kaupunki myös) nettideittailu johtaisi toivottuihin tuloksiin. Harmi, sillä musta on ihanaa tutustua netissä ihmisiin ja varsinkin toi okcupid on mainio, kun näyttää ne prossat ja ne kysymykset ovat oikeasti todella kattavia.

Aivan off topic tähän ketjuun, mutta millaisia noi sun ei kemiaa -kokemukset ovat olleet? Mietin siltä kannalta, sillä itse olen usein aika varautunut kaikkien uusien ihmisten kanssa, ja siitä näkökulmasta ihmiset laittavat aivan törkeästi painoarvoa sille ensitapaamiselle. Tuntuu, että monet miehet odottavat jotain älytöntä kipinöintiä ja kemiaa ihan ensi hetkistä alkaen, se ei riitä, että on mukavaa ja jutustelu sujuu kivasti. Kirjoitellessa ja ajan kuluessa olen oma itseni, ja monesti miehet ovat jopa sanoneet ensi tapaamisen jälkeen, että olen erilainen miksi he olivat minut kuvitelleet (en siis todellakaan mikään tuppisuu vaan vain varautunut ja hieman tarkkaileva). Aika harvassa ovat ne, jotka malttavat tutustua yhtään pidemmälle. Olisi mielenkiintoista kuulla eri näkökulmia tähän, onko se kemioiden puuttuminen ollut molemminpuoleista vai oletko yhden tapaamisen jälkeen antanut pakit, kun mitään maata järisyttävämpää ei olekaan tapahtunut. 

Vierailija
160/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisittekö treffeille miehen kanssa, joka pitää profiilikuvassa sylissään kania?

Vai olisiko moottoripyörä parempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä