Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko adoptoida sisaresi/ystäväsi 6 lasta, jos tämä ennen kuolemaansa viimeisenä toiveenaan pyytäisi?

Vierailija
10.06.2016 |

Ja olettaen että näiden 6 lasten toinen vanhempi ei siis olisi kuvioissa mitenkään mukana (kuollut myös tai ei halua pitää yhteyttä).

Jos ystäväsi/sisaruksesi kuolinvuoteellaan kyynelsilmin viimeisenä toiveenaan pyytäisi, että juuri sinä adoptoisit kaikki hänen 6 pientä lastaan (iältään noin 0 - 10 v), niin suostuisitko?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sisarusten lapset yhtään empimättä. Ystävänkin varmaan, jos kerran haluaisi. Ottaisin tosin kasvattilapsiksi. Miksi adoptoisin, kun lapsilla olisi jo ollut oikeat vanhemmat?

Vierailija
42/52 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

T. vela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ainakaan olisi varaa edes tuollaiseen. Oman 4 lapsen lisäksi siihen 6 sisaruksen lasta. Juu ei.

Vierailija
44/52 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tottakai!!

Vierailija
45/52 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaruksen lapset niin vastaus olisi sata prosenttisesti kyllä.

Vierailija
46/52 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa omien tai mieheni sisarten lapset. Olen leski-yh joten rankkaahan se olisi (jos edes onnistuisi) mutta olen aina halunnut ison perheen. Eli jos ajatellaan vain henkisiä resursseja niin mielelläni.

Vierailija
47/52 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri muutettiin taloon, jossa huoneita tyhjillään. Joten kyllä ottaisin. Minulle ei ole ongelma rakastaa vierasta lasta ja haluta hyvää.

Vierailija
48/52 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, vaikka yhtään omaa lasta lisää en haluakaan. Niin kyllä, tiukan paikan tullen ottaisin 6 lasta.

Vierailija
49/52 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon lapset voisin, en kenenkään muun. En kuvittelisi sen olevan helppoa, mutta vaikea kuvitella muutakaan vaihtoehtoa, jos tuota kysyttäisiin.

Vierailija
50/52 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi siskoni lapset, niin kyllä suostuisin. Olen kaukana täydellisestä vanhemmasta, mutta silti uskon, että lapsilla olisi luonamme lämpimämmät tunnesiteet kuin sijoituksessa.

Mutta hoitaisin heidät kuin omani, eli perheemme tavoin ja säänöin (esim.yöt nukutaan kukin omissa sängyissä, meillä on yksi yhteinen iltaruoka, telkkarin ääressä ei syödä jne). Omakin laumani noudattaa tätä säännöllistä rytmiä (olen Anna Wahlgren fani...vaikka mitä hän yksilönä olisikin tehnyt).

Vierailija
51/52 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäli siskollani olisi 6 lasta, niin kyllä adoptoisin ilmanmuuta, mutta siinä varmastikin olisi edellytyksenä, että joko myös siskon talo jäisi sitten tälle jättiperheelle asuinkäyttöön, tai menisi myyntiin ja rahoilla hankittaisiin riittävän suuri talo tilalle, näes minulla on puoliso ja perhettä myös omasta takaa, emmekä millään keinolla mahtuisi enää meidän ahtaaseen taloon kaikki. Muutoin no problem, sisareni lapsi (on tällä hetkellä ainakin sinokainen) on minulle tärkeä ja rakas, eikä se asiaa muuttaisi, vaikka heitä olisikin kuusi, kyllä ottaisin ja pitäisin huolta.

Vierailija
52/52 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huollettavakseen voisin ottaa. Tänne mahtuisi hyvin, asumme yli 3oom2 talossa. En kuitenkaan adoptoisi. Lapsilla pn jo vanhemmat, voisin toimia heidän sijaishuoltajanaan koko lapsuuden. Juridisesti en haluaisi heitä "omiksi", koska minulla on monta omaa lasta (osin aikuisia), en jakaisi omaisuuttamme noille kuudelle, vaan omillemme sitten joskus. Nämä kuusi perivät omat vanhempansa. Kuulin saakoon oman perintönsä. Lapsuuden heille tarjoaisin ja kaiken mitä tarvitsevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi