Toivoisin, että mieheni jättäisi minut :(
Itse en jaksa erota. Toivoisin, että mies vain lähtisi ja jättäisi
Kommentit (7)
Itsekin toivoin, että mies lähtisi. Kun mies aloitti sivusuhteen, iloitsin, että nyt varmaan lähtee. No ei lähtenyt, väkisin jouduin kampeamaan pihalle.
Olisi suosiolla pitänyt itse ilmoittaa erosta jo paljon aiemmin, koska en saanut miehestä muuta kuin pahaa mieltä. Nätisti ei huonosta puolisosta pysty eroamaan.
Minäkin toivoin ja vihdoin toiveeni on toteutunut :)
Päivääkään ei ole ollut ikävä. Minusta ei vaan ollut tekemään ratkaisua kun pelkäsin lasten suhtautumista asiaan (lapsille onkin ollut vaikeampaa, mutta on tuo arki asettunut ja kyllä tästä vielä hyvä tulee).
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat erota?
Haluaahan. Ei vaan halua paskan muijan mainetta, joten toivoo miehensä jättävän, niin voi tykittää hänet maan rakoon kavereilleen.
Ap, mies jättää naisen hyvin harvoin. Sinun on ruvettava jonkinlaisiin toimiin. Lopeta kaikki yrittäminen kaikissa asioissa, ala nalkuttaa ja haukkua jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat erota?
Haluaahan. Ei vaan halua paskan muijan mainetta, joten toivoo miehensä jättävän, niin voi tykittää hänet maan rakoon kavereilleen.
Ap, mies jättää naisen hyvin harvoin. Sinun on ruvettava jonkinlaisiin toimiin. Lopeta kaikki yrittäminen kaikissa asioissa, ala nalkuttaa ja haukkua jne.
_MIKSI_
Opettele lukemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat erota?
Haluaahan. Ei vaan halua paskan muijan mainetta, joten toivoo miehensä jättävän, niin voi tykittää hänet maan rakoon kavereilleen.
Ap, mies jättää naisen hyvin harvoin. Sinun on ruvettava jonkinlaisiin toimiin. Lopeta kaikki yrittäminen kaikissa asioissa, ala nalkuttaa ja haukkua jne.
_MIKSI_
Opettele lukemaan
Oho, my bad. Luin "mikset halua". Haistapa vittu silti.
Saatanan laiska ämmä.