Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pääsykoetulosten odottajat

buubää
07.06.2016 |

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Kommentit (1328)

Vierailija
121/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

YES, PÄÄSIN LÄÄKIKSEEN!!!

Vierailija
122/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä uef?

Landeyliopisto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, viesti katosi....

Eli vanha tuo mun pääsykoehomma, mutta menin Turun oikiksen pääsykokeisiin -91. Meni mielestäni perseeseen.... Lähdin Espanjan Torremolinokseen lomalla ja päädyin sinne tanssijaksi baariin. Päätin jäädä sinne. Äiskä soitti 3 viikon päästä, että äkkiä Suomeen, olet päässy oikikseen. Siihen jäi seksikäs ura tanssijana Espanjassa ja tuli tylsä asianajaja Suomessa.

Fatalji

Hei, haloo.... Miinusta pukkaa.... Viesti oli tarkoitettu kannustukseksi niille, jotka jännittää tuloksia. En ehkä ole enää sama henkilö vuonna 2016 kuin silloin vuonna 1991.... :D

Fatalji

Vierailija
124/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minne? Yhteenkään lääkikseen ei oo tullut vielä tuloksia.. Kiitos, melkein sain sydärin.

Vierailija
125/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä uef?

Landeyliopisto

University Of Eastern Finland, eli Kuopio, Joensuu, Savonlinna. Vai joko se Savonlinna lakkautettiin? Ei niitä kaikkia jaksa luetella erikseen, eli sillon vaan uef.

Vierailija
126/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolia sote, kellään tullut tietoa?

Vierailija
127/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minne? Yhteenkään lääkikseen ei oo tullut vielä tuloksia.. Kiitos, melkein sain sydärin.

Taitaa olla lääkikset, kauppatieteelliset ja sote-ala pitkälti kesken. Varmaan myös oikiksen puolella sen verta enempi hakijoita että suurin osa on kesken vai?

Vierailija
128/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä häviää kommentteja!? Raivostuttavaa!

Vierailija
129/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että ahdistaa odottaa.

Vierailija
130/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika pääsi opiskelemaan amikseen LVI puolelle. Hyvä että tulee kouluja käytyä, jos vaikka tienaisi sitten enemmän kuin isänsä. Isä on kansa/kansalaiskoulun käynyt (toki lisäksi kursseja työelämässä). Tulot hieman köyhyysrajan yläpuolella, katsoin juuri hänen palkkalaskelmansa, kun oli jättänyt pöydälle. 7800.-/kk, brutto. Lisäksi saa  päivärahoja n. 250.-/kk netto. Työsuhdeauto arvo max. 40.000.- vapaasti valittavissa, uusi 2-3 vuoden välein. Olisi kannattanut opiskelu hänelläkin aikoinaan, ei tarvitsisi kituutella.

Vierailija
131/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä perusteella/missä järjestyksessä ne laittaa? En ymmärrä, ku mun hakukohteeseen monella tullut jo hyväksytty ja mulla silti lukee kesken. Lisäksi mun alemmassa vaihtoehdossa olin 30.varasijalla ja nyt se muuttui "kesken". Ei hitto miten hermoja raastavaa...

Vierailija
132/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä se TAMPERE kokonaisuudessaan, kun itsellä ainakin pieni tiedekunta eikä hakijoita ollut ihan hirveästi. Ylilaudalla oli joku kyllä saanut tren maisterihausta hylsyn opintopolkuun.

Vierailija
133/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on alkanu Kuopion sote-alaa valmistuu. Eilen illalla ja tänään. Mut ei mun odottamaan sosiaalityötä oo näkyny. :( vai johtuneeko siitä etten ole päässyt. :(

Vierailija
134/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä perusteella/missä järjestyksessä ne laittaa? En ymmärrä, ku mun hakukohteeseen monella tullut jo hyväksytty ja mulla silti lukee kesken. Lisäksi mun alemmassa vaihtoehdossa olin 30.varasijalla ja nyt se muuttui "kesken". Ei hitto miten hermoja raastavaa...

Jos oot eka varasijalla ja se muuttuu kesken niin sillon nouset varasijoilla eli ei hätää. :) parhaimmassa tapauksessa muuttuu hyväksytyksi.

Vierailija
135/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh, mä ihan lungisti odottelin sitä 1.7. ennen kuin kaveri kertoi, että tuloksia on alkanut jo tippua. Tämä ketju ei auta yhtään :D Mulla on Lapista ja UEF:sta hylätyt, sillä en osallistunut kokeisiin, muista vielä kesken. 

OT, mutta voisiko joku ystävällinen sielu tarkentaa, onko tolla ensisijaisuudella muuta väliä kuin (kai?) se, että voi tulla hyväksytyksi vain korkeimpaan vaihtoehtoonsa? Mää oon ottanut aika lungisti tän homman, vaikka kokeisiin luinkin ihan tosissaan, ja nää nykyajan monimutkaiset systeemit on aika vieraita itelle. Toista tutkintoa siis haluaisin nyt suorittamaan.

Vierailija
136/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei yliopistot ja opintopolku voisi sopia kaikki, että tulokset ilmoitetaan kaikille x. päivänä klo x, ei olisi tällaista "aaargghhh enkö mä päässy kun on kesken?!? jos ne jotka pääsee on saaneet merkinnän??"

Vierailija
137/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama... Päivittelen tätä samaa sivua ja huomaan että välillä katoaa kommentteja. Kun muutaman kerran taas päivitän niin ne ilmestyy! Lie mobiiliongelma jos kaikilla ei ole. -.-

Vierailija
138/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama... Päivittelen tätä samaa sivua ja huomaan että välillä katoaa kommentteja. Kun muutaman kerran taas päivitän niin ne ilmestyy! Lie mobiiliongelma jos kaikilla ei ole. -.-

On myös koneella sama ongelma

Vierailija
139/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolia ja HAMK, tekniikan alan tuloksia vielä kellään?

Vierailija
140/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois nyt ennen juhannusta saanu tiedon niin ois sitten hyvällä syyllä voinu vetää aivot narikkaan jos ei oo päässy. :/