Mikä silmien väri + hiusten väri -kombinaatio on mielestäsi viehättävin?
Tuli mieleen toisesta keskustelusta, jossa pohdittiin ovatko sini- vai ruskeasilmäiset blondit seksikkäämpiä.
Mielestäni viehättävin kombo on ruskeat hiukset ja ruskeat silmät!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Puolisollani on tumma tukka ja harmaanvihreät (tai vihreänharmaat) tummahkot silmät. Ja on kaunis.
Sisarellani on pehmeän harmaat silmät ja ruskeat hiukset, vähän punertavat. Täytyy sanoa, että kauniimpia naisen silmiä en ole kenelläkään nähnyt. Silmissä on sellainen tumma reuna iriksen ympärillä, ja jos tarkkaan katsoo, iriksissä on pieniä kullanruskeita pilkkuja.
Lisäys tähän: puolisoni on siis mies. Ja sisareni on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Luonnostaan keski- tai tummanruskeat hiukset ja vihreät silmät. Tai mikä tahansa hiustenväri, kunhan silmät ovat vihreät.
Mulla on nämä ja luonnostaan tummat paksut kulmat . Onni potkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Luonnostaan keski- tai tummanruskeat hiukset ja vihreät silmät. Tai mikä tahansa hiustenväri, kunhan silmät ovat vihreät.
Täällä vihreäsilmäinen punapää. Olen kuullut elämäni aikana vuodesta toiseen ihmettelyä ja yökkäilyä omien värien vuoksi. Avuksi on tarjottu värillisten piilolinssien hankkimista, hiusten värjäämistä, solariumia, itsestäänruskettavaa ja suihkurusketusta.
Minä en voi sille mitään, että olen valkoihoinen, vihreäsilmäinen punapää, joka ei rusketu. Tuskinpa minkään muun värikombon edustajan ulkonäköä tulevat tuntemattomatkin kommentoimaan yhtä hanakasti kuin vihreäsilmäisen punapään.
Naisella ruskeat silmät ja ruskeat hiukset
Toinen joka minua viehättää on punaiset hiukset ja ruskeat silmät
M27
Miehellä ruskeat hiukset ja siniset/vihreät silmät.
Naisella kirkkaan/helmen vaaleat hiukset ja ruskeat mantelisilmät
Miehellä vaaleat tai vaaleanruskeat hiukset ja siniset tai harmahtavat silmät
Naisella ruskeat hiukset ja ruskeat silmät
Ruskeat silmät ja (tosi)blondi hiukset yhdistelmänä
Ja yleisesti kuhan olisi isot ruskeat silmät, mitä tummempi sen parempi
M58
Mustat hiukset ja mustat silmät.
Blondit ja sinisilmät ei ole viehättäneet ikinä. Vihreät, harmaat ja ruskeat menee.
Oonkohan mä ainoa joka viehättyy juurikin niistä maantienvärisistä hiuksista ja harmaista silmistä? Minusta mikään ei ole kauniimpaa kuin kuin se tavallinen likainen blondi auringonvalossa ja kuinka hiukset alkavat hohtamaan erilaisia värejä. Niin harvinainen näky nykyään.
Ja silmien värit ovat aina yksilölliset mutta harmaat on minusta kauniit.
Naisilla (luonnollisen) punaiset hiukset ja vihreät silmät. Tykkään yleensä enemmän bruneteista mutta välillä vaaleat hiukset voivat olla upeat, esim. khaleesi.
Miehillä tykkään tummista hiuksista ja tummista silmistä.
Hiusten väri mikä tahansa. Itseäni viehättää ruskeat suklaasilmät.
M26
Vaaleat pitkät ja suorat hiukset ja syvänsiniset silmät on <3
Miehellä tummat hiukset ja vaaleat silmät hienoin yhdistelmä.
Itse olen kameleonttisilmäinen(sininen-vihreä) nainen, alunperin blondi mutta vanhemmiten tummunut kohti kastanjanruskeaa, ohimoilla harmaata jo ennen 40v ikää. Silmistäni pidän, hiuksistani en niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaka on ruskeaa
Niin on suklaakin, ja puu, ja maa. Taidat olla yksinkertainen. Yhtä hyvin voisi sanoa että poissa on keltaista, home sinistä ja vihreä myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaka on ruskeaa
Niin on suklaakin, ja puu, ja maa. Taidat olla yksinkertainen. Yhtä hyvin voisi sanoa että poissa on keltaista, home sinistä ja vihreä myrkkyä.
*pissa
Puolisollani on tumma tukka ja harmaanvihreät (tai vihreänharmaat) tummahkot silmät. Ja on kaunis.
Sisarellani on pehmeän harmaat silmät ja ruskeat hiukset, vähän punertavat. Täytyy sanoa, että kauniimpia naisen silmiä en ole kenelläkään nähnyt. Silmissä on sellainen tumma reuna iriksen ympärillä, ja jos tarkkaan katsoo, iriksissä on pieniä kullanruskeita pilkkuja.