Mikä silmien väri + hiusten väri -kombinaatio on mielestäsi viehättävin?
Tuli mieleen toisesta keskustelusta, jossa pohdittiin ovatko sini- vai ruskeasilmäiset blondit seksikkäämpiä.
Mielestäni viehättävin kombo on ruskeat hiukset ja ruskeat silmät!
Kommentit (85)
Mä olen aina toivonut että mulla olisi sellaiset lämpimän punaruskeat hiukset ja orvokinsiniset silmät, eli semmoiset naisella.
Miehellä tykkään joko vaaleanruskeasta tukasta ja sinisistä/harmaista silmistä, tai suklaanruskeista tukasta ja silmistä.
Sinisilmäiset blondit voittaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa menee, tosi monenlaiset ihmiset ovat kivannäköisiä väreineen ja sävyineen, mutta ruskeat silmät eivät. Yhdistän ruskeat silmät niin vahvasti kieroon ja sairaalloisen rumaan luonteeseen, että ei voi mitään.
Olet sairas.
Tällaiset vaaleahkot ruskeat/meripihkan väriset, vai miksikä näitä nyt voisi kutsua... http://www.eyedoctorguide.com/images/hazel-eyes-eye-color.jpg Niin ne yhdistettynä tosi tumman ja syvän ruskeisiin hiuksiin... <3
Luonnon vaaleat hiukset, silmät ruskeat tai tumman siniset naisella.
Miehellä tummat hiukset ja ruskeat tai tumman siniset silmät.
Siniset tai vihreät silmät + ruskeat hiukset eri sävyissään. Miehillä että naisilla.
Kirkkaan siniset silmät ja lämpimän vaaleat hiukset.
Monet ovat maininneet tummat/ruskeat hiukset ja vihreät silmät. Meenkääpä Unkariin - siellä joka toisella vastaantulijalla on niin syvän ja loistavan vihreät silmät että huh :).
Eksälläni (nainen) oli punaiset hiukset ja todella jännittävät, vaalean kullanruskeat silmät. Se on ehkä viehättävin mitä olen nähnyt.
Hyvänä kakkosena tulee tummanruskeat hiukset ja vihreät silmät.
Exälläni on niin tummanruskeat silmät, että ne näyttivät melkein kokonaan mustilta. Lumoavat.
Irlannissa on paljon ihmisiä joilla on tummat hiukset, aivan vitivalkoinen iho ja jäänsiniset silmät. Se näyttää upealta.
Ja kyllä ihan perinteinen pitkänhuiskea vaalea ja sinisilmäinen saksalainen/suomalainenkin on komea yhdistelmä.
Miehellä vaaleat tai punaiset hiukset ja siniset silmät.
Tummat hiukset ja läpikuultavat siniset tai vihreät silmät. Huonoin yhdistelmä on vaaleat hiukset ja ruskeat silmät.
Äidilläni on blondit hiukset ja vihreät silmät. Mielestäni erikoinen ja kaunis yhdistelmä. Perin väritykseni ikävä kyllä isältäni, eli keskiruskeat hiukset ja siniset silmät.
Tummat irlantilaiset: tumma tukka, vaalea iho, tummansiniset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Tummat hiukset ja läpikuultavat siniset tai vihreät silmät. Huonoin yhdistelmä on vaaleat hiukset ja ruskeat silmät.
Minä olen eri mieltä hyvin vaalean tukan ja tummanruskeiden silmien yhdistelmästä, varsinkin jos tukka on aidosti vaalea.
ihmisen luonnolliset värit on usein kauniit. Esim. tyttärelläni on aivan vaaleat hiukset edelleen 16-vuotiaana, vaikka tummentumista on odoteltu. Ei mitenkään "maantienharmaa", jollaisiksi blondien suomalaislasten hiukset usein muuttuu vaan reilusti vaaleat, kuin vaalennetut. Kunnon blondi siis luonnostaan. Sinisten slmien kanssa on hieno väritys ilma väriaineita ja harvinainenkin maailmanlaajuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tummat irlantilaiset: tumma tukka, vaalea iho, tummansiniset silmät.
Esimerkkinä Pierce Brosnan.
Naisella tummaruskeat hiukset ja ruskeat/tummanruskeat silmät. Hiukset suorat, tarkoitan muuten valkoihoista naista. Hyvä perse, hoikka uuma, rinnoilla ei niin väliä.
Olen aina pitänyt tummista piirteistä, ruskeista silmistä ja tummista hiuksista.
Itselläni on luonnostaan vaaleat hiukset ja vihreät silmät.
Siniset silmät ja luonnostaan tummanruskeat hiukset.