Naisena ei voi tehdä mitään, jos ei ole syntynyt kauniiksi
Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset, huhuh. Nyt vähän itsetuntoa peliin. Jos ajattelette olevanne rumia kun peikot niin ei tosiaan kukaan mies kiinnostu kun naamasta näkyy tyyliin "anteeksi, että olen olemassa" -ilme ja ei ripaustakaan itsetuntoa.
Olen varmasti useammassa naisen rumuutta käsittelevässä ketjussa kirjoittanut: huono itsetunto EI ole syy rumuuteen, huono itsetunto on SEURAUS rumuudesta.
Kokeile elää rumana lapsuudesta asti ja katsotaan millainen itsetunto kehittyy!
Tätä samaa kitinää, mitä lassukat harrastavat. Muka huono luonne kehittynyt elämänkokemuksen takia. Kyllä se epäonnistuminen vaan on kaikkien epäonnistuneiden oma vika.
T: Asian ymmärtänyt lassukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset, huhuh. Nyt vähän itsetuntoa peliin. Jos ajattelette olevanne rumia kun peikot niin ei tosiaan kukaan mies kiinnostu kun naamasta näkyy tyyliin "anteeksi, että olen olemassa" -ilme ja ei ripaustakaan itsetuntoa.
Olen varmasti useammassa naisen rumuutta käsittelevässä ketjussa kirjoittanut: huono itsetunto EI ole syy rumuuteen, huono itsetunto on SEURAUS rumuudesta.
Kokeile elää rumana lapsuudesta asti ja katsotaan millainen itsetunto kehittyy!
Itsetuntoa voi työstää. Voit hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet ja mahdollisesti muuttaa itseäsi jos se on mitä haluat.
Ja onhan niitä rumia miehiä. Ehkä he kiinnostuvat kivasta hymyilevästä naisesta vaikka naama ei olisi priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kasvot kaunistaa tai rumentaa luonne. Katkeruus ja kehno itsetunto rumentavat. Yritäpä parantaa itsetuntoasi, opettele hyväksymään ja pitämään itsestäsi, alkaa ne miehetkin kiinittää huomiota kun olet tasapainoisempi ja onnellisempi.
Tää on perus. Aina kun netissä valittaa rumuudestaan, tulee joku sanomaan asenteesta. Juu, sillä on ehkä joku häviävän pieni vaikutus kokonaisuuteen, mutta noista viesteistä tulee sellainen olo, että me rumat olisimme onnekkaampien mielestä ansainneet rumuutemme tai jopa sen itse aiheuttaneet asenteellamme.
Ehkä te tykkäätte ajatella, että olette itse ansainneet näyttää siedettäviltä ja sitä kautta on pakko ajatella, että rumuuskin on rumien vika. Mutta ette ole oikeasti yhtään sen parempia ettekä yhtään enemmän sitä ansainneet. Hyvä asennekaan ei teistä itsestänne lähde, ihan yhtä happamia olisitte kuin mekin, jos osat olisivat toisinpäin.
MIllaisesta rumuudesta puhut, kasvojen morfologian poikkeavuuksista? Oletko koskaan nähnyt kuvia kehitysvammaisista nuorista tytöistä? Todella viehättäviä nuoria naisia vaikka piirteet eivät tiukan normin mukaisia. Katsel ympärillesi kaupoissa, työpaikalla, kaduilla. MIltä ne ihmiset sinusta näyttää? Ovatko kaikki sinua kauniimpia? Näyttävätkö ne rumat aina onnettomilta ja yksinäisiltä? Ovatko kaikki johtajanaiset kauniita? En pidä itseäni parempana, vaan toivoisin, että sinä pitäisit itseäsi parempana. Vaikka maailmamme on ulkonäkökeskeinen ei se ole niin ulkonäkökeskeinen kun luulet. Esim. olen keskustellut eronneiden keski-ikäisten miesten kanssa, heillä ensimmäisenä toiveena uudesta kumppanista ei ole kauneus vaan "kun ei koko ajan vittuilisi". Etkö ole koskaan nähnyt hyvin kaunista naista hirveän tympeä ilme kasvoillaan. Näyttääkö oikeasti kauniilta ja tavoitettavalta? Ehkä hetkellisesti valloitettavaksi, mutta oikeasti, aika harva mies haluaa elää suhteessa "jossa koko ajan vittuillaan" oli vittuilija kuinka kaunis tahansa. Haluatko sinä äärimmäisen komean mutta ilkeän miehen puolisoksesi? Turhan itkemisen sijaan kannattaisi panostaa itsetuntoon, terapia auttaa "kaunistumaan" paljon enemmän kuin kauneusleikkaukset.
Näytän niin paljon miehiltä, ytimiä myöten, että minua ei voi mitenkään pitää kunnon naisena, kun minua katsoo. Ei edes rumana naisena, vaan EPÄnaisena. Silloin ei kelpaa edes miehelle, joka ei ole pinnallinen ja ottaisi rumankin naisen. Koska sellaisellekaan miehelle en ole nainen. Ehkä reikä voisin jollekulle olla, mutta minä haluaisin, että joku näkisi minut ulkopuoltani katsomalla, eikä vain että minua käytettäisiin ja heitettäisiin pois. En hyötyisi reikänä olemisesta mitenkään. En laskisi sitä "kelpaamiseksi".
Homoista tai muista epäheteroista en tiedä, mutta en halua, että minut nähdään miehenä tai miehisenä, kun en sitä ole. Itse asiassa se vain loukkaa todella paljon, jos joku pitää minua miehisyydestä huolimatta siedettävän näköisenä, koska se todistaa heidän pitävän minua jonakin muuna kuin mitä olen. Jos minua katsotaan inhoten, ainakin he ymmärtävät, että ulkonäköni on vääränlainen. Mutta silloinkin ongelma on siinä, että he eivät voi tietää, miten suuri ristiriita ulkonäköni ja sisimpäni välillä on. Joten he pitävät minua myös "ihmisenä" ja "sisältä" ällöttävänä.
Ei siis ole MITÄÄN tapaa, jona voisin todellisessa elämässä olla jonkun kanssa hyvässä suhteessa, koska sekä muiden myönteiset että kielteiset ajatukset loukkaavat. Ylipäätään, että ihmiset ajattelevat MINUA ulkonäköni kautta, joka ei ole MINUA. Jos ulkonäköni olisi kaunis (siedettävä, naisellinen/tyttömäinen), niin vaikka en olisi sisäisesti kaunis, niin minua ei loukkaisi niin paljon, että ihmisillä olisi väärän positiivisia näkemyksiä minusta, koska se näkymys olisi sellainen, joten itsekin haluaisin itseni nähdä.
Eikä kyse ole vain miehistä, vaan ihan perheenjäsenistäkin. Kavereita en edes pysty haluamaan, koska en voi koskaan saada todellista yhteyttä. Ja kaverit vain muistuttaisivat koko ajan siitä, mitä he näkevät minussa, ihan pienissäkin eleissä, esim. joskus oli kaveri, joka katsoi minua ihastellen kuin jotain miestä. Yksin sentään ei koko ajan ole ulkonäköä "olemassa", kun sitä ei jatkuvasti joku näe ja sitä kautta muodosta minusta vääriä ajatuksia.
Ymmärrän transsukupuolisia, ja tuntuu aina pahalta lukea netistä, miten ihmiset haukkuvat heitä, että he eivät ole sitä mitä tuntevat olevansa, että heillä on vain vikaa päänsä sisällä.
Maailman rumimmaksikin sanottu nainen on kasvoiltaan naisellinen ja söpö... Hänen rumuutensa on suurta outoutta kyllä, ei kuitenkaan vastenmielisyyttä. Ja kaiken sen "rumuuden" takaa on kuitenkin mahdollista nähdä suloinen tyttö/nainen. Minusta sitä ei voi mitenkään nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat.
Mistä tämä harhaluulo oikein tulee?
Omakohtainen kokemus.
Kroppa loistava, rumat kasvot. Pussi päässä kelpaisin miehille koska olen kuulemma loistavaa seuraa ja vartaloni on keskivertoa huimasti parempi, mutta eihän se parisuhdetta ja rakkautta tarkoita.
Paljon parempi olisit kun tajuaisit kasvojesi olevan vain yksi osa sinua. Ehkä tutustumisvaiheessa voi karkoittaa joitakin, mutta varmasti viereen jäisi paljon hyviä miehiä. Kun osaisit rakastaa ja arvostaa itseäsi. Tiskirätiksi suostuminen parisuhteissa syö vain itsetuntoasi entisestäänkin. Heikko itsetunto imee puoleensa noita hyväksikäyttäjiä joille parempi-itsetuntoiset laittaisivat heti rajat käytökselle. Kyllä tuo itsetunto se sinun suurin ongelmasi taitaa olla, se ei parantuisi pelkillä kosmeettisilla operaatioilla. Tunnen muutamia nuoria naisia jotka minusta aivan täydellisiä, mutta mielestään hirveän rumia. Ongelma on todellinen heidän päässään, toinen kehitti anoreksian. Surullista.
Rakastan ja arvostan itseäni, siitä syystä en olekaan koskaan ollut parisuhteessa, koska minusta välittäviä tai hyvin kohtelevia miehiä ei ole ollut tarjolla. Jos olisin kauniimpi varmasti olisi ollut mahdollisuus valita mies, joka olisi hyvä. Mutta en ole. Kosmeettisista leikkauksista en ole haaveillut koskaan, en ole enää vain yrittänytkään etsiä miestä vuosiin. En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä kauniillakaan naisella elämä ruusuilla tanssimista ole.
Aina on pelimiehiä ja kaikenmaailman urpoja pyörimässä ympärillä.
Ja entäpä muiden naisten kateus sitten? Sillä vittumaisuudella ei ole mitään rajaa!Pieni hinta siitä, että voi saada myös sen rakastavan miehen.
Siiiis mistä lähtien vain kauniit saavat miehen muka? Elätkö jossain Disney-maailmassa? Avaa silmät ja kattelen vaikka jotain nuoria perheenäitejä.
Voi pyhä yksinkertaisuus... Kyllä rumatkin naiset saavat miehiä, koska kaikille miehille ei riitä kauniita naisia. Sitten nämä tyytyvät toisiinsa, mutta rakkaudesta siinä ei ole kyse.
Miltä te "rumat" sitten näytätte?!
Näen täällä Helsingissä ruman nainen ehkä kerran kaksi viikossa, usein niistä toinen on joku anorektinen puolet hampaistaan menettänyt narkkari.
https://en.wikipedia.org/wiki/Marie_Curie
https://en.wikipedia.org/wiki/Madeleine_Albright
https://en.wikipedia.org/wiki/Angela_Merkel
https://en.wikipedia.org/wiki/Nina_Simone
https://en.wikipedia.org/wiki/Margaret_Rutherford
https://fi.wikipedia.org/wiki/Amelia_Earhart
Ei kedon kauneimpia kukkasia, mutta mitkä saavutukset. Ja yllä vain pari esimerkkejä. Miten joku voi sanoa, ettei vähemmän kaunis nainen voi tehdä mitään?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja entäpä muiden naisten kateus sitten? Sillä vittumaisuudella ei ole mitään rajaa!Pieni hinta siitä, että voi saada myös sen rakastavan miehen.
Siiiis mistä lähtien vain kauniit saavat miehen muka? Elätkö jossain Disney-maailmassa? Avaa silmät ja kattelen vaikka jotain nuoria perheenäitejä.
Voi pyhä yksinkertaisuus... Kyllä rumatkin naiset saavat miehiä, koska kaikille miehille ei riitä kauniita naisia. Sitten nämä tyytyvät toisiinsa, mutta rakkaudesta siinä ei ole kyse.
Sitten kun tajuaa, että elämä on nimenomaan tyytymistä, niin on jo pitkällä. Kun vielä opettelee olemaan onnellinen niistä tyytymällä saavuitetuista asioista niin on perillä. Toimii niin ihmissuhteissa kuin materiankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat.
Mistä tämä harhaluulo oikein tulee?
Olen siis itse kasvoiltani ruma ja voin allekirjoittaa kyseisen väitteen. Mulla on ollut suurimman osan aikuisiästäni suunnilleen missimittainen vartalo ja hiukset ovat pitkät ja luonnostaan paksut. Mutta kasvoni ovat todella rumat (vinot silmät, voimakkaat poskipäät, liian iso suu ja leveä hymy, liian paksut huulet valkoihoiseksi suomalaiseksi ja aivan liian iso nenä, joka on vieläpä hyppyrimallia). Miehet eivät vain pidä minua lainkaan viehättävänä ainakaan Suomessa.
En halua pahoittaa kenenkään mieltä, ehkä tämä on "autistinen" kysymys, mutta mitkä ovat todelliset mittasi? Tai mitä ne olivat, kun olit 25-35v? Pituus, paino, lantio, vyötärö, rintakehä?
Vierailija kirjoitti:
Jokohan nyt saisimme kuvan suht normaalista (ei sairaalloisen ylipainoinen tms) naisesta, joka on niin ruma, ettei miehille kelpaa. Vielähän sellaista ei kukaan ole pystynyt näyttämään.
3520DDC100000578-3635367-image-a-13_1465567471165.jpg
En ole ikinä kuullut oman mieheni kommentoivan kenenkään ulkonäöstä negatiivisesti, mutta tämä nainen on kuulemma livenä ulkonäöltään aivan yhtä "epäviehättävä", kuin tässä kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh mistähän sen tiedät?! Aika rankka väite, kyseletkö kadulla näiltä miehiltä rakkauden tasoa?
Luuletko et nää miekkoset ihan omasta intohimosta perhe-elämään on niitten naisten ja lapsien kanssa? 😂
Ei se nyt vaan mene niin, että vain kauniiseen rakastutaan. Normaali nainen ei ehkä himota miehiä samalla tavalla kun Hollywood-tähtöset, mutta ei rakkaudella ole naamarajaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun tajuaa, että elämä on nimenomaan tyytymistä, niin on jo pitkällä. Kun vielä opettelee olemaan onnellinen niistä tyytymällä saavuitetuista asioista niin on perillä. Toimii niin ihmissuhteissa kuin materiankin kanssa.
Amen. Mutta tässä totuudessa on kyllä liikaa inhorealismia useimmille.
Vierailija kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Marie_Curie
https://en.wikipedia.org/wiki/Madeleine_Albright
https://en.wikipedia.org/wiki/Angela_Merkel
https://en.wikipedia.org/wiki/Nina_Simone
https://en.wikipedia.org/wiki/Margaret_Rutherford
https://fi.wikipedia.org/wiki/Amelia_Earhart
Ei kedon kauneimpia kukkasia, mutta mitkä saavutukset. Ja yllä vain pari esimerkkejä. Miten joku voi sanoa, ettei vähemmän kaunis nainen voi tehdä mitään?!
Niin, tässä tapauksessa se mitään tarkoitti näköjään, ettei ruma nainen voi saada miestä. Mikä sekin on väärä väite.
Totta kai ulkonäkö merkkaa niin työelämässä kuin parisuhdemarkkinoilla, joka muuta väittää on väärässä. Tämä ei kuitenkaan poissulje sitä seikkaa, ettei "rumat" voisi saada hyvää työpaikkaa tai parisuhdetta. Kauniille se on vain helpompaa.
Ulkonäöstä ja työelämästä on tehty paljon tutkimuksia ja jos haluaa googlella niitä löytää. Parisuhde on vähän eri, kuten jo mainittu ulkonäkö ei takaa välttämättä hyvää parisuhdetta, mutta parisuhteen se todennäköisimmin takaa.
Eikä tuo taida ulkonäkö taida olla ainoastaan naisten ongelma, en pidä itseäni rumana, mutten ole sitten kouluaikojen saanut huomiota naisilta. Olenko siis ruma? Ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli rumilla ei ole perustavanlaatuista oikeutta kokea ja haluta rakkautta - yhtä inhimillisimmistä tunteista. OK.
Vierailija kirjoitti:
Miltä te "rumat" sitten näytätte?!
Näen täällä Helsingissä ruman nainen ehkä kerran kaksi viikossa, usein niistä toinen on joku anorektinen puolet hampaistaan menettänyt narkkari.
Samaa mietin. Ja eikö kauniin ja peikon välillä ole mitään?
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.
Sorry, olen aivan vastakkaista mieltä! Nimenomaan nainen pystyy tekemään hyvinkin paljon meikin, kampauksen ja vaatteiden avulla! Rumalla miehellä noita konsteja ei ole.
Ja itse olen meikkaava ja huoliteltu nainen.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan nyt saisimme kuvan suht normaalista (ei sairaalloisen ylipainoinen tms) naisesta, joka on niin ruma, ettei miehille kelpaa. Vielähän sellaista ei kukaan ole pystynyt näyttämään.
3520DDC100000578-3635367-image-a-13_1465567471165.jpg
En ole ikinä kuullut oman mieheni kommentoivan kenenkään ulkonäöstä negatiivisesti, mutta tämä nainen on kuulemma livenä ulkonäöltään aivan yhtä "epäviehättävä", kuin tässä kuvassa.
Joo ja toi ku rantautuu johonkin baaritiskelle lauantai-iltana, niin tuskin saa olla viittä minuuttia rauhassa. Aika heikko esitys rumasta naisesta... trollaatko?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ulkonäkö merkkaa niin työelämässä kuin parisuhdemarkkinoilla, joka muuta väittää on väärässä. Tämä ei kuitenkaan poissulje sitä seikkaa, ettei "rumat" voisi saada hyvää työpaikkaa tai parisuhdetta. Kauniille se on vain helpompaa.
Ulkonäöstä ja työelämästä on tehty paljon tutkimuksia ja jos haluaa googlella niitä löytää. Parisuhde on vähän eri, kuten jo mainittu ulkonäkö ei takaa välttämättä hyvää parisuhdetta, mutta parisuhteen se todennäköisimmin takaa.
Eikä tuo taida ulkonäkö taida olla ainoastaan naisten ongelma, en pidä itseäni rumana, mutten ole sitten kouluaikojen saanut huomiota naisilta. Olenko siis ruma? Ilmeisesti.
Suomalaiset naiset varsin nihkeästi osoittaa huomiota, varsinkin jossain ruokakaupassa. Olisko aika itse antaa sitä huomiota naisille?
Mistähän tuo meidän naapurin nainenkin on miehensä napannut, kun nainen on oikeasti tosi ruma, eikä mitenkään edes yritä näyttää kauniimmalta. Mies on silti ihan ok-näköinen ja naimisissa ovat olleet pitkään ja lapsiakin on. Äkkipäätä tulee mieleen ainakin 10 rumaa naista, kaikilla on mies. Jos se miehen saaminen nyt sitten on tae onnellisesta elämästä.