Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten deittiprofiileista poimittua

Vierailija
12.06.2016 |

Vanhoilla miehillä se iänikuinen "puhuu ja pussaa". Aika harvassa nyt taitaa kuitenkin olla ne miehet, jotka eivät puhu mitään eivätkä edes välitä suutelemisesta edes ensimmäisinä kertoina.

Maininta kiltteydestä. Mikä on kiltti? Ovimatto, joka tekee kaiken mitä nainen sanoo, kunhan pääsee parisuhteeseen naisen kanssa? Mies, joka ei pyöritä monta naista kerralla (ei mahdollista nettideittimaailmassa!)? Ei tuo sana kerro mitään, kirjoittakaa jotain konkreettisia esimerkkejä minkälaisia olette!

"Terve ylä- ja alapäästä". Siis oikeasti panet niin paljon, että täytyy lääkärillä käydä tasaisin väliajoin tsekkaamassa, ettei ole tartuntoja? Hyi yäk! Luulisi olevan päivänselvää, ettei näin yksityisistä asioista kirjoitella mihinkään omaan deittiprofiiliin.

Kommentit (190)

Vierailija
121/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahtoo korostaa nuorekkuuttaan, sellanen "pilke silmäkulmassa/viriili ja vetreä/nuorekas ja hyvin säilynyt"-kuvailu vaan antaa ymmärtää miehen olevan nuorta pillua jahtaava limainen setä. Vaikka kyseessä voi olla vain aidosti nuorekas tyyppi, joka ei osaa pukea nuorekkuuttaan sanoiksi.

"Olet sitten minua nuorempi tai vanhempi, sillä ei ole niin väliä: kunhan kemiat kohtaavat" on paljon mukavampi tapa ilmaista, että ikähaitariin mahtuu monenlaisia.

Vierailija
122/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelen juuri uuden naisen kanssa yhteiseloa ja kuulemma ovat heikkoja nuo miesten profiilit. Omassa profiilissa se mistä tykkään ja mitä en elämääni hae. Kirjoitin mitä mahtui. Oli tykännyt että olin kirjoittanut paljon. Oli siellä mainittu läheisyyskin. Tärkeää on ettei jää läheisriippuvan kuvaa...

Eliittikumppaneissa olin itse siellä sen takia etten yhdenillan keikkoja oikeastaan halua enää. Naiseni oli vain sen takia että muissa palveluissa tulee nopeasti penis-kuvia ja muuta tökköä...

Oikeesti äiijät....

Vierailija
124/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi

Vierailija
125/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepBo kirjoitti:

Entäs jos tosiaan on nuorekas 45-vuotias, kuten miehet yleensä tuossa iässä, joka siis kelpaisi jokaiselle täysjärkiselle 20-vuotiaalle naiselle? Mitäs sitten tehdään? Ei kai nyt hyvänen aika sentään aleta silloin sensuroimaan muilla sanoilla ja kiertoilmauksilla tosiasiaa, joka on jokaisen todennettavissa, kun livenä näkee; nuorekas 45-vuotias komea mies, jokaisen 20-vuotiaan unelma, kun vain turhat ennakkoluulot karistaa!

Missä ihmeen todellisuudessa 45 v mies olisi 20 vuotiaan naisen unelma, ellei kyse ole jostian Johnny Deppistä tai vastaavasta?

Vastaus: EI MISSÄÄN!!! Välissä on jo reilun sukupolven mittainen ikäero, ja se nyt vaan on paljon. Samalla logiikalla mun, 40v naisen unelmamiehen pitäisi olla 65 vuotias... no ei tasan ole. Ja olisipa ihan hirveää olla tuon ikäisen äijän kanssa, sehän olisi jo eläkkeellä, ja mulla se melkein 30v vielä työelämää jäljellä...

Vierailija
126/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet vaan osaa. 

http://3.bp.blogspot.com/-3wPW9VgGDXM/UD0KrnvHFkI/AAAAAAAAABk/mwrixoW_E…

Tästä pitäisi ottaa mallia.

Ei juma :D kuka HARRASTAA suihkussa käyntiä?? Ja muutenki... Uuh aah. Luoja.

Ehkä tyyppi joka käy suihkussa monta kertaa päivässä tai vaihtoehtoisesti plutaa sielä ikuisuuden(varsinaiseen peseytymiseenhän ei saa kauheasti aikaa kulumaan)voi sanoa harrastavansa suihkussa käyntiä?

Onneksi Olavi ei sentään maininnut seksiä harrastuksena(sellaisiakin tyyppejä on netissä tullut vastaan),vaikka haluaakin "perspillua monessa asennossa"(nyt jäi vaivaamaan,mikä on perspillu,ehkä jokin epämuodostuma,jossa ruumiinaukot ovat jotenkin yhdistyneet?!)

En haluisi treffailla Olavia,mutta hän vaikuttaa oikein sympaattiselta tyypiltä :D

Vierailija
127/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepBo kirjoitti:

Entäs jos tosiaan on nuorekas 45-vuotias, kuten miehet yleensä tuossa iässä, joka siis kelpaisi jokaiselle täysjärkiselle 20-vuotiaalle naiselle? Mitäs sitten tehdään? Ei kai nyt hyvänen aika sentään aleta silloin sensuroimaan muilla sanoilla ja kiertoilmauksilla tosiasiaa, joka on jokaisen todennettavissa, kun livenä näkee; nuorekas 45-vuotias komea mies, jokaisen 20-vuotiaan unelma, kun vain turhat ennakkoluulot karistaa!

Jos se keski-ikäinen ukko olisi todellisuudessa "jokaisen nuoren naisen unelma",se varmasti olisi tyyppi,jonka jalkoihin nuoret naiset lakoavat ihan tosielämässä.Jos näin ei ole,ei auta että vanha mies yrittää netissä uskotella itselleen ja muille olevansa jokaisen nuoren naisen unelma.Joten ei tarvitse tehdä mitään,ei sensuroida eikä käyttää kiertoilmauksia,ainoastaan hyväksyä se tosiasia,että ei ole niin ihana kuin haluaisi ajatella olevansa.

Vierailija
128/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just luin kokonaisuudessaan tosi mielenkiintosen kuvattoman ilmotuksen mutta... Siinä oli siis muutamia luonteenpiirteitä listattu ja lopuksi siin luki MUNAKAS! 

Totaalinen facepalm

Erikoinen sanavalinta,olikohan se munakas siis myös luonteenpiirre(tyyppi,jossa on munaa)vai viittasiko varustukseensa? Aika älytön ilmaus joka tapauksessa :D

Vierailija
129/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miellyttää miehet, jotka osaavat kirjoittaa. Adjektiivien vilejly ei innosta, niitähän osaa luetella kuka tahansa. Ihan hyvä mainita kiinnostukset, kuten moottoripyöräily, tanssi tai tupakointi. Nuo ainakin karsiutuu alkumetreillä listoiltani pois. Samoin yhteisen arjen jakaminen. En etsi asuinkumppania.

Hyvinkin kiinnostavia profiileja on ollut, mutta valitettavasti välimakat estävät jo ensimmäisen yhteydenoton.

Vierailija
130/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepBo kirjoitti:

Jos olisin 20-vuotiaana ottanut 45-vuotiaan,minulla olisi ollut suurempi ikäero  seurustelukumppanini kanssa kuin isäni kanssa.Häiritsevä ajatus :D Missä todellisuudessa elää tyyppi,joka uskoo että jokainen "täysijärkinen" nuori nainen haluaa keski-ikäisen miehen?

131/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hae netistä seuraa, mutta olen vilkuillut deittisivuja usein mielenkiinnosta.

Itseä ärsyttää just nuo jo mainitut vanhat kulahtaneet fraasit, kuten "komeaksikin kehuttu" jne.

Kaikkein eniten ärsyttää kuitenkin se, kun joku lähes nelikymppinen mies kertoo itsestään näin: "Hei, täällä kirjoittelee 38-vuotias rento ja kiva miehen alku..."

Eli ensinnäkin miehenalku on yhdyssana, mutta se kirjoitetaan aina väärin eli erikseen.

Toisekseen. Mikä v*tun MIEHEN ALKU on keski-ikäinen ukko? Näille tekisi aina mieli heittää vastakysymys, että koetko miehisen identiteettisi olevan jotenkin lapsenkengissä, vai oletko muuten vaan jäänyt henkisessä kehityksessäsi lapsen tasolle?

Hohhoijaa. Miehen alut ei hirveästi kiinnosta, ottaisin ihan oikean aikuisen miehen, 1 kpl kiitos!

🇺🇦🇮🇱

132/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan nuo omasta mielestään nuorekkaat 45-vuotiaat jaksaa naurattaa aina. Varsinkin jos mukana on vielä kuva, josta käy ilmi, että hiusraja seilaa päälaella. 

Se teinilippis, jolla yrität peitellä sitä, ei tee susta nuorekasta. Sorry.

🇺🇦🇮🇱

133/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta sellaisetkaan eivät oikein herättäneet kiinnostusta, joissa jotenkin vähän ressukkamaiseen tapaan vonguttiin rakkauden kaipuusta ja maalailtiin, miten sitten sille oikealle järkkäillään jotain kynttiläillallisia ja hieroskellaan kaikki illat sen jalkoja.

Yäk! Yäk! Yääääk! Yäkyäkyäk!!! YYYYYYYÄÄÄÄÄÄääääääkkkkk! :D

🇺🇦🇮🇱

134/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tulkinnut, että tuo "terve ala- ja yläpäästä" tarkoittaa, että mies haluaa panna paljaalla. N33

Näin minäkin olen tämän tulkinnut. Että kun tässä nyt ollaan ihan  terveitä kummatkin, niin eihän me mitään kortsuja tarvita! Ei kun naiskenteluhommiin vaan! :D

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
135/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tulkinnut, että tuo "terve ala- ja yläpäästä" tarkoittaa, että mies haluaa panna paljaalla. N33

Näin minäkin olen tämän tulkinnut. Että kun tässä nyt ollaan ihan  terveitä kummatkin, niin eihän me mitään kortsuja tarvita! Ei kun naiskenteluhommiin vaan! :D

Lisään tuohon vielä senkin, että tarkoittaako miehet alapään toiminnalla erektiokyvykkyyttä. Yläpään toiminnassa ainakin on vajetta, kun lähtee markkinoimaan itsestään tuollaisia asioita.

Vierailija
136/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun deittisivustoille pitää nykyään kirjautua, ennen kuin pääsee selaamaan ilmoituksia. Suurin osa niistä -etenkin miesten ilmot- on hauskempia kuin Putous parhaimmillaan. Ja joskus esihistoriallisena aikana -eli silloin, kun nettiä ei oltu keksitty ja kouluun hiihdettiin kesät talvet ;-) - Hesarin sunnuntainumerossa oli sivun ja joskus kahdenkin täydeltä "Henkilökohtaista" -ilmoituksia. Sunnuntaiaamun takuunaurut!

Vierailija
137/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuore Eliittikumppanien jäsen. Klikkaus "poistoon" on mennyt nopeasti näiltä profiileilta:

-omistan mökin Saimaalla

Jos se oli se Nestori Miikkulainen hylje ainoana kaverinaan. :( :( :(

Tää oli ihana :D <3 Av:n parhaita kommentteja.

138/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-"Etsin naista jakamaan arjen" -> etsin kokkia, siivoojaa ja pyykkäriä, jotta huolto pelaa kotona ja voin jatkaa railakasta poikamieselämää

-"Terve ylä- ja alapäästä" -> etsin naista, joka antaa heti paljaalla

-"En ole väkivaltainen ja kunnioitan naista" -> nyt kannattaa juosta ja lujaa!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
139/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäisenpä nyt nettideittailusta kun puhutaan, että missä sivustoilla sitä seuraa kannattaa etsiä? Edellisestä suhteesta on jo tovi ja tositarkoituksella olen etsimässä seuraa. Tinderiin en haluaisi sortua koska siinä ilmeisesti valinta tehdään vain toisen naamakuvan perusteella - kaverini käyttävät sitä seksiseuran etsimiseen. OkCupid on idealtaan ihan toimiva sivusto, mutta tässä yliopistokaupungissa ikähaarukkaan mahtuvia on vain muutama - kuollut sivusto siis. Deitti.netissä suurin osa profiileista on kirjautunut vuosia sitten. Suomi24 on ilmeisesti suosituin?

Olen siis mies, ja pari kuukautta olen nyt Suomi24:n kautta yrittänyt etsiä seuraa. Käy työstä päästä edes jutteluväleihin, saati siihen pisteeseen että pääsee toisen kanssa treffeille. Useimpiin lähettämiini viesteihin en saa mitään vastausta. Oma lukunsa ovat sellaiset naiset, joiden kanssa voi käydä kirjeenvaihtoa viikko- ja kuukausikaupalla, mutta kun ehdottaa treffejä niin vastaus on kiertelevä. Esimerkki: nainen otti yhteyttä minuun, juttelimme noin puolentoista kuukauden verran. Tänä aikana ehdotin toistuvasti treffejä, ja lopulta sellaiset sovimmekin. Lopulta nainen ilmoittaa 10 minuutin varoitusajalla että hänelle tuli yllättäen kaveri käymään eikä pääsekään paikalle. Kuitenkin hän halusi jatkaa viestittelyä - lopulta tuli vaikutelma että hän halusi huomiota netin välityksellä, muttei ollut kiinnostunut tapaamaan. Sivuston kautta olen käynyt viidesti treffeillä - mukavia ihmisiä, mutta henkilökemiat eivät ole osuneet yhteen.

Itse olen:

- 29-vuotias

- normaalipainoinen

- savuton

- matkailusta pitävä, asunut myös ulkomailla

- liikun säännöllisesti

- keskivertoa lyhyempi, n. 174 cm

- lääketieteen opiskelija (en mainitse tätä profiilissa) ja aikaisemmin suorittanut yhden korkeakoulututkinnon

- koulun ohella työssäkäyvä

Kehen haluaisin tutustua paremmin (eli kenen kanssa lähtisin mielelläni treffeille):

- 25-35-vuotias nainen

- savuton

- lapseton, mutta haluaa lapsia

- asuu samassa kaupungissa

- AMK- tai ylempi koulutus tai opiskelija

- henkilöllä on jonkinlainen suunta  elämässä

Vierailija
140/190 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna olen toisinaan lueskellut miesten profiileja. Uusin viritelmä on kun liki 50v mies etsii  lähellä omaa ikäänsä olevaa söpönsuloista tytteliä kumppanikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän