Kumpi on miesten mielestä seksikkäämpi: ruskeasilmäinen vai sinsisilmäinen blondi?
Ajattelin vain.
Itselläni on vaaleat hiukset ja siniset silmät.
Eräällä kaverillani on vaaleat hiukset ja tummanruskeat silmät.
Kumpi on miesten mielestä seksikkäämpi?
Kommentit (76)
Naurattaa kun suomalaiset ylpeilevät täällä sinisillä silmillään. Ymmärrättekö, että geeniperimänne huomioonottaen silmänne eivät nimenomaan ole harvinaiset?
Ei paljoa kerro ulkonäöstä tai seksikkyydestä pelkkä silmien ja hiusten väri. Voitte olla silti jotain suohirviöitä molemmat. Eli ei jatkoon ennen kun annatte koko kuvaa...
Suomalaiset miehet ovat eläinrakkaita, siksi tykkäävät ruskeista silmistä ? ;)
Tosin ne miehet joita minä olen tavannut, ovat sanoneet että onneksi minua ei ole pilattu paskanvärisillä silmillä mikä on mielestäni aika ala-arvoinen kommentti koska minkä ihminen silmilleen voi, ellei mene siihen kamalalta kuulostavaan värilaseriin!
Minulla on vihreänharmaat silmät, ei vesisilmät mutta melkein ja olen keskivaalea. Ottaisin tummansiniset jo saisin valita.
Ihan sama mikä on miesten mielestä seksikkäämpi! Who cares? Miksi tämä lyhyt elämä pitäisi elää miesten mieliksi? Kuka voikaan olla niin yksinkertainen että ajattelee kaiken miesten näkökulmasta ja haluaa tietää mitä miehet? Aika noloa.
Maailmalta löytyy sini/vaaleasilmäisyyttä prosentuaalisesti enää Euroopasta ja katsokaa miten pieneltä alueelta enää kokonaisuudessaan täältäkään!
http://4.bp.blogspot.com/-ilng4Lm9CI0/UKoaYrEoD_I/AAAAAAAAATw/8NebRqUEA…
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat eläinrakkaita, siksi tykkäävät ruskeista silmistä ? ;)
Tosin ne miehet joita minä olen tavannut, ovat sanoneet että onneksi minua ei ole pilattu paskanvärisillä silmillä mikä on mielestäni aika ala-arvoinen kommentti koska minkä ihminen silmilleen voi, ellei mene siihen kamalalta kuulostavaan värilaseriin!
Minulla on vihreänharmaat silmät, ei vesisilmät mutta melkein ja olen keskivaalea. Ottaisin tummansiniset jo saisin valita.
No kuka nyt ei kauriinsilmistä tykkäisi :) Itse olen ainakin mieluummin vaikka sitten eläinsilmä kuin suomalaisen vaaleapiirteinen haaleasilmä, joka näyttää kuolleelta ilman meikkiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun suomalaiset ylpeilevät täällä sinisillä silmillään. Ymmärrättekö, että geeniperimänne huomioonottaen silmänne eivät nimenomaan ole harvinaiset?
Suomalaisten sinisilmäisyys tulee Ruotsista ja Venäjältä.
Ruskeasilmäisyys Lapin saamelaisilta.
Minulla on toinen silmä vihreä jossa kellanruskeaa keskellä, ja toinen on sininen, mitäs siihen sanotte :D
Siniset, harmaat, värittömät ehdottomasti, ruskeista en välitä.
vihersilmä kirjoitti:
Ruskeasilmäiset suomalaiset kaverini joutuvat aina kuuntelemaan yhtä ja samaa kysymystä; "oletko jotain sukua manneille?"
Mites te muut?
Kuinka monelta blondilta tuota on kysytty?
En ole kyllä huomannut suomalaiset piirteet olevaa epäiltävän ylipäätään.
Seksikkäämpi on se, jolla on isommat tissit.
Ruskeat silmät ja isot tissit. Ilman tissejä ei mitään väliä, vaikka naisella olisi keltaiset silmät.
Sinkkumies
Mä olen ruskeasilmäinen blondi eikä multa ole koskaan kysytty sukujuurista. Ihan on miehetkin ulkonäöstä tykänneet :)
Ulkonäköasioista olen harvemmin minkään erityisen piirteen puolesta/vastaan näin vahvasti kuin tästä, että ruskeat silmät vaalealla ovat, no, omituisen kamalat!
Vierailija kirjoitti:
Maailman kauneimmat silmät oli Elizabeth Taylorilla, harvinaisen sinivioletit sävyltään ja ihonsa oli luonnostaan vaalean posliininuken iho ja hiukset aidon tummat. Kuin oikean elämän lumikki.
Eikös tämä ole vanha kurppa jo?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on toinen silmä vihreä jossa kellanruskeaa keskellä, ja toinen on sininen, mitäs siihen sanotte :D
Sulla on jokaiselle jotakin. Ehdottomasti seksikkäin yhdistelmä!
Siniset ehdottomasti. Tekee katseesta jotenkin syvemmän ja monikerroksisemman.
M43
Vierailija kirjoitti:
Oikein sulle
Pamela Tola lienee ruskeine silmineen aika monen miehen mieleen. :)
Maailman kauneimmat silmät oli Elizabeth Taylorilla, harvinaisen sinivioletit sävyltään ja ihonsa oli luonnostaan vaalean posliininuken iho ja hiukset aidon tummat. Kuin oikean elämän lumikki.