Naisena ei voi tehdä mitään, jos ei ole syntynyt kauniiksi
Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä kauniillakaan naisella elämä ruusuilla tanssimista ole.
Aina on pelimiehiä ja kaikenmaailman urpoja pyörimässä ympärillä.
Ja entäpä muiden naisten kateus sitten? Sillä vittumaisuudella ei ole mitään rajaa!Pieni hinta siitä, että voi saada myös sen rakastavan miehen.
Siiiis mistä lähtien vain kauniit saavat miehen muka? Elätkö jossain Disney-maailmassa? Avaa silmät ja kattelen vaikka jotain nuoria perheenäitejä.
Voi pyhä yksinkertaisuus... Kyllä rumatkin naiset saavat miehiä, koska kaikille miehille ei riitä kauniita naisia. Sitten nämä tyytyvät toisiinsa, mutta rakkaudesta siinä ei ole kyse.
Sitten kun tajuaa, että elämä on nimenomaan tyytymistä, niin on jo pitkällä. Kun vielä opettelee olemaan onnellinen niistä tyytymällä saavuitetuista asioista niin on perillä. Toimii niin ihmissuhteissa kuin materiankin kanssa.
Eli rumilla ei ole perustavanlaatuista oikeutta kokea ja haluta rakkautta - yhtä inhimillisimmistä tunteista. OK.
Tajuatko että jos jokainen mies ja nainen ottaisi puolisokseen vain sen halutuimman ykköshenkilön - parisuhteessa olisi vain pari prosenttia kansasta?
voi jeesus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja entäpä muiden naisten kateus sitten? Sillä vittumaisuudella ei ole mitään rajaa!Pieni hinta siitä, että voi saada myös sen rakastavan miehen.
Siiiis mistä lähtien vain kauniit saavat miehen muka? Elätkö jossain Disney-maailmassa? Avaa silmät ja kattelen vaikka jotain nuoria perheenäitejä.
Voi pyhä yksinkertaisuus... Kyllä rumatkin naiset saavat miehiä, koska kaikille miehille ei riitä kauniita naisia. Sitten nämä tyytyvät toisiinsa, mutta rakkaudesta siinä ei ole kyse.
Sitten kun tajuaa, että elämä on nimenomaan tyytymistä, niin on jo pitkällä. Kun vielä opettelee olemaan onnellinen niistä tyytymällä saavuitetuista asioista niin on perillä. Toimii niin ihmissuhteissa kuin materiankin kanssa.
Eli rumilla ei ole perustavanlaatuista oikeutta kokea ja haluta rakkautta - yhtä inhimillisimmistä tunteista. OK.
Tajuatko että jos jokainen mies ja nainen ottaisi puolisokseen vain sen halutuimman ykköshenkilön - parisuhteessa olisi vain pari prosenttia kansasta?
Siis niin naurettavaa taas! :D Oletko tietoinen, että jopa järjestetyissäkin avioliitoissa rakkaus kasvaa vuosien aikana? Olet täysin pihalla jos väität, että rakkaus ei olisi perusteltu kriteeri parisuhteessa. Miljoonat pariskunnat menevät tänäkin vuonna naimisiin, koska ovat molemminpuolisesti tai yksipuolisesti rakastuneita. Siinä sulle saatana miettimistä.
Vierailija kirjoitti:
voi jeesus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis niin naurettavaa taas! :D Oletko tietoinen, että jopa järjestetyissäkin avioliitoissa rakkaus kasvaa vuosien aikana? Olet täysin pihalla jos väität, että rakkaus ei olisi perusteltu kriteeri parisuhteessa. Miljoonat pariskunnat menevät tänäkin vuonna naimisiin, koska ovat molemminpuolisesti tai yksipuolisesti rakastuneita. Siinä sulle saatana miettimistä.
Epäilen toimivatko järjestetyt avioliitot noin.Ennenhän naiset menivät naimisiin kun se oli ainoa taloudellinen toimeentulo ilman rikasta isää mutta...
Tottahan se on, että kauniiden naisten kelpaa. Näin on aina ollut kaikkina aikoina ja kaikissa olosuhteissa.
Erityiskohtelu herättää luonnolloisesti kateutta tai muuten vain pahaa mieltä vähemmän viehättävissä kanssasisarissa. Etuoikeus tulla valituksi vaikkapa Joy Divisioniin olisi aikanaan ollut monelle romuluiselle yksinäiselle neidolle suorastaan unelmien täyttymys. Kyllä riitti miestä ja seksiä varsinkin. Satoja ja tuhansia kumppaneita uudestaan ja uudestaan ja usein vielä useampikin samalla kertaa. Varmasti oli ihanaa olla suosittu!
Onneksi 99℅ naisista on sitten kauniita. Ja onneksi on olemassa erilaisia kauneuskäsityksiä. Ja kyllä täällä rumempikin pärjää, onneksi!
tuota... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi jeesus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen toimivatko järjestetyt avioliitot noin.Ennenhän naiset menivät naimisiin kun se oli ainoa taloudellinen toimeentulo ilman rikasta isää mutta...
Kyse ei ollut järjestetyistä avioliitoista vaan oli pakko ottaa joku. Nykyaikana järjestetyissä avioliitoissa on tarkat kriteerit kumppanille. Voit googlata tutkimustuloksia asiasta.
Kaikesta ihmiset jaksavatkin stressata. Itse olen hyvin ruma, mutta teini-iän jälkeen asia ei ole minua ahdistanut enää. Teininä oli kyllä kovaa, koska olin vielä epävarma itsestäni, ja olisin tykännyt jos pojat minustakin olisivat kiinnostuneet myönteisessä mielessä, mutta sain vain naurua ja pilkkaa osakseni.
Mutta sitten kun pääsin opiskelemaan, niin yliopistolla oli jo ihan eri meininki. Ei siellä ulkonäöstä kukaan perustanut kauheasti. Löysin jopa seurustelukumppanin kaveruuden kautta. Eikä kukaan todellakaan kiusannut ulkonäöstäni mitenkään. Sittemmin aikuismaailmassa ei ulkonäöstä ole ollut mitään haittaa. Aina kun olen parisuhteen halunnut, olen sellaisen saanut. Yleensä niin, että on töissä kaverustuttu ja sitten vähitellen syventynyt ihastumiseksi. Enhän minä tuolta yöelämästä saisi kuin naurua ja pilkkaa osakseni, mutta mikä pakko sieltä on etsiäkään?
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta ihmiset jaksavatkin stressata. Itse olen hyvin ruma, mutta teini-iän jälkeen asia ei ole minua ahdistanut enää. Teininä oli kyllä kovaa, koska olin vielä epävarma itsestäni, ja olisin tykännyt jos pojat minustakin olisivat kiinnostuneet myönteisessä mielessä, mutta sain vain naurua ja pilkkaa osakseni.
Mutta sitten kun pääsin opiskelemaan, niin yliopistolla oli jo ihan eri meininki. Ei siellä ulkonäöstä kukaan perustanut kauheasti. Löysin jopa seurustelukumppanin kaveruuden kautta. Eikä kukaan todellakaan kiusannut ulkonäöstäni mitenkään. Sittemmin aikuismaailmassa ei ulkonäöstä ole ollut mitään haittaa. Aina kun olen parisuhteen halunnut, olen sellaisen saanut. Yleensä niin, että on töissä kaverustuttu ja sitten vähitellen syventynyt ihastumiseksi. Enhän minä tuolta yöelämästä saisi kuin naurua ja pilkkaa osakseni, mutta mikä pakko sieltä on etsiäkään?
Kuten jo sanottua, tämä on sinun tarinasi. Et voi tietää mitä muut ovat joutuneet kokemaan ulkonäkönsä vuoksi.
No olipa hyvä etten tätäkään "viisautta" tiennyt, niin olen tehnyt mitä haluan ja paljon ja pitänyt hauskaa ja töitäkin saanut ja kehuja ja miehen ja seksiä. Ja ajattelin jatkaa seuraavat puoli vuosisataa samalla tyylillä joten pidä ap tunkkisi tai tule pois sieltä päästäsi tänne normaalielämämään, täällä on kivaa.
Nainen saa huimasti ulkonäköä meikkauksella ja vaatetuksella. Miesten vaatetus on sen verran yksipuolista ettei sillä voi hirveästi erottua. Meikkaus on kuitenkin se suurin tekijä, joka on luonut yhteiskunnan missä ihmissuhdemarkkinat on täysin vääristyneet ja ihan tavalliset naisetkin on nostettu niin korkealla jalustalle, että tavallisen miehen mahdollisuudet on mitättömät.
Todellisuudessa miehet on todella ahtaalla ja tilanne on menossa vain pahempaan suuntaan muun muassa miesvoimaisen maahanmuuton vuoksi. Itse on koulutettu, urheilullinen, hyvätuloinen, komeaksi sanottu kolmekymppinen mies, mutta olen lyhyt. Tämän seikan vuoksi minulla ei ole paljoakaan toivoa tavallisen parisuhteen saamiseksi.
Olen tiputtanut omia kriteerejäni systemaattisesti ja pystyn katsomaan naisen puutteiden läpi, jos nainen on muuten kiinnostava. Minua ei ole haitannut naisen työttömyys, mielenterveysongelmat, lihavuus tai lapset entisistä suhteista. Onneksi olen kielitaitoinen, joten ajattelin pakon edessä kääntämään katseeni Aasian naismarkkinoille. Tiedän että päätöstäni tullaan arvostelemaan runsaasti varsinkin naisten toimesta. Aika pieni hinta sille ettei tarvi tarpoa koko elämää yksin.
Tässä näemme että todellisuudessa kaikki Real beauty kampanjat vain vahvistavat näkemystä naisen arvon olevan kauneudessa. Nykyaikana lännessä naisen pääasiallinen arvo ei ole naimakauppojen onnnistumisessa, joten asenteiden luulisi hiljan muuttuvan.
Naisia tulee kasvattaa yhä enemmän vaalimaan taitojaan ja kykyjään millä osa-alueella sitten tahtookin, kauneuden aika on ohi ellei tahdo uraa instagram -beibenä. Tosin sekin on vain väliaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö...joopa joo. Kaikkihan nuo parisuhteissa olevat naiset näyttää ihan huippukauniilta ;D. Samoin kaikki poliitikot, ministerit, näyttelijät, kirjailijat, taiteilijat, tiedenaiset ja ihan tavalliset työssäkäyvät naiset ja äidit tietysti myös. Kaikki huippukauniita. Ja kuule kyllä nainenkin saa rahalla miehiä, ihan selvä juttu, mutta kuka on niin onneton, että haluaa rahalla "rakkautta", kun ei sitä kuitenkaan saa? Voit saada rahalla rinnallesi ihmisen, mutta hänen sydämensä on toisaalla, joten se on pelkkää itsepetosta.
Ulkonäölläkin voi saada rinnalleen ihmisen, jonka sydän on toisaalla... :P
En jaksa lukea koko ketjua, mut ehdottaisin, että mene johonkin "muuttumisleikkiin". Sellaisissa ammattilaiset osaavat tehdä ihmeitä tosi monelle ja kuoria sen joutsenen rumastakin ankanpoikasesta. Ainakin joissakin lehdissä tällaisia välillä on (Yhteishyvä?)
Vierailija kirjoitti:
Jokohan nyt saisimme kuvan suht normaalista (ei sairaalloisen ylipainoinen tms) naisesta, joka on niin ruma, ettei miehille kelpaa. Vielähän sellaista ei kukaan ole pystynyt näyttämään.
Netistä ei tunnu löytyvän normaalipainoista, mutta tässä on rumat piirteet omaava nainen, joka ei laihduttamallakaan olisi varmasti se kiiltokuvatypy:
http://4.bp.blogspot.com/_GKqJesaXEzQ/SDJQbcruXuI/AAAAAAAAAF4/iOTkf4bPd…
Meikillä tietysti saa siedettävän, mutta eihän kukaan jaksa pynttäytyä koko aikaa.
Olen itsekkin mitäänsanomattoman näköinen. Aina kauniimmat ystäväni saavat enemmän huomiota tuntemattomilta kun taas minut unohdetaan taustalle ja puhumista kanssani vältetään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa huimasti ulkonäköä meikkauksella ja vaatetuksella. Miesten vaatetus on sen verran yksipuolista ettei sillä voi hirveästi erottua. Meikkaus on kuitenkin se suurin tekijä, joka on luonut yhteiskunnan missä ihmissuhdemarkkinat on täysin vääristyneet ja ihan tavalliset naisetkin on nostettu niin korkealla jalustalle, että tavallisen miehen mahdollisuudet on mitättömät.
Todellisuudessa miehet on todella ahtaalla ja tilanne on menossa vain pahempaan suuntaan muun muassa miesvoimaisen maahanmuuton vuoksi. Itse on koulutettu, urheilullinen, hyvätuloinen, komeaksi sanottu kolmekymppinen mies, mutta olen lyhyt. Tämän seikan vuoksi minulla ei ole paljoakaan toivoa tavallisen parisuhteen saamiseksi.
Olen tiputtanut omia kriteerejäni systemaattisesti ja pystyn katsomaan naisen puutteiden läpi, jos nainen on muuten kiinnostava. Minua ei ole haitannut naisen työttömyys, mielenterveysongelmat, lihavuus tai lapset entisistä suhteista. Onneksi olen kielitaitoinen, joten ajattelin pakon edessä kääntämään katseeni Aasian naismarkkinoille. Tiedän että päätöstäni tullaan arvostelemaan runsaasti varsinkin naisten toimesta. Aika pieni hinta sille ettei tarvi tarpoa koko elämää yksin.
Hyvä ettet jää tuleen makaamaan ja ruikuttamaan.
Mutta, sanon vain kaikille: Ihmisten mielissä kuva naisten normaalista kehosta on paljon vääristyneempi kuin kuva miesten normaalista kehosta. Alipainoista naista kehutaan hoikaksi ja normaalivartaloiseksi, saman bmi:n omaavaa miestä haukutaan narkkariksi ja liian laihaksi. Normaalipainoista naista saatetaan sanoa läskiksi, vastaavassa painossa mies on hoikka.
Nainen, jolla on säärikarvat esillä on hirveän epäsiisti puskapirkko, miehellä asia kuitataan normaalina. Nainen, jolla ei ole luonnonkaunis iho ja joka ei meikkaa epätäydellisyyksiään piiloon, on mt-ongelmainen tai vain laiska. Mies, joka ei meikkaa vaikka naamassa olisi mitä, on lähinnä normaali.
Pitkä nainen (155)on, noh, lyhyt, mutta harvoin transseksuaali.
Ei tuo miehen lyhyys ole parisuhteessa ongelma eikä mikään, kuten eivät myöskään nuo luettelemani naisiin kohdistuvat ulkonäköongelmat. Ulkonäkö ei vaikuta parisuhteeseen mitenkään, jos sen ei anna vaikuttaa.
Tunnen monta paria, jossa mies on lyhyempi kuin nainen. Jopa 10 cm lyhyempi. Ihan oikeastikin lyhytkasvuiset löytävät normaalin parisuhteen. Kyllä se on se luonne tärkein.
Sitten erikseen on yhden yön jutut, silloin sen ulkonäön merkitys korostuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lyhyt sitten olet? Onko 160cm pitkä nainen sinulle "liian pitkä"? Jos vastasit kyllä niin sitten myönnetään, että olet ahtaalla.
Suurin osa menestyneistä uranaisista, poliitikoista, tutkijoista jne on ulkonäöltään aivan tavallisia talliaisia. Suurin osa heistä naimisissa ja perhettä. Erona todennäköisesti se, että he eivät missään vaiheessa ole jääneet surkuttelemaan itseään tai keksimään tekosyitä miksi eivät voisi pärjätä.
mun mielestä harva nainen on oikeasti ruma,niin ruma, etteikö pienelläkin panostuksella näyttäisi hemaisevalta :)