Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kokoajan jauhetaan siitä miten kesä ja kuumuus tappaa ihmisiä eikä koskaan siitä että ota vesipullo mukaan ulos

Vierailija
28.06.2026 |

Eikö herätä mitään ajatuksia. Nesteyttäkää kesällä itseänne ! !

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi että ilmastonmuutos on karkaamassa käsistä ja tuhoaa elämän edellytykset.

Toki bensa sinulle tärkeämpää.

Vierailija
2/4 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te voitte tietämättä jo olla nestehukassa kokoajan. Sitten ku te meette aurinkoon niin se lässähtää samantien naamalle ja se on bye bye. Sitä vettä on hyvä juoda muutenkin arjessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nyt se Kokoaja rauhaan. 

Vierailija
4/4 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo nestehukkaan ja kuumuuteen kuolevat hyydy kadulle tavallisten ihmisten sekaan, kun "unohtivat" nesteytyksen. 

He kuolee sairaalassa ollessaan lähes tiedottomassa tilassa tai omissa maailmoissaan. 

Helle on hyvä keino päästä vaivalla hoidettavista vanhuksista eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän