Mä puristin finnin, tuli sellanen ainakin 3 cm, pitkä kiekura.
Siis tosi pitkä, sillä olis varmaan päässy jo ennätystenkirjaan?
Kommentit (68)
Ne munivat sinne tänne puiden lehdille, ja joskus kohdalle sattuu ihmisten asumuksia, joissa pyykkinaruja ulkona, tyynyjä terassikalusteissa tms.
Ulkona kuivatut pyykit tulisi näissä oloissa aina silittää huolellisesti, rintsikoita myöten, jotta munat kuolisivat. Myös vaatteiden säilytys käyttämättöminä parin vuorokauden ajan kuivumisen jälkeen tappaa munat.
No niin, muna siis tarttuu ihmisen ihoon tällaisista huonosti huolletuista vaatteista tai tuolin pehmusteista ja KAIVAUTUU ihon alle. Siellä se sitten alkaa kasvaa ja kehittyä iloiseksi mangokärpäsen toukaksi. Alue turpoaa ja tulehtuu, paisuu ja kuumenee. Keskellä aluetta on pienenpieni kolo, josta muna on kaivautunut sisälle, ja siitä samasta kolosta se toukkakin sitten joskus kaivautuisi ulos, jos siis ihminen kestäisi katsella sitä touhua loppuun saakka. Tässä vaiheessa ollaan jo lääkärillä ja saadaan lääkkeet häätämään kavereita pihalle. Hoitamattomana nämä aiheuttavat henkeä uhkaavan tilanteen.
Minulla oli ilo saada posautettua tällainen mätää kerännyt paise ihan omin avuin, ja sitä liejua tuli puolen desin verran reiden ulkosivusta. Näky oli karsea, mutta olo helpottui heti, niin että olikin sitten kiva vetäistä muutama gintonic ja lähteä katsomaan yöelämää paisekraateri oikeaoppisesti puhdistettuna ja sidottuna8O
Maha kippurassa olen nauranut kun ketjua luin ja löysin niin moensta kohtaa itseni. Hih, kuulun siis joukkoon vallan mainiosti :P.
Hyi, vähän oon ällö :D
Wau! Minkälaista mätää? minkä väristä?
alan sitä puristeleen ja siitä tulee tolkuttomasti sellaista valkeaa haisevaa eritettä ja pakko on nuuhkia käsiä sen puristamisen jälkeen.
Puristan niin kauan että tulee verta mutta aina siihen sitä juustomaista mönjää kertyilee.
Hiplaan himoiten viikkotolkulkulla ja odottelen sen kasvamista sellaiseksi herneen kokoiseksi ja sitten nautiskellen puristelen sen tyhjäksi.
Tätä on jatkunut jo vuosia.
Vierailija:
Vierailija - 14.06. 22:51 vastaa tähän viestiin (25/31)
Rakastan ; puristella finnejä(omia ja muiden), kaivaa korvia ja neniä(omia ja muiden), repiä rupia(omia ja muiden) + kaikki muut kaivelut ja tonkimiset tuottaa
jotain perustavanlaatuista tyydytystä..T: Sarjassamme tunnustukset joita en julkisesti tekisi
Kuka tykkää propuista? Ne on ihania ja haisee tosi pahalle. Mustapäistä kivoimpia ( matojen lisäksi) on sellaiset joissa on kova pallo sisällä. Ne on sellaisia tosi pitkään olleita mustapäitä. Niistä jää kiva reikä ihoon :)
on ollut 5 cm pisin minkä olen kokonaisena saanut, senkin jälkeen tullut vielä lisää. Väkisinkin vaan katkee matkalla.
Mulla on vakiokohdat mihin mustapäät tulee, joku kiinalainen varmaan vois kertoa paljon mun luonteesta sen perusteella... ;)
Korvien taakse (sekä korvalehteen että kallon puolelle) tulee nopeasti, ehkä päivässä tai parissa eri kohtiin isoja möttejä, jotka ei myöskään lähde itsekseen.
20, voit yhdistää noi, jos tulet ja puristat multa tulehtuneita vaikkurauhasia korvakäytävistä...
Ja alapään paiseet on sit vielä luku erikseen.
Mutta ei näitä mustapäitä ym. viitsi joka päivä käydä läpi, siihenhän menis tolkuttomasti aikaa. Sillon vaan kun jossain alkaa kutittaa liikaa eli talikökkö on tullut niin isoksi että painaa ympäröiviä kudoksia. Onneks mulla ei kuitenkaan yleensä tule finnejä eli vaikka noi talikuopat tukkeutuu, ne ei tulehdu heti.
Mäkin rakastan ronkkia finnejä - omia ja muiden. Harmi, kun ero tuli just, enkä pääse nipistelemään ja tökkimään nuppineulalla enää äijän selkää. Muuta iloa siitä ei loppuaikoina enää ollutkaan..
Mutta, elämäni huippuhetket: 2 herneen kokoista paisetta pimpissäni (roiskahtivat ihanasti!), miehen kyynerpäässä ollut alati täyttyvä patti, hikisen treenipaidan alla oleva valkopäänäppyselkä (sama äijä), potilaan otsassa ollut ainakin luumun kokoinen märkäpaise.
Muut toiseksi ihanimmat jutut: potilaan fistelihaavan puhdistaminen, ihon alla olevien märkäkellojen puhkaisu, mädän puristaminen tulehtuneesta kynsivallista.
Pienet arkipäivän kivat: venyvän rähmän kaivelu omista silmistä, lapsen korvien ronkkiminen ja vasemman nännin puristelu: sieltä tulee IHANAA juustoa, harmi kyllä aivan liian vähän - vain pikkuhippunen. Mutta joskus annan kerääntyä ja sitten onkin ihanaa korjata mönjä kynsien alle ja haistella sormia.
Niin, ja jos joku ei jo tajunnut, niin olen hoitaja. Liekö ammatti löytänyt ihmisen vai toisin päin..?
monet teistä " herkuttelevat" puristelemalla miehensä selästä finneja mutta odottakaas kun esikoinen on teini... Riittävän aikaisin aloitettu koulutus antaa äidile etuoikeuden poista näpyt teinin kasvoista ja selästä. Ja niitähän riittää!
Mutta finnejä ja mustapäitä on ihana puristella. Just ne purskahtavat mädät tai sellaiset pitkät kiinteät..ah, ne on niin ihania.
Mä tosin tykkään vaan omaa naamaani rämplätä, en kenenkään muun. Harmi että mullekin tulee finnejä niin harvoin.
Mulla on näin raskausaikana selkä villiintynyt ihan kamalaan kuntoon ja sitä on ihana näpläillä (ja naamaankin tulee kaikkea kivaa mutta puristelusta jävät jäljet ei ole kovin kivoja).. Tykkäisin puristella miehenkin finnit selästä mutta se ei anna (tylsä!). Aina sen selkää silitellessä yritän vaivihkaa nipistellä niitä makeimpia pois ;)
Mun ex oli yhtä friikki kuin minä, meillä oli ainakin kerran viikossa fiinnienpuristeluilta. ensin minä räpläsin sen selän ja se sitten minun selän. Mulla on toisessa hartiassa sellainen ihon alainen rasvapatti joka on kerran polikliinisesti poistettu mutta lääkäri ei saanut pois sitä itse kapselia joten se täyttyy aina silloint tällöin töhnällä. Ex oli ihan himoissaan kun se sai purustella sitä töhnää siletä pois, ennätys on varmaan 4cm pitkä kapea matonen (se hihkui siitä monta viikkoa).
Olen kummallinen myönnän sen :) Hoitaja en ole vaikka terveysalalla olenkin. Rakastan myös kissojen korvien puhdistamista, varsinkin silloin oli I-H-A-N-A-A kun meidän nuorempi kissa toi mukanaan korvapunkkiepidemian ja sain rapata niitä korvia päivittäin ennen kun lääkkeet rupes tepsimään... :) Ja sitä töhnää tuli ja tuli, oikein isoja laattoja ja möllejä, kissat ei vaan ollut mun " harrastuksesta" kovinkaan iloisia.
Vähän niin kuin räkää, mutta ei niin sitkeää tai limamaista, vaan enempi siis liejua.
Vierailija:
on ollut 5 cm pisin minkä olen kokonaisena saanut, senkin jälkeen tullut vielä lisää. Väkisinkin vaan katkee matkalla.
Meillä molemmilla, siis minulla ja miehelläni on omat vakkarit selässä, joihin kertyy ajan kanssa töhnää ja joita me puristelemme oikein innokkaasti kun ne täyttyvät.
kun rakastan kaikkea puristelua mustapäistä paiseisiin, finneihin ja irtokarvoihin. Ei ole kumma, että lähdin aikoinani kosmetologiksi lukemaan. Ai miten herkullista oli puristella asiakkaiden kasvoja, harmi vain että opiskelukavereillani oli aika hyvät ihot.
Olen aina puristellut miesteni selkää ja kasvoja, harmi vain ettei mies oikein anna koskea kun mukamas sattuu niin paljon. Mutta joskus salaa puristan kunnon mällit ulos isoista kipeistä paisesta ja huudan takaisin, että tää on ihan pieni, ihan hetki vain ja kohta mies ulahtaa kivusta ja palkkana on upeat valkoiset töhnät.
Täyypä lähteä heti tutkimaan miehen selkää. Talvisin muuten selkä on minulle paremmassa kunnossa kuin näin kesäisin koska aurinko ikävästi kuivattaa selän.
Mulla on nyt selässä sellanen kohouma joka tuntuu sormissa ja peilistä näen että sillä on " musta silmä" . On vaan niin hankalassa paikassa että en saa kunnon otetta, ihan varmasti sieltä saisin lypsettyä vaikka kuinka paljon. mrrrrh.
Mulla olis nyt yks kyssäri mun kaverin puolesta:
Sillä on nyt tällainen pieni kiinteä pallero kasvanut muutamassa päivässä pienten häpyhuulien vasemmalle puolelle. Aika kiinteä se on muodoltaan eikä ole kipeä, paitsi silloin kun se polkee fillarilla töihin niin silloin tuntuu jotain.
Saako sen yrittää itse puhkaista tai tyhjentää? Joku kirjoitti että purskahtaa ihanasti just sellainen alapään pallero, mutta pitääkö sitä sitten jälestä päin hoitaa vielä jotenkin puhdistamalla tai jotain?
Ja tää on siis mun kaverin puolesta kirjotettu.
Minulle kävi lähes samalla tavalla. Minulla oli ainakin muutaman vuoden sellainen vaalea jota en saanut puristettua. Sitten yhtenä päivänä päätin yrittää ja peilin kanssa sitten sain puristettua pois. Tuli noin 2 senttiä pitkä ja ehkä puoli senttiä leveä. Aukko täyttyi heti verellä eikä jäänyt mitään jälkeä vaan kiinteytyi heti.