Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten deittiprofiileista poimittua

Vierailija
12.06.2016 |

Vanhoilla miehillä se iänikuinen "puhuu ja pussaa". Aika harvassa nyt taitaa kuitenkin olla ne miehet, jotka eivät puhu mitään eivätkä edes välitä suutelemisesta edes ensimmäisinä kertoina.

Maininta kiltteydestä. Mikä on kiltti? Ovimatto, joka tekee kaiken mitä nainen sanoo, kunhan pääsee parisuhteeseen naisen kanssa? Mies, joka ei pyöritä monta naista kerralla (ei mahdollista nettideittimaailmassa!)? Ei tuo sana kerro mitään, kirjoittakaa jotain konkreettisia esimerkkejä minkälaisia olette!

"Terve ylä- ja alapäästä". Siis oikeasti panet niin paljon, että täytyy lääkärillä käydä tasaisin väliajoin tsekkaamassa, ettei ole tartuntoja? Hyi yäk! Luulisi olevan päivänselvää, ettei näin yksityisistä asioista kirjoitella mihinkään omaan deittiprofiiliin.

Kommentit (190)

Vierailija
161/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anomuumi_ kirjoitti:

Kysäisenpä nyt nettideittailusta kun puhutaan, että missä sivustoilla sitä seuraa kannattaa etsiä? Edellisestä suhteesta on jo tovi ja tositarkoituksella olen etsimässä seuraa. Tinderiin en haluaisi sortua koska siinä ilmeisesti valinta tehdään vain toisen naamakuvan perusteella - kaverini käyttävät sitä seksiseuran etsimiseen. OkCupid on idealtaan ihan toimiva sivusto, mutta tässä yliopistokaupungissa ikähaarukkaan mahtuvia on vain muutama - kuollut sivusto siis. Deitti.netissä suurin osa profiileista on kirjautunut vuosia sitten. Suomi24 on ilmeisesti suosituin?

Olen siis mies, ja pari kuukautta olen nyt Suomi24:n kautta yrittänyt etsiä seuraa. Käy työstä päästä edes jutteluväleihin, saati siihen pisteeseen että pääsee toisen kanssa treffeille. Useimpiin lähettämiini viesteihin en saa mitään vastausta. Oma lukunsa ovat sellaiset naiset, joiden kanssa voi käydä kirjeenvaihtoa viikko- ja kuukausikaupalla, mutta kun ehdottaa treffejä niin vastaus on kiertelevä. Esimerkki: nainen otti yhteyttä minuun, juttelimme noin puolentoista kuukauden verran. Tänä aikana ehdotin toistuvasti treffejä, ja lopulta sellaiset sovimmekin. Lopulta nainen ilmoittaa 10 minuutin varoitusajalla että hänelle tuli yllättäen kaveri käymään eikä pääsekään paikalle. Kuitenkin hän halusi jatkaa viestittelyä - lopulta tuli vaikutelma että hän halusi huomiota netin välityksellä, muttei ollut kiinnostunut tapaamaan. Sivuston kautta olen käynyt viidesti treffeillä - mukavia ihmisiä, mutta henkilökemiat eivät ole osuneet yhteen.

Itse olen:

- 29-vuotias

- normaalipainoinen

- savuton

- matkailusta pitävä, asunut myös ulkomailla

- liikun säännöllisesti

- keskivertoa lyhyempi, n. 174 cm

- lääketieteen opiskelija (en mainitse tätä profiilissa) ja aikaisemmin suorittanut yhden korkeakoulututkinnon

- koulun ohella työssäkäyvä

Kehen haluaisin tutustua paremmin (eli kenen kanssa lähtisin mielelläni treffeille):

- 25-35-vuotias nainen

- savuton

- lapseton, mutta haluaa lapsia

- asuu samassa kaupungissa

- AMK- tai ylempi koulutus tai opiskelija

- henkilöllä on jonkinlainen suunta  elämässä

Olin itse S24:ssä pari vuotta sitten, ja etsin juuri kaltaistasi miestä ja näköjään olisin sopinut täysin spekseihisi. Tosin tuskin olisin asunut samassa kaupungissa. Tuo on minusta todella outo rajoite, kun en itse ainakaan seurustelisi kenen tahansa kanssa, ja toisaalta jos löydän sen arvoisen ihmisen, minulle ei ole ongelmaa järjestää elämääni seurustellakseni ihmisen kanssa, vaikka tämä asuisi toisessa maassa. 

Vaikea sanoa, miksei sinulle vastattu. Minusta tekstisi perusteella vaikutat täysijärkiseltä ja kiinnostavalta. Ainoa syy jonka keksin, miksi en vastaisi, on että olisit oikeasti todella vastenmielisen näköinen. Siis niin epämiellyttävän näköinen, että en voisi kuvitella harrastavani seksiä kanssasi. Lähinnä tulee mieleen merkittävä ylipaino tai joku epämuodostuma, jota ei edes älyllä tai loistavalla huumorintajulla kompensoisi. Siinäkin tapauksessa olisin kyllä vastannut, että kiitos, mutta ei kiitos.

Vaatimus samasta kaupungista on sen vuoksi, etten usko etäsuhteen toimivan pidemmän päälle. Aikaisempi suhde oli osan ajasta etämuotoisena; olimme opiskelijoita eri kaupungeissa ja sahasimme junalla kaupunkien väliä. Sen lisäksi että hommaan menee energiaa ja rahaa, se vääristää suhteen luonnetta. Kun näkee toista lähinnä viikonloppuisin, on tapaaminen joka kerta yhtä juhlaa. Se on kyllä kivaa, mutta ei kerro paljoa siitä, miten arki toisen kanssa sujuu tai millainen toinen ihminen on kun ei ole mukavuusalueellaan. Etäsuhteessa toinen osapuoli voi hyvin olla kaksinaamainen mielistelijä, joka pyörittää useampaa kerralla ja pettää minkä kerkeää. Viimeistään saman katon alla asuminen paljastaa toisen todelliset luonteenpiirteet ja sen miten arki sujuu; yhteenmuutto käy nopeammin kun kumppani asuu samassa kaupungissa.

Vierailija
162/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Terve ylä- ja alapäästä". Siis oikeasti panet niin paljon, että täytyy lääkärillä käydä tasaisin väliajoin tsekkaamassa, ettei ole tartuntoja? Hyi yäk!

Just. Sukupuolitaudit leviävät nykypäivänä juuri tällaisten ihmisten takia, joiden mielestä on olemassa vain likaisia ja puhtaita ihmisiä ja joiden mielestä omasta sekä muiden seksuaaliterveydestä huolehtiminen on huolestuttavaa tai vastenmielistä. Deitti-ilmossa alapäästä puhuminen on mautonta, mutta oma kommenttisikin on käsittämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihamielisyys ja naisten syyllistäminen ja omien pimeiden puolien tuominen esiin profiilissa, esim. kertomuksia omasta sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Siis ihan kivahan nämä on tietää että osaa väistää luodin, mutta miesten kannalta ei mikään kympin strategia.

Toimii myös viestimuodossa, eli heti ensimmäisessä viestissä ansaitsematonta aggressiivisuutta tyyliin "Sä et nyt varmaan kuitenkaan vastaa, tollaset naiset ei koskaan vastaa, pistää vihaks kun naiset on niin pinnallisia ettei suostu antamaan mulle yhtäkään mahdollisuutta, mä oon niin hyvä jätkä ja silti akat vaa nostaa nenää!!"

Hämmästyttävän yleistä touhua ihan normaaliälyisten, koulutettujen, päältä päin terveen oloisten nuorten miesten nettielämässä.

Vierailija
164/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisittekö treffeille miehen kanssa, joka pitää profiilikuvassa sylissään kania?

Vai olisiko moottoripyörä parempi?

Jos olisi kaksi varteenotettavaa, itselle yhtä mieluisaa treffikumppania ja valinta olisi tehtävä näiden kahden asian perusteella, valitsisin ilman muuta kanimiehen! Kanit

Vierailija
165/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisittekö treffeille miehen kanssa, joka pitää profiilikuvassa sylissään kania?

Jos olisi kaksi varteenotettavaa, itselle yhtä mieluisaa treffikumppania ja valinta olisi tehtävä näiden kahden asian perusteella, valitsisin ilman muuta kanimiehen! Kanit <3

Muhun tekisi kyllä ison vaikutuksen, jos miehellä olisi profiilikuvassaan moottoripyörä sylissä 😄

Vierailija
166/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistelmä vois olla kiva: nojaa moottoripyörään prätkävarusteissa - kani sylissä. :) Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, ja olisi selkeästi massasta erottuvampi. (Jos on hankalaa eikä kani tykkää olla seisovan ihmisen sylissä, jätä fillari pois kuvasta ja puolikuva prätkävarusteissa kanin kanssa. :) )

Jostain syystä kaikki tuntemani moottoripyöräharrastajat ovat myös eläinrakkaita: jokaisella on koira tai juurikin kani (tai pari).

Vierailija
167/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ollu miehen ilmoitus, mutta esimerkkinä siitä, että kyllä naisetkin osaa... ilmoitti olevansa susiruma vanhapiika. No ei niin komeana miehenä uskalsin vastata.  En uskonut, että olisi susiruma, vaan enemmän tulkistin niin, ettei ehkä ei ole sieltä kauneimmasta päästä... 

No millainen nainen oli? Todella kaunis. Oikeasti yksi kauneimmista yli kolmekymppisistä naisista, mitä olen nähnyt! Ja sitten ne nätiksi itseään kuvaavat ovat olleet ihan tavallisia...

Joo, arvata saattaa, ettei tullut toisia treffejä. Vaan miksi ihmeessä kaunis nainen antaa ymmärtää olevansa muuta?

En tajunnut, miksi ei tullut toisia treffejä:(

"No ei niin komeana miehenä uskalsin vastata" => jos miehellä on järki päässä, ei tavoittele naista, johon ei ole mitään saunaa. Painittiin täysin eri sarjassa. 

t. se ei niin komea mies

Vierailija
168/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko kyllästynyt miehiin, jotka etsivät pelkkää seksiseuraa? Minä en ole sellainen"

Outoa, että tuota pitää korostaa. Mulle ainakin on lähtökohtaisesti selvää, että on niitä, jotka 1) hakee pelkkää seksiä (ilmaisten sen suoraan tai sitten feikaten, että "olen tosissani", 2) joille maistuu irtoseksi, mutta voivat myös sitoutua ja 3) jotka ovat liikkeellä vain tositarkoituksella. 

Oman tositarkoituksella olon korostamisesta tulee mieleen, että miehellä on negatiivinen kuva omasta sukupuolestaan ja ylpeilevät sillä, että ovat mielestään poikkeuksellisia kunnollisuudessaan...

Vierailija
169/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin treffeille molempien kanssa,mutta jos noista jompi kumpi pitäisi valita,niin sen kanimiehen.Olen itse eläinrakas,joten se että mahdollinen kumppani tykkää myös eläimistä,on iso plussa.

Profiilikuvassa on pääasia,että naama näkyy kunnolla,kaikki tuollainen massasta erottuva kuten lemmikki tai jokin harrastusjuttu mukana kuvassa on plussaa.

Vierailija
170/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin treffeille molempien kanssa,mutta jos noista jompi kumpi pitäisi valita,niin sen kanimiehen.Olen itse eläinrakas,joten se että mahdollinen kumppani tykkää myös eläimistä,on iso plussa.

Profiilikuvassa on pääasia,että naama näkyy kunnolla,kaikki tuollainen massasta erottuva kuten lemmikki tai jokin harrastusjuttu mukana kuvassa on plussaa.

Miksi pitää julistaa pitävänsä eläimistä, toinen vähäjärkisen uskonjulistus " rakastan luontoa".

Kuka oikeasti vihaa eläimiä ja luontoa?

Miksi naiset näitä kuluneita slouganeita toistaa jokaisessa profiilissa?

Vierailija
171/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi kaksi varteenotettavaa, itselle yhtä mieluisaa treffikumppania ja valinta olisi tehtävä näiden kahden asian perusteella, valitsisin ilman muuta kanimiehen! Kanit <3

Muhun tekisi kyllä ison vaikutuksen, jos miehellä olisi profiilikuvassaan moottoripyörä sylissä 😄

Ja kanipaisti lautasella.🐰😛

Vierailija
172/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24-sivulla on mahdollista ruksia etsiikö elämänkumppania, treffiseuraa, jotain muuta tai seksiä. Pidän outona, että jotkut ihan fiksutkin miehet (jotka etsivät pidempää suhdetta) ruksivat varmuuden vuoksi sen seksi-vaihtoehdon, koska se on mielestäni jotenkin tosi noloa - kyllähän seksi tulee yleensä ennemmin tai myöhemmin kuvioihin eikä sitä tarvitse erikseen ruksia.... ja harvassa taitaa olla nainen joka vastaa kiljuen että kyllä, haen seksiä.

OkCupidissa taas ärsyttää se "six things you could never live without" tms. ja siinäkin joka toinen mies kirjoittaa aina se samat: ystävät yms. ja lopuksi seksi. Jotenkin niin boring.

Vierailija
173/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M58 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää julistaa pitävänsä eläimistä, toinen vähäjärkisen uskonjulistus " rakastan luontoa".

Kuka oikeasti vihaa eläimiä ja luontoa?

Miksi naiset näitä kuluneita slouganeita toistaa jokaisessa profiilissa?

Niin että eläimiä ja luontoa pitää joko vihata tai rakastaa? Jos toinen vaikka rakastaa luontoa(tykkää esimerkiksi retkeillä metsässä),ja toinen suhtautuu luontoon neutraalisti,mutta ei ole innostunut ulkoilemisesta,tai vaikkapa marjastamisesta/sienestämisestä/patikoinnista,mitä ihmiset nyt luonnossa tekevätkään,ei ehkä ole niin paljon yhteistä kuin kahdella sellaisella ihmisellä,jotka "rakastavat luontoa".

Ei eläinrakas välttämättä vaadi että toinenkin rakastaa eläimiä,mutta jos itse on kissaihminen,tulee ehkä paremmin toimeen toisen kissaihmisen kanssa,kuin sellaisen joka on allerginen tai pelkää kissoja.

Eli noissa "sloganeissa" ainakin minun käsittääkseni tuodaan esille kiinnostuksen kohteita,mikä on omaa sydäntä lähellä,Jos sillä joka lukee profiilin,on samat kiinnostuksen kohteet,siitä on hyvä lähteä kirjoittelemaan enemmän ja tutustua paremmin.

Vierailija
174/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mietityttää profiili, jossa mies esittelee itsensä lapsettomaksi, mutta haluaa tutustua naisen lapsiin vähitellen. Koen jotenkin tungettelevana tuon. Sama mies kuvansa kanssa kirjoittaa entisestä suhteestaan kestoineen ja siitä, kun se päättyi naisen omistushalukkuuteen. Joku kunnioitus eksiinkin, kiitos. Ei jatkoon.

Vierailija
175/190 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin totta, komeaksi kehuttu ja sinisimmuinen mies. Yäk. Simmut? Öö...Pieni pipuli?

Hahhhaaaahaa!! Pieni pipuli... hyvin sanottu!

176/190 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin huvittaa maininta siitä kiltteydestä tai väkivallattomuudesta. Kyllä mulla ainakin on lähtöoletuksena jo se, että ketään ei piestä, ei kait sitä ettei oo väkivaltainen tartte erikseen ilmoittaa

Ymmärrän pointtisi, mutta on olemassa miehiä, jotka on opetettu ylikilteiksi/-varovaisiksi ja he ovat oppineet korostamaan kiltteyttään, että toinen osapuoli tykkäisi hänestä enemmän. Huono itsetunto ym.

Kai sen kiltteyden voi mainita,jos kokee tarpeelliseksi,mutta miksi joku kirjoittaa,että ei ole väkivaltainen? Ihan kuin suurin osa ihmisistä olisi väkivaltaisia,ja se ei-väkivaltainen jotenkin positiivisesti erottuu massasta :D Tai "toisin kuin kaikki muut täällä,en ole pelkän piparin perässä". Siis eikä ylipäätään kannattaisi kirjoittaa millainen on ja mitä etsii.Ei sitä,millainen ei ole ja mitä ei etsi.

Samoin aika erikoisa,jos joku oikeasti kirjoittaa treffiprofiiliin:"ei päihde-ja mielenterveysongelmaisia".Siis kaipa nillekin ottajansa on,mutta useimmat ihmiset eivät tieten tahtoen etsi päihde-ja mielenterveysongelmaista kumppania,ei sen pitäisi olla asia joka täytyy erikseen mainita.

Olisi muuten myös kiva tietää,millainen on "pikkutuhma varpunen".

177/190 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihamielisyys ja naisten syyllistäminen ja omien pimeiden puolien tuominen esiin profiilissa, esim. kertomuksia omasta sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Siis ihan kivahan nämä on tietää että osaa väistää luodin, mutta miesten kannalta ei mikään kympin strategia.

Toimii myös viestimuodossa, eli heti ensimmäisessä viestissä ansaitsematonta aggressiivisuutta tyyliin "Sä et nyt varmaan kuitenkaan vastaa, tollaset naiset ei koskaan vastaa, pistää vihaks kun naiset on niin pinnallisia ettei suostu antamaan mulle yhtäkään mahdollisuutta, mä oon niin hyvä jätkä ja silti akat vaa nostaa nenää!!"

Hämmästyttävän yleistä touhua ihan normaaliälyisten, koulutettujen, päältä päin terveen oloisten nuorten miesten nettielämässä.

Nettideittailu nyt vaan on sellaista pään hakkaamista seinään, että tavisukolla on vaihtoehdot vain katkeroitua tai lopettaa koko homma. Ei ole vaivan väärti kirjoitella runeberinä ilta toisensa perään jotain yksilöityjä avauksia tavallisille 160cm pottunokille (joilla yleensä vielä yläkulmasta otettu leukaläskit piilottava kuva ja taistelumeikit naamassa) ja toivoa että itseään suurenakin saaliina pitävä neiti vastaisi. Hah mitä pelleilyä.

Vierailija
178/190 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kliseet treffiprofiileissa(joskus myös chatissa) on ärsyttäviä: komeaksi "kehuttu/haukuttu" tai vielä pahempi "katseenkestävä".Keski-ikäiset tai sitä vanhemmat on yleensä aina "nuorekkaita,hyvinsäilyneitä ja sporttisia"(olisi vetävämpää vanheta arvokkaasti). Nuo aikaisemmin maininut "huumorintajuinen,kiltti ja luotettava" ei tosiaan kerro mitään.Ja sitten "omillaan toimiintuleva",siis eikö aikuiset yleensäkin tule omillaan toimeen,miksi sellainen asia pitää erikseen mainita? :O Tietysti itseään on hankala kuvailla myyvästi,mutta parasta olisi laittaa kuva,perustiedot(ikä,asuinpaikka,siviilisääty yms) ja kirjoittaa tekstiosaan vaikka harrastuksista tai muista kiinnostuksen kohteista,niin olisi sillä profiilin lukijalla jotain mihin tarttua,tyyliin "minäkin tykkään komedioista/kissoista/ulkoilusta".

Naisten profiiliteksti "rakastan luontoa ja eläimiä" 🙈 kumppaninkin pitää niitä rakastaa.

Yhtä typeriä juttuja löytyy molemmista.

Näin on. Tuollaiset yliampuvat sanat, mm. rakastan, inhoa, vihaan ovat mälsiä, mielummin vaikka vain "pidän luonnossa liikkumista", kuin "rakastan luonnossa liikkumista". Yliampuvat kuvaukset ovat myös liian tarkkaan toista ihmistä määrittäviä, jopa negatiivisen kuvan antavia. Taitaa tosin vain naiset tuollaista kieltä käyttää.

Minulla on profiilissa, että etsin n. 28-33v miestä. Ainut kriteeri ulkonäköön on kaljuus.

Silti minuun ottaa yhteyttä jotkut pitkähiuksiset ituhipit. Miksi? En tajua!

Profiilistani myös selvästi käy ilmi, että minulla on lapsia. Olen 27v. Yhteyttä otti 19v jätkä sanoilla:"Olen autonrassailusta kiinnostunut omaa elämää aloitteleva mies." Hei ihanko oikeasti haluan ryhtyä teinille äidiksi? En tod.

Vierailija
179/190 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan palstailua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin huvittaa maininta siitä kiltteydestä tai väkivallattomuudesta. Kyllä mulla ainakin on lähtöoletuksena jo se, että ketään ei piestä, ei kait sitä ettei oo väkivaltainen tartte erikseen ilmoittaa

Ymmärrän pointtisi, mutta on olemassa miehiä, jotka on opetettu ylikilteiksi/-varovaisiksi ja he ovat oppineet korostamaan kiltteyttään, että toinen osapuoli tykkäisi hänestä enemmän. Huono itsetunto ym.

Kai sen kiltteyden voi mainita,jos kokee tarpeelliseksi,mutta miksi joku kirjoittaa,että ei ole väkivaltainen? Ihan kuin suurin osa ihmisistä olisi väkivaltaisia,ja se ei-väkivaltainen jotenkin positiivisesti erottuu massasta :D Tai "toisin kuin kaikki muut täällä,en ole pelkän piparin perässä". Siis eikä ylipäätään kannattaisi kirjoittaa millainen on ja mitä etsii.Ei sitä,millainen ei ole ja mitä ei etsi.

Samoin aika erikoisa,jos joku oikeasti kirjoittaa treffiprofiiliin:"ei päihde-ja mielenterveysongelmaisia".Siis kaipa nillekin ottajansa on,mutta useimmat ihmiset eivät tieten tahtoen etsi päihde-ja mielenterveysongelmaista kumppania,ei sen pitäisi olla asia joka täytyy erikseen mainita.

Olisi muuten myös kiva tietää,millainen on "pikkutuhma varpunen".

Tuollaista "pikkutuhma varpunen"-käyttävää saa tuskin muuta kuin sulkasadosta riutuneen haahkan.

Vierailija
180/190 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW-MIES kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailu nyt vaan on sellaista pään hakkaamista seinään, että tavisukolla on vaihtoehdot vain katkeroitua tai lopettaa koko homma. Ei ole vaivan väärti kirjoitella runeberinä ilta toisensa perään jotain yksilöityjä avauksia tavallisille 160cm pottunokille (joilla yleensä vielä yläkulmasta otettu leukaläskit piilottava kuva ja taistelumeikit naamassa) ja toivoa että itseään suurenakin saaliina pitävä neiti vastaisi. Hah mitä pelleilyä.

Mistä se käy ilmi, että ko. naiset pitävät itseään "suureenakin saaliina"? Ja so what, jos ei kaikki vastaa? Itse olen ottanut yhteyttä miehiin, joista osa ei ole vastannut ollenkaan viesteihin, osa taas on? Jännä, että pitää niputtaa kaikki yhteen ja samaan kategoriaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän