Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Conversetyttö kerro sitten miten AV-romanssi etenee :)

Vierailija
11.06.2016 |

Olisi kiva kuulla tuoko AV teidät yhteen :D

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy mryouth75 kuolaamassa kun ikis ehti jo paikalle?

Vierailija
22/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 15 mut täytän 16 tänävuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Anniina? Kuka Ayla? Ja mikä toi kuva on?

Vierailija
24/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Anniina? Kuka Ayla? Ja mikä toi kuva on?

En itekää tiiä kuka Anniina, joku vaa alko jankkaa siihe ketjuu et tos kuvas on Anniina ja Tiina Porista: et tuntee noi ja on niide kaveri xD oikeesti oon tossa kuvassa oikeella ja mun nimi on Ayla ja tos vasemmal on mun kaveri jonka nimee en laita tänne mut ei oo Tiina :D ollaa lomamatkal tossa

Vierailija
25/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kotiin kasvamaan, tosin tuolla tytöllä ei ole varaa kasvaa, mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan.

Vierailija
26/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 häh??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 miks alanuoli??

Vierailija
28/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kånken-converse hullu ragesi taas niistä ja revityistä farkuista teinitytöillä niin joku tyty läpällä teki aloituksen johon linkkasi kuvan itsestaan consseissa ja revityissä farkuissa ja kysyi milä näyttää. Niin joku jätkä ihastui sen tytyn ulkonäköön ja kehui kaunottareksi ja kysyi yhteystietoja (someja) ja vaihtoi siten ne :) niin tuli mieleen että jos heille tulee romanssi niin AV sai sen aikaan :D

Voisi sitten hääpuheessa mainita tuosta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti menny ollaa juteltu tää päivä wapis ja snäpis

Vierailija
30/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta ei se kuvassa oleva tyttö ole mikään av-palstalainen. Netistä pöllitty kuva.

Miten te aina uskotte kaiken, mitä täällä sanotaan?

Vierailija
32/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä on hävinnyt viestejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta ei se kuvassa oleva tyttö ole mikään av-palstalainen. Netistä pöllitty kuva.

Miten te aina uskotte kaiken, mitä täällä sanotaan?

No en koe olevani mikää "palstalainen", ei tää oo mikää yhteisö :D mut oon mä toi raitapaita brune :)

Vierailija
34/34 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi