Conversetyttö kerro sitten miten AV-romanssi etenee :)
Kommentit (34)
Kun kånken-converse hullu ragesi taas niistä ja revityistä farkuista teinitytöillä niin joku tyty läpällä teki aloituksen johon linkkasi kuvan itsestaan consseissa ja revityissä farkuissa ja kysyi milä näyttää. Niin joku jätkä ihastui sen tytyn ulkonäköön ja kehui kaunottareksi ja kysyi yhteystietoja (someja) ja vaihtoi siten ne :) niin tuli mieleen että jos heille tulee romanssi niin AV sai sen aikaan :D
Vierailija kirjoitti:
Kun kånken-converse hullu ragesi taas niistä ja revityistä farkuista teinitytöillä niin joku tyty läpällä teki aloituksen johon linkkasi kuvan itsestaan consseissa ja revityissä farkuissa ja kysyi milä näyttää. Niin joku jätkä ihastui sen tytyn ulkonäköön ja kehui kaunottareksi ja kysyi yhteystietoja (someja) ja vaihtoi siten ne :) niin tuli mieleen että jos heille tulee romanssi niin AV sai sen aikaan :D
Olisi kiva nähdä se kuva.
Hmm voisin muute mutku se yks väittää et oon joku Anniina Porista ja et mul on jo poikkis nii jos se ei tuu raiskaa sitä ketjuu nii sit voin :D
Voi että kuinka kauniilta toikin tyttö näyttäisi normaalipainoisena. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Kun kånken-converse hullu ragesi taas niistä ja revityistä farkuista teinitytöillä niin joku tyty läpällä teki aloituksen johon linkkasi kuvan itsestaan consseissa ja revityissä farkuissa ja kysyi milä näyttää. Niin joku jätkä ihastui sen tytyn ulkonäköön ja kehui kaunottareksi ja kysyi yhteystietoja (someja) ja vaihtoi siten ne :) niin tuli mieleen että jos heille tulee romanssi niin AV sai sen aikaan :D
Nyt täytyy kuitenkin muistaa että Converse on eri brändi kuin Cons.
Niitä kutSutaan lyhenteella conssit.
Onhan se kiva jos tästä palstasta on jollekkin joskus jotain hyötyäkin edes ja tällä saa positiivisiakin asioita aikaan.
Kaunis olet. Aivan ihanat hiukset sinulla esimerkiksi. Toivottavasti romanssi toteutuu <3
Vierailija kirjoitti:
Kaunis olet. Aivan ihanat hiukset sinulla esimerkiksi. Toivottavasti romanssi toteutuu <3
Kiitti :) hope so
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kånken-converse hullu ragesi taas niistä ja revityistä farkuista teinitytöillä niin joku tyty läpällä teki aloituksen johon linkkasi kuvan itsestaan consseissa ja revityissä farkuissa ja kysyi milä näyttää. Niin joku jätkä ihastui sen tytyn ulkonäköön ja kehui kaunottareksi ja kysyi yhteystietoja (someja) ja vaihtoi siten ne :) niin tuli mieleen että jos heille tulee romanssi niin AV sai sen aikaan :D
Olisi kiva nähdä se kuva.
http://aijaa.com/wVhowM
Olehyvä :)Täh? Kuva jostain vitun Puerto Ricosta ja huumediilit menossa. Tosi aitoo hei.
Mitvit? :D tää on sunny beachilta..
Minkä ikäinen olet siis jos 21-vuotiaaseen meinaat tutustua? Olen vaan huolissaan että et joudu petohviilin uhriksi o_O
Mikäs juttu tämä on? Pidin parin viikon tauon palstalta.