Ällöttää mennä kylään koira- ja kissahuusholliin.
Eläintenomistajat ovat usein muutenkin laiskoja siivoamaan, olen huomannut tuttavistani. Ja sitten kun niitä karvoja on joka paikassa. Ja se haju! Kahvipöydässä ei tee mieli syödä mitään.
Jos nyt joku eläimenomistaja väittää, että huusholli ei haise, jos eläimiä, niin tiedoksesi vaan: kyllä haisee!!
Kommentit (56)
No paskahan haisee pahalle, mutta tuskin ap:n omakaan manskikoille tuoksahtaa..
Meillä on aina niin siistiä, et kuka vaan, millon vaan voi tulla kylään.
Matot hakataan kerran viikossa, lattiat pestään kerran viikossa, pölyt pyyhitään kerran viikossa, ja imuroidaan 2-3 kertaa viikossa..
Et tosi likasta meillä.. Hiton kissa.
Mielestäni ne jotka eivät jostain syystä siedä eläimiämme voivat olla tulematta kylään, myöskään emme missään nimessä sulje eläimiä ' ' toiseen huoneeseen' ' ystäviemme vierailujen ajaksi. Jokainen elää tavallaan, suvaitsevaisuutta puolin ja toisin tässäkin asiassa!
En näe mitään syytä sulkea otuksia makuuhuoneeseen, varsinkaan kun poika ei koiria pelkää. Enkä koe mitenkään ongelmaksi sitä, etteivät he meillä vieraile.
Talossa talon tapaan. Meillä koirat ovat kotona kuin kotonaan ja kun vierailemme kyseisen perheen luona, on selvää ettei elukat ole mukana.
..liika hygieenisyys on tämän päivän ongelma. Joka ei usko, soittaa allergia -ja astmaliittoon. Joku tuolla jo sanoikin, että 2 tai useampi eläintä perheessä, vähentää MERKITTÄVÄSTI allergioita ja tämän allekirjoittaa ja julkaisi sekä tuo yllä oleva liitto että koiramme-lehti. Tämä on siis tutkittua faktaa!!
Vierailija:
Minulla toettiin aikuisena astma ja eläinallergioita ja vasta-aineet löytyi ruoka-aineallergioillekin.
Lääkäri selitti, että minulla on ollut lapsuudenastma ja ruoka-aineallergiat, mistä johtui mahakivut. Kun en jaksanut juosta, lääkäri tokaisi vain, että olen laiska ja ylipainoinen lapsi, kuka terrorisoi perhettä keksityillä mahakivuilla.
Meillä oli koiria ja kissa.
Se, joka jaksaa energiansa käyttää eläinvihaamiseen, tulee hankkia itselleen ajanvietettä ja harrastuksia, ettei aika kulu tuollaisten toissijaisten ja vähemmän tärkeiden asioiden miettimiseen!
Taisit olla laiska lapsi ja mukavuudenhaluinen pikku inisijä, joka helpottui kuullessaan allergioistaan ja sai täten vetää omat johtopääteksensä: Kaikki johtuukin koirista, että olen siis ylipainoinen!
Vierailija:
Minulla toettiin aikuisena astma ja eläinallergioita ja vasta-aineet löytyi ruoka-aineallergioillekin.
Lääkäri selitti, että minulla on ollut lapsuudenastma ja ruoka-aineallergiat, mistä johtui mahakivut. Kun en jaksanut juosta, lääkäri tokaisi vain, että olen laiska ja ylipainoinen lapsi, kuka terrorisoi perhettä keksityillä mahakivuilla.
niin kotona ensimmäiseksi riisutaan sukat pyykkikoriin ja laitetaan puhtaat jalkaan.
Ällöttäisi pitää sellasia sukkia jolla kävelty lattioilla missä koirat paskasine jalkoineen ja turkkeineen piehtaroi.
Koira olisi vihonviimeinen lemmikki jonka ottaisimme.
Mutta oletko koskaan kuullut, että yksi astman oire on ylipaino. Kun lapsi ei jaksa liikkua astman takia, paino nousee.
Mutta ehkä sinun olisi aika käydä päiväunille kun tunnut olevan noin pahalla tuulella. Tai ulkoiluttamaan sitä koiraa niin alkaisi elämä näyttämään paremmalta.
älkää sitten viekö niitä kermaperse kakaroitanne sellaisiin paikkoihin jossa on eläimiä. Minä pistäisin mieluummin ne teidän kakaranne suljettuun huoneeseen vierailun ajaksi,kuin omat eläimeni omassa kodissaan.
Ja haisevathan koirat ainakin märkänä eikä marsukaan puruineen ole täysin hajuton. Ei voi auttaa ap, olen valmis tinkimään asumismukavuudestani, kun saan tilalle niiiiiiin ihanan rakkaan lemmikin =) Pysy pois meiltä, sorry.
" Onpas koiranomistajat agressiivisia huh huh"
T. Perhe, joka koostuu isästä, äidistä, 2 lapsesta ja 1 vanhasta koirarievusta.
Vierailija:
niin kotona ensimmäiseksi riisutaan sukat pyykkikoriin ja laitetaan puhtaat jalkaan.
Ällöttäisi pitää sellasia sukkia jolla kävelty lattioilla missä koirat paskasine jalkoineen ja turkkeineen piehtaroi.
Koira olisi vihonviimeinen lemmikki jonka ottaisimme.
vastaan, että vähintään yhtä ällöttävää on vierailla lapsiperheissä. Kuolaa, paskaa, puklua joka paikassa. Puhumattakaan ruuantähteistä kun jotkut viisaat vanhemmat antavat lastensa seikkailla ympäri taloa leipä kourassa. Sen jälkeen tekee todella mieli vaihtaa sukat! Vessassa haisee vanhat vaipat ja likainen potta.
..lapset TODELLAKIN ovat sottaisempia kuin esim. koira. Koira kun nukkuu koiran-unta 80 % vuorokaudesta, yleensä sille tarkoitetulla paikalla. Kun taas lapset juoksentelevat 60 % päivästä milloin missäkin sotkemassa, eritteillä tms. Nytkin on meidän eteisen peili aivan tahmaisia pieniä sormenjälkiä täynnä..mutta se ei haittaa, koska luutu on keksitty.
Mutta siis, todellakin, kyllä lapsi sotkee enemmän kuin meidän 1 koira.
olen aina haaveilllut haisevasta (;-P ap) näädästä tai hilleristä!
Vierailija:
PS. Mua henk.koht ällöttää mennä kylään lapsiperheisiin, kun niissä aina haisee kakkavaippa ja puklu. Ja tiedä sitten onko emäntä pessyt kädet sen jälkeen kun on pyyhkinyt Nico-Petterin kuolat sohvan käsinojalta ja alkanut leipoon pullaa...
ja on kiva saada välillä rapsuttaa ja silittää toisten lemmikkejä. Ja lapsetkin oppii olemaan eläinten kanssa.
Sellaiseen taloon en tietenkään menis jossa olis irrallaan oikeesti vihainen tai pelottava koira niin että pitäis todella olla huolissaan/peloissaan.
Heh, kaveri kertoi juuri kissastaan joka suuttuu jos vieraat istuvat kissan paikalle sohvalle, ja viime vierailullaan appiukko oli sen tehnyt ja kissa oli hypännyt selkänojalle ja läppäissyt appiukkoa tassulla päähän ja sännännyt sitten tiehensä!! kuka sanoo ettei eläimillä ole luonnetta ;-DDD
Ei näillä asioilla parane leikkiä. En varmasti ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos omaa itsekkyyttäni vaarantaisin lasteni terveyden.
Ei ne kyllä oikeesti haise niin paljoo, varsinkaan kastraation jälkeen, kuhan provosin tohon alotukseen... ;) Ja siistejä ovat oikeesti, jopa siistimpiä kuin kisut.
Ihania elukoita. Nukkuvat 18 tuntia päivässä, loput kuus mennään kamalaa rallia ympäri taloa.
Olin aivan varma, että kukaan ei vastaa, ja että kaikki hoksaavat tämän provoksi. Mutta ei niin hullua aihetta, ettei totta toinen puoli....
ap