Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena ei voi tehdä mitään, jos ei ole syntynyt kauniiksi

Vierailija
11.06.2016 |

Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.

Kommentit (281)

Vierailija
21/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä, et sais naisten huomiota muutenkaan, jos et ole hunks tai palomies. Voinvsanoa, että 181\65 ei ole kovin kysyttyä

Vierailija
22/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ruma mies sitten? Kelpaako sulle?

No ei hitossa. Nainen haluaa tasokkaan miehen (top 10%), vaikka itse on mediaania kehnompi. Naisella on kuitenkin harha, että taviskoulutus (akateemisia miltei joka kolmas nainen nykyään) ja työpaikka (3500 euroa kuussa bruttona, ooh mikä menestyjä) tekisi hänestä eliittikumppanin. Ymmärrys puuttuu siitä, mitä naisesta yleensä halutaan.

Sama kuvio toistuu täälläkin kerta toisensa jälkeen, kun nainen ei millään löydä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö AP ole nähnyt niitä sarjoja missä kaikenlaisista itsetuntonsa menettäneistä haahkoista tuunataan ammattilaisten käsittelyssä todella upeita daameja.

En usko että olet ruma, potentiaalisi on vain käyttämättä.

-m

Vierailija
24/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan nyt saisimme kuvan suht normaalista (ei sairaalloisen ylipainoinen tms) naisesta, joka on niin ruma, ettei miehille kelpaa. Vielähän sellaista ei kukaan ole pystynyt näyttämään.

Kukahan haluaisi kuvansa sulle laittaa ilkuttavaksi?

Vierailija
25/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ongelman. Olen kokenut molempia vaihtoehtoja. Normaalipainoisena ihmiset (etenkin miehet) kohtelevat aivan eri tavalla. Nyt lihavana tunnen olevani ilmaa. Kukaan ei edes katso päin. Toisaalta en ole varma onko se edes tärkeää minulle. Saanpahan olla rauhassa.

Vierailija
26/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hitossa. Nainen haluaa tasokkaan miehen (top 10%), vaikka itse on mediaania kehnompi. Naisella on kuitenkin harha, että taviskoulutus (akateemisia miltei joka kolmas nainen nykyään) ja työpaikka (3500 euroa kuussa bruttona, ooh mikä menestyjä) tekisi hänestä eliittikumppanin. Ymmärrys puuttuu siitä, mitä naisesta yleensä halutaan.

Sama kuvio toistuu täälläkin kerta toisensa jälkeen, kun nainen ei millään löydä miestä.

Määrittele mediaaninainen.

Vierailija
27/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä kauniillakaan naisella elämä ruusuilla tanssimista ole.

Aina on pelimiehiä ja kaikenmaailman urpoja pyörimässä ympärillä.

Ja entäpä muiden naisten kateus sitten? Sillä vittumaisuudella ei ole mitään rajaa!

Pieni hinta siitä, että voi saada myös sen rakastavan miehen.

Niin. VOI saada. Mutta ei välttämättä kun ne pelimiehet on aina siinä tyrkyttämässä itseään.

Ja muut ei välttämättä uskalla lähestyä.

Yksineläviä kaunottariakin on.

Vierailija
28/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tarja halonenki pääs presidentiksi vaikka ei ole mikään missi ;)

Vierailija
29/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, jotka teettävät kauneusleikkauksia kasvoilleen ja koko kropalleen, että kun kaksi tällaista leikeltyä pariutuu ja saavat perillisen, niin miten ruma se lapsi on?

Vierailija
30/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on tavallaan tottakin.

Olen itse kauniina naisena kokenut elämän monin tavoin helpommaksi ulkonäköni ansiosta.

Vierailija
31/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, jotka teettävät kauneusleikkauksia kasvoilleen ja koko kropalleen, että kun kaksi tällaista leikeltyä pariutuu ja saavat perillisen, niin miten ruma se lapsi on?

Haha muistan lukeneeni jostain että joku kiinalainen(?) nainen oli käynyt kauneusleikkauksissa. No sit se sai sen miehen kanssa lapsen ja sit se lapsihan oli todella oudon näkönen verrattuna vanhempiinsa :DD ku oli periny äidiltään kasvojen piirteet. Mies tais vähä ihmetellä et hetkonen onkoha se sen lapsi oikeesti

Vierailija
32/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja entäpä muiden naisten kateus sitten? Sillä vittumaisuudella ei ole mitään rajaa!

Pieni hinta siitä, että voi saada myös sen rakastavan miehen.

Niin. VOI saada. Mutta ei välttämättä kun ne pelimiehet on aina siinä tyrkyttämässä itseään.

Ja muut ei välttämättä uskalla lähestyä.

Yksineläviä kaunottariakin on.

Nyyh. Rumalla ei kuitenkaan ole edes sitä mahdollisuutta, että elämä siitä muuttuisi. Yksin jääminen on selviö, ellei ole valmis rakkaudettomaan suhteeseen. Miehen rakkautta kuitenkaan ei voi saada.

Vierailija
33/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huomattu. Olen itse rumahko, mutta jostain luonnonoikusta tyttäreni on syntynyt kauniiksi. Hassua seurata, kuinka helppo niitä miehiä on vaan VALITA, kun ympärillä pyörii koko joukkueen, koulun tai työpaikan kaikki miehet. Itse joutui ottamaan sen, joka huoli. Ja huonoksihan se jämäpala osoittautui. Nyt sitten yksin vissiin koko loppuelämä. Mukava ja nauravainen olen, ja miehet kyllä ystävystyy mielellään kanssani, mutta harva haluaa mitään muuta. Niin se vaan menee. Nainen menestyy, jos on kaunis ja tyhmä. Kaikki muu on turhaa.

Kaksi viimeistä lausetta tässä kommentissa kertookin esimerkillisesti siitä aiemmin mainitusta vittumaisuudesta.

Kaunis kun ei voi mitenkään omata muita avuja, ei voi olla osaava eikä varsinkaan älykäs.

Vierailija
34/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele mediaaninainen.

Otetaan tarkastelujoukon kaikki miehet ja pyydetään heitä laittamaan tarkastelujoukon kaikki naiset järjestykseen subjektiivisen haluttavuuden suhteen. Lasketaan kunkin naisen järjestysnumerot, järjestetään naiset sen mukaan (käänteisesti) ja keskimmäinen on sitten teoreettinen mediaaninainen.

Vierailija
35/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin ei voi tehdä mitään? Aloita vaikka kirjoittamalla kirja. "Ei voi tehdä mitään" on näköjään sinulle sama kuin ei voi päästä naimisiin alfamiehen kanssa. :D Olet samassa tilanteessa kuin 95% naisista.

Vierailija
36/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyni tukka lyhyeksi ja ala feministiksi. Saat hyvänolontunnetta kun uhriudut ja syytät kaikesta miehiä. Miehet tosin kiertävät sinut kaukaa mutta ethän omien sanojesi mukaan kelpaa miehille nykyäänkään.

Vierailija
37/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi, mieluummin ottaisin ne urpot ja pelimiehet muiden miehen lisäksi siihen ylimääräiseksi kiusaksi, kun ettei ole yhtään miestä.

Kateus... mieluummin olisin kateuden kohde kuin sen tuntija.

Ei elämän tarvitse olla ruusuilla tanssimista ollakseen nykyistä parempaa.

Vaikka turhahan se on haaveilla elämästä, jota ei voi koskaan saada. Pitäisi vain hyväksyä todellisuutensa.

(En ole ap.)

Älä sano tota. Jos tietäisit mitä naisten kateus on työelämässä, niin siihen paikkaan et haluaisi.

Vierailija
38/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te ihan oikeasti, että kauniin naisen elämä on jotain ihmeellisen ihanaa ja kaikki tulee tuosta vaan sormia napsauttamalla? Joo, miehiä on aina riittänyt liiaksi asti, vieläkin, vaikka olen yli 40-v. Varsinkin nuorena koin, että ei saanut hetken rauhaa, se oli inhottavaa ja vastenmielistä. Kaikenikäiset miehet katsoivat oikeudekseen kommentoida ulkönäköäni, ihan kuin olisin ollut joku näyttelyesine. Oli todella kiusallista, kun jotkut 40-60-v miehet kommentoivat teinin ulkonäköä! Naiset höpöttivät jatkuvasti, että on sulla helppoa kun olet niin kaunis ja menisi missikisoihin jne. Ja mua kun ei ulkonäkö kiinnostanut juuri ollenkaan. Olin sellainen taiteellinen runotyttö, en meikannut oikeastaan ollenkaan, en käyttänyt korkkareita ja minihameita, en perustanut muodista.

Ei mun elämässä sitten muuta ihmeellistä ole ollutkaan. Rakastuin 18-vuotiaana sen ajan nörttipoikaan (pitkä, laiha ja mun mielestä söpö), menimme naimisiin, saimme lapsia, ostimme talon. Hankin sillisalaattikoulutuksen, tein pätkätöitä ja sijaisuuksia, nyt olen muutaman vuoden ollut eräänlainen yrittäjä. Töitä on riittänyt miehelläkin. Rikkaita emme ole, mutta tulemme toimeen, kun emme pahemmin tuhlaile. On ollut hyviä ja huonompia aikoja, surua, taloudellisesti tiukkoja aikoja, iloa ja onnistumisia. Ihan niinkuin suurimmalla osalla muistakin. Tavallista elämää.

Vierailija
39/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kasvot kaunistaa tai rumentaa luonne. Katkeruus ja kehno itsetunto rumentavat. Yritäpä parantaa itsetuntoasi, opettele hyväksymään ja pitämään itsestäsi, alkaa ne miehetkin kiinittää huomiota kun olet tasapainoisempi ja onnellisempi.

Tää on perus. Aina kun netissä valittaa rumuudestaan, tulee joku sanomaan asenteesta. Juu, sillä on ehkä joku häviävän pieni vaikutus kokonaisuuteen, mutta noista viesteistä tulee sellainen olo, että me rumat olisimme onnekkaampien mielestä ansainneet rumuutemme tai jopa sen itse aiheuttaneet asenteellamme.

Ehkä te tykkäätte ajatella, että olette itse ansainneet näyttää siedettäviltä ja sitä kautta on pakko ajatella, että rumuuskin on rumien vika. Mutta ette ole oikeasti yhtään sen parempia ettekä yhtään enemmän sitä ansainneet. Hyvä asennekaan ei teistä itsestänne lähde, ihan yhtä happamia olisitte kuin mekin, jos osat olisivat toisinpäin.

MIllaisesta rumuudesta puhut, kasvojen morfologian poikkeavuuksista? Oletko koskaan nähnyt kuvia kehitysvammaisista nuorista tytöistä? Todella viehättäviä nuoria naisia vaikka piirteet eivät tiukan normin mukaisia. Katsel ympärillesi kaupoissa, työpaikalla, kaduilla. MIltä ne ihmiset sinusta näyttää? Ovatko kaikki sinua kauniimpia? Näyttävätkö ne rumat aina onnettomilta ja yksinäisiltä? Ovatko kaikki johtajanaiset kauniita? En pidä itseäni parempana, vaan toivoisin, että sinä pitäisit itseäsi parempana. Vaikka maailmamme on ulkonäkökeskeinen ei se ole niin ulkonäkökeskeinen kun luulet. Esim. olen keskustellut eronneiden keski-ikäisten miesten kanssa, heillä ensimmäisenä  toiveena uudesta kumppanista ei ole kauneus vaan "kun ei koko ajan vittuilisi". Etkö ole koskaan nähnyt hyvin kaunista naista hirveän tympeä ilme kasvoillaan. Näyttääkö oikeasti kauniilta ja tavoitettavalta? Ehkä hetkellisesti valloitettavaksi, mutta oikeasti, aika harva mies haluaa elää suhteessa "jossa koko ajan vittuillaan" oli vittuilija kuinka kaunis tahansa. Haluatko sinä äärimmäisen komean mutta ilkeän miehen puolisoksesi? Turhan itkemisen sijaan kannattaisi panostaa itsetuntoon, terapia auttaa "kaunistumaan" paljon enemmän kuin kauneusleikkaukset.

Vierailija
40/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko te ihan oikeasti, että kauniin naisen elämä on jotain ihmeellisen ihanaa ja kaikki tulee tuosta vaan sormia napsauttamalla? Joo, miehiä on aina riittänyt liiaksi asti, vieläkin, vaikka olen yli 40-v. Varsinkin nuorena koin, että ei saanut hetken rauhaa, se oli inhottavaa ja vastenmielistä. Kaikenikäiset miehet katsoivat oikeudekseen kommentoida ulkönäköäni, ihan kuin olisin ollut joku näyttelyesine. Oli todella kiusallista, kun jotkut 40-60-v miehet kommentoivat teinin ulkonäköä! Naiset höpöttivät jatkuvasti, että on sulla helppoa kun olet niin kaunis ja menisi missikisoihin jne. Ja mua kun ei ulkonäkö kiinnostanut juuri ollenkaan. Olin sellainen taiteellinen runotyttö, en meikannut oikeastaan ollenkaan, en käyttänyt korkkareita ja minihameita, en perustanut muodista.

Ei mun elämässä sitten muuta ihmeellistä ole ollutkaan. Rakastuin 18-vuotiaana sen ajan nörttipoikaan (pitkä, laiha ja mun mielestä söpö), menimme naimisiin, saimme lapsia, ostimme talon. Hankin sillisalaattikoulutuksen, tein pätkätöitä ja sijaisuuksia, nyt olen muutaman vuoden ollut eräänlainen yrittäjä. Töitä on riittänyt miehelläkin. Rikkaita emme ole, mutta tulemme toimeen, kun emme pahemmin tuhlaile. On ollut hyviä ja huonompia aikoja, surua, taloudellisesti tiukkoja aikoja, iloa ja onnistumisia. Ihan niinkuin suurimmalla osalla muistakin. Tavallista elämää.

Mutta tuokaan mies ei olisi sinua rakastanut, ellet olisi kaunis. Ilman olisit jäänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme