Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää mennä kylään koira- ja kissahuusholliin.

Vierailija
25.02.2006 |

Eläintenomistajat ovat usein muutenkin laiskoja siivoamaan, olen huomannut tuttavistani. Ja sitten kun niitä karvoja on joka paikassa. Ja se haju! Kahvipöydässä ei tee mieli syödä mitään.

Jos nyt joku eläimenomistaja väittää, että huusholli ei haise, jos eläimiä, niin tiedoksesi vaan: kyllä haisee!!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko fretit vapaana? Käyvätkö laatikkoon tekemässä tarpeensa? Tekevätkö paljon tuhojaan? Ovatko kesyjä? Tulevatko toimeen kissojen kanssa?

Ap, vaikka tämä oli sinulta provo, niin tuolla tavalla ajattelevia ihmisiä varmasti riittää.

Vierailija
42/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai toi aloitus, mut oikeasti vihaan mennä eläinperheisiin kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ollut joskus todella rakas koira!!(meidän ensimmäinen " vauva" )

Jouduttiin lopettamaan kun esikoinen vuoden vanha.

ennen meilläkin oli karvoja jokapaikassa, vaikka imuroinkin joka päivä.

Nyt koirattomana huomaan koirapaikassa kyläillessäni kiinnittäväni karvoihin erityistä huomiota, ennen niitä en huomannut...

Lapseni käyvät paljon koirakodeissa joissa koirat vapaina, mutta esim,yksi paikka on sellainen jossa toivoisin koiran toiseen huoneeseen.

en sentakia että olisi vihainen tai muuta, vaan kun on niin innokas kokoajan että hyppii ja puree alituiseen.

Sitä lapseni pelkäävät, mutta omistaja vain vakuuttelee ettei tämä mitään tee!!!

Siellä siis kurja käydä tämän takia....

Mutta vaikka koiramme oli todella rakas, ei otettaisi koiraa ainakaan nyt kun lapset pieniä, sen verran niistä kuitenkin on " vaivaa" .

Ehkä joskus tulevaisuudessa...:)

Vierailija
44/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää ennemmin vaikka oven ulkopuolelle odottamaan kun vaimonsa käy meillä. Ei suostu menemään omaa lastenlastaankaan katsomaan, kun heillä on koira. Eikä siis pelkää niitä vaan tosiaan vaan vihaa.

Huima tapaus =)

Vierailija
45/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua hän....

Vierailija
46/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tajua hän....

Vierailija
47/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ovatko fretit vapaana? Käyvätkö laatikkoon tekemässä tarpeensa? Tekevätkö paljon tuhojaan? Ovatko kesyjä? Tulevatko toimeen kissojen kanssa?

Ap, vaikka tämä oli sinulta provo, niin tuolla tavalla ajattelevia ihmisiä varmasti riittää.

Joo, on vapaana paitsi yön viettävät keittiössä ja ovi kiinni. Käyvät laatikolla tekemässä tarpeensa, eivätkä peittele kakkojaan, joten hiekka ei lennä. Tuhoja ei oo meillä ainakaan tehty, ei purtu sähköjohtoja, ei huonekaluja. Tietty paljon riippuu siitä jaksaako kouluttaa.. Meillä on kesyyntynyt aika hyvin (molemmat vielä pentuja), tulevat luokse kutsuttaessa, kulkevat nätisti valjaissa, antavat tassua jne. Sylissä nukutaan päikkäreitä. SItä en tiedä tulevatko toimeen kissojen kanssa, ei oo testattu. Tiedän kyllä ihmisiä, joilla on kissa/koira ja frettejä ja hyvin menee.

Vierailija
48/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen saanut hengenahdistuskohtauksen, kun akvaariota puhdistettiin. Se mikälie " pöly" tukki hengityksen kokonaan.

Vierailija
49/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinten paikka ei ole sängyssä, ruokapöydällä, vieraiden kimpussa jne. Meillä on kaksi pakkasessakin viihtyvää metsästyskoiraa, jotka ovat päivisin tarhassaan ja illalla ja yöksi tulevat sisään. Silloin saavat olla keittiössä ja eteisessä, jossa nukkuvat. Vain harvojen vieraiden aikana saavat olla sisällä, eikä koskaan jos on lapsia. Koirat eivät ole tottuneet lapsiin, enkä halua kokeilla, millä tapaa yrittävät osoittaa " pikku-tunkeilijoille" johtajuuttaan. Näin siis meillä. Eli eläimiä on ja niistä pidämme, mutta eläin on aina eläin, ja elää eläin-elämäänsä. Näin ollen ei siis syö lautaselta eikä nuku sängyssä.

Vierailija
50/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa on varmaan ne perheet, joissa elukka perheenjäsenenä kuitenkaan saisi sängyssä nukkua tai lautaselta syödä... Useimmilla varmaan eläimet on tärkeitä perheenjäseniä, mutta kuitenkin nukkuvat omilla paikoillaan ja syövät ruokakupista.

Vierailija
51/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei todellakaan ole harvinaista.

Itse en tahdo koiraa sänkyyni jo siksi, että siinä tuppaa sitten itse häviämään sen sängyn koiralle.

Ja sohvallekaan en tahdo, siksi ettei siinä voi istua itse sitten vapaasti ja karvoja on sitten ihan joka paikassa.

Vierailija
52/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä monessa paikkaa eläin nukkuu yöunensa ihmisten sängyssä. Samoin istuu ruokapöydän vieressä kerjäämässä ja saa pöydästä jotain suupaloja tai jopa syödä jonkun lautaselta loput ruuat. Vai onko minun tuntemani eläinystävät sitten vähemmistö?

Vierailija
53/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläimet on perheenjäseniä, mutta ne eivät nuku sängyssä, niillä ei ole asiaa sohvalle (kuin sylissä) ja ne ei todellakaan syö ihmisten lautasilta. Kerjääminen on myös kitketty tavoista pois.

Ehkä me sitten ollaan erikoisia elukanomistajia, mutta näin siis meillä & ystäväperheissä.

T. 63

Vierailija
54/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja söi ruuantähteet lautaselta!

Ja tiedän näin tehtävän monessa koiraperheessä!!

Varokaa vaan vieraat, voitte saada kakkua koiran nuolemasta lautasesta!!

Vierailija
55/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen minä rakastan eläimiä, karvaisia tai karvattomia.

Joskus on vain pieniä ongelmia sen suhteen, että eläintenomistajat eivät ymmärrä sitä, että joku on tosiaan allerginen. Ja että allergiseksi voi tulla, vaikka ei eläkään ylisiistissä ympäristössä. Sehän on perinnöllistä. Mies on todella allerginen, ja hän ei voi tulla minnekään, missä on karvostajia. Se on heillä sukuvika, mummonsa tukehtui kuoliaaksi lopulta (astma) ja hänen äitinsä on myös astmaatikko. meidän lasten serkut miehen puolelta ovat kaikki allergisia ja astmaatikkoja.

Minä käyn lasten kanssa sellaisissa paikoissa toisinaan, missä eläimiä. ja kun tullaan kotiin, niin kaikki vaatteet pesuun ja koko sakki suihkuun. Eikä sekään meinaa auttaa aina siihen, ettei miehelle tulisi

oireita. Olen kuullut tästä miehen allergiasta johtuen monenmoisia kommentteja. Moni ymmärtää asian, mutta useat myös epäilevät, että voiko olla noin allerginen tai että että kyllähän tuollaiseen saisi apua esim. siedätyshoidosta ja että juuri se, että ei saa olla liian siistiä. Pitäisi olla siis niitä ärsykkeitä. Mutta mitäs sitten kun toinen reagoi heti, jos on esimerkiksi liian pölyistä kotona tms.

Mutta sehän on vain luulotauti tuo allergia...

ap

Vierailija
56/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosi ärsyttävää myös on jos isäntäväki ei tajua ettei kaikki tykkää eläimistä ja sitten niiden annetaan olla ympäri kämppää silloinkin kun on vieraita paikalla. Mä inhoan kun kissat tulee kiehnäämään tai koirat nuuskimaan haaroväliä! Tekis aina mieli potkasta niitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme