pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Luulin että se kuukausien lukeminen silmät ristissä olis ollut paha mutta tää tumput suorana odottaminen on kyllä sata kertaa pahempi.
Ihan hirveä ajatus, että todennäköisesti joku nytkin jo tietää olenko päässyt sisään vai en, mutta itse joudun elämään limbossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei lue muuta kuin että valinta kesken joka kohdassa!? Voi vttu! Meinaako tämä nyt etten pääse? Tää on ihan hirveetä.
Ei meinaa vaan sitä, että valinta ei ole vielä valmis = tuloksia ei vielä voida ilmoittaa.
Onko lisää tuloksia? Onnea kaikille opislelupaikan saaneille! :)
Kukaan saanut tuloksia Tampereelta/ journalistiikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole niin, että jos hyväksytään ensimmäiseen hakukohteeseen, sen saattaa saada tietoon opintopolun kautta hieman aikaisemmin.
Tarkoitan, että siihen ensisijaiseen hakukohteeseen.
Joo, meille tuli tytölle tieto jo viime torstaina, että pääsi ekaksi laittamaansa. Jännää :)
Ei kyllä meinaa riittää kärsivällisyys tähän odotukseen. 🤐 Hain arkkitehtuuria opiskelemaan, onko muita linjoilla?
Just kattelin opintopolkua, kesken. Ei millään malttaisi odottaa. Sosiaalityötä hain.
Hesan lääkikseen tietoa ei tule minuuttiakaan aikaisemmin. Jutskasin korjaajan kanssa, senverran hommaa.
Oon joka päivä käynyt opintopolussa ja tänään oli tieto, että olen saanut opiskelupaikan :-)
En kestä tätä odotusta... Ei pysty rentoutumaan eikä suunnittelemaan kunnolla tulevaa.
Turun oikiksesta kukaan saanut tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Oon joka päivä käynyt opintopolussa ja tänään oli tieto, että olen saanut opiskelupaikan :-)
mikä yliopisto??
loppuu kohta pankkitunnarit kun pitää koko ajan kytätä
mistä se nyt selviää, että tuleeko tieto heti myös meiliin?
Laureasta ja metropoliasta ei oo vielä mitään tullu :/
Itäsuomen yliopistoon hain eikä tulokset sinne ainakaan ole tulleet vielä, juuri katsoin.