Lue keskustelun säännöt.
Miksi kokoajan jauhetaan siitä miten kesä ja kuumuus tappaa ihmisiä eikä koskaan siitä että ota vesipullo mukaan ulos
28.06.2026 |
Eikö herätä mitään ajatuksia. Nesteyttäkää kesällä itseänne ! !
Kommentit (4)
Te voitte tietämättä jo olla nestehukassa kokoajan. Sitten ku te meette aurinkoon niin se lässähtää samantien naamalle ja se on bye bye. Sitä vettä on hyvä juoda muutenkin arjessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei nuo nestehukkaan ja kuumuuteen kuolevat hyydy kadulle tavallisten ihmisten sekaan, kun "unohtivat" nesteytyksen.
He kuolee sairaalassa ollessaan lähes tiedottomassa tilassa tai omissa maailmoissaan.
Helle on hyvä keino päästä vaivalla hoidettavista vanhuksista eroon.
Ehkä siksi että ilmastonmuutos on karkaamassa käsistä ja tuhoaa elämän edellytykset.
Toki bensa sinulle tärkeämpää.