Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten deittiprofiileista poimittua

Vierailija
12.06.2016 |

Vanhoilla miehillä se iänikuinen "puhuu ja pussaa". Aika harvassa nyt taitaa kuitenkin olla ne miehet, jotka eivät puhu mitään eivätkä edes välitä suutelemisesta edes ensimmäisinä kertoina.

Maininta kiltteydestä. Mikä on kiltti? Ovimatto, joka tekee kaiken mitä nainen sanoo, kunhan pääsee parisuhteeseen naisen kanssa? Mies, joka ei pyöritä monta naista kerralla (ei mahdollista nettideittimaailmassa!)? Ei tuo sana kerro mitään, kirjoittakaa jotain konkreettisia esimerkkejä minkälaisia olette!

"Terve ylä- ja alapäästä". Siis oikeasti panet niin paljon, että täytyy lääkärillä käydä tasaisin väliajoin tsekkaamassa, ettei ole tartuntoja? Hyi yäk! Luulisi olevan päivänselvää, ettei näin yksityisistä asioista kirjoitella mihinkään omaan deittiprofiiliin.

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa edes vähän kömpelösti kirjoitetut tai jotkin fraasit, kuten luotettava, huumorintajuinen tms. (jotka eivät kerro mitään). Kunhan profiilista kokonaisuudessaan tulee hyvä vaikutelma.

Pahimmat mahdolliset turn-offit miesten deittiprofiileissa ovat minulle liian pitkät kuvailevat tekstit, joissa juuri tuota aiemmin mainittua syväluotaavaa analysointia itsestä. Ja sellainen kehuskelu, joka yritetään tehdä antamatta itseylpeää kuvaa, mutta tekstistä paistaakin läpi omahyväisyys (ja ehkä huono itsetunto).

Sellainen melko lyhyt ja ytimekäs kuvaus on paras ja mikäli huomaan että miehellä näyttää olevan samanlainen huumorintaju kuin minulla niin kiva. Yleensä hieman erilaiset ja hyvällä tavalla persoonalliset profiilit herättävät eniten kiinnostusta minussa.

Vierailija
102/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas kivaa haukkua miehiä. 

Ja sinusta on ilmeisesti kiva tulkita kaikki lukemasi teksti oman mielesi mukaisesti? "Otsikossa mainittiin sana 'mies',taidan varmuuden vuoksi heti ilmoittaa tämän ketjun asiattomaksi kun miehiä kuitenkin vain haukutaan!" 

Siis keskusteluhan koskee miesten nettideittiprofiileja,joissa on teksti on kuin kopio kaikista muista treffiprofiileista tai puuttuu kokonaan.Saa kai siitä nyt puhua,millä perusteella näille kliseeteksti/yhden lauseen miehille osaisi jotain kirjoittaa,voivat olla vaikka kuinka hyviä tyyppejä,se ei vain välity huonosti tehdyistä treffiprofiileista.Tietysti miesvihahullun silmissä miesvihaa on kaikki tekstit,joissa mainitaan sana "mies",mutta muuten tätä on ollut kiva lukea(ja samalla muistella kauhulla omia nettideittikokemuksia :D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ollu miehen ilmoitus, mutta esimerkkinä siitä, että kyllä naisetkin osaa... ilmoitti olevansa susiruma vanhapiika. No ei niin komeana miehenä uskalsin vastata.  En uskonut, että olisi susiruma, vaan enemmän tulkistin niin, ettei ehkä ei ole sieltä kauneimmasta päästä... 

No millainen nainen oli? Todella kaunis. Oikeasti yksi kauneimmista yli kolmekymppisistä naisista, mitä olen nähnyt! Ja sitten ne nätiksi itseään kuvaavat ovat olleet ihan tavallisia...

Joo, arvata saattaa, ettei tullut toisia treffejä. Vaan miksi ihmeessä kaunis nainen antaa ymmärtää olevansa muuta?

Ehkä kärsi huonosta itsetunnosta ja näki itsensä susirumana? Mulla ainakin on nätti kaveri,joka jatkuvasti tekee listaa pöhköistä kauneusvirheistään(valittaa mm.kallonsa muodosta...).

TAI sitten se nainen halusi,että siitä kiinnostutaan jonkun muun piirteen kuin ulkonäön takia.Itse en aikoinani erityisemmin markkinoinut ulkonäköäni,mutta vaikutti siltä,että jos naisella on kuvallinen profiili,jotkut eivät edes lue tekstiä,pistävät ainoastaan jotain seksiehdotuksia siksi että kuvassa olevan naisen ulkonäkö miellyttää.Eli tavallaan ymmärrän,miksi joku "huijaa" olevansa susiruma,ehkäpä sellaiseen profiiliin vastaavaa miestä kiinnostaa ensisijaisesti naisen sisäinen kauneus,ja ulkoinen kauneus on vain kirsikka kakun päällä.

Vierailija
104/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Etsin noin itseni ikäistä viisikymppistä miestä. Minulla on kiva työ, lapsi ja talo. Lapsi on elämäni ykkösmies. En tarvitse enkä jaa taloudellista tukea. Tykkään itse puutarhatöistä, ulkoilusta, lukemisesta ja musiikista. Suosikkibaarini on Tavastia. Jos haluat katsoa autourheilua tai jääkiekkoe, toki voit, mutta itse en ehkä jaksa kiinnostua. Toivon, että olet puhe-, luku- ja kirjoitustaitoinen etkä ole päihde- tai mt-ongelmainen. Sinulla ei ole keskeneräisiä ihmissuhteita ja jaksat kiinnostua uusistakin asioita. Olen pienikokoinen ja pitkähiuksinen nainen, iloinen, sarkastinen ja teräväkielinenkin. T. Marikki

OISKO BUENO

tuo yksi kohta oli outo.Oletettavasti osaa lukea ja kirjoittaa,jos kerran netissä kirjoittelee.Jos taas toivoo,että toinen on puhelias ja kielellisesti lahjakas,kai sen voisi muutenkin muotoilla.Harva myöskään tieten tahtoen etsii päihde-ja mielenterveysongelmaista kumppania,ei sitä tarvitse erikseen mainita.

Muuten bueno.

Vierailija
105/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuore Eliittikumppanien jäsen. Klikkaus "poistoon" on mennyt nopeasti näiltä profiileilta:

-minulla on hyvin voimakas läheisyyden ja seksuaalisuuden tarve

-etsin pitkäaikaista elämänjumppania

-raha on elämässäni tärkeintä

-olen romanttinen nallekarhu

-sinusta  on löydyttävä kauneutta sisäisesti ja ulkoisesti

-omistan mökin Saimaalla

Vierailija
106/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuore Eliittikumppanien jäsen. Klikkaus "poistoon" on mennyt nopeasti näiltä profiileilta:

-omistan mökin Saimaalla

Jos se oli se Nestori Miikkulainen hylje ainoana kaverinaan. :( :( :(

Vierailija
107/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ollu miehen ilmoitus, mutta esimerkkinä siitä, että kyllä naisetkin osaa... ilmoitti olevansa susiruma vanhapiika. No ei niin komeana miehenä uskalsin vastata.  En uskonut, että olisi susiruma, vaan enemmän tulkistin niin, ettei ehkä ei ole sieltä kauneimmasta päästä... 

No millainen nainen oli? Todella kaunis. Oikeasti yksi kauneimmista yli kolmekymppisistä naisista, mitä olen nähnyt! Ja sitten ne nätiksi itseään kuvaavat ovat olleet ihan tavallisia...

Joo, arvata saattaa, ettei tullut toisia treffejä. Vaan miksi ihmeessä kaunis nainen antaa ymmärtää olevansa muuta?

Huumorilla laitettu ilmoitus.

Vierailija
108/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli tullut uusi kumppaniehdokas, joka kertoi haluavansa kokeilevaa seksiä. Hyi s-------!

Vierailija
109/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseen kestävä.

Vierailija
110/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-omistan mökin Saimaalla

Varsinkin tuo ensimmäinen kohta on kamala,jos on niin voimakkaat tarpeet että niistä pitää jo etukäteen varoittaa,tulee mielikuva seksihullusta takiaisesta,ei hirveästi innosta :D Samaten tuo itsensä kuvailu "nallekarhuksi" on jotenkin aina ärsyttänyt,ei kai nettideittipaikoista mitään unilelua olla etsimässä.

Vierailija
111/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertokaa sitten millainen profiili teksti saisi minut näyttämään hyvältä saaliilta.

40 vuotias mies.

viettää illat netissä

ei ystäviä  

käynyt kerran ulkomailla

lisäksi ylipainoa 20kg

Kypsä mies, joka nauttii rauhallisista koti-illoista ja hyvästä ruuasta.

Kypsä nallekarhu jne.

Vierailija
112/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin kokonaisuudessaan tosi mielenkiintosen kuvattoman ilmotuksen mutta... Siinä oli siis muutamia luonteenpiirteitä listattu ja lopuksi siin luki MUNAKAS! 

Totaalinen facepalm

Vierailija
113/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin huvittaa maininta siitä kiltteydestä tai väkivallattomuudesta. Kyllä mulla ainakin on lähtöoletuksena jo se, että ketään ei piestä, ei kait sitä ettei oo väkivaltainen tartte erikseen ilmoittaa

Vierailija
114/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet vaan osaa. 

http://3.bp.blogspot.com/-3wPW9VgGDXM/UD0KrnvHFkI/AAAAAAAAABk/mwrixoW_E…

Tästä pitäisi ottaa mallia.

Vierailija
115/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet vaan osaa. 

Ei juma :D kuka HARRASTAA suihkussa käyntiä?? Ja muutenki... Uuh aah. Luoja.

Vierailija
116/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet vaan osaa. 

Onkohan tuo vielä vapaa? Voisin lähettää viestiä! Mut eiköhän tuollaisen kultakimpaleen ole jo joku napannut. :((

Vierailija
117/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet vaan osaa. 

Ei juma :D kuka HARRASTAA suihkussa käyntiä?? Ja muutenki... Uuh aah. Luoja.

Olavi harrastaa. 

Vierailija
118/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-omistan mökin Saimaalla

Kuka esittelee itsensä seksitarpeittensa mukaan, arrgh!  Ja nallekarhu, apua!  Joku isokokoinen parrakas hellyyttä vailla oleva paapottava reppana. Juu-uh.

Vierailija
119/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Etsin noin itseni ikäistä viisikymppistä miestä. Minulla on kiva työ, lapsi ja talo. Lapsi on elämäni ykkösmies. En tarvitse enkä jaa taloudellista tukea. Tykkään itse puutarhatöistä, ulkoilusta, lukemisesta ja musiikista. Suosikkibaarini on Tavastia. Jos haluat katsoa autourheilua tai jääkiekkoe, toki voit, mutta itse en ehkä jaksa kiinnostua. Toivon, että olet puhe-, luku- ja kirjoitustaitoinen etkä ole päihde- tai mt-ongelmainen. Sinulla ei ole keskeneräisiä ihmissuhteita ja jaksat kiinnostua uusistakin asioita. Olen pienikokoinen ja pitkähiuksinen nainen, iloinen, sarkastinen ja teräväkielinenkin. T. Marikki

OISKO BUENO

Kielteiset lauseet pois heti. Tarkemmin musiikkimaku, tuo "tykkään musiikista" ei kerro kenelläkään yhtään mitään. Jääkiekko/autourheilu kohta oli taas negatiivinen, pois. Puhe-, luku- ja kirjoitustaito kohta ehdottomasti pois, samoin päihde- ja mt-ongelmakohta, se oli ihan karmea! "Sinulla ei ole..." Voi huokaus, pois. "Jaksat kiinnostua uusistakin asioista...", todella syvä huokaus. Ei tuollaisia ikinä! Olet muka iloinen nainen, no höpö höpö, teksti oli pelkkää nalkuttamista ja sättimistä. Teräväkielisyyskin siinä todella näkyi, mutta ei todellakaan edukseen, vaan näytti, että olet kamalan veemäinen ja määräileväinen akka. Ei ihme, että olet yksin.

Mitäs ilmoitukseesi jäi? Aika vähän ja sekin vähä tylsää ja yhdentekevää. Mieti siis vielä miten asiasi ilmaiset ja mitä sillä haet. Tuo teksti oli luotaantyöntävä ja puistattavan kamala. Huhheijaa...

Vierailija
120/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tosiaan on nuorekas 45-vuotias, kuten miehet yleensä tuossa iässä, joka siis kelpaisi jokaiselle täysjärkiselle 20-vuotiaalle naiselle? Mitäs sitten tehdään? Ei kai nyt hyvänen aika sentään aleta silloin sensuroimaan muilla sanoilla ja kiertoilmauksilla tosiasiaa, joka on jokaisen todennettavissa, kun livenä näkee; nuorekas 45-vuotias komea mies, jokaisen 20-vuotiaan unelma, kun vain turhat ennakkoluulot karistaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi