Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Voisitko seurustella kannabista päivittäin käyttävän miehen kanssa?

Vierailija
07.06.2016 |

Itse seurustelen.

Kommentit (176)

Vierailija
101/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vastustan myös laillistamista, miksi antaa lisämahdollisuukisia päihteisiin. En alkoholiakaan markkinoille toisi, jos ei jo olisi.

Mutta et ole kuitenkaan koskaan kirjoittanut yhtäkään riviä tekstiä alkoholiahuumeen haitoista ja niiden ehkäisystä? Kannabis on laillistunut (ja laillistuu) maailmalla siitä syystä, että kieltolaki aiheuttaa enemmän ongelmia mitä se niitä on ehkäisevinään. Toistaalta kieltolaista hyötyvät taloudellisesti monet tahot, kuten ammattirikolliset, (huumeita maahantuovat ja myyvät) poliisit ja huumevalistajat. Laillinen alkoholi ja laiton kannabis takaa monille paljon työtä.

Vierailija
102/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja olen seurustellutkin.

Normaali tyyppi, hyvässä työssä ja elämä kaikinpuolin kunnossa.

Poltti iltaisin yhden jointin, nussittiin ja nukkui sen jälkeen kuin tukki.

Pystyikö hän lähtemään esimerkiksi matkalle, josta jointtia ei saanut?

En ole tuo jolle kysymyksen esitit, mutta vastaan silti. Miksi ei pystyisi lähtemään matkalle, josta ei saisi jointtia? Luuletko, että hamppuun syntyy sellainen riippuvuus, että sitä on saatava keinolla millä hyvänsä päivittäin? Että muuten tulee sellaiset vieroitusoireet, että ei pysty liikkumaan ja olemaan? Ei siihen tule sellaista riippuvuutta. Olen monesti poltellut päivittäin putkeen useita viikkoja, en aamusta iltaan, vaan illalla töiden jälkeen. Sitten kun hamppu loppui, se loppui ja elämä jatkui tavallisesti. Olihan siinä muutamana iltana jotain nukahtamisvaikeuksia, mutta ne meni ohi nopeasti. Välillä taas olen polttelematta kuukausiakin, ei mitään ongelmaa, mukavampi vaan poltella kun on välillä taukoa. Tunnen useita ihmisiä jotka polttelevat usein, mutta käyvät ihan normaalisti töissä ja eivät tietenkään töissä ole pilvessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutku...mutku alkoholi!! TAPPAA!". Joo ja vettä tarpeeksi juomalla voit päästä hengestäs myös. Ei ole mikään syy pitää päihdettä - etenkään noin invalidisoivaa - vaarattomana vain siksi, ettei sen avulla voi suoraan tappaa itseään.

Vierailija
104/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä. Mitä päihteisiin tulee niin onhan kannabis harmittomimmasta päästä, mutta päivittäinen käyttö meinaa että aine joko on ongelma tai siitä tulee sellainen. Sitä paitsi selvin päin kestä pirukaan kuunnella sitä mukafilosofista sössötystä kun jokainen paukuissa mieleen tullut idea on olevinaan niin saakelin nerokas.

Lähde: yksi eksä oli tommoinen. Harvoin mä silloin itekään selvin päin olin. :P

Jännä miten kannabiksen lääkekäyttäjille ei yleensä tule minkäänlaisia ongelmia, vaikka vahvaa kannabista käytetään joka päivä, ja annostus on monisatakertainen päihdekäyttäjiin verrattuna. Voisit siis ilmeisesti olla kannabiksen lääkekäyttäjän kanssa, joka käyttää kannabista vaikkapa viisi grammaa päivässä, mutta kavahtaisit kannabiksen satunnaista päihdekäyttäjää, joka käyttää kannabista gramman kuukaudessa.

Lääkekannabiksestahan on poistettu se päihdyttävä ainesosa :D :D. Uskomatonta, että jotkut uskoo tuohon, että se lääkekannabis ei menisi päähän.

Vierailija
105/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en.. Yhden tunnen joka polttelee päivittäin. On tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja asuu mutsillaan, ei käy töissä. Että... hyi vittu. Ei saa mitään aikaan, ei yhtään mitään.

Itsekin polttelin yhdessä vaiheessa päivittäin, makasin sängyssä verhot kiinni psykoosin rajamailla monta kuukautta.

Sinällään jännä että Coloradossa tai etenkään Hollannissa jossa on kannabis ollut helposti saatavilla vuosikymmeniä ei psykoosit ole kohonneet mitenkään merkittävästi. Sensijaan Suomessa psykoosia pukkaa melkoisesti ja meillähän on alkoholin käyttö todella korkealla jos vertaa muihin maihin. Kannabis ei aiheuta niin suurta riskiä psykoosille kuin päivittäinen alkoholin käyttö aiheuttaa. Muistaakseni alkoholin aiheuttama psykoosi on kahdeksankertainen verrattuna kannabikseen.

Vierailija
106/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutku...mutku alkoholi!! TAPPAA!". Joo ja vettä tarpeeksi juomalla voit päästä hengestäs myös. Ei ole mikään syy pitää päihdettä - etenkään noin invalidisoivaa - vaarattomana vain siksi, ettei sen avulla voi suoraan tappaa itseään.

Suomessa alkoholi on ainakin eniten kuolemaa ja väkivaltaa aiheuttava kova huume, jonka aiheuttamat yhteiskunnalliset haitat maksavat veronmaksajille useita miljardeja euroja joka vuosi. Kannabispsykoosistakin on tällä palstalla paljon puhuttu ja asiaa hehkutettu, mutta täällä ei ole kukaan kuitenkaan kyennyt vastaamaan, montako niitä oikeasti on vuosittain. Onko alle kymmenen? Harvinainen on, se on selvää.

Vierailija
107/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä. Mitä päihteisiin tulee niin onhan kannabis harmittomimmasta päästä, mutta päivittäinen käyttö meinaa että aine joko on ongelma tai siitä tulee sellainen. Sitä paitsi selvin päin kestä pirukaan kuunnella sitä mukafilosofista sössötystä kun jokainen paukuissa mieleen tullut idea on olevinaan niin saakelin nerokas.

Jännä miten kannabiksen lääkekäyttäjille ei yleensä tule minkäänlaisia ongelmia, vaikka vahvaa kannabista käytetään joka päivä, ja annostus on monisatakertainen päihdekäyttäjiin verrattuna. Voisit siis ilmeisesti olla kannabiksen lääkekäyttäjän kanssa, joka käyttää kannabista vaikkapa viisi grammaa päivässä, mutta kavahtaisit kannabiksen satunnaista päihdekäyttäjää, joka käyttää kannabista gramman kuukaudessa.

Lääkekannabiksestahan on poistettu se päihdyttävä ainesosa :D :D. Uskomatonta, että jotkut uskoo tuohon, että se lääkekannabis ei menisi päähän.

'Lääkekannabis eli Bedrocan on todella voimakasta kukintoa.

http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html

Juuri sitä voimakkuutta minkä pitäisi aiheuttaa psykooseja ja ties mitä, mutta lääkekäyttäjät ne vain käyttävät sitä päivittäin suuria annoksia. 

On turha mustaanmaalata kannabiksen käyttäjiä vammaisiksi tai ties miksi luusereiksi.

Se että on mielenterveysongelma alunperin ei johdu kannabiksesta. Tässäkin ketjussa syytetään henkilön omia sairauksia kannabiksen aiheuttamiksi. Kenties luuseri tai mt-ongelmainen helpottaa ahdistustaan kannabiksella eikä niin että kannabis olisi syypää hänen perimmäisiin ongelmiin.

Tämän voi päätellä helposti jo sillä että lääkekäyttäjät ovat normaaleita ihmisiä jotka kayttävät moninkertaisia määriä päivässä mitä viihdekäyttäjät käyttävät viikonloppuisin.

Toivoisin että pilkkaaminen ja valehtelu käyttäjistä ja lääkekäyttäjistä loppuisi.

Vierailija
108/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on ihmiselle hyvää, lääkkeenäkin käytetään. Ei aiheuta riippuvuutta! Rentouttaa sama se onko rööki vai, pystyy hallita käyttöä eikä vaikuta mitenkään minuun ihmisenä,

Blaablaa nää kootut. En ikinä deittailisi.

Vierailija
109/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit siis ilmeisesti olla kannabiksen lääkekäyttäjän kanssa, joka käyttää kannabista vaikkapa viisi grammaa päivässä, mutta kavahtaisit kannabiksen satunnaista päihdekäyttäjää, joka käyttää kannabista gramman kuukaudessa.

Päivittäinen käyttö ei ole satunnaista ja siitähän tässä puhuttiin. Lääkekäyttö ja viihdekäyttö on eri asioita. Vähän sama kuin toinen vetää paniikkihäiriöön bentsoja selvitäkseen päivittäisestä elämästä ja toinen joka päivä huvikseen. Ymmärrätkö eron?

Ja ei, mulla ei ole satunnaista viihdekäyttöä vastaan mitään, mies polttelee silloin tällöin ja itsekin nuorempana polttelin. Asutaan vielä maassa, jossa ko. toiminta on dekriminalisoitu eli ei tarvi siitäkään välittää. Siltikään en haluaisi olla ihmisen kanssa, joka polttelee joka päivä. Sama asia alkoholin kanssa.

(En ole se jota alunperin lainasit.)

Viisi grammaa  vahvaa kannabista joka päivä lääkekäytössä ja vuosienkin ajan on siis ihan OK, mutta satunnainen päihdekäyttö paljon vähäisemmällä annostuksella ei. Ainakaan syynä asiaan ei todellakaan ole se, että kannabis olisi kovinkin haitallista, koska sitä lääkekäytössä voidaan kuitenkin ongelmitta käyttää jopa monisatakertaisia annostuksia satunaiseen päihdekäyttöön verrattuna.

Voisikohan tästä päätellä, että se on se laittomuus painavimpana syynä ja seuraavaksi kaikki muu, kuten tapariippuvuus, hajuhaitat jne.?

Kieltolaki on selkeästi merkittävin ongelmien aiheuttaja. Toisaalta jo nykyinen lainsäädäntö Suomessa mahdollistaisi sen, että kannabiksen käyttäjiä ja omaan käyttöön kasvattavia ei tarvitse syyttää, eikä rangaista.

Minusta narkkia pitää rangaista huumeiden käytöstä. Muuttakoon johonkin Portugaliin tai muualle jossa narkeille ei kirjoiteta edes sakkoja. Suomeen narkomaani yhteiskuntaa ei tarvita alkoholikin on tarpeeksi paha.

Entä pitääkö juoppoa rangaista alkoholin käytöstä? Alkoholihan on huomattavasti haitallisempaa kuin kannabis, alkoholiin voit ihan oikeasti kuolla.

Vierailija
110/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html

Lääkekannabis menee tosiaan "päähän", onhan se hyvin vahvaa, mutta runsaassa ja jokapäiväisessä käytössä päihtymisen tunne vähenee. Kun päihdekäytön annostus monisatakertaistuu ja tuo määrä käytetään joka päivä, kannabis ei enää päihdytä. Mutta kuten huomaat, niin Suomessakin käytettävä lääkekannabis on ihan tavallista kannabista, joka on myös hyvin vahvaa. Siihen ei ole lisätty mitään, eikä siitä ole mitään myöskään otettu pois. Samaa lajiketta voi kasvattaa itsekin, kunhan vain hankkii saman lajikkeen siemeniä. On myös olemassa synteettisiä "kannabislääkkeitä", mutta ne eivät ole toimineet yhtä hyvin mitä ihan oikea kannabis.

Vierailija
111/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

En varsinaisesi vastusta kannabista ja mun mielestä on ihan ok poltella joskus harvoin, itsekkin ennen polttelin pari kertaa vuodessa. En silti jaksaisi katsella joka päivä pössyttelevää tyyppiä, todellakaan. 

Vierailija
112/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa alkoholi on ainakin eniten kuolemaa ja väkivaltaa aiheuttava kova huume, jonka aiheuttamat yhteiskunnalliset haitat maksavat veronmaksajille useita miljardeja euroja joka vuosi. Kannabispsykoosistakin on tällä palstalla paljon puhuttu ja asiaa hehkutettu, mutta täällä ei ole kukaan kuitenkaan kyennyt vastaamaan, montako niitä oikeasti on vuosittain. Onko alle kymmenen? Harvinainen on, se on selvää.

Kannabiksen haittoja on liioiteltu enemmän kuin laki sallii.

Vierailija
113/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ikinä enää.

En vaikka olisi maailman ainoa mies.

On koettu ja oli helvetin raskasta. Muisti oli kuin kanarialinnulla, flegmaattisuus, saamattomuus, tunteettomuus, ongelmat suunnitella ja hallita omaa elämäänsä olivat ihan liikaa.

Oli aloittanut polttelun 14-vuotiaana ja jäänyt henkisesti siihen ikään. Huumeet turruttaa niin, ettei käy läpi kaikkea sitä paskaa mitä tarvitsee kasvaakseen aikuiseksi. Valehteli kaikesti, oli kuin pikkupoika monessa asiassa.

Alkoi myöhemmin käyttää muutakin. Ensin sieniä, sitten ekstaasia, sitten kokaiinia, nykyään käyttää sitten ihan oikeasti kovia aineita. Lukion lopusta 8 vuotta ja ei ole saanut aikaiseksi _mitään_. Tykkäsi muuten lässyttää porttiteorian olevan legendaa ennen kuin alkoi käyttää muita.

Tsemppiä sulle ap, sulla ei tule koskaan olemaan aikuista miestä. Vääntäkää nyt vauva vielä niin sun tulevaisuus yh-mutsina lähiössä on varmistettu.

ps. älkää yrittäkö keskustella hatsipäiden kanssa. Täysin mahdotonta, koska kaikki tiet vievät alkoholiin. Pilvipään ainoa argumentti on miten alkoholi on tuhoisampaa ja sitä jankutetaan loputtomiin- keskustelu itse kannabiksesta ei onnistu. Samoin kuin yrittäisi keskustella venäjäkiihkoilijan kanssa Venäjästä, kaikki tiet vie usa:han.

Vierailija
114/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuten en päivittäin alkoa tai tupakkaa käyttävän kanssakaan.

Vierailija
115/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus nuorempana seurustelin vähän aikaa pössyttelijän kanssa. Oli laiska ja passiivinen luuseri. Kannabis meni kaiken edelle. Ei jaksanut siivota kämppää, laittaa ruokaa tai käydä koulua. Eromme jälkeen siirtyi vahvempiin aineisiin ja se oli tietysti minun vikani koska jätin hänet ja hänelle tuli siitä paha mieli. Myös yhteiset ystävämme (nyt entisiä) syyllistivät minua siitä että en ollut tarpeeksi huolehtiva ja katsonut hänen peräänsä tarpeeksi, olin kuulemma kylmäsydäminen nainen kun jaksanut alkaa hänen huoltajakseen.

Vierailija
116/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelen.

En,enkään mitään muutakaan päihdettä päivittäin käyttävän miehen kanssa.Satunnainen käyttö on OK.

Vierailija
117/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti en.

Vierailija
118/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*osa lainausta poistettu*

....ps. älkää yrittäkö keskustella hatsipäiden kanssa. Täysin mahdotonta, koska kaikki tiet vievät alkoholiin. Pilvipään ainoa argumentti on miten alkoholi on tuhoisampaa ja sitä jankutetaan loputtomiin- keskustelu itse kannabiksesta ei onnistu. Samoin kuin yrittäisi keskustella venäjäkiihkoilijan kanssa Venäjästä, kaikki tiet vie usa:han.

Tämä on niin totta. Paras antaa hatsipäiden pyöriä omissa porukoissaan. Päihteetön tai vähäpäihteinen ei voi koskaan ymmärtää heidän maailmaansa ja kiihkoisaa rakkautta kannabista kohtaan. Eivätkä he sitä, miksi me runsaan kannabiksen käytön ulkopuolelta nähneet emme pidä kannabista ollenkaan vaarattomana. Eikä kyse todellakaan ole vain jostain kannabispsykoosista. Mutta, parasta oikeasti antaa heidän olla, ovathan useimmat kuitenkin aika harmittomia.

Vierailija
119/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi ellei kyse olisi lääkekäytöstä ahdistukseen masennukseen tai johonkin fyysiseen vaivaan.

Se että en hyväksy ei tarkoita että hyväksyn nykyisen ihmisoikeuksia loukkaavan lain.

Ei ole mitään syytä kieltää ihmisiltä kannabiksen käyttöä ja vielä sen lisäksi rangaista heitä siitä.

Siitä vaan mutta ei ole minun asia ja en hyväksyisi päivittäin huvikseen pössyttelevää kumppaniksi.

Vierailija
120/176 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Joskus nuorempana seurustelin vähän aikaa pössyttelijän kanssa. Oli laiska ja passiivinen luuseri. Kannabis meni kaiken edelle. Ei jaksanut siivota kämppää, laittaa ruokaa tai käydä koulua. Eromme jälkeen siirtyi vahvempiin aineisiin ja se oli tietysti minun vikani koska jätin hänet ja hänelle tuli siitä paha mieli. Myös yhteiset ystävämme (nyt entisiä) syyllistivät minua siitä että en ollut tarpeeksi huolehtiva ja katsonut hänen peräänsä tarpeeksi, olin kuulemma kylmäsydäminen nainen kun jaksanut alkaa hänen huoltajakseen.

Minulla oli samalainen mies mutta ei käyttänyt mitään aineita. Oli laiska ja passiivinen epäonnistuja. Ei oikein jaksanut siivota tai tehdä ruokaa eikä käydä koulussa tai töissä. Olen varma että kannabiksesta tai alkoholista hän olisi saanut paljon lohtua. Sen sijaan hän sai lohtua Raamatun siteeraamisesta ja selitti sillä monia asioita joilla pystyi välttelemään työntekoa tai ammatin hankkimista.

Tulee mieleen että kenties se aine ei ole syypää vaan syy löytyy ihan paskasta luonteesta. Moni alkoholistikin syyttää alkoholia vaikka itse hän on törttöillyt eikä alkoholi.