Mä puristin finnin, tuli sellanen ainakin 3 cm, pitkä kiekura.
Siis tosi pitkä, sillä olis varmaan päässy jo ennätystenkirjaan?
Kommentit (68)
just tuolla sisemmissä häppäreissä. Luulin eka että se on joku syöpäpatti, oli himokipee ja iso. En sitä uskaltanut puristella, itekseen se siitä sitten kutistui pois.
Joskus ollut alakarvoituksessa finni josta on tullut puristettaessa ulos sellainen kova musta möntti, se oli aika extremeä!
Niihin ei auta mikään ja olen todennut, että en puristele sitä nenää enää, kun on jo arpinen muutenkin. Olkoot vain mustapäät siinä.
teininä parhaat finnit lensi peiliin asti!!!
:D
Mulla kertyy nenään tosi nopsasti pienen afrikkalaisen kylän asutuksen verran mustapäitä joita sitten tussauttelen joukolla poijes.
Tulee ihanan kuorittu ja punakanpuhdas nenä.
Vähän ku olis ryypänny viikon putkeen.
Kähmintä ja puristelu voi vaan pahentaa tilannetta, aiheuttaa tulehduksen, ja tuottaa hankaluuksia kun tuollaisessa " hieroontuvassa" paikassa. Surkastuu sitten itsekseen pois.
mutta en käsitä sitä et jotkut sanoo haistelevansa sormiaan, hyi helkkari!
Mä aina puristan muiden finnit (siis mieheni) pienen paperinpalan avulla, en paljain sormin. Ja mätäiset jutut ällöttää vaikka puristan nekin.
ei hitto te ootte SAIRAITA! YÖÖÖÖÖÖÖKKKK!!!!!!!!
En muuten meinannut ensin tajuta tuota lämpimällä vedellä huljuttelua, että miten se käytännössä hoituu, ei ole tilaa mihinkään istumakylpyihin - kaverilla siis - mutta tajusin kuitenkin sitten, että varmaan tavallinen alapesusuihku eli av-murteella pillupuhelin passaa.
en olekaan yksin!
t. miehensä selkää + omaa naamaa jatkuvasti " tyhjentelevä" ...
Miehelle tulee aina välillä selkään muhkeita näppyjä ja niiden puristelu on parempaa kuin seksi! Välillä se itse ehtii räplätä ne ennen minua kun ne " kutittavat" , aina saarnaan sille että se EI saa koskea niihin...
Omia näppyjä antaumuksella myös puristelen, pimppiin tulee välillä myös niitä ja kyllä sieltä ainakin minulta turskahtelee mukavasti mätää. Mulla on myös se kauhea taipumus haistella sitä tuotosta, ja varsinkin pimppimöhnässä haisee aina sipuli selvästi kun olen sipulia syönyt.
Ja olen ammatiltani hoitaja. Rakastan puristella asiakkaiden näppyjä, puhkoa paiseita ym...
Varmaan labrahoitajilla on sitten lapsuudesta asti jatkunut into piikitellä toisia, ihmisiä tai nukkeja:)
on todellinen mustapääongelma. Nenä on täynnä laajentuneita ihania ihohuokosia täynnä möhnää. Niiden puristelu on ehkä parasta ikinä! Ukko vaan tosin kiljuu kun kuulemma sattuu niin sairaasti, mut pakko aina välillä päästä ronklaamaan niitä näppyjä.
Parasta on, kun sieltä turskahtaa sellanen isompi klöntti.
Äijän selkä on kans yks kultakaivos.
Toinen asia mistä pidän, on nahan repiminen jalkapohjista.
Oon yrittäny lopettaa sen, kun on joskus jalkapohjat niin arkoina.
Nenää kaivan myös ja välillä se on ihan verillä. Räkää en syö enkä ole ikinä syönyt! yök!
kunnon patti ja sattuu sairaasti kun sieltä puristaa on nääs herkkää aluetta. Vaikka tykkään räplätä muualta niin tuon kivun vuoksi en halua että alapäähän tulis noita patteja.
valkoista mönjää tuli ja samalla korvassa saattoi kuulla finnin puhkeamisen ja mönjän tulon äänen:O
Parhaimmat ovat sellaiset pienet mustapäät jotka ei juuri näytä miltään, mutta kun alkaa puristaa niin iso mato purskahtaa ulos. Posahtelevat finnit on kivoja, kun mätä lentää peiliin asti.
ällottävää ja ihanaa yhtäaikaa. Puhdistan myos lapsen nenän ja kaivan kaikki tolleroiset ulos. Ostin kiinalaisen vaikun poistimen jolla saa ihanasta kaivettua kunnolla vahat ulos korvista.
Miehellä välillä jalanpohjiin tulee sellasia mätäpatteja joita sitten putsaan nautinnolla.
En tiedä miksi nautin niin kovasti, välillä olen harkinnut kosmetologin uraa.
On tosi hyvä iho ollut aina. nenässä on ihan pieniä mustapäitä, joita on turha lähteä puristelemaan, kun saa aikaan vain turvotusta ja punaisen nenän. Oman naamani hoidan vain hyvillä puhdistusaineilla, kuorinnalla ja rasvoilla.
Saan ihania kylmiä väreitä kun muistelen miten sellainen viattoman näköinen mustapää paljastuukin pohjattomaksi talikaivoksi! Sitä talia kun vain tursuaa ja tursuaa!
t.58
Aurorassa lensi lääkäri perseelleen, kun näki pesäkkeet molemmissa kainaloissani, ja uskoi kerralla, kun sanoin, että perseessä on samanlainen. Ei ollut kiva vaiva, mutta vahvat antibiootit auttoivat...
toinen menee puristamaan omansa. Tosin ei tässä iässä niitä finnejä enää pahemmin ole...
Paras oli, kun mies tunnusti, että aika pian tavattuamme mulla oli kauhea finni selässä ja häntä vaivasi se tosi paljon, kun teki niin mieli puristaa. Ei vaan vielä kehdannut edes kysyä. Vitsinä tietysti syyttää mua, että mä jujutin sillä finnillä suhteeseen ja sitten ei enää koskaan niin muhkeaa ole ollutkaan.:)
Työnsin käden paidan alle, ja siellä oli joku mohkura. Puristin ja tunsin sormissa jotain kosteaa. Katsoin sormia, ja niissä oli sellaista valkoista möhjöä.
lasten ollessa pieniä kaivoin aina topsyllä niiden nenät. Nyt kun kuopus on 4 v odotan vieressä että iltaisin kaivaa nenästään jöötit paperiin. En kestä jos nenähöffää pyyhitään johku sohvaan tms.
Rupia en revi ja räkää en ole koskaan syönyt mutta tiedän muutaman jotka syövät omia rupiaan.. yöks.
MUTTA sarjassamme tätä ei voi paljastaa: Omat pierut haisee hyvältä, varsinkin ne todella kananmunantuoksuiset. Omia kestää haistella mutta ei toisten.
En ookaan ainoa. Ja en näemmä edes läheskään pahin tässä harrastuksessani.
(Pitää mennä heti kertomaan miehelle, että mun kaltaisia on muitakin.)