Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Conversetyttö kerro sitten miten AV-romanssi etenee :)

Vierailija
11.06.2016 |

Olisi kiva kuulla tuoko AV teidät yhteen :D

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs juttu tämä on? Pidin parin viikon tauon palstalta.

Vierailija
2/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kånken-converse hullu ragesi taas niistä ja revityistä farkuista teinitytöillä niin joku tyty läpällä teki aloituksen johon linkkasi kuvan itsestaan consseissa ja revityissä farkuissa ja kysyi milä näyttää. Niin joku jätkä ihastui sen tytyn ulkonäköön ja kehui kaunottareksi ja kysyi yhteystietoja (someja) ja vaihtoi siten ne :) niin tuli mieleen että jos heille tulee romanssi niin AV sai sen aikaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kånken-converse hullu ragesi taas niistä ja revityistä farkuista teinitytöillä niin joku tyty läpällä teki aloituksen johon linkkasi kuvan itsestaan consseissa ja revityissä farkuissa ja kysyi milä näyttää. Niin joku jätkä ihastui sen tytyn ulkonäköön ja kehui kaunottareksi ja kysyi yhteystietoja (someja) ja vaihtoi siten ne :) niin tuli mieleen että jos heille tulee romanssi niin AV sai sen aikaan :D

Olisi kiva nähdä se kuva.

Vierailija
4/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm voisin muute mutku se yks väittää et oon joku Anniina Porista ja et mul on jo poikkis nii jos se ei tuu raiskaa sitä ketjuu nii sit voin :D

Vierailija
5/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kuinka kauniilta toikin tyttö näyttäisi normaalipainoisena. Sääliksi käy.

Vierailija
6/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kånken-converse hullu ragesi taas niistä ja revityistä farkuista teinitytöillä niin joku tyty läpällä teki aloituksen johon linkkasi kuvan itsestaan consseissa ja revityissä farkuissa ja kysyi milä näyttää. Niin joku jätkä ihastui sen tytyn ulkonäköön ja kehui kaunottareksi ja kysyi yhteystietoja (someja) ja vaihtoi siten ne :) niin tuli mieleen että jos heille tulee romanssi niin AV sai sen aikaan :D

Nyt täytyy kuitenkin muistaa että Converse on eri brändi kuin Cons.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kutSutaan lyhenteella conssit.

Vierailija
8/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tyttö :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sun nimi Ayla vai?

Vierailija
10/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kaunis nimi minkämaalainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen

Vierailija
12/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko turkista kotoisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mut mun isä on Turkkilainen

Vierailija
14/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva jos tästä palstasta on jollekkin joskus jotain hyötyäkin edes ja tällä saa positiivisiakin asioita aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis olet. Aivan ihanat hiukset sinulla esimerkiksi. Toivottavasti romanssi toteutuu <3

Vierailija
16/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä läppä tää on?

Vierailija
17/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää oo mikää läppä.

Vierailija
18/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis olet. Aivan ihanat hiukset sinulla esimerkiksi. Toivottavasti romanssi toteutuu <3

Kiitti :) hope so

Vierailija
19/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kånken-converse hullu ragesi taas niistä ja revityistä farkuista teinitytöillä niin joku tyty läpällä teki aloituksen johon linkkasi kuvan itsestaan consseissa ja revityissä farkuissa ja kysyi milä näyttää. Niin joku jätkä ihastui sen tytyn ulkonäköön ja kehui kaunottareksi ja kysyi yhteystietoja (someja) ja vaihtoi siten ne :) niin tuli mieleen että jos heille tulee romanssi niin AV sai sen aikaan :D

Olisi kiva nähdä se kuva.

http://aijaa.com/wVhowM

Olehyvä :)

Täh? Kuva jostain vitun Puerto Ricosta ja huumediilit menossa. Tosi aitoo hei.

Mitvit? :D tää on sunny beachilta..

Vierailija
20/34 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet siis jos 21-vuotiaaseen meinaat tutustua? Olen vaan huolissaan että et joudu petohviilin uhriksi o_O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme