17-vuotias ja 29-vuotias parisuhteessa. Mielipiteesi?
Ymmärrätkö vai tuomitsetko täysin?
Uskotko että he voivat olla toistensa sielunkumppanit?
Jos tuomitset, niin entä jos sanon sulle näin: Minulla on haave nuorena äidiksi tulosta. Haluaisin lapseni 22v ja 24v. Sen takia koen, että nyt olisi oikea aika aloittaa vakaa parisuhde. Luulen myös, että tulevaisuuden suunitelmani kohtaavat paremmin vanhemman miehen kanssa, että mies myös ikänsä puolesta haluaa silloin isäksi kun minä haluan lapsia.
Mitä vastaat?
Kommentit (71)
Win win. Ihanan aikuinen mies. Ihanaa teinipillua.
Mun äiti oli 17v kun tapasi mun 29v isän. Elettiin vuotta 1960. Se oli normaalia silloin. Siitä meni alle vuosi niin synnyin.
Pidän outona asetelmana. Jos toinen on 30 ja toinen 42, tilanne on eri, koska molemmat ovat jo selvästi aikuisia ja eläneet aikuisen elämää.
17-vuotias on vielä aivan keskeneräinen, oikeastaan lapsi. Tämän tietää jokainen jolla on sen ikäisiä lapsia tai joka työskentelee sen ikäisten parissa. 29-vuotiaalla ei pitäisi olla mitään yhteistä 17-vuotiaan kanssa.
Toki ihmiset ovat yksilöitä. Omat vanhempani menivät naimisiin kun isä oli 19 ja äiti 26, ja he ovat edelleen yhdessä. Tosin heillä on vain 7 vuoden ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti oli 17v kun tapasi mun 29v isän. Elettiin vuotta 1960. Se oli normaalia silloin. Siitä meni alle vuosi niin synnyin.
Niin no, kyllähän Afrikassakin menee joka päivä kymmeniä tuhansia alaikäisiä tyttöjä aikuisten miesten kanssa naimisiin. Sama Suomeen?
Kolmekymppiset kurpat haluaa tappaa kaikki teinit jotka vie niille tarkoitetut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppiset kurpat haluaa tappaa kaikki teinit jotka vie niille tarkoitetut miehet.
Olin joskus 16 ja just muuttanut uudelle paikkakunnalle. Corola kuskit tuli joka syksy haistelemaan ilmoja. "16?"
Lukiossa ja amiskassa olleita kuskattiin bileisiin, ostettiin ruokaa,myytiin ajatus opiskelijakämpästä luopumisesta.. Tuloksena läjä isättömiä lapsia.
Kaunista. Antaa kateellisten katsella vihaisena.
30 kymppinen äijä on ihan eri planeetalla 17 vuotiaaseen verrattuna. Jos seksiä on harrastettu niin rikosilmoitusta perään ja äijä linnaan muiden lastenraiskaajien joukkoon ja toivottavasti joukkohakattavaksi.
Mun serkun anoppi sai esikoisen 17-vuotiaana ja hänen mies oli 13v vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
30 kymppinen äijä on ihan eri planeetalla 17 vuotiaaseen verrattuna. Jos seksiä on harrastettu niin rikosilmoitusta perään ja äijä linnaan muiden lastenraiskaajien joukkoon ja toivottavasti joukkohakattavaksi.
16 on ikäraja. Siksihän amis janteri päivystää syksyisin oppilaitosten lähettyvillä.
Jaffakeksi mies päivysti 2000- luvun alussa 16 kesästen suosimalla sivustolla. Piti tarkasti kiinni siitä ettet ollu alle 16 etkä yli 19. 16v. on suojaikäraja. Nimi juontaa juurensa houkuttimeen. Kämäsessä asuntovaunussa termaria ja keksejä. Kierteli pitkin poikin Suomea. Nykyään yli 50 vuotias.