Osaan laulaa vaikka en harjoittele! Mies kehunut! Nauran kun joku ottaa tunteja
Uskokaa tai älkää, mutta olen taiteilija ja tarkemmin laulaja. En kuitenkaan ole suomen kuulu, mutta saan tästä leipäni.
Kommentit (11)
Olen joutunut kuuntelemaan kaltaisiasi karaokebaareissa. Todella noloa kun känninen laulaja vetää särkyneellä äänellä kaikki oikeat nuotit väistellen.
Saat siitä leipäsi kun miehesi maksaa sinulle? Good for you tai siis jos sitä haluat niin onnea valitsemallasi tiellä!
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut kuuntelemaan kaltaisiasi karaokebaareissa. Todella noloa kun känninen laulaja vetää särkyneellä äänellä kaikki oikeat nuotit väistellen.
Laulaa varmaan sitä "toista ääntä" (tai kolmatta, jopa neljättä). - Kirkossa olen törmännyt käsitteeseen käytännössä. - Kyllä se tosiaan vaatii sen ensimmäisen äänen rinnalleen, jotta olisi ilo kuunnella.
Että tällainen voimaantumisfantasia tällä kertaa🥱.. Atomeiksi bittiavaruuteen vaan..
Mä olen tanssija. Just tanssin kevättanssin perse paljaana mun miehelle. Kyllä se kehu kovasti. Leipäni siitä saan, kun mies laitto mulle smörgarin, mis oli juustoa ja paprikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa kun on lahja.
Uskon lahjaan vasta, jos ap pärjää hyvin talenttituomareiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi sanoo mitä tahansa saadakseen välillä painaa kakkoseen.
Perspanohullu taas vauhdissa.
Trollata et kuitenkaan osaa, joten painuhan sinne laulamaan tai jotain.