Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisin, että mieheni jättäisi minut :(

Vierailija
11.06.2016 |

Itse en jaksa erota. Toivoisin, että mies vain lähtisi ja jättäisi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan laiska ämmä.

Vierailija
2/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin toivoin, että mies lähtisi. Kun mies aloitti sivusuhteen, iloitsin, että nyt varmaan lähtee. No ei lähtenyt, väkisin jouduin kampeamaan pihalle.

Olisi suosiolla pitänyt itse ilmoittaa erosta jo paljon aiemmin, koska en saanut miehestä muuta kuin pahaa mieltä. Nätisti ei huonosta puolisosta pysty eroamaan.

Vierailija
4/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivoin ja vihdoin toiveeni on toteutunut :) 

Päivääkään ei ole ollut ikävä. Minusta ei vaan ollut tekemään ratkaisua kun pelkäsin lasten suhtautumista asiaan (lapsille onkin ollut vaikeampaa, mutta on tuo arki asettunut ja kyllä tästä vielä hyvä tulee). 

Vierailija
5/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat erota?

Haluaahan. Ei vaan halua paskan muijan mainetta, joten toivoo miehensä jättävän, niin voi tykittää hänet maan rakoon kavereilleen. 

Ap, mies jättää naisen hyvin harvoin. Sinun on ruvettava jonkinlaisiin toimiin. Lopeta kaikki yrittäminen kaikissa asioissa, ala nalkuttaa ja haukkua jne.

Vierailija
6/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat erota?

Haluaahan. Ei vaan halua paskan muijan mainetta, joten toivoo miehensä jättävän, niin voi tykittää hänet maan rakoon kavereilleen. 

Ap, mies jättää naisen hyvin harvoin. Sinun on ruvettava jonkinlaisiin toimiin. Lopeta kaikki yrittäminen kaikissa asioissa, ala nalkuttaa ja haukkua jne.

_MIKSI_

Opettele lukemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat erota?

Haluaahan. Ei vaan halua paskan muijan mainetta, joten toivoo miehensä jättävän, niin voi tykittää hänet maan rakoon kavereilleen. 

Ap, mies jättää naisen hyvin harvoin. Sinun on ruvettava jonkinlaisiin toimiin. Lopeta kaikki yrittäminen kaikissa asioissa, ala nalkuttaa ja haukkua jne.

_MIKSI_

Opettele lukemaan

Oho, my bad. Luin "mikset halua". Haistapa vittu silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi