17-vuotias ja 29-vuotias parisuhteessa. Mielipiteesi?
Ymmärrätkö vai tuomitsetko täysin?
Uskotko että he voivat olla toistensa sielunkumppanit?
Jos tuomitset, niin entä jos sanon sulle näin: Minulla on haave nuorena äidiksi tulosta. Haluaisin lapseni 22v ja 24v. Sen takia koen, että nyt olisi oikea aika aloittaa vakaa parisuhde. Luulen myös, että tulevaisuuden suunitelmani kohtaavat paremmin vanhemman miehen kanssa, että mies myös ikänsä puolesta haluaa silloin isäksi kun minä haluan lapsia.
Mitä vastaat?
Kommentit (71)
No kyllähän se nyt perkele satuttaa kun kaikki on minua ja miestä vastaan!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Taattua AV-laatua:
-Kertokaa mielipiteitänne tästä asiasta. Haluan keskustelua ja erilaisia näkemyksiä perusteluineen.
-Tässä on mielipiteeni.
-Huono ja väärä mielipide, en kuuntele enkä kommentoi! Pitäisi lyödä, potka ja sylkeä päin naamaa tuollasia!
-Vaikea tuohon on sanoa enää mitään.
-Tulit sitten vaan haukkumaan ja mollaamaan mun mielipidettä etkä pysynyt keskustelussa!
Juu, oli todella neutraalit ja pitkälle ajatellut mielipiteet? Se ei ole edes mielipide, että haukkuu miehen heti jälkeenjääneeksi reppanaluuseriksi. Se on väite, eikä sille kukaan esittänyt mitään hyvää perustelua.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mitä sanotte, haukkukaa miten paljon kun huvittaa, älkää välittäkö siitä että minua satuttaa tuollanen ja se etten hylkää haaveitani... :(
En halua silti miehestä luopua ja teidän sanat ei ole ainut totuus tässä maailmassa!
Me perustetaan miehen kanssa hyvä elämä tästä kaikesta huolimatta.
Meidän välillä on niin vahvaa maagista vetovoimaa.
Vaikka koko maailma ois meitä vastaan, niin minä elän sitten "pikkusen" raskaampaa elämää ja tappelen vastaan, vaikka se tappaisi minut.
Mä aion nauttia rakastamisesta ja mun lapsista!
Me eletään miehen kanssa ihan eri maailmassa teihin moneen verrattuna.
Te olette vain ilkeitä, inhottavia ja ehdottomia. Sylkisin päin naamaa!! En halua olla missään tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa..
Nyt sinä vain paljastat oman lapsellisuutesi ja kypsymättömyytesi.
Jos oikeasti olisit niin kypsä ja suhteenne tuon vanhemman miehen kanssa tasapainoinen, et olisi ylipäätään kokenut tarvetta tulla tänne kärttämään hyväksyntää asialle. Nyt kun enemmistö täällä on esittänyt suurimmaksi osaksi ihan relevantteja epäilyksiä tilannettasi kohtaan sekä omakohtaisia kokemuksiakin vastaavasta hommasta, sinä alat kiukuttelemaan kuin pieni lapsi.
Mä en jaksa koko ajan kytätä mitä mä oon ja miten mun pitäis käyttäytyä ja mitä mun pitäis tehdä............................................................. Mä painun vittuun täältä, mulla on niin voimaton olo nyt ja te sotkette mun pään , viette multa voimia HAUKKUMISIENNE KANSSA SAATANA !!!
Teillä ei ole mielipiteitä , vaan teillä on HAUKKUMISTA ja ILKEILYÄ !!! .
Kaikki erilaisuus on pahasta ja joo minä painun hullujen huoneelle , menen , menen , menen ... Ei tarvii sitä ainakaan enää tulla sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa koko ajan kytätä mitä mä oon ja miten mun pitäis käyttäytyä ja mitä mun pitäis tehdä............................................................. Mä painun vittuun täältä, mulla on niin voimaton olo nyt ja te sotkette mun pään , viette multa voimia HAUKKUMISIENNE KANSSA SAATANA !!!
Kaikki erilaisuus on pahasta ja joo minä painun hullujen huoneelle , menen , menen , menen ... Ei tarvii sitä ainakaan enää tulla sanomaan.
Tällainen tämä palsta on. Jos et ole yli 25-vuotias ja lihava nainen, niin kannattaa pysyä hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taattua AV-laatua:
-Kertokaa mielipiteitänne tästä asiasta. Haluan keskustelua ja erilaisia näkemyksiä perusteluineen.
-Tässä on mielipiteeni.
-Huono ja väärä mielipide, en kuuntele enkä kommentoi! Pitäisi lyödä, potka ja sylkeä päin naamaa tuollasia!
-Tulit sitten vaan haukkumaan ja mollaamaan mun mielipidettä etkä pysynyt keskustelussa!
Juu, oli todella neutraalit ja pitkälle ajatellut mielipiteet? Se ei ole edes mielipide, että haukkuu miehen heti jälkeenjääneeksi reppanaluuseriksi. Se on väite, eikä sille kukaan esittänyt mitään hyvää perustelua.
Mutta johan sitä on tässäkin ketjussa perusteltu mm. aivojen kehityksellä, tyypillisellä elämänkululla, itsereflektiolla omasta kehityksestä aikavälillä 17-28 jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuomitset, niin entä jos sanon sulle näin: Minulla on haave nuorena äidiksi tulosta. Haluaisin lapseni 22v ja 24v. Sen takia koen, että nyt olisi oikea aika aloittaa vakaa parisuhde. Luulen myös, että tulevaisuuden suunitelmani kohtaavat paremmin vanhemman miehen kanssa, että mies myös ikänsä puolesta haluaa silloin isäksi kun minä haluan lapsia.
Mitä vastaat?
Ikis lopeta ja.parisihteessa on tärkeintä seksi ei mikään sielunkumppanuus. 17 vuotias poika pystyy kyllä tyydyttämään vanhankin tädin. Toki pitää opastaa, mutta on vielä oppivaisessa iässä.
Eiköhän ap:n mies ole kaikkea muuta kuin reppana. Menestyvät miehet eivät vilkaisekaan siinä mielessä omanikäisiinsä päin.
http://www.slate.com/blogs/xx_factor/2016/01/05/leonardo_dicaprio_only_…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen tämä palsta on. Jos et ole yli 25-vuotias ja lihava nainen, niin kannattaa pysyä hiljaa.
Ja ihanko kehtaat pokilla väittää, että ap:n käytös olisi kypsää tai fiksua? Jos tulee mielipidettä kysymään, niin aina on mahdollisuus, että tulee niitä negatiivisia näkemyksiä. Usein ne tulee ihan syystä, ei niitä pakko ole hyväksyä, mutta silloin voisi varmaan rauhassa todeta, että "ok, ei mun tarvitse tätä katsella, heippa" tai vaihtoehtoisesti pysähtyä miettimään, että ehkä niissä negatiivisissa mielipiteissä saattaa olla jotain perää. Tai tottakai, voi vetää itkupotkuraivarit. Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taattua AV-laatua:
-Tässä on mielipiteeni.
Mutta johan sitä on tässäkin ketjussa perusteltu mm. aivojen kehityksellä, tyypillisellä elämänkululla, itsereflektiolla omasta kehityksestä aikavälillä 17-28 jne.
Eivät ne kiinnosta enää sen jälkeen, kun arvottomat vastaukset ovat menneet tunteisiin. Itsekin olen joskus tehnyt aloituksia, joissa tulee 90-prosenttisesti haukkuja ja pari hyvää vastausta, mutta niihin on vaikea suhtautua mitenkään, kun reilusti suurin osa kyykyttää armotta. Hyvät vastaukset pitäisi ottaa talteen koneelle ja lukea seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ap:n mies ole kaikkea muuta kuin reppana. Menestyvät miehet eivät vilkaisekaan siinä mielessä omanikäisiinsä päin.
http://www.slate.com/blogs/xx_factor/2016/01/05/leonardo_dicaprio_only_…
Parempi vertailukohde olisi minusta Doug Hutchison.
Hahah, aloittajako se täällä mellakoi? Eiköhän tuo reagointi paljastanut sen kypsyystason ;)
Eihän tuossa ole mitään väärää. Ei 17v ole enää sakkolihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastaat?
Ikis lopeta ja.parisihteessa on tärkeintä seksi ei mikään sielunkumppanuus. 17 vuotias poika pystyy kyllä tyydyttämään vanhankin tädin. Toki pitää opastaa, mutta on vielä oppivaisessa iässä.
Jos tuo on käsityksesi hyvästä paristuhteesta, niin etpä kovin kummoisissa suhteissa ole tainnut olla - sääli sinua.
Tuo 29-vuotias on jollain tapaa henkisesti jälkeenjäänyt.
Vierailija kirjoitti:
On ihan luonnollista että aikuisen miehen ja varhaisteini-ikäisen tytön välillä on seksuaalista jännitettä ja tuo on jo sellainen vaihe, jonka saavuttaessa miehet haluavat näyttää ryhdikkäältä ja kiinnostavalta tytön silmissä alitajuisesti, vaikka eivät laillisten ja muiden eettisten syiden takia lähestyisi ikinä.
Tuo on pedofiliaa. Ihan sama miten päin yrität selittää sitä, se on pedofiliaa.
16-19 kuolaavia setiä tuli vastaan lukiossa. Nuorta jahtaava on manipuloitavissa hakeva limakasa. Just kotoa lähtevä teini menee mainiosta saaliista. Äkkiä paksuksi pihille jaffakeksi miehelle jonka tähtäimessä näkyy toinen tuore 16v. Varokaa oikeasti. Mä sentään älysin lukio aikana jutun juonen. Paikkakunnalle jäi mun lähdettyä useita yksinhuoltajia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo 29-vuotias on jollain tapaa henkisesti jälkeenjäänyt.
Vietävissä olevaa kohtua ja piikaa vailla.
Taattua AV-laatua:
-Tässä on mielipiteeni.