pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Täällä odotetaan Oulun englantilaisen filologian tuloksia. Poikaystävä haki opiskelemaan, kun entinen koulutus ei vain tuo töitä ja on kyllästynyt tekemään pätkätöitä satunnaisissa paikoissa. Mä opiskelen samaa alaa.
Vierailija kirjoitti:
loppuu kohta pankkitunnarit kun pitää koko ajan kytätä
Mä otin käyttöön mobiilivarmenteen. Nyt on helppoo. :D
Kukaan saanut vastauksia Helsingin yliopiston valtiotieteiden laitokselta?
Metropoliasta sote-alalle kellään tullut?
Tuloksia saaneet, saitteko viestin sähköpostiin?
Vierailija kirjoitti:
Turun oikiksesta kukaan saanut tuloksia?
Hei kilpailija, samoja tuloksia odottelen.
Vierailija kirjoitti:
Tähän minäkin haluaisin vastauksen. En uskalla mennä katsomaan . Viime vuonna tieto tuli vasta 1.7..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän minäkin haluaisin vastauksen. En uskalla mennä katsomaan . Viime vuonna tieto tuli vasta 1.7..
Käy katsomassa huomenna. Mikäli tulos on tullut ja et ole päässyt, pystyt hyvin nollaamaan juhannuksena ja jatkamaan elämääsi eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Metropoliasta sote-alalle kellään tullut?
Sinäänsä huojentavaa, että ei oo muillekkaan tullu nii ainaki luulee vielä olevansa pelissä mukana :D
Eli siis metropoliaa kans hakenu sote..
Toivottavasti kukaan ei aloita aiheesta uutta keskustelua, koska minä päivitän vain tätä. :'D parilla muulla sivustolla kyttään keskusteluja myös.
Vierailija kirjoitti:
Jes pääsin 2.varasijalle Jyväskylän yliopistoon romaaniseen filologiaan! Toivottavasti se opiskelupaikka vielä irtoaa.:)
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Onnea A! Toivottavasti tosiaan saat paikan
t: Tampereen tuloksia odotteleva
Onko kukaan saanut tuloksia Tradenomi kirjasto ja tietopalvelun koulutusohjelmasta? :)
Metropoliasta ei vielä mitään. Must tuntuu et ne tulee vasta 27.-28.6.
Oulun lääkiksen tulokset tulee tänä yönä!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei aloita aiheesta uutta keskustelua, koska minä päivitän vain tätä. :'D parilla muulla sivustolla kyttään keskusteluja myös.
Missä muualla on keskustelua? :) Abitreenit täysin kuollut paikka, ylilauta tiedossa.
En jaksaaaaaaaaaaa...
Onko kukaan saanut erillihausta tuloksia? Hain avoimen kautta Helsingin yliopistoon. Näissä on sen verran vähemmän hakijoita että luulisi tulostenkin tulevan aiemmin, mutta keskenkesken on aina vaan...
Tämän keskustelun innoittamana kirjautuin Opintopolkuun, ja siellähän se luki: minut on hyväksytty ensisijaiseen hakuvaihtoehtooni. Ilmoitin välittömästi, että otan paikan vastaan. Täällä on nyt niin onnellinen tyttönen, ettette voi käsittääkään! Koulu on Metropolia, jos sitä joku miettii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muualla on keskustelua? :) Abitreenit täysin kuollut paikka, ylilauta tiedossa.
En jaksaaaaaaaaaaa...
Suomi24?
Jes pääsin 2.varasijalle Jyväskylän yliopistoon romaaniseen filologiaan! Toivottavasti se opiskelupaikka vielä irtoaa.:)
T: 22-vuotias nuori mies/poika