Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on miesten mielestä seksikkäämpi: ruskeasilmäinen vai sinsisilmäinen blondi?

Vierailija
08.06.2016 |

Ajattelin vain.
Itselläni on vaaleat hiukset ja siniset silmät.
Eräällä kaverillani on vaaleat hiukset ja tummanruskeat silmät.
Kumpi on miesten mielestä seksikkäämpi?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kauneimmat silmät oli Elizabeth Taylorilla, harvinaisen sinivioletit sävyltään ja ihonsa oli luonnostaan vaalean posliininuken iho ja hiukset aidon tummat. Kuin oikean elämän lumikki.

Vierailija
22/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun suomalaiset ylpeilevät täällä sinisillä silmillään.  Ymmärrättekö, että geeniperimänne huomioonottaen silmänne eivät nimenomaan ole harvinaiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa kerro ulkonäöstä tai seksikkyydestä pelkkä silmien ja hiusten väri. Voitte olla silti jotain suohirviöitä molemmat. Eli ei jatkoon ennen kun annatte koko kuvaa...

Vierailija
24/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat eläinrakkaita, siksi tykkäävät ruskeista silmistä ? ;)

Tosin ne miehet joita minä olen tavannut, ovat sanoneet että onneksi minua ei ole pilattu paskanvärisillä silmillä mikä on mielestäni aika ala-arvoinen kommentti koska minkä ihminen silmilleen voi, ellei mene siihen kamalalta kuulostavaan värilaseriin!

Minulla on vihreänharmaat silmät, ei vesisilmät mutta melkein ja olen keskivaalea. Ottaisin tummansiniset jo saisin valita.

Vierailija
25/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä on miesten mielestä seksikkäämpi! Who cares? Miksi tämä lyhyt elämä pitäisi elää miesten mieliksi? Kuka voikaan olla niin yksinkertainen että ajattelee kaiken miesten näkökulmasta ja haluaa tietää mitä miehet? Aika noloa.

Vierailija
26/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalta löytyy sini/vaaleasilmäisyyttä prosentuaalisesti enää Euroopasta ja katsokaa miten pieneltä alueelta enää kokonaisuudessaan täältäkään!

http://4.bp.blogspot.com/-ilng4Lm9CI0/UKoaYrEoD_I/AAAAAAAAATw/8NebRqUEA…

Vierailija
27/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat eläinrakkaita, siksi tykkäävät ruskeista silmistä ? ;)

Tosin ne miehet joita minä olen tavannut, ovat sanoneet että onneksi minua ei ole pilattu paskanvärisillä silmillä mikä on mielestäni aika ala-arvoinen kommentti koska minkä ihminen silmilleen voi, ellei mene siihen kamalalta kuulostavaan värilaseriin!

Minulla on vihreänharmaat silmät, ei vesisilmät mutta melkein ja olen keskivaalea. Ottaisin tummansiniset jo saisin valita.

No kuka nyt ei kauriinsilmistä tykkäisi :) Itse olen ainakin mieluummin vaikka sitten eläinsilmä kuin suomalaisen vaaleapiirteinen haaleasilmä, joka näyttää kuolleelta ilman meikkiä. :D

Vierailija
28/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun suomalaiset ylpeilevät täällä sinisillä silmillään.  Ymmärrättekö, että geeniperimänne huomioonottaen silmänne eivät nimenomaan ole harvinaiset?

Suomalaisten sinisilmäisyys tulee Ruotsista ja Venäjältä.

Ruskeasilmäisyys Lapin saamelaisilta.

Vierailija
29/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toinen silmä vihreä jossa kellanruskeaa keskellä, ja toinen on sininen, mitäs siihen sanotte :D

Vierailija
30/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset, harmaat, värittömät ehdottomasti, ruskeista en välitä.

Vierailija
31/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihersilmä kirjoitti:

Ruskeasilmäiset suomalaiset kaverini joutuvat aina kuuntelemaan yhtä ja samaa kysymystä; "oletko jotain sukua manneille?"

Mites te muut?

Kuinka monelta blondilta tuota on kysytty?

En ole kyllä huomannut suomalaiset piirteet olevaa epäiltävän ylipäätään.

Vierailija
32/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäämpi on se, jolla on isommat tissit.

Vierailija
33/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät ja isot tissit. Ilman tissejä ei mitään väliä, vaikka naisella olisi keltaiset silmät.

Sinkkumies

Vierailija
34/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruskeasilmäinen blondi eikä multa ole koskaan kysytty sukujuurista. Ihan on miehetkin ulkonäöstä tykänneet :)

Vierailija
35/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköasioista olen harvemmin minkään erityisen piirteen puolesta/vastaan näin vahvasti kuin tästä, että ruskeat silmät vaalealla ovat, no, omituisen kamalat!

Vierailija
36/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman kauneimmat silmät oli Elizabeth Taylorilla, harvinaisen sinivioletit sävyltään ja ihonsa oli luonnostaan vaalean posliininuken iho ja hiukset aidon tummat. Kuin oikean elämän lumikki.

Eikös tämä ole vanha kurppa jo?

Vierailija
37/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on toinen silmä vihreä jossa kellanruskeaa keskellä, ja toinen on sininen, mitäs siihen sanotte :D

Sulla on jokaiselle jotakin. Ehdottomasti seksikkäin yhdistelmä!

Vierailija
38/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset ehdottomasti. Tekee katseesta jotenkin syvemmän ja monikerroksisemman.

M43

Vierailija
39/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein sulle

Vierailija
40/76 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamela Tola lienee ruskeine silmineen aika monen miehen mieleen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän