pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei aloita aiheesta uutta keskustelua, koska minä päivitän vain tätä. :'D parilla muulla sivustolla kyttään keskusteluja myös.
Missä muualla on keskustelua? :) Abitreenit täysin kuollut paikka, ylilauta tiedossa.
En jaksaaaaaaaaaaa...
Suomi24?
Demistä löytyy.
Keskusten innoittamana kirjsuduin minäkin opintopolkuun.. Minun piinani jatkuu vielä, Turun Amk:ssa homma vielä kesken..
Vaasan yo, onko joku saanu jo tuloksia?
Onko kellekään ilmoitettu, jos EI ole päässyt sisään?
Mulla on muuttunut opintopolussa hakutilanne 2. ja 3. valintojen kohdalta "et saanut opiskelupaikkaa - et osallistunut valintakokeeseen" (mikä on totta, osallistuin ainoastaan ensisijaisen hakukohteeni kokeeseen). 1. valinnan kohdalla lukee että valinta on kesken. Ahdistaa kuitenkin, että tarkoittaako tuo silti jotain, että ykkösvalinnan tuloksetkin ovat jo tiedossa, mutta hylkäämisestä johtuen ei vielä ilmoitettu :(
Ainakin Demissä luki niitäkin, että ei ole päässyt sisään.
Up, kukaan saanut tietoa ettei ole päässyt??
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Demissä luki niitäkin, että ei ole päässyt sisään.
kiitos tiedosta :) t. 85
Vierailija kirjoitti:
Onko kellekään ilmoitettu, jos EI ole päässyt sisään?
Mulla on muuttunut opintopolussa hakutilanne 2. ja 3. valintojen kohdalta "et saanut opiskelupaikkaa - et osallistunut valintakokeeseen" (mikä on totta, osallistuin ainoastaan ensisijaisen hakukohteeni kokeeseen). 1. valinnan kohdalla lukee että valinta on kesken. Ahdistaa kuitenkin, että tarkoittaako tuo silti jotain, että ykkösvalinnan tuloksetkin ovat jo tiedossa, mutta hylkäämisestä johtuen ei vielä ilmoitettu :(
Tulkitsen sen kyllä niin, että eka on kesken kuten sen kohdalla lukee. Toka ja kolmas ovat sinun kohdaltasi varmoja, ettet niihin pääse, koska et ollut valintakokeessa. Niissä kokeissa olleilla saattaa edelleen lukea kesken. Sinulla on toivoa vielä!
Opiskelijavalinta on kesken.
VALINTATILANNE Kesken
OPISKELIJAVALINTA KESKEN
Haiku aiheesta:
O pis ke li ja
va lin ta on kes ken va
lin ta ti lan ne
Voi ny. "Viimeistään 1.7." tarkoittaa kai kuitenkin sitä, että aiemminkin ne voisi tulla. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijavalinta on kesken.
VALINTATILANNE Kesken
OPISKELIJAVALINTA KESKEN
Haiku aiheesta:
O pis ke li ja
va lin ta on kes ken va
lin ta ti lan ne
Voi ny. "Viimeistään 1.7." tarkoittaa kai kuitenkin sitä, että aiemminkin ne voisi tulla. Eikö?
Uef:ltä tuli oikein sellainen lappu "pääsykoetulokset valmistuvat viimeistään 1.7. -vaikka toinen olisi saanut tiedon aikaisemmin kuin sinä, voit silti tulla valituksi blaablaa." Eli kait niitä aikaisemminkin tulee.
Luin tuolta muilta sivuilta, että jotkut yliopistoon hakijat tietävät jo omat pisteensä, MISTÄ NE NÄKEE?! Eivät siis ole vielä saaneet tietoa, ovatko päässeet sisään, mutta tietävät paljonko saivat pisteitä! Mulla meni monivalinnat ihan nappiin, sain ehkä 28/30 pistettä, mut essee persauksilleen, haluaisin todella tietää pisteeni. -.-
Vierailija kirjoitti:
Luin tuolta muilta sivuilta, että jotkut yliopistoon hakijat tietävät jo omat pisteensä, MISTÄ NE NÄKEE?! Eivät siis ole vielä saaneet tietoa, ovatko päässeet sisään, mutta tietävät paljonko saivat pisteitä! Mulla meni monivalinnat ihan nappiin, sain ehkä 28/30 pistettä, mut essee persauksilleen, haluaisin todella tietää pisteeni. -.-
Tätä myös ihmettelen, ilmeisesti joillekin tullut kirje pisteistä, mutta ei valinnasta.
Tampereen tuloksia kaipaan edelleen, eihän kellekään oo tullu??
Demin mukaan ihmiset ovat saaneet todella outoihin aikoihin hyväksymissähköposteja, siis yhdeksän tai kymmenen aikaan illalla.
Vierailija kirjoitti:
Demin mukaan ihmiset ovat saaneet todella outoihin aikoihin hyväksymissähköposteja, siis yhdeksän tai kymmenen aikaan illalla.
Mulle ei ainakaan ole tullut mitään sähköpostia, Opintopolusta näin tuloksen. Uskon että ne sähköpostit on suoraan yliopistosta lähetettyjä, ehkä jotenkin manuaalisesti eli siellä on ollut joku ihminen ne lähettämässä. Tähän aikaan varmaan joutuvat olemaan myöhään töissä.
Ainakin lapin yliopiston tulokset tulivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä myös ihmettelen, ilmeisesti joillekin tullut kirje pisteistä, mutta ei valinnasta.
Ainakin Rovaniemelle oikikseen hakeneille tuli ensin tieto pisteistä kirjeellä, ja seuraavana päivänä opintopolussa näkyi tieto sisäänpääsystä.
Onko sote-ala?