Tykkään laihtumisessa eniten siitä, että mulla on "pohjimmiltaan" ihan järjettömän
hyvä vartalo, oikein sellainen mallimaisen hyvä kuin Candice Swanepoelilla. Pitkät sääret, kapea vyötärö, kauniit hartiat, kiva peppu. Kaikki tuo on vaan "piilossa" silloin, kun en oikein jaksa välittää. Nyt kuukausien työ kuntosalilla ja lenkkipolulla on tuottanut tulosta ja mulla on taas se unelmavartalo, joka saa miesten päätä kääntymään ja oman olon hehkumaan. Kiva ottaa kesä vastaan näin :)
Ps. ja tsemppiä muillekin laihduttajille / laihduttaneille
Kommentit (11)
Olen tosi siro gaselli, jossa kaikki on sopusuhtaista ja lähes täydellisessä harmoniassa, kun olen hoikka. Päät ei ehkä kääntyisi enää, mutta kyllä nuorempana. Ja se keveyden tunne, kun jaksoi mennä höyhenenkevyesti portaat ja oli sirot jalat, sääret, kaula jne. Sinne olen nyt matkalla, mutta vasta puolivälissä.
Mulla taas ei, laihdustusmotivaatiota oikein syö se, että näytän aivan kamalalle ja rakenteeni on outo. Minulla on hyvin lyhyet jalat, sellainen lantio joka on niinku korkea ja leveä lantioluinen ja alempaa sitten kapeampi, jalat ovat hyvin lyhyet ja torso pitkä, lisäksi mulla kertyy rasva erityisesti reisiin, käsiin ja kasvoihin ja ne on viimeiset paikat josta se lähtee. Tuon lantiomallin vuoksi mun perse on myös matala ja laatikkomainen, tisseillä ei ole siunattu ollenkaan.
Mulla taas niin, että olen 175 cm, ja painan nyt 65, ja tässä painossa D-kupit ja pyöreyttä takapuolessa, kuitenkin pitkät hoikat jalat. Haittapuolena se, että vatsassa on myös ylimääräisiä rasvaa. Mutta jos siis laihduta, 55 kg:n on hienoa, että lähtee tuo maharasva, mutta haittana, että rinnat muuttuu B-kupiksi, ja pylly litistyy. Samoin lanton luut alkas helposti törröttää. Olen. Todennut, että nykyisessä painossa näytän seksikkäämmältä. Kun omin 55 kg minulle myös useampi deittailenani mies totesi, että voisitko vähän lihota? Ja joskus jopa miehellä ei seisonut sängyssä. Nyt kerään katseita esim. töissä, kun on muotoja. Miehet, voitteko kommentoida näitä kahta kroppavaihtoehtoa? Olen sporttinen ja pystyisin laihduttaa 55 kg, mutta koen nyt 65 kg olevani hotimpi!
Jaahas. Minulla on läskin alla ruma kroppa. Paksut, väarät sääret ja pienet rinnat. Laihduttaminen ei näitä poista.
Mulla tosi ruma miesmäisen epäsiro vartalo. Leveät hartiat, kapea lantio, pitkä selkä. Lihottuani en tullut yhtään muodokkaammaksi, rinnat edelleen naurettavan pienet, sivusta katsottuna näytän päärynältä pömppiksine ja roikkupeppuineni, edestä suorakulmiolta. Terveyssyistä haluaisin laihduttaa ja pienentääkseni kaksaria. Kasvoiltani rumuus on pahinta, hoikkana nuo piirteet näkyivät selvemmin.
En siis saa lisämotivaatiota mistään "sitten laihana olen kaunis" -ajattellusta. Ylipainoisena sentään jotain rumaa (kasvoista) tavallaan peittyy.
Enemmän minua voisi auttaa vartalon muokkaaminen treenaamalla, vaikkei sekään esin. luustoa ja kasvoja muuttaisi...
(Halusin nyt avautua, vaikka provoksi epäilenkin.)
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas niin, että olen 175 cm, ja painan nyt 65, ja tässä painossa D-kupit ja pyöreyttä takapuolessa, kuitenkin pitkät hoikat jalat. Haittapuolena se, että vatsassa on myös ylimääräisiä rasvaa. Mutta jos siis laihduta, 55 kg:n on hienoa, että lähtee tuo maharasva, mutta haittana, että rinnat muuttuu B-kupiksi, ja pylly litistyy. Samoin lanton luut alkas helposti törröttää. Olen. Todennut, että nykyisessä painossa näytän seksikkäämmältä. Kun omin 55 kg minulle myös useampi deittailenani mies totesi, että voisitko vähän lihota? Ja joskus jopa miehellä ei seisonut sängyssä. Nyt kerään katseita esim. töissä, kun on muotoja. Miehet, voitteko kommentoida näitä kahta kroppavaihtoehtoa? Olen sporttinen ja pystyisin laihduttaa 55 kg, mutta koen nyt 65 kg olevani hotimpi!
Muodokas parempi kuin luinen, ainakin ilman vaatteita...
Mulla sama tilanne, painan 68kg ja jos saisin tästä 5kg pois, kroppani olisi jumalainen, koska siunattu virheettömällä iholla ja isoilla melko kiinteillä rinnoilla ja pitkillä säärillä. Mutta tuo 5kg on mahassa ja yläkropassa eikä lähde. Pitäisi treenata niin paljon ja syödä vähemmän. Ei onnistu tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä nyt ole edes muodokas vaan normaali nainen. 55kg on alipainoa kilon verran. 175cm nainen on normaalipainossa 58-78 kg akselilla. BMIn mukaan ap:ta ei saa operoida kirurgisesti, mikäli hän ei paina vähintään 57 kg tai leikkaus on vaarallinen. Mikä toki kertoo tarinan aiheesta "alipaino on yksistään jo vaarallista". Jos voitaisiin lopettaa normaalipainoisten muodokkaaksi stigmaaminen, kun läskit ovat jo omineet sanan itselleen? 65 kg ei ole läski eli "muodokas" vaan täysin normaali ja optimissa mitä sikiämiseen tulee.
Itselleni jo muutaman kilon lihominen toi vaan selluliittista löllöä peppuun ja reisiin ja kapea vyötärö paksuuntui. Normaalisti olen hoikka normaalipainoinen ja tiimalasivartalossa isot muodot juuri oikeissa kohdin. Painon muutokset eivät vaikuta tissien ja pepun kokoon, lihominen vaan tasapaksuntaa vartalon. Nyt olen taas saanut tuon muutaman kilon pois ja nautin kun hoikasta vartalosta nuo runsaat muodot oikein hyppäävät silmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä nyt ole edes muodokas vaan normaali nainen. 55kg on alipainoa kilon verran. 175cm nainen on normaalipainossa 58-78 kg akselilla. BMIn mukaan ap:ta ei saa operoida kirurgisesti, mikäli hän ei paina vähintään 57 kg tai leikkaus on vaarallinen. Mikä toki kertoo tarinan aiheesta "alipaino on yksistään jo vaarallista". Jos voitaisiin lopettaa normaalipainoisten muodokkaaksi stigmaaminen, kun läskit ovat jo omineet sanan itselleen? 65 kg ei ole läski eli "muodokas" vaan täysin normaali ja optimissa mitä sikiämiseen tulee.
Tämä on hyvä kommentti. Tosiaan 65 tuon pituisella voi olla optimaalinen, ja 55 liian riutunut, ja epänaisellinen. Mitä laihempi, sitä parempi, ei pidä läheskään aina paikkaansa. Yleensä normaalipaino on parempi kuin NAISTEN suosima alipaino. Ainakin ilman vaatteita, monesti alipainoinen ei ole seksikäs, vaan pojannäköinen...
Hienoa! Minunkin sisälläni luuraa tosi kaunotar. Siellä läskien alla :) Laihiksella nyt kuitenkin.