pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minkään lääkiksen tuloksia vielä tullu?
Kuopioon ainakin
Ja Turkuun. T. Ylionnellinen kummitäti
Juksaatko? Ei näy mulla edelleenkään.
Jyväskylän hmanistisesta on tullut ainakin siirtohaku ja avoimen väylä
Huomaa, että porukka on alkanut saamaan tuloksia, kun keskustelu hiipuu :D No toivottavasti ne itellekin tulee pian niin pääsee eroon tästä jännityksestä :p Onnea kaikille, jotka pääsi kouluun ja tsemppiä kaikille kohtalotovereille, joiden odotus vielä jatkuu! :D
Mä oon kyllä ihan hermoraunio. Selaan koko ajan eri keskusteluita samasta aiheesta ja päivitän vähän väliä. Onneks opintopolussa riittää käynti sen kerran päivässä :-D Tympäännyttää lukea muiden tuloksista, kun ite saa elää epätiedossa.
Hei osaako joku fiksu sanoa, miksi 3. ja 4. hakukohteeni varasijat katosivat ja tilalla lukee opiskelijavalinta kesken? 1. ja 2. kohde vielä kesken, sekä nuo varasijat noihin muihin olivat niin huonot, etten ole voinut niihin päästä. Tässä alkaa jo panikoimaan ja ylitulkitsemaan..
Turusta tullut jotain tuloksia, mutta Metropoliasta ei mitään?
Mutta Haaga-Heliaan oli joku saanu tietää jotai hotelli hommista jo yli viikko sitten? Kaveri sano
Miksi kaikki muut saa tietää????????????? Hain vaan Tre ja Hy eikä mitään tuloksia vielä! Keskenkeskenkesken...
Terve!
Hain tuossa AMK:iin ja pääsinkin 1. varasijalle, mutta tänään kirjautuessani opintopolkuun varasijani oli muuttunut "Opiskelijavalinta kesken", mitä tämä meinaa?? Lagaako Opintopolku, vai olenko päässyt opiskelemaan? Vai tarkoittaako tämä että kaikki ovat jo vastaanottaneet paikan, eikä varasijoista enää voi päästä sisään?
Osaisiko joku valaista minua tästä asiasta?`:) Tosiaan tämä kyseinen AMK oli vasta 3. vaihtoehto ja 1. toiveeseen olen 1. varasijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää vaikka mattoja peseen matonpesu paikoille ja unohtakaa. Tulokset tulee aikanaan. Viim. 1.7.
Tunge se matonpesu hanuriisi, joidenkin elämä ja tulevaisuus on kokonaan kiinni tästä.
Tulokset tulee viimeistään 1.7. Turha sitä nyt on panikoida tekee jotain hyödyllistä odotellessa ja mikäs sen mukavampaa kun pestä mattoja kauniissa luonnossa. Oikein terapeuttista. Opintopolkuhan on kuulemma ollut koko päivän jumissa. Maltti on valttia tässäkin tilanteessa. Onnea sulle ja toivottavasti pääset sinne minne oot laittanut ykköstoiveen.
Miksi se on aina vaan kesken?!?!?!?!?!?
Hy ja uta edelleen kesken. Ihan turhaan jännitin koko päivän kun en ollut käynyt katsomassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Onko jollekin tullut tuloksia vielä neljän/viiden jälkeen?
Eli kannattaako päivystää iltaan asti?
Mulle tuli vasta eilen klo 21:18 :O
Eikö kellään edellenkään tietoa karelian tradenomista? Omituisesti lehdessä luki, että opiskelijavalinnat on tehty, mutta opintopolussa on edelleen kesken?!?! Missään vaiheessa en ole ollut edes varasijalla. Aina vain kesken. 😟
Siis onko jotku oikeasti saanu soteli tuloksia??
Vierailija kirjoitti:
Siis onko jotku oikeasti saanu soteli tuloksia??
Tuskin ainakaan mistään isoista kouluista..
kuulin että soteli tulokset tulee kaikille yhtä aikaa, joten vaikka kaikissa muissa yksiköissä oltaisiin valmiita, niin jos yhessä paikassa on vielä valinta kesken niin sitä joutuu kaikki muutkin odottamaan..
Vierailija kirjoitti:
kuulin että soteli tulokset tulee kaikille yhtä aikaa, joten vaikka kaikissa muissa yksiköissä oltaisiin valmiita, niin jos yhessä paikassa on vielä valinta kesken niin sitä joutuu kaikki muutkin odottamaan..
Tämän palstan kommenttien mukaan OAMKista on saatu jo tuloksia, sitä itsekin ihmettelin, että muille ei tule, jotka on kuitenkin samassa valintaryhmässä..
Koittakaa jaksaa odottaa "ylihuomiseen" !! Päivät kyllä menee niin hitaasti että.. :D
Voivat kyllä. Hakuprosessi ei vain ole lopullinen ennen kuin ylempänä olevat tulokset ovat tulleet.