Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten deittiprofiileista poimittua

Vierailija
12.06.2016 |

Vanhoilla miehillä se iänikuinen "puhuu ja pussaa". Aika harvassa nyt taitaa kuitenkin olla ne miehet, jotka eivät puhu mitään eivätkä edes välitä suutelemisesta edes ensimmäisinä kertoina.

Maininta kiltteydestä. Mikä on kiltti? Ovimatto, joka tekee kaiken mitä nainen sanoo, kunhan pääsee parisuhteeseen naisen kanssa? Mies, joka ei pyöritä monta naista kerralla (ei mahdollista nettideittimaailmassa!)? Ei tuo sana kerro mitään, kirjoittakaa jotain konkreettisia esimerkkejä minkälaisia olette!

"Terve ylä- ja alapäästä". Siis oikeasti panet niin paljon, että täytyy lääkärillä käydä tasaisin väliajoin tsekkaamassa, ettei ole tartuntoja? Hyi yäk! Luulisi olevan päivänselvää, ettei näin yksityisistä asioista kirjoitella mihinkään omaan deittiprofiiliin.

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen deittiprofiilin pitää olla viihdettä naisille. Ok. Mgtow alkoi juuri kiinnostaa kovasti.

Puhutaanko muuten kliseistä naisten deittiprofiileissa! Tai naisten käytöksestä nettideittailussa! Hah!

Nehän on täysin toistensa kopioita

akateemisuus

konsertit ja kulttuuririennot

matkustelu

kiipeily tai muu hipsterilaji

HOHHOIJAAAA JOKO SAA NUKAHTAA. 

Siellä ne luomakunnan kruunut, neljääkymppiä kovaa kyytiä lähestyvät maisteriTYTÖT ovat vuodesta toiseen. Mutta eipä löydy sitä ukkoa joka pystyi hänen haaveensa täyttämään. 

Vierailija
82/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi bissejuttu on tietty vaan harmitusta siitä että naisista kiinnostuneiden naisten piirit on niin pienet. Jos törmää kiinnostavaan profiiliin ja sitten paljastuu että haussa onkin ihannemies niin fiilis on aika ffffffffuuu... Joskus eka ladellaan ne ihannemiehen speksit ja sit vika lause pahimmillaan sulkeissa on että naisetkin voi ottaa yhteyttä. Siinäpä sit pelaat upporikasta ja rutiköyhää sydämelläsi kun tiedät että turpiin tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapset ovat jo lentäneet pesästä." Saan ihottumaa tuosta lauseesta. 

Vierailija
84/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän nuo ap:n mainitsemat jutut ihan eri tavalla. Puhuminen ja pussaaminen tarkoittaa vähän muutakin kuin sitä, että osaa tuottaa puhetta ja antaa suukon. Se tarkoittaa sitä, että osaa puhua asioistaan ja tunteistaan, toisin kuin sellaiset perusjörrikät, jotka puhuvat vain säästä tai autoista. Pussaaminen taas on sellaista romanttisuutta.

Kiltteys voi tarkoittaa lempeää käytöstä ja olemusta ja vaikka sitä, ettei ole ryyppäävää ja pettävää tyyppiä.

Terve ylä- ja alapäästä tarkoittaa sitä, että pitää itseään järkevänä ja että sänkyhommatkin kiinnostaa. Ei viitata tauteihin vaan mieskuntoon.

Sä vaikutat kivalta koska haluat nähdä nuo mainitut asiat positiivisessa valossa. Asenne vaikuttaa paljon -se miten asiat haluaa nähdä :)

Vierailija
85/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen deittiprofiilin pitää olla viihdettä naisille. Ok. Mgtow alkoi juuri kiinnostaa kovasti.

Puhutaanko muuten kliseistä naisten deittiprofiileissa! Tai naisten käytöksestä nettideittailussa! Hah!

Olihan niistä vastaava ketju,siinä ei vain ollut kauheasti viestejä.Ehkä palstalla ei ole kovin montaa nettideittailevaa miestä? Ja naiset nyt luonnollisesti ovat lukeneet lähinnä miesten profiileja,jos miestä netistä etsivät. Tietysti voidaan puhua sekä miesten että naisten nettideittiprofiilien vioista.Ehkä joku nettideittailija ottaa neuvosta vaarin,ja tekee houkuttelevan profiilin kliseisen tai muuten tylsän sijasta.

Vierailija
86/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tulkinnut, että tuo "terve ala- ja yläpäästä" tarkoittaa, että mies haluaa panna paljaalla. N33

Vierailija
87/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kliseet treffiprofiileissa(joskus myös chatissa) on ärsyttäviä: komeaksi "kehuttu/haukuttu" tai vielä pahempi "katseenkestävä".Keski-ikäiset tai sitä vanhemmat on yleensä aina "nuorekkaita,hyvinsäilyneitä ja sporttisia"(olisi vetävämpää vanheta arvokkaasti). Nuo aikaisemmin maininut "huumorintajuinen,kiltti ja luotettava" ei tosiaan kerro mitään.Ja sitten "omillaan toimiintuleva",siis eikö aikuiset yleensäkin tule omillaan toimeen,miksi sellainen asia pitää erikseen mainita? :O Tietysti itseään on hankala kuvailla myyvästi,mutta parasta olisi laittaa kuva,perustiedot(ikä,asuinpaikka,siviilisääty yms) ja kirjoittaa tekstiosaan vaikka harrastuksista tai muista kiinnostuksen kohteista,niin olisi sillä profiilin lukijalla jotain mihin tarttua,tyyliin "minäkin tykkään komedioista/kissoista/ulkoilusta".

Naisten profiiliteksti "rakastan luontoa ja eläimiä" 🙈 kumppaninkin pitää niitä rakastaa.

Yhtä typeriä juttuja löytyy molemmista.

Niin,tuossa lukikin "kaikki kliseet nettideittiprofiileissa",en tosin ole nettideittaillut naisia,mutta yhtä lailla se on ärsyttävää molemmilla sukupuolilla jos on samat jutut kuin kaikilla muillakin,ja vieläpä sellaiset,etteivät ne oikeastaan kerro kyseisestä ihmisestä mitään.Sehän tämän ketjun idea vähän oli,miksi treffiprofiilit ovat toistensa kopioita? 

Vierailija
88/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas kivaa haukkua miehiä. 

Vierailija
89/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän nuo ap:n mainitsemat jutut ihan eri tavalla. Puhuminen ja pussaaminen tarkoittaa vähän muutakin kuin sitä, että osaa tuottaa puhetta ja antaa suukon. Se tarkoittaa sitä, että osaa puhua asioistaan ja tunteistaan, toisin kuin sellaiset perusjörrikät, jotka puhuvat vain säästä tai autoista. Pussaaminen taas on sellaista romanttisuutta.

Kiltteys voi tarkoittaa lempeää käytöstä ja olemusta ja vaikka sitä, ettei ole ryyppäävää ja pettävää tyyppiä.

Terve ylä- ja alapäästä tarkoittaa sitä, että pitää itseään järkevänä ja että sänkyhommatkin kiinnostaa. Ei viitata tauteihin vaan mieskuntoon.

Sä vaikutat kivalta koska haluat nähdä nuo mainitut asiat positiivisessa valossa. Asenne vaikuttaa paljon -se miten asiat haluaa nähdä :)

Ai kiitos. :) En ole vain koskaan ajatellut, että joku käsittäisi nuo vanhat ilmiselvät kliseet niin eri tavoin, kuin minä. Juu, ovathan ne tylsiä, mutta jos ei muuta siihen profiiliin keksi, niin kai nuokin ovat parempia, kuin ei mitään.

Vierailija
90/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Etsin noin itseni ikäistä viisikymppistä miestä. Minulla on kiva työ, lapsi ja talo. Lapsi on elämäni ykkösmies. En tarvitse enkä jaa taloudellista tukea. Tykkään itse puutarhatöistä, ulkoilusta, lukemisesta ja musiikista. Suosikkibaarini on Tavastia. Jos haluat katsoa autourheilua tai jääkiekkoe, toki voit, mutta itse en ehkä jaksa kiinnostua. Toivon, että olet puhe-, luku- ja kirjoitustaitoinen etkä ole päihde- tai mt-ongelmainen. Sinulla ei ole keskeneräisiä ihmissuhteita ja jaksat kiinnostua uusistakin asioita. Olen pienikokoinen ja pitkähiuksinen nainen, iloinen, sarkastinen ja teräväkielinenkin. T. Marikki

OISKO BUENO

Vierailija
91/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä nämä tyyliä tällaiset: "täällä ois 45v,, rento ja rempseä,,, nallekarhumainen mies =),,etsin kainalooni hyväkroppaista,,ja noin muutenkin kaunista nuorta,,naista...=) työkseni korjaan autoja,,ja vapaa-ajalla tykkään kalastaa,,olla netissä,katsoa jalkapalloa jne..=) ota rohkeasti yhteyttä,mimmi,,,en mä pure;D,,saatan vain näykkäistä,,.."

Vierailija
92/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen ukkojen tapa laittaa profiiliinsa 20-vuotta vanha kuva. Sitten livena paikalle saapuu 60-v. kuiva papparainen, joka rupeaa huutamaan pakit saatuaan" mikä sinäkin kuvittelet olevasi".

Vierailija
93/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainavainn kirjoitti:

Yksinäisyydenki voi ilmaista vaikka, että tunnen oloni välillä hyvin yksinäiseksi vaikka vietän paljon aikaa yhdessä ystävien kanssa (vaikka todellisuudessa ystäviä olisi vain 1).

.. 

Ihanko todella sinä olisit mielissäsi tuollaisesta valheesta? On meitä moneen junaan.

(Minusta yksikin hyvä ystävä on siis ihan tarpeeksi, siitä ei ole kyse.)

Vierailija
94/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen ukkojen tapa laittaa profiiliinsa 20-vuotta vanha kuva. Sitten livena paikalle saapuu 60-v. kuiva papparainen, joka rupeaa huutamaan pakit saatuaan" mikä sinäkin kuvittelet olevasi".

Naisten tapa photoshopata tai meikillä läträtä, muokata kuvia se vasta rehtiä on kun paikalle pölähtää joku 10-20kg lihavampi, kanapersetukkainen harakka jota ei edes tunnista samaksi ihmiseksi. Entäpä se luonnepuoli iloinen=ei hymyile, avoin=ahdasmielinen, fiksu=tyhmä kuin saapas, huomaat varmasti trendin nainen on täys vastakohta mitä väittää olevansa.

Vierailija
95/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Etsin noin itseni ikäistä viisikymppistä miestä. Minulla on kiva työ, lapsi ja talo. Lapsi on elämäni ykkösmies. En tarvitse enkä jaa taloudellista tukea. Tykkään itse puutarhatöistä, ulkoilusta, lukemisesta ja musiikista. Suosikkibaarini on Tavastia. Jos haluat katsoa autourheilua tai jääkiekkoe, toki voit, mutta itse en ehkä jaksa kiinnostua. Toivon, että olet puhe-, luku- ja kirjoitustaitoinen etkä ole päihde- tai mt-ongelmainen. Sinulla ei ole keskeneräisiä ihmissuhteita ja jaksat kiinnostua uusistakin asioita. Olen pienikokoinen ja pitkähiuksinen nainen, iloinen, sarkastinen ja teräväkielinenkin. T. Marikki

Todella vittumaisen kuvan antaa ihmisestä. Ei siinä mitään jos vastaa todellisuutta?

Muutoinkin kannattaa vältellä ihmisiä jotka sanovat omaavansa sarkastisen huumorintajun tms. Suomeksi se tarkoittaa ilkeilyä...

OISKO BUENO

Vierailija
96/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaa sitten millainen profiili teksti saisi minut näyttämään hyvältä saaliilta.

40 vuotias mies.

viettää illat netissä

ei ystäviä  

käynyt kerran ulkomailla

lisäksi ylipainoa 20kg

Vaikka kirjoittaisit juuri noin, mä lähtisin ennemmin sun kanssasi treffeille kuin sellaisen jolla lukee vaikka esim: Olen elämäsi saalis, pidän huolta itsestäni ja kuntoilen paljon, omistan talon, bemarin ja mersun ja olen lakitieteen tohtori ja minulla on hurjasti korkeakoulutettuja ystäviä ja profiilissa olisi sixpackin kuva.

Mutta jos haluat muotoilla nätimmin, kirjoita että olet 40v, raavaan miehen kokoinen ja pidät koti-illoista. Silloin vastaisin jo aika todennäköisesti. ;-)

T: N41v

Vierailija
97/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ollu miehen ilmoitus, mutta esimerkkinä siitä, että kyllä naisetkin osaa... ilmoitti olevansa susiruma vanhapiika. No ei niin komeana miehenä uskalsin vastata.  En uskonut, että olisi susiruma, vaan enemmän tulkistin niin, ettei ehkä ei ole sieltä kauneimmasta päästä... 

No millainen nainen oli? Todella kaunis. Oikeasti yksi kauneimmista yli kolmekymppisistä naisista, mitä olen nähnyt! Ja sitten ne nätiksi itseään kuvaavat ovat olleet ihan tavallisia...

Joo, arvata saattaa, ettei tullut toisia treffejä. Vaan miksi ihmeessä kaunis nainen antaa ymmärtää olevansa muuta?

Vierailija
98/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin (tai vieläkin, mutta poistun kohta) netissä aika rehellisellä profiililla, kerroin missä vaiheessa avioero on ja lapset. Varallisuudesta ja painosta ei puhuta. Kuvat naamasta oli tuoreita, mutta - tärkeää - onnistuneita. Ei ole tyhmää ottaa valokuvaaja napsimaan positiivisia profiilikuvia. Parempi sijoitus se on kuin moni muu asia.

Näillä mene, niin hyvin käy.

Vierailija
99/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ollu miehen ilmoitus, mutta esimerkkinä siitä, että kyllä naisetkin osaa... ilmoitti olevansa susiruma vanhapiika. No ei niin komeana miehenä uskalsin vastata.  En uskonut, että olisi susiruma, vaan enemmän tulkistin niin, ettei ehkä ei ole sieltä kauneimmasta päästä... 

No millainen nainen oli? Todella kaunis. Oikeasti yksi kauneimmista yli kolmekymppisistä naisista, mitä olen nähnyt! Ja sitten ne nätiksi itseään kuvaavat ovat olleet ihan tavallisia...

Joo, arvata saattaa, ettei tullut toisia treffejä. Vaan miksi ihmeessä kaunis nainen antaa ymmärtää olevansa muuta?

Monilla naisilla on täysin vääristynyt kuva ulkonäöstään. Syynä mahdollisesti ilkeät vanhemmat, kiusaaminen koulussa tai huono itsetunto. Ystäväni ilmoitti, että hänellä on kananjalat, koska isä oli joskus sanonut niin. Totesin hänelle, että hänellä on kauniit, hoikat sääret, joista moni on kateellinen. 

Vierailija
100/190 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla on täysin vääristynyt kuva ulkonäöstään. Syynä mahdollisesti ilkeät vanhemmat, kiusaaminen koulussa tai huono itsetunto. Ystäväni ilmoitti, että hänellä on kananjalat, koska isä oli joskus sanonut niin. Totesin hänelle, että hänellä on kauniit, hoikat sääret, joista moni on kateellinen. 

Tai sitten käänteistä huumoria. Monet piruilee kliseille kuvaamalla itsensä päinvastoin kuin mitä ovat. Usein kyllä niin, että tavallinen kertoo olevansa "Huippuhyvännäköinen, rikas, urheilullinen ja kaikin tavoin täydellinen. "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi